Деловодна информация
00385
950 13/05/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
13/05/2019 (дд/мм/гггг)
00385-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пазарджик 000351736
бул. България №2
Пазарджик BG423 4400 България
инж. Славка Стойчева +359 34402205
secretary@pazardjik.bg +359 34440711

Интернет адрес/и

https://www.pazardzhik.bg

https://pazardzhik.bg/bg/remont-na-ulitsi-i-patishta-na-teritoriyata-na-obshtina-pazardzhik


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pazardzhik.bg/bg/remont-na-ulitsi-i-patishta-na-teritoriyata-na-obshtina-pazardzhik
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Ремонт на улици и пътища на територията на Община Пазарджик”.
45000000      
Строителство

Ремонтните работи на улици и пътища, предмет на поръчката, са предвидени за извършване в урбанизираната територия на гр.Пазарджик, населените места от територията на общината-с.Алеко Константиново,с.Априлци,с.Братаница,с.Величково, с.Гелеменово,с.Главиница,с.Дебращица,с.Добровница,с.Драгор,с.Звъничево,с.Ивайло,с.Крали Марко,с.Ляхово,с.Мало Конаре, с.Мирянци,с.Мокрище,с.Овчеполци,с.Говедаре,с.Сбор,с.Огняново,с.Паталеница,с.Пищигово,с.Росен,с.Сарая,с.Синитево,с.Тополи дол,с.Хаджиево,с.Цар Асен,с.Црънча,с.Черногорово и с.Юнаците и общинските пътища на територията на общината. Пътната инфраструктура на гр.Пазарджик и насел. места от територията на общ.Пазарджик има необходимост да бъде постоянно поддържана в добро техническо състояние. Има участъци от нея, които не са в добро състояние, такива, в които настилката на места е с изровено асфалтово покритие и/или без такова, а за нейното възстановяване, поддържане и подобряване е необходимо изпълнение на съответни стр. дейности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Мястото за изпълнение на поръчката: Община Пазарджик - улиците и пътищата на територията на Община Пазарджик.

Ремонтните работи на улици и пътища, предмет на поръчката, са предвидени за извършване в урбанизираната територия на гр.Пазарджик, населените места от територията на общината - с.Алеко Константиново, с.Априлци, с.Братаница, с.Величково, с.Гелеменово, с.Главиница, с.Дебращица, с.Добровница, с.Драгор, с.Звъничево, с.Ивайло, с.Крали Марко, с.Ляхово, с.Мало Конаре, с.Мирянци, с.Мокрище, с.Овчеполци, с.Говедаре, с.Сбор, с.Огняново, с.Паталеница, с.Пищигово, с.Росен, с.Сарая, с.Синитево, с.Тополи дол, с.Хаджиево, с.Цар Асен, с.Црънча, с.Черногорово и с.Юнаците и общинските пътища на територията на общината. Пътната инфраструктура на гр.Пазарджик и населените места от територията на община Пазарджик има необходимост да бъде постоянно поддържана в добро техническо състояние. Има участъци от нея, които не са в добро състояние, такива, в които настилката на места е с изровено асфалтово покритие и/или без такова, а за нейното възстановяване, поддържане и подобряване е необходимо изпълнение на съответни строителнидейности. Ремонтът включва видове дейности, подробно описани в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА К /Показател за качество/ - Техническа оценка на офертата    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи, съответстващи на направената регистрация по чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите за строежи съгласно чл.137, ал.1, т.2, буква „а”, т.3, буква „а” и т.4, буква „а” от ЗУТ и чл. 6, ал.3, т.3 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., или в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или еквивалентен.Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Забележка: При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.Документът с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър, за изпълнение на строежи от ІІІ и ІV категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ. (за повече информация: http://register.ksb.bg/).Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП - Копие от удостоверението за вписване в Централния професионален регистър.В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата- страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответния регистър на тази държава.Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на заявленията за участие да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата или посочване на пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки.Всеки участник следва да представи доказателства за еквивалентността на предложенията, които прави, когато се позовава на еквивалентни такива.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години минимален общ оборот в размер на 8 000 000,00лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 4 000 000,00лв. без ДДС;Забележка: Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.Изискуемият от възложителя оборот за конкретната обществена поръчка е относим общо за 3- годишния период, а не за всяка от годините, включена в него.Данните за оборота обхващат последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка, а именно от строителство, свързао с ремонтни работи на улици и пътища.При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 3 и т.4 от ЗОП могат да бъдат копие от някои от следните документи:- годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; и/или справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Изискването за представяне на Годишните финансови отчети или техните съставни части, както и справки за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър.Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.Документите за доказване съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горното изискване.

1. Участникът да е реализирал през последните три приключили финансови години минимален общ оборот в размер на 8 000 000,00лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 4 000 000,00лв. без ДДС;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност с предмет, идентична или сходна с тези на настоящата обществена поръчка.Под „дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителна дейноста за рехабилитация, текущ и/или основен ремонт на улици и пътища. Обемът на извършената идентична или сходна дейност е без значение за Възложителя.Забележка:При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида , както и дали то е изпълнено в съотвествие с нормативните изисквания.Документите за доказване съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител преди сключването на договора или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно:Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката /съгласно посоченото в ЕЕДОП/. Списъкът следва да съдържа следната информация: стойност, датата, на която е приключило изпълнението и получателя, като в списъка не трябва да посочва друго строителство извън това, с което доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя и придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида , както и дали то е изпълнено в съотвествие с нормативните изисквания.Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. Удостоверенията за добро изпълнение трябва да са приложени за посоченото строителство от списъка на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата – копия заверени от участника с гриф вярно с оригинала и подпис.
2. Участникът следва да разполага най-малко със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение предмета на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване):2.1.Комплект механизация за изкопни работи:колесен багер-товарач–2 бр., от които поне 1 бр. с обем на кофата 0,5 м3 и с хидравличен чук;багер–верижен хидравличен–1 бр;- автосамосвал–2 бр.;булдозер–1 бр.;2.2.Комплект механизация за уплътняване:бандажен вибрационен валяк– 8 или 10т.–1 бр.;двубандажен вибрационен валяк–3т.–1 бр.;автогрейдер–1 бр.;трамбовка вибрационна–1 бр.2.3.Комплект механизация за асфалтополагане:асфалтополагаща машина–1 бр.;двубандажен вибрационен валяк–1,5т.–1 бр.;валяк с пневматични гуми – 24т.–1 бр.;моторна пръскачка за битумна емулсия–1 бр.;пътна фреза–1 бр.;мини челен товарач–1 бр.;комбинирана машина за инжекционно запълване на дупки – 1 бр.;фугорезачка за асфалтови настилки – 1 бр.;къртач – 1 бр.;генератор - 1 бр.;комбинирана машина - мотометачка с цистерна – 1 бр.;2.4.Комплект механизация за бетонови работи и тротоарни настилки:бетоновоз – 1 бр.;иглен вибратор – 1 бр. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на Раздел В: „Технически и професионални способности” в част ІV. Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).Доказване на посоченото изискване: Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейност с предмет, идентична или сходна с тези на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът да разполага най-малко със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение предмета на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване):2.1.Комплект механизация за изкопни работи:колесен багер-товарач – 2 бр., от които поне 1 бр. с обем на кофата 0,5 м3 и с хидравличен чук;багер – верижен хидравличен – 1 бр;- автосамосвал – 2 бр.;булдозер –1 бр.;2.2.Комплект механизация за уплътняване:бандажен вибрационен валяк – 8 или 10т. – 1 бр.;двубандажен вибрационен валяк – 3т. – 1 бр.;автогрейдер – 1 бр.;трамбовка вибрационна – 1 бр.2.3.Комплект механизация за асфалтополагане:асфалтополагаща машина – 1 бр.;двубандажен вибрационен валяк – 1,5т. – 1 бр.;валяк с пневматични гуми – 24т. – 1 бр.;моторна пръскачка за битумна емулсия – 1 бр.;пътна фреза – 1 бр.;мини челен товарач – 1 бр.;комбинирана машина за инжекционно запълване на дупки – 1 бр.;фугорезачка за асфалтови настилки – 1 бр.;къртач – 1 бр.;генератор - 1 бр.;комбинирана машина - мотометачка с цистерна – 1 бр.;2.4.Комплект механизация за бетонови работи и тротоарни настилки:бетоновоз – 1 бр.;иглен вибратор – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 3 % от прогнозната стойност на поръчката.Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:а) парична сума;б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 150 календарни дни;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 150 календарни дни, след крайния срок на договора;Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

„Стъклена зала”, на II-я етаж в административната сграда на Община Пазарджик

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3.Документите за доказване съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.Преди сключване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, представя актуален документ, с който се удостоверява липсата на основание за отстраняване, а именно Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съдържаща следната информация: вид, модел, технически параметри / характеристики, състояние, собственост. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Продължение от Раздел III.2.2. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранцията за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията по т.3.1, б. „а” или б. „б” може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.При представяне на гаранция за изпълнение в нея изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN сметка BG 35 SOMB 9130 84 14474344, ВIC код на „ОБЩИНСКА БАНКА” АД - SOMB BG SF.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Редът за обжалване е посочен в Глава двадесет и седма – „Производство по обжалване” на ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва