Деловодна информация
00158
РД-20-671 30/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00158-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павел баня 000817931
ул. Освобождение 15
Павел баня BG344 6155 България
Йордана Енева - Зам.Кмет +359 886402154
mayor_pb@mail.bg +359 34612094

Интернет адрес/и

http://www.pavelbanya.bg/

http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3323


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3323
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Определяне на изпълнител за извършване на ремонтно-възстановителни работи на уличната мрежа и четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Павел баня при възникване на необходимост “
45233000      
Строителство

Обществената поръчка е с обект: строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Предметът на поръчката включва извършване на ремонтно-възстановителни работи и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа на територията на Община Павел баня.
Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат отстранявани възникнали повреди на пътната мрежа на територията на Община Павел баня, което ще позволи нормалното експлоатиране на същата.
Отчитайки спецификата и обема на отделните дейности – предмет на възлагане, се предвижда обществената поръчка да бъде изпълнявана за периода - от сключването на договора за обществена поръчка до 31.12.2019 г.
Конкретните дейности ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост от извършване на ремонтно-възстановителни работи и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа, съгласно индикативния списък на основните видове работи, посочени в Техническата спецификация – неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Мястото на изпълнение на поръчката е гр. Павел баня и територията на Община Павел баня.

Предметът на поръчката включва извършване на ремонтно-възстановителни работи и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа на територията на Община Павел баня.
Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат отстранявани възникнали повреди на пътната мрежа на територията на Община Павел баня, което ще позволи нормалното експлоатиране на същата.
Отчитайки спецификата и обема на отделните дейности – предмет на възлагане, се предвижда обществената поръчка да бъде изпълнявана за периода - от сключването на договора за обществена поръчка до 31.12.2019 г.
Конкретните дейности ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост от извършване на ремонтно-възстановителни работи и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа, съгласно индикативния списък на основните видове работи, посочени в Техническата спецификация – неразделна част от настошщата документация.Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Технически спецификации, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от II-ра група, трета категория и строежи от IV-та група, четвърта категория.
Съгласно чл. 60, ал.1 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участниците посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както и издател и номера на Удостоверението за вписване.
При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка:
За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж – предмет на поръчката, а именно : за строежи Трета категория – 200 000 лв., съгл. чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за задължително застраховане в проектирането и строителството и за строежи Четвърта категория – 100 000 лв. съгл. чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж – предмет на поръчката, съгласно Наредбата за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица и издател на същата.
При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) год., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минин. 2 (две) дейности за строителство, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката. Под „дейност, сходна с предмета на поръчката се разбира : дейности по рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт и/или изграждане и/или поддържане на улична и/или пътна мрежа.; Под „обем, сходен с обема на поръчката се разбира : миним. обем изпълнени СМР - 40 000 кв.м., реализирани в една или повече на брой изпълнени дейности.
2. Участникът следва да разполага с технически лица с проф. квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществ. поръчка, включени или не в неговата структурата, включ. такива, които отговарят за контрола на качеството :
2.1. Технически ръководител – 1 бр., отговарящ на следните минимални изисквания: а) Профес. квалификация – висше образование, с квалифик. "строителен инженер", "инженер" „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или "архитект" или еквив. ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита профес. квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"; б) Профес. опит – мин. 5 (пет) год. при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждането на пътища и/или улици;
2.2. Отговорник по контрола на качеството – 1 бр., отговарящ на следните минимални изисквания: а) Профес. квалификация – да притежава валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение на строителството и/или за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството.; б) Специф. опит – мин. 2 (две) год. в осъществяване контрол на качеството при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждането на пътища и/или улици;
2.3. Координатор по безопастност и здраве – 1 бр. брой, отговарящ на следните минимални изисквания: а) Профес. квалификация – висше образование, специалност „Инженер“ или еквив.(ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни квалификации) или средно образование, както и завършен курс/обучение по здравословни и безопастни условия на труд в строителството или еквивалент; б) Специф.опит – мин.2 (две) год. като специалист/координатор по безопастност и здраве при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждането на пътища и/или улици.
3. Участникът да разполага с технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството и изпълнение на дейностите от предмета на поръчката.Необходима специализирана механизация, машини и автомобили:
1. Пътна фреза с ширина 1000 мм - 2 броя;
2. Пътна фреза с ширина 500 мм - 1 брой;
3. Автогудронатор - 2 броя;
4. Асфалтополагаща машина - 3 броя;
5. Валяк вибрационен за асфалтови работи - 2 броя;
6. Валяк двубандажен вибрационен до 2,5 т. - 2 броя;
7. Пневматичен колесен валяк - 2 броя;
8. Валяк за земни работи - 1 брой;
9. Водоноска - 1 брой;
10. Автогрейдер - 1 брой;
11. Челен товарач - 2 броя;
12. Колесен багер (комбиниран) – мин. 0,5 м3 - 2 броя;
13. Автомобил – самосвал - 4 броя;
14. Автомобил – бордови - 2 броя;
15. Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности - 2 броя;
16. Моторна виброплоча - 2 броя;
17. Моторна духалка - 2 броя;
18. Мини челен товарач - 1 брой;
19. Авто-пътна четка - 1 брой;
20. Моторен /или пневматичен/ къртач - 2 броя;
21. Ел.агрегат - 2 броя.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 2 (две) дейности за строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – информация за строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, включващи стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с технически лица с професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка, включени или не в неговата структурата, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
При подаване на офертата, участниците следва да декларират изпълнение на поставените от Възложителя изисквания, като попълнят информацията в Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП - Той може да използва следните технически лица или органи, особено тези, отговарящи за контрола на качеството.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на експертите – технически лица, включени или не в структурата на кандидата, включително тези, които отговарят за контрола на качеството.Списъкът следва да съдържа информация за лицата, образование, професионална квалификация и професионален опит.
3. Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството и изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, включително за проучване и изследване.
При подаване на офертата, участниците следва да декларират изпълнение на поставените от Възложителя изисквания, като попълнят информацията в Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП - Следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала в Общинска администрация Павел баня

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Схемата на плащане е подробно разписана в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Разплащането на изпълнените и приети работи по договора ще се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на протоколи за приемане на изпълнените работи и срещу представена фактура.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки.Възложителят отстранява от участие и участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 и 4 ЗОП. В процедурата се прилагат специфичните национални основания за отстраняване, а именно: чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; осъждания за престъпления по: чл. 194 — 208,чл. 21За -217,чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК; Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР ЗОП; извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 КТ; чл. 69 от ЗПКОНПИ; чл.13, ал.1 от ЗТМТМ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва