Деловодна информация
00138
ЗОП 20-02 22/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
22/04/2019 (дд/мм/гггг)
00138-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Шумен 000931721
бул. Славянски № 17
Шумен BG333 9700 България
Цвета Николова +359 54857747
ts.stilianova@shumen.bg +359 54800400

Интернет адрес/и

http://www.shumen.bg

http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=pVF%2f0tvoha0%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=pVF%2f0tvoha0%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на общинска пътна мрежа и текущ ремонт на уличната мрежа на територията на Община Шумен“ по две обособени позиции
45233252      
Строителство

пътно стр.работи, свързани с отстраняване на повреди по пътното платно, пешеходните алеи тротоарите и банкетите на улиците и пътищата на терит.на Община Шумен. Предвижда се запълване на надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини на пътната настилка, изрязване, фрезоване и отстраняване на горен износващ пласт за осигуряване равност и напречен наклон на настилката, полагане на износващ пласт с дебелина след уплътняване минимум 4 см. плътен асфалтобетон, полагане на изравнителни пластове с дебелина след уплътняване минимум 4 см. неплътен асфалтобетон, ремонт на локализирани кръпки на необходимите места, ремонт на настилки по пешеходни алеи, отстраняване на компрометирана паважна настилка, ремонт на основата на пътя (улицата), подготовка на земна основа, изграждане на пътна основа от трошен камък с подбрана зърнометрия, повдигане и сваляне на РШ и ДШ, почистване на същ.пътни окопи, изграждане на нови земни окопи, профилиране и възстан на стабилизирани банкети, вкл.почистването им.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2558333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на общинска пътна мрежа на път SHU 1192 (ІІІ-731, Р.Димитриево - Черноок) Друмево - Овчарово - В.Друмев - о.п.Шумен – участък от км. 19+675 до км. 23+800 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

път SHU 1192 (ІІІ-731, Р.Димитриево - Черноок) Друмево - Овчарово - В.Друмев - о.п.Шумен – участък от км. 19+675 до км. 23+800

Предмет на настоящата поръчка са пътно строителни работи, свързани с отстраняване на повреди по пътното платно, пешеходните алеи тротоарите и банкетите на улиците и пътищата на територията на Община Шумен. Предвижда се запълване на надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини на пътната настилка, изрязване, фрезоване и отстраняване на горен износващ пласт за осигуряване равност и напречен наклон на настилката, полагане на износващ пласт с дебелина след уплътняване минимум 4 см. плътен асфалтобетон, полагане на изравнителни пластове с дебелина след уплътняване минимум 4 см. неплътен асфалтобетон, ремонт на локализирани кръпки на необходимите места, ремонт на настилки по пешеходни алеи, отстраняване на компрометирана паважна настилка, ремонт на основата на пътя (улицата), подготовка на земна основа, изграждане на пътна основа от трошен камък с подбрана зърнометрия, повдигане и сваляне на РШ и ДШ, почистване на съществуващи пътни окопи, изграждане на нови земни окопи, профилиране и възстановяване на стабилизирани банкети, включително и почистването им.
Критериите по-долу
 
ДА НЕ    НЕ
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
458333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата поръчка се обявява при условията на чл. 114 от ЗОП. В случай че към датата на подписване на договора не е осигурено финансиране, то страните имат правната възможност да го прекратят, при условията описани в него.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на улични настилки и пешеходни алеи на територията на Община Шумен 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233260      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на Община Шумен

Предмет на настоящата поръчка са пътно строителни работи, свързани с отстраняване на повреди по пътното платно, пешеходните алеи тротоарите и банкетите на улиците и пътищата на територията на Община Шумен. Предвижда се запълване на надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини на пътната настилка, изрязване, фрезоване и отстраняване на горен износващ пласт за осигуряване равност и напречен наклон на настилката, полагане на износващ пласт с дебелина след уплътняване минимум 4 см. плътен асфалтобетон, полагане на изравнителни пластове с дебелина след уплътняване минимум 4 см. неплътен асфалтобетон, ремонт на локализирани кръпки на необходимите места, ремонт на настилки по пешеходни алеи, отстраняване на компрометирана паважна настилка, ремонт на основата на пътя (улицата), подготовка на земна основа, изграждане на пътна основа от трошен камък с подбрана зърнометрия, повдигане и сваляне на РШ и ДШ, почистване на съществуващи пътни окопи, изграждане на нови земни окопи, профилиране и възстановяване на стабилизирани банкети, включително и почистването им.
Критериите по-долу
 
ДА НЕ    НЕ
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
2100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата поръчка се обявява при условията на чл. 114 от ЗОП. В случай че към датата на подписване на договора не е осигурено финансиране, то страните имат правната възможност да го прекратят, при условията описани в него.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителите (ЦПРС) на Камарата на строителите в България (КБС) за ІI-та група,минимум IІІ-та категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
*Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
*ЗАБЕЛЕЖКА:
Настоящото изискване се отнася за двете Обособени позиции.
Съответствието с този критерий за подбор се удостоверява по следния начин:
Участникът попълва поле 1) от раздел А: Годност в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочва № и дата на удостоверението, издател, категория на строежите, вкл. в обхвата му.
* При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Заверено от участника копие на Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителите (ЦПРС) на Камарата на строителите в България (КБС) за ІI-та група, минимум IІІ-та категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност на строителя“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна.*ЗАБЕЛЕЖКА:
Настоящото изискване се отнася за двете Обособени позиции.


Съответствието с този критерий за подбор се удостоверява по следния начин:
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочва Застраховател, застрахователна сума, обхват на застраховката (строителство), № на застрахователната полица, дата на издаване и дата на валидност на застрахователната полица.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна.
* При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строително-монтажни работи , с идентичен или сходен с тези на поръчката, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „а)“ от Закона за обществените поръчки.
2.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръж.и техн.оборудване,необх.за изпълнение на поръчката.
3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участникът,през посл. 5 г.,сч.от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил СМР на мин.1 обект,ид. или сх.с тези на поръчката,съгл.чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „а)“ от ЗОП. Заб.:Под „строит-во,сх.с предмета”на поръчката, следва да се разбира изпълнение на пътно стр.работи,свързани с отстраняване на повреди по пътното платно, тротоарите и банкетите на улиците и пътищата.Възложителят не поставя изискване за обем.ЗАБ.:Наст.изискване се отнася за двете Обос.позиции.Съотв.с този критерий се удостоверява, като участникът попълва ЕЕДОП, Част IV:Критерии за подбор,раздел,В.Техн.и проф.способности, т.1а) с пос.на стойността,датата,на която е прикл.изпълнението,мястото,вида и категорията.Док.:При скл.на договора,участникът избран за изп-л следва да представи Списък на строителството,ид.или сх.с предмета на общ.поръчка,съобр.декларираното в ЕЕДОП,придружен с уд-ния за добро изпълнение,които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и катег.на строежа,както и дали е изпълнено в съотв.с нормат.изисквания.2.1)Участникът следва да разполага с инстр.,съор.и техн.оборудване,необх.за изпълнение на поръчката, а именно:-Асфалтополагач с ел.устройство за нивелация–най-малко 1бр.;-Валяци бандажни–най-малко 2бр.;-Валяци самоходни пневм.–най-малко 1бр.;-Малки валяци до 3т.–най-малко 1бр.;-Компресор за въздух или мех.четка–най-малко 1бр.-Пътна фреза с мин.широчина на работа 1м–най-малко 1 бр.;-Фугорез–най-малко 1бр.;-Трансп.автомобили за превоз на асф.смес–най-малко 4бр.-Трансп.автомобил,с полезен товар не по-малко от 3,5t-1бр.;-Тов.автомобил,с полезен товар над 3,5t-1бр.;-Комб.багер-1бр.;-Генератор с мощност не по-малко от 5кVA-1бр.;Спец.машина,в която са монтирани съоръж.за продухване,разпръскване на емулсията и минер.фракция-1бр.ЗАБ.:Наст.изискване се отнася за всички Обос.позиции.Съотв.с този критерий за подбор се удостоверява като участникът попълва поле 9) на раздел В:Техн.и проф.способности в Част IV:Критерии за подбор от ЕЕДОП,с пос.на наименование,марка/модел, рег.№. пр.осн.за ползване.Док.:Преди скл.на договор за общ.поръчка,възложителят изисква от участника, опр.за изпълнител: Декл.за инструм.,съоръженията и техн.оборудване, които ще бъдат използвани за изпълн.на поръчката,с посочване на наименование, марка/модел, рег.№, пр.основание за ползване.
2.2) Участникът следва да разполага с най-малко 1 мат.технбаза,предназначена за съхр.на материали и смеси, престой, ремонт и почистване на автом.парк.*ЗАБ:Наст.изискване се отнася за двете Обос.позиции.Съотв.с този критерий за подбор се удостоверява като участникът попълва поле 9) на раздел В: Техн.и проф.способности в Част IV:Критерии за подбор от ЕЕДОП, с посочване на местонахождение на базата, адрес,пр.основание за ползването й.Док.:Преди скл.на договор за общ.поръчка,възложителят изисква от участника,опр.за изпълнител:Декл.за инстр.,съоръж.и техн.оборудване,които ще бъдат изп.за изпълн.на поръчката, с посочване на местонахождение на базата, адрес,пр.основание за ползването й.2.3.)Участниците да разполагат с акр.пътна лабор-я или рам.споразумение,скл.с лице,притежаващо или ползващо акр.пътна лаб-я,придружена от зав.от участника копие на документ за соб-ст,договор за наем или рам.споразумение.ЗАБ.:Наст.изискване се отнася за двете Обос.позиции.Съотв.с този критерий за подбор се удостоверява като участникът попълва поле 9) на раздел В:Техн.и проф.способности в Част IV:Критерии за подбор от ЕЕДОП,с посочване на местонахождение на лаб-ята,адрес,пр.осн.за ползването на лаб-ята,с пос.на №,наим.и дата на документ,уд.наличието на съотв.акредитация.Док:Преди склю.на договор за общ.поръчка,възложителят изисква от участника,опр.за изп-л:Декл.за лаб-я,с пос.на местонах.,адрес,пр.осн.за ползването ?,документ удостов.наличието на съотв.акр-я.
3) .................... продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора. Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства. За гаранциите важат разпоредбите на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
2. Договорът за обществената поръчка ще бъде сключен под условие - с клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката.В случай, че не може да бъде осигурено финансиране за строителен надзор, предмет на поръчката, договорът с избрания Изпълнител ще бъде прекратен без предизвестие, като такова прекратяване може да поиска всяка от страните след изтичане на тримесечен срок от неговото сключване съгласно чл. 114, изр. последно от ЗОП.
3. Възложителят не поставя изисквания към участниците да удостоверяват липса на основания за отстраняване по смисъла на чл. 55 от ЗОП.
4. Участниците имат пр.да подават оферти за една или за всички обособени позиции.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/05/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на Община Шумен, заседателна зала 304, ет. 3

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

.....Продължение от Раздел III 1.3.)
3) Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена проф.компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:-Техн.рък-л–техн.правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чужд.лица екв.,съгл.законодат.на държавата,в която са установени;проф.опит–мин.3 г, мин.1 бр.;-Специалист–контрол на кач.-лице,притеж.Удостоверение за преминато обучение за контрол в/у кач.на изпълнение на строит.и за контрол на съотв.на строит.продукти със съществ.изисквания за безопасност или екв.документ с проф.опит–мин.1 г.,мин.1 бр.; Специалист–координатор/дл.лице по ЗБУТ –лице,притеж.удостоверение за завършен курс за координатор/дл.лице по ЗБУТ в строит-то или екв.документ,с проф.опит–мин.1 г.,мин.1 бр.ЗАБ.Настоящото изискване се отнася за всички Обособ.позиции.Съотв.с този критерий за подбор се удостоверява като участникът попълва поле 2) и 6), б. „б”) на раздел В:Техн.и проф.способности в Част IV:Критерии за подбор от ЕЕДОП, с пос.на 3 имена,данни за образ.,придобита образ.-квалиф.степен,специалност,№ на документ, дата на изд., издател, проф.опит на лицата.
Док.: Преди скл.на договор за общ.поръчка,възложителят изисква от участника,опр.за изпълнител: Списък на техн.лица и/или организации,вкл.или не в структурата на участника,вкл.тези, които отговарят за контрола на качеството,както и лицата,които ще изпълняват строителството и контрола по ЗБУТ.Във всеки списък се описват 3 имена, данни за образ.,придобита образ.-квалиф.степен,специалност, № на документ,дата на изд.,издател,проф.опит на лицата,посочени в списъците.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгл. чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва