Деловодна информация
00514
1986 24/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00514-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Минерални бани 000903743
с. Минерални бани, бул. Васил Левски 3
Минерални бани BG422 6343 България
Нуртин Сафет Сабри - заместник-кмет на община Минерални бани +359 37222020
min_bani@abv.bg +359 37222260

Интернет адрес/и

www.mineralnibani.bg

http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=6iqkyHyXyLg%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=6iqkyHyXyLg%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на общински път HKV2120 /III-506/ Минерални бани - Брястово - х. "Аида" от км 0+000 до км 8+400“
45000000      
Строителство

Обектът на поръчката представлява строителство на общински път с обща дължина 8203 м.
Началото на обекта е при кръстовището на републикански път Път III-506 (Димитровград – о.п. Хасково) – Добрич – Горски извор – Светлина – Сусам – Хасковски Минерални бани – Караманци – Петелово – (Конуш – Черноочене), а краят е непосредствено преди телевизионната кула на връх „Аида“.
Трсето на общинския път преминава през село Брястово – начало км 1+090, а край при км 1+780, като и в двете направления при началото и края на населеното място са предвидени пътни знаци Д11 и Д12.
Строителните работи представляват рехабилитация на съществуващ асфалтов път – оформяне на канавки, подмяна на пътните принадлежности, локални ремонти и цялостно преасфалтиране. Габаритът на пътя в участъка е Г8 – платно за движение 6,00 м и банкети по 1,00 м.
Строителният обект е 2 група 3 категория строеж, съгласно чл.137, ал.1, т.3, б. „ж“ от ЗУТ и видно от Разрешението за строеж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4268886.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Минерални бани

Обектът на поръчката представлява строителство на общински път с обща дължина 8203 м.
Началото на обекта е при кръстовището на републикански път Път III-506 (Димитровград – о.п. Хасково) – Добрич – Горски извор – Светлина – Сусам – Хасковски Минерални бани – Караманци – Петелово – (Конуш – Черноочене), а краят е непосредствено преди телевизионната кула на връх „Аида“.
Трсето на общинския път преминава през село Брястово – начало км 1+090, а край при км 1+780, като и в двете направления при началото и края на населеното място са предвидени пътни знаци Д11 и Д12.
Строителните работи представляват рехабилитация на съществуващ асфалтов път – оформяне на канавки, подмяна на пътните принадлежности, локални ремонти и цялостно преасфалтиране. Габаритът на пътя в участъка е Г8 – платно за движение 6,00 м и банкети по 1,00 м.
Строителният обект е 2 група 3 категория строеж, съгласно чл.137, ал.1, т.3, б. „ж“ от ЗУТ и видно от Разрешението за строеж.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение (КИ)    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
4268886.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Община Минерални бани открива настоящата обществена поръчка, като към момента финансиране не е осигурено. Договорът с избрания изпълнител влиза в сила от датата на подписването му. В случай, че Възложителят не осигури финансиране за настоящата обществена поръчка, всяка от страните по договора може да поиска прекратяването му след изтичане на тримесечен срок от сключването му, съгласно чл. 114 от З
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителите, при камарата на строителите в България, като изпълнител на строежи 2-ра група 3-та категория или по-висока категория строежи, отговаряща на строежа, предмет на поръчката.
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Чуждестранните лица представят декларация за удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени и документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която са установени, за правото да изпълняват дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (еЕЕДОП). С еЕЕДОП участниците представят информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, съответно дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора се представя копие на актуално удостоверение за вписване на участника в регистъра за изпълнението на посочените от възложителя в обявлението група и категория строежи, или се представя декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон на държавата, в която е установен
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съгласно § 2, т.67 от Допълнителните разпоредби на ЗОП), изчислен на база на годишните обороти (съгласно § 2, т.66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП).Удостоверяване: При подаване на офертата участникът попълва съответното поле в еЕЕДОП, в раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора доказва се със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, придружена със съставните части на годишните финансови отчети, от които се установява размера на нетните приходи от продажби.
2. 2. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора


1. Участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на прогнозната стойност на поръчката – 8 530 000 лева (осем милиона петстотин и тридесет хиляди) лева без ДДС за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден, или е започнал дейността си.
2. - Минималната застрахователна сума за строител на строежи 3 категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ е 200 000,00 лв. – чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Минималните застрахователни суми се определят за период една година, освен в случаите на прекратяване на дейността по реда на чл. 172, ал. 5 от ЗУТ, за които застрахователните суми се определят за период 5 години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ За всяко от лицата – експерти се посочва професионалната компетентност (квалификация и професионален опит). Описват се съответните документи за правоспособност и квалификация с посочване на номер, дата, година на издаване, от кого са издадени; описва се професионалният опит.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на технически лица, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в еЕЕДОП обстоя
3. Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството в областта на строителството ISO 9001 или еквивалентна.
Участникът да притежава внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001 в строителството или еквивалентна.


1. Да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен** с този на предмета на поръчката.
Представя се списък на строителството, идентично или сходно** с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение***, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението*, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
*Под „изпълнено“ строителство се разбира строителство, приключило с приемането му с подписан Акт-образец № 15 от Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството от Възложителя. Обемът на изпълнените дейности не е от значение.
** Под строителство, „идентично или сходно“ с предмета на поръчката се разбира: дейности по изграждане, възстановяване, рехабилитация, ремонт, укрепване на улици и/или пътища от трета категория строежи. Обемът на изпълнените дейности не е от значение.
*** Доказателството за извършеното строителство се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството, от което може да се идентифицира предметът на строителството, срокът на изпълнение и успешното му приемане от страна на получателя.
2. Участникът следва да разполага с персонал за изпълнение на поръчката.
Технически лица за изпълнение на поръчката (строителна бригада):
- Технически ръководител на обекта - следва да отговаря на изискванията на чл.163а, ал.2 и 4 от ЗУТ ;
- Отговорник по контрола на качеството - да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно;
- Експерт по безопасност и здраве - да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве”;
Всички специалисти трябва да разполагат с опит като специалист на съответната длъжност на поне 1 сходен обект - улица и/или път от трета категория строежи.
При условията на чл.64, ал.1, т. 3 от ЗОП се представя списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството, като за всяко от лицата се посочва професионалната компетентност и професионалния опит. Описват се съответните документи за правоспособност и квалификация с посочване на номер, дата, година на издаване, от кого са издадени; описва се професионалния опит.
Възложителят допуска, техническият ръководител да изпълнява и задълженията на експерт по безопасност и здраве, при положение, че притежава валидно удостоверение и изискуемия опит.
Възложителят не допуска друг освен Техническия ръководител, да изпълнява задълженията на повече от 2 длъжности на обекта. Участник, предложил специалист в нарушение на това задължение, ще бъде отстранен.
3. Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството в областта на строителството ISO 9001 или еквивалентна.
2.6.9. Участникът да притежава внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001 в строителството или еквивалентна.
Двата документа трябва да са с обхват на сертификацията в сферата на строителството и да са валидни към датата на подаване на офертата в деловодството на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Община Минерални бани открива настоящата обществена поръчка, като към момента финансиране не е осигурено. Договорът с избрания изпълнител влиза в сила от датата на подписването му. В случай, че Възложителят не осигури финансиране за настоящата обществена поръчка, всяка от страните по договора може да поиска прекратяването му след изтичане на тримесечен срок от сключването му, съгласно чл. 114 от ЗОП. Разплащането при изпълнението на настоящата обществена поръчка се осъществява до размера на осигурените средства.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Същата може да бъде представена в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

с. Минерални бани, бул. Васил Левски 3, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 т.1, 3-5 от ЗОП, както и на основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП.
2. Не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие или бездействие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва