Деловодна информация
00450
20-00-42-001 02/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00450-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нови пазар 000931575
ул.Васил Левски №3
Нови пазар BG333 9900 България
Йордан Миленов +359 053723311
npazar@icon.bg +359 053795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/.

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител по Инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) по особени позиции
45000000      
Строителство

Избор на изпълнител по Инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) по особени позиции за изпълнение на капиталовата програма на община Нови пазар за 2019 г.: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подпорна стена ДГ „Синчец“ в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар”
Обособена позиция 2: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Ремонт спортна зала „Христо Ботев“ в гр. Нови пазар , ул. „П. Берон“ 33”
Обособена позиция 3: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подмяна на дограма ДСП и обособяване на топла връзка между административна част и складове” в гр. Нови пазар, ул. „Хан Крум“ 1
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
63380.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подпорна стена ДГ „Синчец“ в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на поръчката касае изпълнение на дейности, на територията на с. Стоян Михайловски, общ. Нови пазар, обл. Шумен.

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор за обект: „Подпорна стена ДГ „Синчец“ в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар” в това число:
ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Конструкции“; Част „ПБЗ“; Част „Проектно-сметна документация“.
Част „План за безопасност и здраве" се представя преди откриване на строителната площадка.
Техническия проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати.
ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР
Подпорната стена е частично разрушена и подлежи на основен ремонт
Проекта да се предвидят следните СМР: Ремонт за укрепване и рехабилитация на подпорна стена.
ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката – П1    20
Програма за изпълнение на поръчката – П2    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Ремонт спортна зала „Христо Ботев“ в гр. Нови пазар 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на поръчката касае изпълнение на дейности, на територията на гр Нови пазар, ул. „П. Берон“ 33, общ. Нови пазар, обл. Шумен

Обособена позиция 2 - Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор за обект: „Ремонт спортна зала „Христо Ботев“ в гр. Нови пазар , ул. „П. Берон“ 33 в това число:
ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Архитектура“; Част „ПБЗ“; Част „Проектно-сметна документация“.
Част „План за безопасност и здраве" се представя преди откриване на строителната площадка.
Техническия проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати.
ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР
Част от фасадната и вътрешна дограма е компрометирана и подлежи на подмяна; Фаянсовите облицовки, настилки, санитарната керамика и арматура в тоалетните и съблекалните са компрометирани и подлежат на подмяна;Тръбите за парно отопление и радиаторите са компрометирани и подлежат на подмяна
Проекта за основен вътрешен ремонт на спортна зала да се предвидят следните СМР: 1. Подмяна на фасадна и вътрешна дограма;2.Доставка и монтаж на: фаянсовите облицовки, настилки, санитарната керамика и арматура в тоалетните и съблекалните;3. Доставка и монтаж на тръби за парно отопление и радиатори;4. Изкърпване, шпакловане и освежаване на стените и таваните със съответните латексови смеси.
ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката – П1    20
Програма за изпълнение на поръчката – П2    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
55649.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изп-л по Инж-нг - проектиране, упражняване на авт надзор и изп-е на СМР за обект: „Подмяна на дограма ДСП и обособяване на топла връзка м/у администрат част и складове” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на поръчката касае изпълнение на дейности, на територията на гр Нови пазар, „Хан Крум“ 1, общ. Нови пазар, обл. Шумен

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор за обект: : „Подмяна на дограма ДСП и обособяване на топла връзка между административна част и складове” в гр. Нови пазар, ул. „Хан Крум“ 1 в това число:
ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Архитектура“; Част „ПБЗ“; Част „Проектно-сметна документация“.
Част „План за безопасност и здраве" се представя преди откриване на строителната площадка.
Техническия проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати.
ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР
Необходимо е изграждане на топла връзка между административната част и складовете, и подмяна на дограма и подмяна на дограма за подобряване на енергийната ефективност.
Проекта за основен вътрешен ремонт на ДСП да се предвидят следните СМР: Изграждане на топла връзка между административната част и складовете, и подмяна на дограма и подмяна на дограма
ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката – П1    20
Програма за изпълнение на поръчката – П2    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1897.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всяка от обособените позиции участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи - първа група, пета категория или по-висока.
Участник-чуждестранно лице следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, за посочения обхват на дейности.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - Първа група - строежи от Пета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква "г" - реконструкции, преустройства, основни ремонти и смяна предназначението на строежите от тази категория,а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Удостоверяване на изискването по т. 3.1.4.2. от - III Указание за участие в обществената поръчка, участниците попълват съответната информация в Част IV, буква „А“, т. 1 от ЕЕДОП – приложение 1, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
• Ако участникът е обединение изискването се покрива от всеки член на обединението, който ще извършва дейности по строителство.
• Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Важно! На етап сключване на договор, участникът, избран за Изпълнител, за обособената позиция: Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от 1-ва група, пета или по-висока категория, съгласно ЗУТ, придружено с валиден талон по чл. 23, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, в случай, че същото вече не е било предоставено и/или същото не са достъпно по служебен път или чрез публичен регистър и/или същото не може да бъде осигурено чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган, за чуждестранни участници.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава за всякя обособена позиция по която участва, валидна застраховка „Професионална отговорност“ в проектирането и строителството, съгласно чл. 171 от ЗУТ, със съответното покритие по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за първа група строежи, пета категория.
Удостоверяване на изискването по т. 3.1.3. от - III Указание за участие в обществената поръчка, участниците попълват съответната информация Част IV, буква „Б“, т. 5 от ЕЕДОП – приложение 1, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител по обособената позиция да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите вече не са били предоставени и/или същите не са достъпни по служебен път или чрез публичен регистър и/или същите не могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП


1.1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди,причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Пета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква "г" от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
1.2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Пета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква "г" от ЗУТ, определени с чл.5, ал.1, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка:
а) През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката.За сходна с предмета на поръчката да се разбира изработване на инвестиционен проект фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на Закона за устройство на територията и Наредба № 4/ 21.05.2001г. за обхавата и съдържанието на инвестиционните проекти за реализиране на изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради с разгъната застроена площ до 1000,00 кв. м. или с капацитет до 100 места за посетителиб) През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейност идентична или сходна с тази на поръчката.За сходен с предмета на поръчката да се разбира ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради с разгъната застроена площ до 1000,00 кв. м. или с капацитет до 100 места за посетители;в) Горепосочените изисквания могат да бъдат покрити и с едина дейност за инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор) за ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради с разгъната застроена площ до 1000,00 кв. м. или с капацитет до 100 места за посетители - изпълнен през последните пет години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертата. 2.Участникът трябва да прилага системи за управление на качество 3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчкатаза всяка обособена позиция
Удостоверяване на изискванията по т. 3.1.4.1. , 3.1.4.3. и т. 3.1.4.4. от - III Указание за участие в обществената поръчка: По т.1, бук. (а), участникът попълва поле 1б) от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – прил.1.Участникът, следва да представи описание на изпълнените от него услуги през определения от възложителя период с посочване на услугите, сумите, датите и получателите по т.1, бук. (б), участникът попълва поле 1а)от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV:„Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – прил. 1, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема;По т.2: Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – прил 1, с посочване на система за управление на качеството или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност;По т.3: Участникът попълва поле т. 2 и т.6 от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – прил 1.Документи, с който се доказва: Преди сключване на договор по обособената позиция за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:По т.1(а)-Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга;б)-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; (в)-Списък на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор), идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;По т.2-Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган ПРОДЪЖ В ДОП ИНФ


1.Участиникът,
а) През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил най-малко 1 (един) договор с дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката.
б) През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил най – малко 1 (един) договор с дейност идентична или сходна с тази на поръчката.
в) Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с един договор за инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор) за ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради с разгъната застроена площ до 1000,00 кв. м. или с капацитет до 100 места за посетители - изпълнен през последните пет години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертата
2.Уч-ът трябва да прилага система за управл. на качеството EN ISO 9001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертиф-я проектиране и строителство или еквивалент.
3.Уч-кът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена проф. комп. за изпълнението на поръчката, както следва:
а)Технически ръководител трябва да има квалификация „строителен инженер" или „строителен техник" съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
б)Експерт „Контрол по качеството" - трябва да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да притежава минимум 1 година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;в)Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - трябва да притежава съответната правоспособност за това или еквивалент.
*Забележка 1:Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт от ръководния състав за изпълнението на строителството в дадена обособена позиция!
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, изискв. по т.2 се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране и строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора за съответната обособена позиция, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Нови пазар: БАНКА: „Първа Инвестиционна банка“ АД - клон Нови пазар; BIC: FINVBGSF; IBAN- BG70FIN91503315926503 или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договори по обособените позиции.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Нови пазар ул.Васил Левски №3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят ще приеме и екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.Възложителят ще приеме и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните;По т.3-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
3. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва