Деловодна информация
00087
 
да
да
03/05/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Станислава Цветкова +359 29377530
s.tsvetkova@sofia.bg +359 29377561

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=121830&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община” по обособени позиции
45000000      
Строителство

„Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община” по обособени позиции:
1. „Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 1- Североизток“.
2. „Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 2- Югоизток“.
3. „Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 3 -Югозапад“.
4. „Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 4- Северозапад“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 1- Североизток“. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
34928500      
50232100      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

В обхвата на поръчката са включени следните дейности:
1.1. Поддържане и експлоатация на публично осветление;
1.1.1. Поддържане, текущ ремонт и управление на публично осветление;
1.1.2. Поддържане и текущ ремонт на осветителните тела и светлинните източници;
1.1.3. Поддържане и текущ ремонт на разпределителните и захранващи електрически табла (касети);
1.1.4. Поддържане и текущ ремонт на изградената система за управление на уличното осветление;
1.1.5. Поддържане и текущ ремонт на електрическата захранваща мрежа за публично осветление и кабелните шахти;
1.1.6. Поддържане и текущ ремонт на стълбовата мрежа;
1.1.7. Поддържане и текущ ремонт на осветлението в транспортни подлези и тунели и на пешеходните пътеки на територията на Столична община;
1.1.8. Монтаж, поддържане, демонтаж и текущ ремонт на художественото (архитектурно и празнично) осветление;
1.1.9. Поддържане на новоизградени обекти от публичното осветление;
1.1.10. Отстраняване на аварии по съоръженията за публично осветление;
1.1.11. Контрол и проверка на фактурираната от електроснабдителното дружество електроенергия;
1.1.12. Недопускане на нерегламентирано включване към системата на публичното осветление;
1.1.13. Други технически дейности;
1.1.14. Поддържане и актуализиране на Географска Информационна Система (ГИС);
1.2. Ремонтно-възстановителни дейности по съоръженията от системата на публичното осветление;
1.3. Дейности по основен ремонт и изграждане на ново публично осветление и разширение на системата за управление на уличното осветление;
1.3.1. Основен ремонт на съоръженията от публичното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.2. Изграждане на ново осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.3. Подмяна на осветителните тела с нови, енергоефективни светодиодни осветители в зависимост от осигуреното финансиране;
1.3.4. Разширение на изградената система за радио управление на уличното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.5. Идентифициране и номериране;
1.4. Изготвяне на технически проекти за основен ремонт и изграждане на ново публично осветление.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели ( ОТ ), в това число:    40
подпоказател: К2 мкм – Измерената стойност на консумирана мощност на монтираните мострени осветители в тестовия участък    30
Подпоказател: К2 гст – гаранционен срок на осветително тяло    5
Подпоказател: К2 гсуу – гаранционен срок на устройствата за управление и комуникация    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
40000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 2- Югоизток“. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
34928500      
50232100      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

В обхвата на поръчката са включени следните дейности:
1.1. Поддържане и експлоатация на публично осветление;
1.1.1. Поддържане, текущ ремонт и управление на публично осветление;
1.1.2. Поддържане и текущ ремонт на осветителните тела и светлинните източници;
1.1.3. Поддържане и текущ ремонт на разпределителните и захранващи електрически табла (касети);
1.1.4. Поддържане и текущ ремонт на изградената система за управление на уличното осветление;
1.1.5. Поддържане и текущ ремонт на електрическата захранваща мрежа за публично осветление и кабелните шахти;
1.1.6. Поддържане и текущ ремонт на стълбовата мрежа;
1.1.7. Поддържане и текущ ремонт на осветлението в транспортни подлези и тунели и на пешеходните пътеки на територията на Столична община;
1.1.8. Монтаж, поддържане, демонтаж и текущ ремонт на художественото (архитектурно и празнично) осветление;
1.1.9. Поддържане на новоизградени обекти от публичното осветление;
1.1.10. Отстраняване на аварии по съоръженията за публично осветление;
1.1.11. Контрол и проверка на фактурираната от електроснабдителното дружество електроенергия;
1.1.12. Недопускане на нерегламентирано включване към системата на публичното осветление;
1.1.13. Други технически дейности;
1.1.14. Поддържане и актуализиране на Географска Информационна Система (ГИС);
1.2. Ремонтно-възстановителни дейности по съоръженията от системата на публичното осветление;
1.3. Дейности по основен ремонт и изграждане на ново публично осветление и разширение на системата за управление на уличното осветление;
1.3.1. Основен ремонт на съоръженията от публичното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.2. Изграждане на ново осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.3. Подмяна на осветителните тела с нови, енергоефективни светодиодни осветители в зависимост от осигуреното финансиране;
1.3.4. Разширение на изградената система за радио управление на уличното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.5. Идентифициране и номериране;
1.4. Изготвяне на технически проекти за основен ремонт и изграждане на ново публично осветление.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели ( ОТ ), в това число:    40
Подпоказател: К2 мкм – Измерената стойност на консумирана мощност на монтираните мострени осветители в тестовия участък    30
Подпоказател:К2 гст – гаранционен срок на осветително тяло    5
Подпоказател: К2 гсуу – гаранционен срок на устройствата за управление и комуникация    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
40000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 3 -Югозапад“. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
34928500      
50232100      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

В обхвата на поръчката са включени следните дейности:
1.1. Поддържане и експлоатация на публично осветление;
1.1.1. Поддържане, текущ ремонт и управление на публично осветление;
1.1.2. Поддържане и текущ ремонт на осветителните тела и светлинните източници;
1.1.3. Поддържане и текущ ремонт на разпределителните и захранващи електрически табла (касети);
1.1.4. Поддържане и текущ ремонт на изградената система за управление на уличното осветление;
1.1.5. Поддържане и текущ ремонт на електрическата захранваща мрежа за публично осветление и кабелните шахти;
1.1.6. Поддържане и текущ ремонт на стълбовата мрежа;
1.1.7. Поддържане и текущ ремонт на осветлението в транспортни подлези и тунели и на пешеходните пътеки на територията на Столична община;
1.1.8. Монтаж, поддържане, демонтаж и текущ ремонт на художественото (архитектурно и празнично) осветление;
1.1.9. Поддържане на новоизградени обекти от публичното осветление;
1.1.10. Отстраняване на аварии по съоръженията за публично осветление;
1.1.11. Контрол и проверка на фактурираната от електроснабдителното дружество електроенергия;
1.1.12. Недопускане на нерегламентирано включване към системата на публичното осветление;
1.1.13. Други технически дейности;
1.1.14. Поддържане и актуализиране на Географска Информационна Система (ГИС);
1.2. Ремонтно-възстановителни дейности по съоръженията от системата на публичното осветление;
1.3. Дейности по основен ремонт и изграждане на ново публично осветление и разширение на системата за управление на уличното осветление;
1.3.1. Основен ремонт на съоръженията от публичното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.2. Изграждане на ново осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.3. Подмяна на осветителните тела с нови, енергоефективни светодиодни осветители в зависимост от осигуреното финансиране;
1.3.4. Разширение на изградената система за радио управление на уличното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.5. Идентифициране и номериране;
1.4. Изготвяне на технически проекти за основен ремонт и изграждане на ново публично осветление.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели ( ОТ ), в това число:    40
Подпоказател: Измерената стойност на консумирана мощност на монтираните мострени осветители в тестовия участък    30
Подпоказател: К2 гст – гаранционен срок на осветително тяло    5
Подпоказател: К2 гсуу – гаранционен срок на устройствата за управление и комуникация    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
40000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Техническа поддръжка, ремонтно възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на Столична община”- „Зона 4- Северозапад“. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
34928500      
50232100      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

В обхвата на поръчката са включени следните дейности:
1.1. Поддържане и експлоатация на публично осветление;
1.1.1. Поддържане, текущ ремонт и управление на публично осветление;
1.1.2. Поддържане и текущ ремонт на осветителните тела и светлинните източници;
1.1.3. Поддържане и текущ ремонт на разпределителните и захранващи електрически табла (касети);
1.1.4. Поддържане и текущ ремонт на изградената система за управление на уличното осветление;
1.1.5. Поддържане и текущ ремонт на електрическата захранваща мрежа за публично осветление и кабелните шахти;
1.1.6. Поддържане и текущ ремонт на стълбовата мрежа;
1.1.7. Поддържане и текущ ремонт на осветлението в транспортни подлези и тунели и на пешеходните пътеки на територията на Столична община;
1.1.8. Монтаж, поддържане, демонтаж и текущ ремонт на художественото (архитектурно и празнично) осветление;
1.1.9. Поддържане на новоизградени обекти от публичното осветление;
1.1.10. Отстраняване на аварии по съоръженията за публично осветление;
1.1.11. Контрол и проверка на фактурираната от електроснабдителното дружество електроенергия;
1.1.12. Недопускане на нерегламентирано включване към системата на публичното осветление;
1.1.13. Други технически дейности;
1.1.14. Поддържане и актуализиране на Географска Информационна Система (ГИС);
1.2. Ремонтно-възстановителни дейности по съоръженията от системата на публичното осветление;
1.3. Дейности по основен ремонт и изграждане на ново публично осветление и разширение на системата за управление на уличното осветление;
1.3.1. Основен ремонт на съоръженията от публичното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.2. Изграждане на ново осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.3. Подмяна на осветителните тела с нови, енергоефективни светодиодни осветители в зависимост от осигуреното финансиране;
1.3.4. Разширение на изградената система за радио управление на уличното осветление в зависимост от разчетените средства в бюджета на Столична община;
1.3.5. Идентифициране и номериране;
1.4. Изготвяне на технически проекти за основен ремонт и изграждане на ново публично осветление.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели ( ОТ ), в това число:    40
Подпоказател: К2 мкм – Измерената стойност на консумирана мощност на монтираните мострени осветители в тестовия участък    30
Подпоказател: К2 гст – гаранционен срок на осветително тяло    5
Подпоказател: К2 гсуу – гаранционен срок на устройствата за управление и комуникация    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
40000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност
Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, II-ра категория и първа група, IV-та категория или за участник – чуждестранно лице, да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър съгласно законодателството на държава-членка или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, в която е установен.
1.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър. За доказване на професионалната годност (правоспособността) за упражняване на професионална дейност участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, за съответната група и категория строеж. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, общо за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
3. ДОКАЗВАНЕ:
Участникът декларира в Част IV, Раздел Б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Документи за доказване на икономическо и финансово състояние:
Доказване на съответствието с изискването става с представянето на един или няколко от следните документи:
1. Удостоверения от банки;
2.Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3. Справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
4. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 30 000 000 (тридесет милиона) лева.
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, общо за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 10 000 000 (десет милиона) лева от дейности по техническа експлоатация и поддръжка на улично осветление, включващо ремонтно-възстановителни дейности на уличното осветление и/или строително-монтажни дейности по ново изграждане или реконструкция на улично осветление и/или изграждане на автоматизирани системи за контрол и радио-канално управление с обратна връзка на улични осветителни уредби.
* Дейности по гаранционно обслужване и/или гаранционен ремонт на улично осветление не се приемат за дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил услуги с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на оферта.
1.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите. Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги.
2. Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
3.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП информация относно персонала, който ще изпълнява поръчката. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя.
Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
4. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката;
4.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП информация относно инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя. Документи за доказване на посоченото изискване: Като доказателство за поставеното изискване участникът представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
5. Всеки участник в процедурата трябва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001 или еквивалентeн сертификат;
5.1. Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 ( или еквивалент) с обхват включващ поддържка и изграждане на улични осветителни системи, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата. Документи за доказване на посоченото изискване: Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 (или еквивалент);
6. Всеки участник в процедурата трябва да прилага система за управление на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001 или еквивалентeн сертификат;
6.2. Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството ISO EN 14001 ( или еквивалент) с обхват включващ поддържка и изграждане на улични осветителни системи, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата. Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO EN 14001 (или еквивалент).


1. Участникът да е изпълнил услуги с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на оферта. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност идентична или сходна с предмета и обема на поръчката през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под дейности сходни с предмета на поръчката се разбира дейности по техническа експлоатация и поддръжка на улична осветителна уредба, състояща се от не по-малко от 20 000 (двадесет хиляди) осветителни тела; * Дейности по гаранционно обслужване и/или гаранционен ремонт на улично осветление не се приемат за услуги с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на поръчката.
2. Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета и обема на поръчката през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под строителство идентично или сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнени от участника строително-монтажни дейности по ново изграждане или реконструкция на улично осветление с автоматизирана система за контрол, включваща минимум 3000 /три хиляди/ осветителни тела.
Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
3.1.1.Участникът да разполага с ръководен състав за изпълнение на предмета на поръчката: А. Инженер поддръжка – 1 бр.; Образование: висше техническо;
Спец. опит: 10 г. като инженер поддръжка, при изпълнение на дейности по техническа поддръжка и експлоатация на улични осветителни уредби; Б/ Ръководител аварийни групи – 1 бр.; Образование: висше техническо; Спец. опит: 5 г. като ръководител аварийни група, при изпълнение на дейности по техническа поддръжка и експлоатация на улични осветителни уредби; В/ Специалист радио-комуникационно оборудване за управление – 1 бр. Образование: висше техническо; Спец. опит: 5 г. като специалист радио-комуникационно оборудване, при изпълнение на дейности изграждане и поддържане на автоматизирани системи за управление на уличното осветление. 3.1.2. Участникът да разполага с квалифициран персонал от електроспециалисти – мин.10 електроспециалиста с придобита четвърта или по-висока квалификационна група по електробезопасност за работа с електрически уредби. 3.1.3. Участникът да разполага с минимум 3 правоспособни машинисти на подвижни работни площадки, притежаващи валидни свидетелства. 3.1.4. Участникът да разполага с екип от технически лица за изготвяне на технически проекти, както следва: А. Проектант по част „Електрическа“ – 1 бр.: Да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2019 г. по съответна част. Спец. опит: участие в екип свързан с извършване на проектантски дейности по част „Електрическа“ в мин. 1 изпълнен технически или работен проект за ново изграждане и/или реконструкция на улични осветителни уредби и система за управлението им. Б. Проектант по част „Телекомуникации“ – 1 бр.: Да притежава валидно Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност за 2019 г. по съответна част. Спец. опит: участие в екип свързан с извършване на проектантски дейности по част „Телекомуникации“ в мин. 1 изпълнен технически или работен проект за ново изграждане и/или реконструкция на улични осветителни уредби и система за управлението им; В. Проектант по част „ Конструктивна“ – 1 бр.: Да притежава валидно Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност за 2019 г. по съответна част. Спец. опит: участие в екип свързан с извършване на проектантски дейности по част „Конструктивна“ в мин. 1 изпълнен технически или работен проект за ново изграждане и/или реконструкция на улични осветителни уредби и система за управлението им.
Продължава в раздел VI....
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/06/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж №3, етаж №1, зала №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(1) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3:
4. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката; Високопроходими автомобили (4х4) - минимум 2 /два/ броя; Автовишки от 15 до 27 м включително, обезпечаващи едновременна работа на минимум 2 /два/ екипа - минимум 2 броя; Автостълби/автовишки до 12 м включително, обезпечаващи едновременна работа на минимум 2 /два/ екипа - минимум 2 броя; Автокранове - минимум 2 броя;Самосвал 10т - 2/два/ броя;Бордови автомобил с кран, 1.2т - минимум 1 /един/ брой;Циркуляр-фугорез - минимум 1 /един/ брой;Къртач - минимум 1 /един/ брой; Виброплоча - минимум 1 /един/ брой; Комбиниран багер – минимум 2/два/ броя; Мобилен генератор - минимум 2/два/ броя.
5. Всеки участник в процедурата трябва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001 или еквивалентeн сертификат, включващ в обхвата си поддържка и изграждане на улични осветителни системи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
6. Всеки участник в процедурата трябва да прилага система за управление на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001 или еквивалентeн сертификат, включващ в обхвата си поддръжка и изграждане на улични осветителни системи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
1. Оценка по финансов показател „Предлагана цена”( ОЦ ) - до 60 т., включва следните подпоказатели:
К1 П - Единична цена за техническа поддръжка и експлоатация на 1 бр. осветително тяло за един месец – с максимална тежест до 35т.
К1 П LED - Единична цена за техническа поддръжка и експлоатация на 1 бр. LED осветително тяло за един месец – с максимална тежест до 10 т.
К1 ВМ – Единична цена за възстановяване на 1 км. отпаднала въздушна мрежа на съществуващи стълбове – с максимална тежест до 5 т.
К1 СМР - Средна цена на посочените от Възложителя СМР - с максимална тежест до 5 т.
К1 ПР - - Средна цена от видовете проектиране, съгласно Приложение 2Б – с максимална тежест до 5 т.
2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: в размер на 3% от прогнозната стойност на договора за обществена поръчка.Гаранцията се предоставя в една от следните форми:2.1. парична сума;2.2. банкова гаранция;2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията по т.2.1 и т. 2.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. 3. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ:За участниците в процедурата следва да не са на лице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП, не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и не следва да са лице основания чл.69 от ЗПКОНПИ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва