Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Перник
1026-13-4 10/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00145-2019-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Управителя на Национален Осигурителен Институт чрез директор на ТП - ПЕРНИК 1210825210158
ул. Отец Паисий № 50
Перник BG414 2300 България
Аделина Николова +359 76649315
pernik@nssi.bg +359 76649340

Интернет адрес/и

www.nssi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/per


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/per
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване като второстепенен разпоредител

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на аварийно стълбище и възстановяване на стоманената конструкция на четирите колони към административната сграда на ТП на НОИ - Перник. 13-2019-1015-13-68
45200000      
Строителство

Обект на настоящата процедура, по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП е: Ремонт на аварийно стълбище и възстановяване на стоманената конструкция на четирите колони към административната сграда на ТП на НОИ-Перник. Налице е силно компрометирано антикорозионно покритие по всички елементи на стълбището. Особено интензивни корозионни процеси се наблюдават в колоните, непосредствено над опирането им във фундамента.
Конкретните дейности и изисквания на Възложителя при изпълнение на поръчката са описани в конструктивна експертиза от техническата спецификация към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Аварийното стълбище на административната сграда на ТП на НОИ-Перник

Обект на настоящата процедура, по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП е: Ремонт на аварийно стълбище и възстановяване на стоманената конструкция на четирите колони към административната сграда на ТП на НОИ-Перник. Налице е силно компрометирано антикорозионно покритие по всички елементи на стълбището. Особено интензивни корозионни процеси се наблюдават в колоните, непосредствено над опирането им във фундамента.
Конкретните дейности и изисквания на Възложителя при изпълнение на поръчката са описани в конструктивна експертиза на техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В административната сграда на ТП на НОИ – Перник, находяща се в гр. Перник, ул. „Отец Паисий“ № 50, може да бъде извършен оглед всеки работен ден, в рамките на работното време 08:00 – 12:00 и 13:00 – 17:00 часа до крайния срок за приемане на оферти.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да представи заверено копие на валидна застраховка “Професионална отговорност ”.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, извършени за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.


Участниците следва да са изпълнили за горепосочения период минимум една поръчка за ремонтни дейности, която е идентична или сходна с предмета на настоящата поръчка.
Под “идентичен предмет” да се разбира:
Изпълнени СМР с видове дейности, които са еднакви с предмета на поръчката.
Под “сходен предмет” да се разбира:
Изпълнени СМР (включително преустройство и/или реконструкция, и/или основен ремонт) на самостоятелна жилищна сграда, самостоятелна административна сграда или сграда от смесен тип.
Минимално изискване: Участникът да има на разположение минимум следните технически лица, необходими за изпълнение на поръчката:
1. Технически ръководител, който да отговаря на условията на чл. 163а, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ.
2. Специалист по контрол на качеството – правоспособно лице, отговарящо за контрола на качество.
3. Координатор по безопасност и здраве в строителството, който отговаря за безопасност и здраве при изпълнение на обектите.
Забележка: Допустимо е длъжностите „технически ръководител“ и „координатор по безопасност и здраве“ да бъдат съвместявани от едно и също лице при участника, както и от член на ръководния му състав.
4. Правоспособен заварчик за извършване на съответните дейности.
5. Специалист с професионален опит в областта на стоманени конструкции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнението на договора е в размер на 5 на сто от стойността на договора.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността
на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение и/или за авансово предоставените средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП на НОИ-Перник

Отварянето на офертите се извършва на публично заседание и на него могат да присъстват самите участници, или техни упълномощени представители и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие всеки участник:
1. При наличие на основания, посочени в чл.54, ал.1 от ЗОП:
- осъждания за престъпления по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП). Посочва се информация за престъпления, аналогични с описаните, когато лицата са осъдени в друга държава;
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл.118, чл.128 чл. 228, ал. 3, чл.245 и чл.301-305 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП).
2. За които е налице забрана за участие, съгласно чл.3, т.8, в случай че не са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
3. При наличие на основания, посочени в чл. 107 от ЗОП.
4. Налице са обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Обстоятелствата, свързани с националните основания за отстраняване се декларират в Част III, раздел Г от ЕЕДОП.
Национални основания за отстраняване са:
? осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
? нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
? нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
? наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участниците в процедурата (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
? наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
? обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участник за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпиране на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, на физическите лица, които са действителни собственици по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, подлежи на отстраняване, преди сключване на договор, като избраният за изпълнител следва да представи декларация по образец приложение №2 от ППЗМИП, съгласно чл.59, ал.1, т.3 от ЗМИП.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
- Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Инф. център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
- Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва