Деловодна информация
00564
ОПЕП -483 25/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00564-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Панагюрище 000351743
площад 20-ти април 13
Панагюрище BG423 4500 България
Мария Станкова - началник отдел ОПЕП +359 35760049
oba.panagyurishte@gmail.com +359 35763068

Интернет адрес/и

http://www.panagyurishte.org./

https://panagyurishte.nit.bg/proczeduri-po-zop.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://panagyurishte.nit.bg/proczeduri-po-zop.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително-монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: ПРЕУСТРОЙСТВО НА СГРАДА В ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ И ДЕТСКА МЛЕЧНА КУХНЯ
45000000      
Строителство

Инвестиционния проект третира преустройството на съществуваща сграда - бивш филиал на ДГ “Пролет“за нуждите на обществена кухня за социален патронаж.
Сградата е със застроена площ 290кв.м, собственост на Община Панагюрище и се намира в УПИ IV-4527,кв.234 .Преустройството е максимално съобразено със съществуващите вътрешни преградни зидове . В рамките на съществуващото застрояване са обособени два отделни обекта-Детска млечна кухня и Домашен социален патронаж. Двата обекта са функционално самостоятелни. Общи са административните им части, битовите помещения и стаята за почивка, обособени около самостоятелен вход и свързани с двата обекта чрез вътрешен коридор.
За всеки от двата обекта е предвиден самостоятелен вход за суровини, като двата входа са обединени около обща площадка за зареждане. Изходите за изхвърляне на отпадъците са самостоятелни, както и тези за експедиция на готовата храна.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
292857.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр.Панагюрище

Инвестиционния проект третира преустройството на съществуваща сграда - бивш филиал на ДГ “Пролет“за нуждите на обществена кухня за социален патронаж.
Сградата е със застроена площ 290кв.м, собственост на Община Панагюрище и се намира в УПИ IV-4527,кв.234 .
Преустройството е максимално съобразено със съществуващите вътрешни преградни зидове . В рамките на съществуващото застрояване са обособени два отделни обекта-Детска млечна кухня и Домашен социален патронаж. Двата обекта са функционално самостоятелни. Общи са административните им части, битовите помещения и стаята за почивка, обособени около самостоятелен вход и свързани с двата обекта чрез вътрешен коридор.
За всеки от двата обекта е предвиден самостоятелен вход за суровини, като двата входа са обединени около обща площадка за зареждане. Изходите за изхвърляне на отпадъците са самостоятелни, както и тези за експедиция на готовата храна.
За предвиденото преустройство е изработен и одобрен технически инвестиционен проект по следните части: Архитектурна, Електрическа, Технилогия, Отопление и вентилация, План за безопасност и здраве, Пожарна безопасност и конструктивна.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение ТП    25%
Предложен гаранционен срок ГС    15%
Предложен срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди РГ    10%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
292857.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средствата са съгласно Споразумение № РД9-21/28.02.2019 г. между Община Панагюрище и Министерство на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за първа група, най-малко V категория категория строежи.
Избраният за изпълнител участник посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон за 2019 г. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен, доказващ еквивалентно право (за чуждестранните участници), при подписване договора за СМР или при поискване в хода на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, (част ІV, раздел „Б“т.5) покриваща минималната застрахователна сума за строежи V-та категория, определени с чл.5, ал.2, т.5 – 70 000 лв. от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 300 000,00 лева в сферата на строителството, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;


1.За доказване на това обстоятелство, избраният за изпълнител участник представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя, при подписване договора за СМР. Документите се представят и за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката, който им е възложен.
2.За доказване на това обстоятелство участниците могат да представят, при условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП, един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания:
• удостоверения от банки;
• годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
•справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да са изпълнили минимум 3 (три) обекта с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата (част ІV, раздел „В“, т.1а).
2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
• Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
• Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
• Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
• Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС (част ІV, раздел „В“, т.2 – описва се наличният ресурс от квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България).
3.Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“.
4.Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“;


1.За доказване на това обстоятелство, участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2.участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
• Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
• Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
• Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
• Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС (част ІV, раздел „В“, т.2 – описва се наличният ресурс от квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България).
3.Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“.
4.Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предмета на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договора на настоящата обществена поръчка, който е неразделна част от документация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Община Панагюрище, Приемна зала, първи етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата и техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-5 и т.7 от ЗОП, както и чл. 55, ал. 1 от ЗОП
Основанията по ал.1, т.1, 2 и 7 от чл.54 на ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника и за членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато участникът или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие, основанията по ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят и за това физическо лице.
За доказване на липсата на основания за отстраняване, участникът, избран за изпълнител, представя съответните документи, описани в чл.58 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основания за отстраняване от участие по чл.54, ал.1, т. 1-5 и т.7 от ЗОП, има право да представи доказателства, съгласно чл.56, ал.1, т.1-4 от ЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Предприетите мерки се описват в ЕЕДОП и са актуални към датата на подписването му.
ИЗИСКВАНИЯ НА ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ“:
1.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания:
a) При срок за изпълнение на договора за СМР 4 (четири.) месеца:
• Да осигури 53 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 13 среден месечен брой работници на обекта;
• Задължително да осигури 16 човекомесеца труд, положен от квалифицирани/неквалифицирани, наети от ДБТ безработни лица, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 4 среден месечен брой наети от ДБТ за обекта безработни.
b) Броят на общия състав работници, в т.ч. и на квалифицирани/неквалифицирани безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценка.
2. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение №1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване;
3. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници;
4. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва