Деловодна информация
00185
 
не
00185-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Белослав 000093403
ул.Цар Симеон Велики № 23
Белослав BG33 9178 България
Деница Тодорова, Иванка Димитрова +359 51123569
obstinabeloslav@abv.bg +359 51122214

Интернет адрес/и

http://www.beloslav.org

https://e-obp.eu/bp/Document/854f1e68-739e-453e-845a-9986cef3c6ff


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/854f1e68-739e-453e-845a-9986cef3c6ff
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане и рехабилитация на уличната мрежа на територията на община Белослав, както следва: гр. Белослав- ул. „Крайбрежна” (о.к. 453 – о.к.556), ул. „Стадиона” (о.к. 456 – о.к.1093) ул. „Чайка”....
45233252      
Строителство

„Изграждане и рехабилитация на уличната мрежа на територията на община Белослав, както следва: гр. Белослав- ул. „Крайбрежна” (о.к. 453 – о.к.556), ул. „Стадиона” (о.к. 456 – о.к.1093) ул. „Чайка”, ул. „Дръзки”, ул.„Черно море”, ул. „Капитан Петко войвода”, ул. „Трети март” (о.к. 456 – о.к.610), ул. „Димитър Ватев” (о.к. 563 – о.к.528), ул. „Бельов” (о.к. 1005–о.к.1004), ул. „Райна Княгиня” (о.к. 12 – о.к. 1006), ул. „Клокотница”, ул. „6-ти септември”, ул. „Арда” (о.к. 17 – ул. „Акации”), с.Страшимирово – ул. „Надежда” (о.к. 47 – о.к.57), с. Езерово – ул. „Черно море” (о.к. 14 – ул. „Преслав”) и ул. „Ст. Стамболов”, о.к.1009 до о.к. 1012 кв. Акации, гр. Белослав по пет обособени позиции:
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2120069.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ОП1:"Рехабилитация на уличната мрежа в гр.Белослав по улици както следва: ул.”Крайбрежна(о.к.453-о.к.556), ул.”Стадиона(о.к.456-о.к.1093), ул.”Чайка, ул.”Дръзки”, ул.”Черно море”, ул.”Капитан Петко во 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233253      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

гр.Белослав, община Белослав

ОП1:"Рехабилитация на уличната мрежа в гр.Белослав по улици както следва: ул.”Крайбрежна(о.к.453-о.к.556), ул.”Стадиона(о.к.456-о.к.1093), ул.”Чайка, ул.”Дръзки”, ул.”Черно море”, ул.”Капитан Петко войвода”, ул.”Трети март” (о.к.456-о.к.610), ул.”Димитър Ватев” (о.к.563-о.к.528)". Предмет на настоящата поръчка е извършване на строително монтажни работи, свързани с рехабилитация на улици в рамките на приетата регулация на град Белослав, Общата цел на инвестиционното намерение е да се подобри експлоатационното състояние на уличната мрежа в град Белослав. Предмет на настоящата поръчка е извършване на строително монтажни работи, свързани с рехабилитация на улици в рамките на приетата регулация на град Белослав.Общата цел на инвестиционното намерение е да се подобри експлоатационното състояние на уличната мрежа в град Белослав.Ситуационно улиците са разположени в съществуващата регулация на град Белослав Според функционалната си класификация улиците са IV клас. Категория на движението – „Леко”. Проектираните габарити по улиците са както следва: улица „Крайбрежна”-Пътно платно: 5.50м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Стадиона”- Пътно платно: 6.00-14.00м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Чайка”- Пътно платно: 5.50м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Дръзки”-Пътно платно: 5.50м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Черно море”- Пътно платно: 7.00м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Капитан Петко Войвода”- Пътно платно: 4.00м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Трети март”- Пътно платно: 6.00м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; улица „Димитър Ватев” - Пътно платно: 6.00м; Бордюри: 2 х 18/35/50; Тротоари: бетонови плочи; Възстановяването на пътната настилка ще се извърши при следната последователност: Демонтаж на бетонови бордюри. Разкъртване и технологично фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка; Разваляне на съществуващ тротоар; Полагане на нови бетонови бордюри 18/35/50; Полагане на асфалтова смес за свързващ пласт; Полагане на плътен асфалтобетон 4см. ; Повдигане решетки и капаци; Полагане на тротоар с бетонови плочи; Маркировка с бял цвят с перли. Изпълнителят е длъжен да сигнализира строителството с пътни знаци, бариери и сигнализация, указващи посоки за движение и предупреждаващи за опасност. Изисквания към пътната маркировка-Цвят - Постоянната пътна маркировка трябва да бъде с бял цвят, в съответствие с изискванията на Наредба № 01/2 за сигнализация на пътищата с пътна маркировка. Материали - Пътната маркировка може да бъде изпълнена с боя, пластични материали (пластици), и готови пътни маркировки. Спесификация на необходимите знаци за въвеждане на организация за движение е дадена в проектната документация.При изпълнението на отделните видове СМР трябва да се имат предвид и спазват следните основни изисквания: Стриктно спазване на „Правила за извършване и приемане на строителни и монтажни работи“ (ПИПСМР) в съответните раздели (земни работи, монтажни работи, бетонови работи и др.);Спазване на проектните изисквания, стандарти и изисквания на фирмите-доставчици относно: транспорт, съхраняване, инсталиране, хидравлично изпитване, фундиране, засипване и т.н.; да се изискват съответните сертификати за съответствие на влаганите материали; Необходимо е преди започване ремонта на даден участък да се извърши уточняване и отлагане на местоположението на съществуващите подземни съоръжения в обхвата му. При извършването на СМР да се запазят експлоатационните характеристики на подземните комуникации; При наличие на неустановени (нерегламентирани) тръби, канали и други съоръжения, разкрити по време на строителството, задължително да се уведоми Проектанта за даване на проектно решение и съгласуване с другите участници в проекта. При наличие на конфликтни точки задължително да се уведоми проектанта за даване на проектно решение.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1016134.6      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изграждане на уличната мрежа в гр.Белослав по улици както следва: ул. „Бельов” (о.к. 1005–о.к.1004),ул.„Райна Княгиня” (о.к.12 – о.к.1006), ул. Клокотница,ул. „6-ти септември”, ул.„Арда”(о.к. 17–ул 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

гр.Белослав, община Белослав, кв.Акации.

ОП 2:„Изграждане на уличната мрежа в гр.Белослав по улици както следва: ул. „Бельов” (о.к. 1005–о.к.1004),ул.„Райна Княгиня” (о.к.12 – о.к.1006), ул. „Клокотница”,ул. „6-ти септември”, ул.„Арда”(о.к. 17–ул. „Акации”); Изпълнението на проекта цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на уличната мрежа с оглед осигуряване условия за по-добро транспортно и комуникационно обслужване на населението и добро отводняване. Повишаване безопасността на движение, опазване живота, здравето и имуществото на граждани и гости на Община Белослав са част от заложените цели. Разглежданите улици се намират в североизточната част на квартал «Акации», град Белослав. Към настоящия момент на улиците няма никаква настилка, само на места има положен трошен камък. За тези улици е предвидено изграждане на изцяло нова улична настилка и тротоари в рамките на приетата регулация. Улиците в квартал „Акации” осъществяват връзка на живущите в този район с републиканската пътна мрежа - път III-2008 „Варна – Езерово – Белослав – Повеляново – I -2 „Русе – Варна“. Проектно решение За реализацията на обект: „Изграждане на уличната мрежа в гр.Белослав по улици както следва: ул. „Бельов” (о.к. 1005–о.к.1004), ул. „Райна Княгиня” (о.к. 12 – о.к. 1006), ул. „Клокотница”, ул. „6-ти септември”, ул. „Арда” (о.к. 17 – ул. „Акации”) е изработен и одобрен технически инвестиционен проект. Ситуационното решение е разработено на база спазване на регулацията на гр.Белослав. Осите на новите улици са проектирани в средата на регулацията и са запазени всички предвидени чупки по регулационният план. Двустранно са проектирани тротоари с нова настилка от бетонови плочи. Проектираните елементи на ситуацията, напречният профил и надлъжният профил на участъците, включени в проекта, спомагат за осигуряване на доброто отводняване на района. За изпълнение на новите участъци от улиците, на които липсва настилка, ще бъде изпълнена пътна конструкция тип „А” за категория на движение „леко”, с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали и има следния вид: 1.Плътен асфалтобетон - 4 сm. 2. Неплътен асфалтобетон - 4 сm.; 3. Несортирани едрозърнести минерални материали - 45сm. Проектираните габарити по улиците са както следва:Напречен наклон двустранен – 2.50%; пътно платно – 6.00 м /2 х 3.00/; улични бетонови бордюри – проектирани са нови бетонови бордюри 18/35 по БДС EN 1340(или еквивалент) – двустранно;тротоари – проектирано изграждане на нови тротоари двустранно с ширина 1.50 м и зелена площ до регулация; улични бетонови бордюри – проектирани са нови бетонови бордюри 8/16 по БДС EN 1340 – двустранно(или еквивалент).Изграждането на пътната настилка да се извърши при следната последователност:Изкопава се цялата настилка и земно легло; Оформяне и профилиране и уплътнение на земното легло с наклон от 4%; Вземат се проби на земното легло и при недостатъчна носимоспособност се предприемат допълнително мерки до постигане на необходимата носимоспособност от 30 МРа; Изпълнява се дренажа на земното легло; Изпълняват се пластовете от несортиран трошен камък по цялата ширина на настилката; Полагат се двустранно бордюрите 18/35; Изпълняват се пластовете от неплътен и плътен асфалтобетон по цялата проектна ширина на улицата; Изпълнение на зелените площи и тротоара, съгласно типовия напречен профил. След полагане на пласта от плътен асфалтобетон да се положи нова хоризонтална пътна маркировка от бяла трайна боя с перли, в съответствие с (Г.2.) и вертикална сигнализация със стандартни пътни знаци от първи типоразмер в съответствие БДС 1517-2007 или еквивалент. Хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация да се изпълнят съгласно изискванията на Наредба 2 от 2001г. за сигнализация по пътищата с пътна маркировка и Наредба 18 от 2001г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
424233.8      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП3:„Изграждане на уличната мрежа в с.Страшимирово – ул. „Надежда” (о.к. 47–о.к.57); 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

с.Страшимирово, община Белослав

ОП3:„Изграждане на уличната мрежа в с.Страшимирово – ул. „Надежда” (о.к. 47–о.к.57); Общата цел на инвестиционното намерение е да се подобри експлоатационното състояние на уличната мрежа в село Страшимирово. Предвидено е изграждането на улица в приетата регулация на с. Страшимирово: ул. "Надежда" (о.к. 47 – о.к. 57). Изпълнението на проекта цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на уличната мрежа с оглед осигуряване условия за по-добро транспортно и комуникационно обслужване на населението и добро отводняване. Повишаване безопасността на движение, опазване живота, здравето и имуществото на граждани и гости на Община Белослав са част от заложените цели. Улицата се намира в южната част на село Страшимирово. Води началото си от кръстовището й с улица ''Бачо Киро''. Пресича улица ''Васил Левски'', а края ? е при улица ''Крайезерна''. Има пресичания с шест други улици. Към този момент на улицата няма никаква настилка. Проектно решение- За реализацията на обект: „Изграждане на уличната мрежа в с. Страшимирово – ул. „Надежда” (о.к. 47 – о.к. 57), Община Белослав” е изработен и одобрен технически инвестиционен проект. За изграждането на улицата ще бъде изпълнена пътна конструкция тип „А” за категория на движение „ леко ”, с горен основен пласт от асфалтови смеси и долен основен пласт от несортирани едрозърнести минерални материали и има следния вид: 1. Плътен асфалтобетон; 2. Неплътен асфалтобетон; 3. Несортирани едрозърнести минерални материали .Проектираните габарити на улицата са: пътно платно от км 0+000 до км 0+380 – 6.00 м /2 х 3.00/; от км 0+380 до км 0+445 – 4.00 м /2 х 2.00/; от км 0+445 до км 0+801 – 6.00 м /2 х 3.00/ . -улични бетонови бордюри – проектирани са нови бетонови бордюри 18/35 по БДС EN 1340 – (или еквивалент)двустранно; -тротоари от км 0+000 до км 0+380 и от км 0+445 до км 0+801 – проектирано изграждане на нов тротоар вдясно с ширина 1.50 м.; от км 0+380 до км 0+445 – проектирано изграждане на нов тророар вдясно с ширина 1.25 м.; -улични бетонови бордюри – проектирани са нови бетонови бордюри 8/16 по БДС EN 1340 – едностранно или еквивалент; -Ограничителни системи за пътища (ОСП) N2W4; от км 0+000 до км 0+380 и от км 0+445 до км 0+801 – проектирано изпълнение на нова ОСП N2W4 в ляво; Изграждането на пътната настилка да се извърши при следната последователност: Изкоп земни почви за направа на улица; Уплътняване на земно легло; Направа на трошенокаменна настилка; Полагане на нови бордюри 18/35/50; Прави се първи битумен разлив за свръзка; Полага се пласт от неплътен асфалтобетон; Прави се втори битумен разлив за свръзка; Полага се пласт от плътен асфалтобетон тип “А”; Заустване на пресичащите улици на дължина 10 м с 5 см плътен асфалтобетон, при липса на трайна настилка, изравнителен пласт от трошен камък с дебелина 15 см; Направа на нова вертикална сигнализация. След полагане на пласта от плътен асфалтобетон да се положи нова хоризонтална пътна маркировка от бяла трайна боя с перли, в съответствие с (Г.2.) и вертикална сигнализация със стандартни пътни знаци от първи типоразмер в съответствие БДС 1517-2007 или еквивалент. Хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация да се изпълнят съгласно изискванията на Наредба 2 от 2001г. за сигнализация по пътищата с пътна маркировка и Наредба 18 от 2001г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
432881.2      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП4:„Изграждане на уличната мрежа в с. Езерово – ул. „Черно море”(о.к.14–ул.„Преслав”)”; 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

с.Езерово, общ.Белослав.

ОП4:„Изграждане на уличната мрежа в с. Езерово – ул. „Черно море”(о.к.14–ул.„Преслав”)”.Общата цел на инвестиционното намерение е да се подобри експлоатационното състояние на уличната мрежа в село Езерово. Предвидено е изграждането на улица в приетата регулация на с.Езерово: ул. „Черно море” -изток (о.к. 14 – ул. „Преслав”). Изпълнението на проекта цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на уличната мрежа с оглед осигуряване условия за по-добро транспортно и комуникационно обслужване на населението и добро отводняване. Повишаване безопасността на движение, опазване живота, здравето и имуществото на граждани и гости на Община Белослав са част от заложените цели. Улицата е от IV клас улична мрежа с локално движение. Разглежданият участък започва при кръстовище с ул. ”Дебелец” и свършва при кръстовище с ул. "Преслав". Ситуационно улицата се състои от две прави. Обща дължина 279 м. Улицата е без настилка по цялата дължина, няма бордюри и тротоари. Проектираните габарити на улицата са: Напречен наклон двустранен – 2 %; пътно платно – 6.00 м /2 х 3.00/; улични бетонови бордюри – проектирани са нови бетонови бордюри 18/35 по БДС EN 1340 или еквивалент – двустранно; тротоари – проектирано изграждане на нови тротоари едностранно с ширина 1.50 м и зелена площ до регулация; улични бетонови бордюри – проектирани са нови бетонови бордюри 8/16 по БДС EN 1340 или еквивалент – двустранно.Изграждането на пътната настилка да се извърши при следната последователност: Изкоп земни почви за направа на улица; Уплътняване на земно легло; Направа на трошенокаменна настилка; Полагане на нови бордюри 18/35/50; Прави се първи битумен разлив за свръзка; Полага се пласт от неплътен асфалтобетон; Прави се втори битумен разлив за свръзка;
Полага се пласт от плътен асфалтобетон тип “А”; Заустване на пресичащите улици на дължина 10 м с 5 см плътен асфалтобетон, при липса на трайна настилка, изравнителен пласт от трошен камък с дебелина 15 см; Направа на нова вертикална сигнализация. След полагане на пласта от плътен асфалтобетон да се положи нова хоризонтална пътна маркировка от бяла трайна боя с перли, в съответствие с (Г.2.) и вертикална сигнализация със стандартни пътни знаци от първи типоразмер в съответствие БДС 1517-2007 или еквивалент. Хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация да се изпълнят съгласно изискванията на Наредба 2 от 2001г. за сигнализация по пътищата с пътна маркировка и Наредба 18 от 2001г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
146822      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП5:„Рехабилитация на ул.„Ст.Стамболов”, о.к.1009 до о.к. 1012 кв. „Акации”, гр. Белослав”. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

гр.Белослав, община Белослав.

ОП5:„Рехабилитация на ул.„Ст.Стамболов”, о.к.1009 до о.к. 1012 кв. „Акации”, гр. Белослав”.Общата цел на инвестиционното намерение е да се подобри експлоатационното състояние на уличната мрежа в град Белослав. Предвидено е изграждане на улица „Стефан Стамболов” от о.к.1009 до о.к. 1012, гр.Белослав. Изпълнението на проекта цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на уличната мрежа с оглед осигуряване условия за по-добро транспортно и комуникационно обслужване на населението и добро отводняване. Повишаване безопасността на движение, опазване живота, здравето и имуществото на граждани и гости на Община Белослав са част от заложените цели. Улицата води началото си от улица «Бельов» в квартал «Акации». Краят на проектирания участък е при ПГ по стъкларство. Уличното платно е с ширина 5.00 метра по цялото протежение на улицата. Тротоарите са земни и имат ширина между 1.00 и 2.50 метра. Улицата е връзка на училището с град Белослав. Според функционалната си класификация улицата е IV клас. Ситуационно улицата е разположени в съществуващата регулация на град Белослав. Оста на улицата е проектирана в средата на регулацията и са запазени всички предвидени чупки по регулационният план. Новопроектираните бордюрни криви отговарят на изискванията на нормите за проектиране този клас улици. Двустранно са проектирани тротоари с нова настилка от бетонови плочи. За рехабилитацията на улицата настилката ще бъде изпълнена със пътна конструкция тип „А” за категория на движение „леко”. Равността на пътното покритие в участъка е лоша. Това изисква полагането на изравнителни пластове за възстановяването ?. При рехабилитацията да се преасфалтира цялата ширина на съществуващата настилка. Проектираните габарити по улицата са както следва :пътно платно – 5.00 м /2 х 2.50 м/ - съществуващата настилка се запазва; улични бетонови бордюри 18/35 - двустранно – старите се разкъртват и се подменят с нови БДС EN 1340 или еквивалент; тротоари – земни, от 2.50 до 3.60 м – двустранно – проектирани са нови тротоари от бетонови плочи; улични бетонови бордюри 8/16 - двустранно; При преасфалтирането улицата, напречния профил ще бъде оформен като двустранен с наклон 2.50%; Изграждането на пътната настилка да се извърши при следната последователност: Премахване на съществуваща асфалтобетонова настилка; Премахване на съществуваща трошенокаменна настилка; Премахване на съществуващи бордюри; Уплътняване на земно легло; Направа на трошенокаменна настилка; Полагане на нови бордюри 18/35/50; Прави се първи битумен разлив за свръзка; Полага се пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина (мин.4 см) за постигане на напречните наклони; Прави се втори битумен разлив за свръзка; Полага се пласт от плътен асфалтобетон тип “А” с дебелина 4 см; Заустване на пресичащите улици на дължина 10 м с 5 см плътен асфалтобетон, при липса на трайна настилка, изравнителен пласт от трошен камък с дебелина 15 см; Направа на нова вертикална сигнализация. След полагане на пласта от плътен асфалтобетон да се положи нова хоризонтална пътна маркировка от бяла трайна боя с перли, в съответствие с (Г.2.) и вертикална сигнализация със стандартни пътни знаци от първи типоразмер в съответствие БДС 1517-2007 или еквивалент. Хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация да се изпълнят съгласно изискванията на Наредба 2 от 2001г. за сигнализация по пътищата с пътна маркировка и Наредба 18 от 2001г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
99998.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от Втора група, Четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Съгласно чл. 3, ал. 3 от Закона за Камарата на строителите, когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. Съгласно ал. 4 от Закона участието в обединението не поражда права за лицата, които не са вписани в регистъра, самостоятелно да изпълняват строежи или отделни строителни и монтажни работи.
Изискването се прилага за всички обособени позиции. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация, съответната група и категория строежи; уеб-адрес на органа или службата, издаващи документ; орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа (№, валидност, обхват на регистрация – група и категория строежи), с който се удостоверява изпълнението на изискването за годност, съгласно категорията строеж на обекта, предмет на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, съгласно чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
За повече информация: http://register.ksb.bg/). За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл.25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл.25а, ал.2, т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж (четвърта категория(минималната застрахователна сума следва да е в размер на 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.171а от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Изискването се прилага за всички обособени позиции. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При чуждестранни участници - представят заверено копие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ или или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж (четвърта категория(минималната застрахователна сума следва да е в размер на 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.171а от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Изискването се прилага за всички обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил минимум едно строителство с предмет идентичен или сходен с това на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: За строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, се приема ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътища и/или на улици.Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вид, № и дата на съответния документ.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, но не по-малко от (отнася се за всички обособени позиции): Акредитирана строителна лаборатория–1 бр.; Багер- 1 бр.; Товарачна машина-1 бр.; Грейдер-1 бр.; Валяк - земни работи-1 бр.; Пътна фреза - 1 бр. -Асфалтополагач-1бр.; Бандажен валяк - асфалтови работи-1 бр.; Пневматичен валяк- асфалтови работи - 1 бр. Забележка: В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, може да ползва едно и също техническо оборудване за всяка от обособените позиции, за които представя оферта за участие.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката. 3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: 3.1.БДС EN ISO 9001:2015/2008 Системи за управление на качеството или еквивалентен. 3.2. БДС EN ISO 14001:2015/2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен. Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "БСА" или от друг нац. орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възлож. приема екв.сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. При участие на обединения, които не са юрид. лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на дог. за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, опр. за изпълнител, да представи копие на сертификатите, издадени от незав. лица, които са акредитирани по съответната серия европ. стандарти от ИА "БСА" или от друг нац. орган.

1.Участникът трябва да е изпълнил минимум едно строителство с предмет идентичен или сходен с това на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: За строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, се приема ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътища и/или на улици.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вид, № и дата на съответния документ.
2. Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, но не по-малко от (отнася се за всички обособени позиции):
-Акредитирана строителна лаборатория–1 бр.;
- Багер - 1 бр.;
- Товарачна машина - 1 бр.;
- Грейдер - 1 бр.;
- Валяк - земни работи - 1 бр.;
- Пътна фреза - - 1 бр.;
-Асфалтополагач - 1 бр.;
- Бандажен валяк - асфалтови работи - 1 бр.;
- Пневматичен валяк- асфалтови работи - 1 бр.
Забележка: В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, може да ползва едно и също техническо оборудване за всяка от обособените позиции, за които представя оферта за участие.
3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
3.1.БДС EN ISO 9001:2015/2008 Системи за управление на качеството или еквивалентен.
3.2. БДС EN ISO 14001:2015/2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен.
Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "БСА" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възложителят приема екв.сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора се представя, при подписване на договора, в размер 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция.в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора; Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 30 календарни дни, след крайния срок на договора; Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение . Когато гаранцията се представя под формата на парична сума същата се превежда по сметка: Банка: Инвестбанк”АД – Варна; IBAN: BG 03 IORT 7377 3310 3000 03 BIC: IORT BGSF;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала в сградата на общинска администрация Белослав, ул.Цар Симеон Велики № 23, гр.Белослав.

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащанията по договора за се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Авансовото плащане е еднократно в размер на 10% от стойността на сключения дог. и се изплаща при следните условия: а) авансът се изплаща в срок до 20 кал. дни от датата на съставяне и подписване на протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво за строежи на тех. инфраструктура. б) авансът се изплаща само след представяне на оригинал на Гаранция за обезпечаване на авансово предоставени средства, в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, покриваща пълния размер на аванса в лева с ДДС, представена в една от формите, предвидени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП, със срок на валидност не по-малко от 30дни след изтичане срока за изпъл. на договора.в) фактура за размера на аванса. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на дог.; Гаранцията за аванса се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.Аванс. плащане се приспада от първото междинно плащане към изпълнителя.Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани СМР, като общият размер на авансовото и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на дог. Окончателното плащане е сумата, равна на разликата между общата стойност на действително извършените и одобрени СМР и общата сума от извършените плащания. Окончателно плащане се извършва въз основа на следните документи: а). Количествено стойностна сметка за окончателния размер на извършените СМР.б). Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт No15).в).Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта.г).Данъчна фактура за окончателно плащане по договора.В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, а именно:а). участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията; б).участник, който е представил оферта, която не отговаря на: 1.предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; 2. правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; в).участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП; г).участници, които са свързани лица (по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП); д) участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок. От участие в процедурата се отстранява и участник, за когото е налице обстоятелство по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДР, контролираните от тях лица и тех. действ. собственици.От участие в процедурата се отстранява и участник, за когото е налице обстоятелство по чл.69 от ЗПКОНПИ.Информ. свързана с основанията за отстраняване от процедурата се попълва в Част III от ЕЕДОП. Органи, от които може да се получи информ. за задължения, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в РБ и относими към предмета на поръчката са както следва: Относно задължения, свързани с данъци и осигуровки:НАП www.nap.bg; Относно задължения, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: -МТСП, www.mlsp.government.bg; Агенция по заетостта-www.az.government.bg, ИА ГИТ- www.gli.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 ЗОП, жалби могат да се подават в 10 дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва