Деловодна информация
00761
П-551-1 19/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00761-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сапарева баня 000261616
ул. Германея 1
Сапарева баня BG415 2650 България
Славчо Коларски +707 23378
sap_oba@abv.bg +707 23480

Интернет адрес/и

www.saparevabanya.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00761


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#392
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА СМР С ПРЕДМЕТ: ПРИЛАГАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ ЗА СГРАДАТА НА ПОЛИКЛИНИКА - ГР. САПАРЕВА БАНЯ“
45200000      
Строителство

Строително – ремонтни дейности на обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност за сграда с идентификатор 65365.601.941.10 по Кадастралната карта на гр.Сапарева баня, с предназначение Поликлиника, находяща се в УПИ IV – за Баня и Поликлиника, кв.126 по регулационния план на гр.Сапарева баня с нов идентификатор 65365.601.941 по Кадастралната карта на гр.Сапарева баня”
Изпълнението на възлаганото строителство включва дейности, които са подробно описани в техническата спецификация и посочени в представената количествена сметка. Извършване на строително – ремонтни работи с цел да се осигури по-добри условия за посетителите и работещите, топлинен комфорт и намаляване на разходите за енергия, по–високо качество на жизнената среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
149742.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Сапарева баня

Предметът на настоящото публично състезание обхваща:
Строително – ремонтни дейности на обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност за сграда с идентификатор 65365.601.941.10 по Кадастралната карта на гр.Сапарева баня, с предназначение Поликлиника, находяща се в УПИ IV – за Баня и Поликлиника, кв.126 по регулационния план на гр.Сапарева баня с нов идентификатор 65365.601.941 по Кадастралната карта на гр.Сапарева баня”. Точните видове работи са описани в техническата спецификация.Извършване на строително – ремонтни работи с цел да се осигури по-добри условия за посетителите и работещите, топлинен комфорт и намаляване на разходите за енергия, по–високо качество на жизнената среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
149742.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от: I група, IV категория, във връзка с чл. чл.137, ал.1, т.4, буква "д" от ЗУТ.
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
2.Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.


1. Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, в размер на 299 484.32 лева; под «оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката» се разбира оборот от изпълнение на строителни дейности „по основен и/или текущ ремонт на сгради, вкл. ново строителство“. Участниците декларират наличието на изискуемия оборот в Част ІV, Раздел Б от ЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 100 000.00 (сто хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“. При сключване на договор, избраният изпълнител представя в заверено копие валидна застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
Дейности, сходни с тези на поръчката, са: строителни работи по основен и/или текущ ремонт на сгради, вкл. ново изграждане
2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
1. «Технически ръководител» (1 бр.):
? Да притежава диплома за завършено Висше образование, Степен «Бакалвър» или «Магистър» – Строителен инженер по специалност «Строителство на сгради и съоръжения» или «Промишлено и гражданско строителство» или еквивалентна специалност;
? Да има натрупан професионален опит по специалността в строителството, който е минимум 2 (две) години
2. «Експерт Контрол на качеството»
? Да притежава валидно удостоверение / сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
? Да има нарупан специфичен професионален опит като специалист „Контрол на качеството” – минимум 1 (една) година.
3. «Специалист Здравословни и безопасни условия на труд»
? Да притежава валидно удостоверение за завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентенили еквивалентен документ за чуждестранни лица;
? Да има натрупан специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 (една) година.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват в областта на строителството или еквивалентно и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват в областта на строителството или еквивалентно.


1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
Дейности, сходни с тези на поръчката, са: строителни работи по основен и/или текущ ремонт на сгради, вкл. ново изграждане
Доказване: Участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изискванияв съответния раздел на ЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период).
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности” от ЕЕДОП.
3. Съответният сертификат за качество трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнение на поръчката следва да се има предвид, че е необходимо:
1)да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници;
2)да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение № 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване;
3)да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници;
4)да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.
При сключване на договора и за изпълнение на поръчкта, изпълнителят следва да осигури гаранция за добро изпълнение съглансо правилата на ЗОП в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация Сапарева баня, гр. Сапарева баня, ул. Германея 1, заседателна зала, ет.3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва