Деловодна информация
00621
2425 07/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00621-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ 000530529
БУЛ. БЪЛГАРИЯ 84
ДВЕ МОГИЛИ BG323 7150 България
ИНЖ. ГЕОРГИ ВЕЛИКОВ +359 8141-9205
obshtina@dvemogili.bg +359 8141-9208

Интернет адрес/и

www.dvemogili.bg

https://sop.bg/dvemogili-681/proceduri-20-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/dvemogili-681/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
ДА https://sop.bg/dvemogili-681/proceduri-20-2-zop/#h

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

«РЕМОНТ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦА "КРАЛИ МАРКО" ОТ ОК 105 ДО ОК 101 И ТРОТОАРИ НА УЛ. "ПЕТИ ПЕХОТЕН ДУНАВСКИ ПОЛК" МЕЖДУ ОК 90 ПРЕЗ ОК 86, ОК 85 ДО ОК 84 В ГР. ДВЕ МОГИЛИ»
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП.
Кратко описание: Община Две могили ще възложи обществена поръчка по реда на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет «РЕМОНТ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦА "КРАЛИ МАРКО" ОТ ОК 105 ДО ОК 101 И ТРОТОАРИ НА УЛ. "ПЕТИ ПЕХОТЕН ДУНАВСКИ ПОЛК" МЕЖДУ ОК 90 ПРЕЗ ОК 86, ОК 85 ДО ОК 84 В ГР. ДВЕ МОГИЛИ»
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран независим изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в изпълнението на СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, на когото Община Две могили ще възложи изпълнението на дейностите, предмет на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
263908.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

град Две могили, община Две могили

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП.
Кратко описание: Община Две могили ще възложи обществена поръчка по реда на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет «РЕМОНТ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦА "КРАЛИ МАРКО" ОТ ОК 105 ДО ОК 101 И ТРОТОАРИ НА УЛ. "ПЕТИ ПЕХОТЕН ДУНАВСКИ ПОЛК" МЕЖДУ ОК 90 ПРЕЗ ОК 86, ОК 85 ДО ОК 84 В ГР. ДВЕ МОГИЛИ»
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран независим изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в изпълнението на СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, на когото Община Две могили ще възложи изпълнението на дейностите, предмет на поръчката.
Конкретните видове и количества СМР за изграждане на обекта ,както и изискванията за изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация и документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА К2 – Организация за качествено изпълнение на поръчката    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
263908.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за четвърта категория.
Изискването се доказва с валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на обществената поръчка или еквивалент.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на обществената поръчка или еквивалент. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Изпълнителят следва да предостави документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително, е извършил съответната регистрация, когато това е необходимо.
Ако всички партньори ще извършват дейностите по строителство, то изискването се отнася за всеки от тях. При предвидено участие на подизпълнители, същите следва да бъдат посочени в ЕЕДОП, както и да се посочи дела от поръчката, който ще им възложат. В този случай трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Изискването се декларира в еЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за IV-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за IV-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, с изискуемото покритие или еквивалент.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството. Ако всички партньори ще извършват дейностите по строителство, то изискването се отнася за всеки от тях.
При използване на капацитета на трети лица, съгласно чл. 65 от ЗОП, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При предвидено участие на подизпълнители, същите следва да бъдат посочени в ЕЕДОП, както и да се посочи дела от поръчката, който ще им възложат. В този случай трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Икономическо и финансово състояние „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката
3.Участникът следва да прилага:
- система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват, предмета на поръчката;
- система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват предмета на поръчката.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира:
„реконструкция и /или ремонт на улици и/или тротоари”
Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2.3.2.1. Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката, със следния екип за изпълнение на поръчката
3.2.1.1.Технически ръководител на обекта – да има завършено висше образование със специалност „пътно строителство” или еквивалент. Да има най-малко 3 (три) години специфичен опит като технически ръководител на строителни обекти;
3.2.1.3.Координатор по безопасност и здраве в строителството – 1 брой, придобита
професионална квалификация , отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ,
притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на
обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изизсквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи.
3.2.1.4 Контрольор по контрол по качеството – да има придобита професионална квалификация и притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършено обучение по Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, „Технически лица или органи за контрол на качеството“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
3.4.Участникът следва да прилага:
- система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват, предмета на поръчката;
- система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват предмета на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/06/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Конферентната зала на Община Две могили

фертите се отварят на публично заседание , на което могат да присъстват участниците в процедурата и техни упълномощени представители, както ипредставители на средствата за масово осведомяване в Конферента зала на Община Две могили, бул. България 84, етаж 2
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка, финансиране не е осигурено. Договорът, сключен с избраният изпълнител ще се сключи под условие, в съответствие с чл. 114 от ЗОП и ще влезе в сила от момента на уведомяване на Изпълнителя за осигурено финансиране от Министерство на регионалното развитие и благоустройство и/или друг източник на финансиране.
Всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща договорената сума както следва;
Авансово плащане в размер на 50 % от стойността до 5 календарни дни от сключване на договора.
Междинно плащане до 90 % от стойността до 5 календарни дни след представяне на фактура оригинал и акт за действително извършени работи.
.Окончателно плащане на разликата от сумата по след представяне на следните документи:
- Протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на заплащане строително-монтажни работи, съставен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя;
- Представена данъчна фактура.
Сборът от стойностите на авансовото плащане и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.
Всички фактури за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и подзаконовите нормативни актове. Всички разходооправдателни документи по договора - фактури и/или други документи с еквивалентна доказателствена стойност трябва да са издадени в лева.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на Изпълнителя на обществената поръчка са определени и в договора за възлагане на обществената поръчка.
От участие в обществената поръчка се отстанява участник, за който е налице което и да е от остоятелствата по ч. 54, ал. 1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т. 5 т. 6 и т. 7 от ЗОП. Възложителят отстранява т участие и участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. При провеждане на прцедурата се прилагат специфичните национални основания за изключване, подробно описани в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва