Деловодна информация
00983
023-372 19/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00983-2019-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
ул. Марин Дринов №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

www.mu-varna.bg

www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/srrrek19.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна 000083633
ул. Марин Дринов №55
Варна BG331 9002 България
Марианка Арабаджиева +359 52677040
office_mu@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

www.mu-varna.bg/BG/CustomerProfile

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-ремонтни работи на кабинети и общи части в сграда Ректорат на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ - Варна” 2019-021
45000000      
Строителство

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения в сграда Ректорат на Медицински университет – Варна, находяща се на ул. „Марин Дринов“ № 55, гр. Варна, съгласно Техническа спецификация (Приложение №1)
Четириетажната сграда на сутерен е с идентификатор 10135.2557.152.1 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ 2206 кв.м. и начин на трайно ползване: за обект комплекс за образование.
Ремонтните дейности ще се осъществяват на:
-Трети етаж - кабинет 318; -Четвърти етаж - кабинети 414, 416, 417, 422, 432, 433, 434 и коридор на административен етаж; - Четвърти етаж - хидроизолация на 9 броя покривни табакери на административен етаж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
234000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул."Марин Дринов" №55, сграда Ректорат

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения в сграда Ректорат на Медицински университет – Варна, находяща се на ул. „Марин Дринов“ № 55, гр. Варна, съгласно Техническа спецификация (Приложение №1)
Четириетажната сграда на сутерен е с идентификатор 10135.2557.152.1 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ 2206 кв.м. и начин на трайно ползване: за обект комплекс за образование.
Ремонтните дейности ще се осъществяват на:
-Трети етаж - кабинет 318;
-Четвърти етаж - кабинети 414, 416, 417, 422, 432, 433, 434 и коридор на административен етаж;
-Четвърти етаж - хидроизолация на 9 броя покривни табакери на административен етаж.
Общо количество строително-ремонтни работи:
Част Архитектура и строителство - демонтажни работи: 1313.63 м2, 535.32 л.м. и 25 бр.; монтажни работи - 4711.71 м2, 1738,52 л.м., 71 бр. и 4 м3.
Част ВиК - демонтажни работи: 28 л.м. и 14 бр.; монтажни работи - 140 л.м. и 229 бр.
Част Електро - демонтажни и монтажни работи: 9716 л.м. и 1594 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване качеството на изпълнението    45
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена по основна КСС с добавени 20 % разходи за допълнителни дейности    50
Елементи на ценообразуване    5
II.2.6) Прогнозна стойност
234000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 234 000 лева без ДДС, с включени 20% разходи за доп. дейности. Посочената цена представлява макс. допустима ст-ст на дог. за общ. поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва.
Посочените в Тех. спец. и КСС количества СРР са прогнозни и ще служат за оценка на оценка на офертитите на участниците.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се доказва със заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, което да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, четвърта категория, съгласно ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП – заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти — І група, четвърта категория, придружено с валиден талон.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с изискването за годност, Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел А: Годност от ЕЕДОП.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – четвърта, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Изискването се доказва с доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, а именно четвърта категория, ако същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за чуждестранните лица - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава, в която са установени.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в ЕЕДОП.
В случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че действието на застраховката изтича по време на изпълнение на договора за възлагане на поръчката, участникът, избран за изпълнител, представя декларация за подновяване действието на застраховката със срок, не по-малък от срока на изпълнение на договора. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор, Участникът следва да посочи необходимата информация в част IV, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – четвърта, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, съгласно чл. 171а от ЗУТ. Изискването се доказва с доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, а именно четвърта категория, ако същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за чуждестранните лица - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава, в която са установени.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в ЕЕДОП.В случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че действието на застраховката изтича по време на изпълнение на договора за възлагане на поръчката, участникът, избран за изпълнител, представя декларация за подновяване действието на застраховката със срок, не по-малък от срока на изпълнение на договора. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор, Участникът следва да посочи необходимата информация в част IV, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Изпълнението, независимо от датата на започването му, трябва да е приключило към датата на подаване на оферти по настоящата поръчка. Изискването се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Док. за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на общ. поръчка, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което/ито съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата, за док. на съответствието си с поставения критерий за подбор, Участникът следва да посочи необходимата инф. в Част IV, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП, с посочване на стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, вид и обем (РЗП в кв. м.).
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 (или еквивалентен стандарт), с обхват съобразно предмета на възлаганата общ. поръчка – строителство и/или строително-ремонтни работи. В случай на обединение изискването се отнася до участника/ците, които ще извършват строително-ремонтните работи.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказ. за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Изискването се доказва със заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен), издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Док. за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - Заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на с-ма за упр. на качеството по стандарт EN ISO 9001 (или еквивалентен стандарт) с обхват строителство и/или строително-ремонтни работи, издаден на негово име.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор, Участникът следва да посочи необходимата инф. в Част IV, раздел Г от ЕЕДОП: Стандарти за осигуряване на качеството, както и описание на обхвата, за който е сертифициран.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и тех. оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Участниците следва да посочат необходимата инф. в Част IV, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП. Док. за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1. Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се приема основен ремонт и/или текущ ремонт и/или преустройство на сграда/и четвърта или по-висока категория строежи.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 (или еквивалентен стандарт), с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка – строителство и/или строително-ремонтни работи. В случай на обединение изискването се отнася до участника/ците, които ще извършват строително-ремонтните работи.
3. Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката: - Скеле - подвижно; -Ударопробивна техника; -Пробивна и къртачна техника; -Техника за рязане на метални и неметални материали; -Техника за заваряване; -Дърводелска техника; -Оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери; - Мрежови сертифициращ тестер за кабели минимум кат. 6А с валиден протокол за метрологичен контрол от оторизирана лаборатория; -Уред за заваряване на оптични влакна (сплайсер); -Уред за тестване на оптични влакна (рефлектометър).
При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Съгласно чл. 107 от ЗОП, Възложителят ще отстранява от процедурата участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията. При използване на чужд капацитет се представя ЕЕДОП, надлежно попълнен и подписан от лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП, за всяко от третите лица. В тези случаи в ЕЕДОП се посочва информацията, изисквана съгласно част ІІ - раздел А и Б, попълва се част ІІІ: „Основания за изключване“ и част ІV „Критерии за подбор“ само по отношение на ресурса, който се предоставя за използване. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални д-ти, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите, и третите лица, ако има такива.
В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл.55, ал.1, т. 1 или т. 4 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и обстоятелствата по чл.69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Офертата, както и цялата кореспонденция и всички док-ти, свързани с обществената поръчка и разменени между участника и Възложителя трябва да са на български език. Приложените документи, представени от участника могат да бъдат на друг език, но трябва да са придружени с точен превод на езика на документацията за участие по отношение на относимите към офертата части. В този случай за нуждите на тълкуването на офертата, преводът ще е с предимство.
При изпълнение на обществената поръчка ... продължава в VI.3) Доп. инф-я ...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 3% (три процента) от стойността му без ДДС, със срок на валидност, срока на действие на договора, плюс 30 (тридесет) дни. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция обезпечаваща авансовото плащане в размера на авансовото плащане с ДДС.
Формата на гаранциите е по избор на участника:
1.парична сума – платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна: Банка ДСК ЕАД, клон Варна, BIC: STSABGSF; IBAN: BG24STSA93003100040700 - в лева.
2. банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка.
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Когато изпълнителят представи гаранция във формата на застраховка, се представя оригиналът й, като възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Варна, ул. "Марин Дринов" №55 - Ректорат

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от III.1.3. Техн. и проф. възм-сти ... Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни изисквания, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, и които са приложими към предмета на поръчката. В документацията за участие е посочено от къде участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката. Посочените в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка (КСС) количества строително-ремонти работи са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възможно е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на количествата и/или изпълнението на нови дейности, невключени в КСС, които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнение предмета на поръчката.
Съгласно чл.21, ал.6 от ЗОП Възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие, че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 1 000 000 лева за строителство и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20% от общата стойност на поръчката.
Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е в размер на 234 000 лева без ДДС. Същата се възлага като част от обществена поръчка с предмет „Извършване строително-ремонтни работи на помещения и общи части за нуждите на МУ-Варна по седем обособени позиции: ОП №1 "Извършване на строително-ремонтни работи на кабинети и общи части в сграда Ректорат на Медицински университет-Варна"; ОП№2 "Извършване на строително-ремонтни работи в лаборатории 258 и 259 и обособяване на електронна читалня на втори етаж в сградата на УМБАЛ „Св. Марина"; ОП №3 "Извършване на строително-ремонтни работи за обособяване на репетиционни за артисти и музиканти и прилежащо фоайе на втори етаж Ниско тяло в сградата на блок 35 на Студентски общежития"; ОП №4 "Извършване на строително-ремонтни работи в съблекалня "Акушерки" на приземен етаж в сградата на Медицински колеж"; ОП №5 “Изграждане на климатична и вентилационна система в кабинети и операционни зали към Университетски медико-дентален център при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов” – Варна; ОП №6 "Реконструкция на вътрешна канализационна мрежа в УМДЦ към ФДМ"; ОП №7 "Извършване на строително-ремонтни работи във фантомни зали в сградата на Факултет по дентална медицина", № на информация за обява в ПОП 9087296.
Общата стойност на обществената поръчка за строителството (СРР) е в размер на 883 500,00 лева без ДДС, разделена както следва: ОП №1 – 234 000,00лева (26.49% от общата стойност на поръчката); ОП№2- 45 000,00 лева (5.09%); ОП №3 – 37 000,00 лева (4,19%); ОП №4 – 8 500,00 лева (0,96%); ОП №5 – 489 500,00лева (55,40%); ОП №6 – 20 000,00 лева (2,26%); ОП №7 – 49 500,00 лева (5,60%).
Общата стойност на ОП № 2, № 3, ОП № 4, ОП № 6 и ОП № 7 е 160 000,00 лв. и е 18,11% от общата стойност на поръчката и могат да бъдат възложени по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях. Прогнозните стойности на всяка една от ОП № 2, ОП № 3 и ОП № 4 е под 50 000 лв., като попадат в приложното поле на чл.20, ал.4, т.1 от ЗОП и на основание чл.21, ал.6 от ЗОП ще се възложат чрез директно възлагане.
ОП № 6 и ОП № 7 ще се възложат по реда на чл.20, ал.3, т.1 във връзка с чл.21, ал.6 от ЗОП чрез събиране на оферти с обява. Останалата стойност на поръчката следва да се възложи по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка, съгл. чл.21, ал.6 от ЗОП. ОП № 1 и ОП № 5 ще се възложат чрез публично състезание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна
ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52643116

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва