Деловодна информация
00087
 
да
да
25/04/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Ваня Зоровска +359 29377246
vzorovska@sofia.bg +359 29377558

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=121948&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на фасадата на административната сграда на Столична община, ул. „Оборище“ №44“
45000000      
Строителство

Сградата е със статут на архитектурно-строителна недвижима културна ценност. Строително ремонтните работи обхващат възстановяване на автентичния вид на фасадите на сградата, оградата и къщата на дежурната охрана. За фасадите са предвидени дейности засягащи фасадните мазилки, орнаменти и почистване на фугите на каменния цокъл. Ремонта на къщата на охраната обхваща фасадата, покрива и пода. Оградата се ремонтира, като частично на необходими места се изгражда нов зид, подменят се керемиди, боядисване на метални части и полагане на нова мазилка. Общата площ на фасадите подлежащи на реставрация е приблизително 2000 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
368000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Сградата е със статут на архитектурно-строителна недвижима културна ценност. Строително ремонтните работи обхващат възстановяване на автентичния вид на фасадите на сградата, оградата и къщата на дежурната охрана. За фасадите са предвидени дейности засягащи фасадните мазилки, орнаменти и почистване на фугите на каменния цокъл. Ремонта на къщата на охраната обхваща фасадата, покрива и пода. Оградата се ремонтира, като частично на необходими места се изгражда нов зид, подменят се керемиди, боядисване на метални части и полагане на нова мазилка. Общата площ на фасадите подлежащи на реставрация е приблизително 2000 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
368000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

8.1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от ПРВВЦПРС, четвърта категория, по чл. 5, ал. 6, т.1.4, т.1.4.4 (строежи по чл.137, ал. 1, т.4, буква „е“-недвижими културни ценности с категория „местно значение“ от ЗУТ) или да е вписан в съответния регистър на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
При подаване на офертата Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV, раздел „А“, т.1, информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи първа група съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от ПРВВЦПРС, четвърта категория, по чл. 5, ал. 6, т.1.4, т.1.4.4 (строежи по чл.137, ал. 1, т.4, буква „е“-недвижими културни ценности с категория „местно значение“от ЗУТ). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Б“, т.2а.


За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на не по-малко от 200 000 (двеса хиляди) лева.
* Под оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката следва да се разбират строителни работи за реставрация на сгради недвижима културна ценност.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се представя един или няколко от следните документи:
1.Удостоверение от банка
2. Годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен
3. Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Информацията по 2. и 3 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на строителството.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, раздел „В“, т.1а информация за строителството с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на оферта като посочи мястото, вида и обема на изпълнените дейности и датата на която е приключило изпълнението.
2. Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав
При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, раздел „В“, т.2 информация за лицата, които ще отговарят за извършване на строителството: име и фамилия на лицето, завършено образование - специалност и образователна степен, професионален опит.
3. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват строителни дейности.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Г“.


1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на строителството. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
* Под дейности, сходни с предмета и обема на поръчката следва да се разбират строителни работи за реставрация на сгради недвижима културна ценност, с обща реставрирана площ не по-малко от 2000 квадратни метра, кумулативно.
2. Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав, включващ най-малко:
Ръководител на обекта – строителен техник или строителен инженер или еквивалент с минимум 5 години професионален опит по специалността, който да осъществява цялостното ръководство при изпълнението на предмета на обществената поръчка.
3. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват строителни дейности.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП от ЗОП се представя:
По т.1. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т. 2. Списък на лицата, които ще отговарят за извършване на строителството: име и фамилия на лицето, завършено образование - специалност и образователна степен, професионален опит, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
По т.3. заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ съответствие със система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 или еквивалент, с обхват строителни дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ул. Париж 3, зала 109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора.
2. За Участниците не трябва да са на лице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
3. Договорът е без осигурено финансиране.
4. Срокът за изпълнение е до 90 работни дни.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва