Деловодна информация
00030
ЗК-1440 13/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00030-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. ,,Симеон Велики'' № 33
Силистра BG325 7500 България
Валерий Недев +359 86-816280
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на покрив в СУ „Никола Вапцаров“, гр. Силистра - стара и нова част
45000000      
Строителство

Извършване на строително ремонтни работи на покрив на стара и нова част на СУ „Никола Вапцаров“, гр. Силистра.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
33333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Силистра

Извършване на строително ремонтни работи на покрив на стара и нова част на СУ „Никола Вапцаров“, гр. Силистра.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
33333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за минимум четвърта или по висока категория строежи (съгласно чл. 137 от Закон за устройство на територията – ЗУТ) или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за посочения обхват на дейности. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участника трябва да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
2. Участникът да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалентен.


1. Участника да е извършил минимум една дейност, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
Забележка: Под „еднакъв или сходен предмет” следва да се разбираизграждане, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на покрив.
2. Участникът да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1 Ръководител обект, за когото да е налице:
- Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен /ОКС/ „бакалавър“/“магистър“, професионална квалификация строителен инженер.
- Професионален опит: да притежава опит при ръководство на част или на всички строителни работи на поне 1 обект, на който е извършено реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на покрив;
2.2 Контрольор на качеството, за когото да е налице:
- Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен /ОКС/ „бакалавър“/“магистър“, строителен инженер или еквивалентна за образование/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Р България;
- Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
2.3 Координатор по безопасност и здраве (КБЗ), за когото да е налице
- образователно-квалификационна степен - „бакалавър“/“магистър“, строителен инженер или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация техник, или еквивалентна за образование/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Р България;
- да притежава удостоверение за Координатор по безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
* За опит на участника и на отделните експерти се приемат изпълнени строежи, които са въведени в експлоатация от съответния компетентен орган или за тях има издадено удостоверение за добро изпълнение от Възложител.
* Едно лице не може да съвместява повече от една позиция.
* За експертите чуждестранни лица, възложителят приема еквивалентни образователно-квалификационна степен, професионална квалификация и специалност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
3. Участниците следва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 Система за управление на качеството или еквивалентен. Документът, с който се доказва със сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В настоящата обществена поръчка има право да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено и отговаря на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП) и поставените такива от Възложителя.За участника не следва да са налице обстоятелства по чл.54, ал. 1 ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. На осн. чл. 181, ал. 2 от ЗОП, оценката на ценовите предложения ще се извърши преди провеждане на предварителния подбор, поради което ще се приложи реда на чл. 61 от ППЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/06/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ул. Симеон Велики №33, стая 202 (заседателна зала) на общинска администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва