Деловодна информация
00369Община Луковит
01-1064 18/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00369-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/229-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/229-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Ремонт на улична мрежа и тротоари в Община Луковит”. 000119
45233000      
Строителство

4.1. Преасфалтиране на улици с дебелина на пласта от 2- до 6 см включващо следните строителни дейности: почистване на съществуващия пътен участък, фрезоване на настилката, почистване на повърхността на пътната настилка. 4.2. Извършване на превантивен ремонт (кръпки) на асфалтовата настилка, при който се изпълняват следните видове СМР: очертаване на компроментирания участък, изрязване на кръпката с фугорезачка, почистване от натрошения материал, почистване на основата, продухване със сгъстен въздух на основата, битумен разлив за връзка, полагане на плътна асфалтобетонова смес, при необходимост на два пласта, уплътняване на кръпката, обработка на контактните фуги между стар и нов асфалтобетон. .3. Стабилизиране на основата на улици, което се състои от подготовка на леглото временния път/паркинг/тротоар - подравняване и уплътняване, полагане на бордюри (улични или градински) върху бетонова основа, полагане на дрениращ слой речна баластра и настилка от трошен камък или фрезован асфалт, с п
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2083333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

4.1. Преасфалтиране на улици с дебелина на пласта от 2- до 6 см включващо следните строителни дейности: почистване на съществуващия пътен участък, фрезоване на настилката, почистване на повърхността на пътната настилка. 4.2. Извършване на превантивен ремонт (кръпки) на асфалтовата настилка, при който се изпълняват следните видове СМР: очертаване на компроментирания участък, изрязване на кръпката с фугорезачка, почистване от натрошения материал, почистване на основата, продухване със сгъстен въздух на основата, битумен разлив за връзка, полагане на плътна асфалтобетонова смес, при необходимост на два пласта, уплътняване на кръпката, обработка на контактните фуги между стар и нов асфалтобетон. 4.3. Стабилизиране на основата на улици, което се състои от подготовка на леглото временния път/паркинг/тротоар - подравняване и уплътняване, полагане на бордюри (улични или градински) върху бетонова основа, полагане на дрениращ слой речна баластра и настилка от трошен камък или фрезован асфалт, 4.4. Цялостна или частична подмяна на бордюри и ремонт на тротоари ; 4.5. Промяна нивото на съществуващите РШ, ДШ и тротоарни кранове, 4.6. Хоризонтална и вертикална пътна маркировка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение –П1    40
подпоказател: ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ    50
подпоказател: МЕРКИ ЗА ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ПРИ СМР    20
подпоказател: КАЧЕСТВО НА ВЛАГАНИТЕ МАТЕРИАЛИ    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2083333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да прекрати договора за обществена поръчка, сключен със спечелилия процедурата участник, ако в резултат на непредвидени обстоятелства, включително и липса на финансов ресурс за неговото изпълнение, не е в състояние да изпълни своите задължения.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи ІІ група, ІІІ категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т.3 буква„а”от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи трета категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, което се посочва в част ІV, раздел А, Годност, т.1: Той е вписан в съответния професионален или търговски регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, в ЕЕДОП. Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата:
- по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; - по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; - по чл.3, т.8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛ), освен в случаите на изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛ и обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

? За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.

Сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП; За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т. 2: Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника – трудово, гражданско, друго, (за техническия ръководител на строежа (обекта) – трудовото правоотношение да е в съответствие с чл.163а, ал.1 от ЗУТ) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; За координатора по безопасност и здраве – да се представи удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда и/ или еквивалентен документ за чуждестранно лице. Пояснение: Участник в обществената поръчка може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т.9) следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора. 3.4.4. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът описва в част ІV, раздел Г Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. Забележка: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП; За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП.

1.4.1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира изпълнени дейности с предмет: ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на улица или път. 1.4.2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката, минимален състав, както следва: - Ръководител на екипа - специалист с висше образование в областта на пътното строителство или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина, професионален опит мин. 5 год. и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка; - Технически ръководител – с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 1 и ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка; -Отговорник безопасни и здравословни условия на труд. Лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2год. Под „обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка”, следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа. 1.4.3.Участникът следва да разполага с минимално оборудване както следва:? Земекопна техника – 1 брой; ? Вибрационен валяк за земни работи – 1 брой;? Водоноска с оросяващо устройство – 1 брой;?Машина за студено фрезоване – 1 брой;?Асфалтополагаща машина – 1 брой;?Валяк пневматичен – 1брой;?Валяк бандажен – 1 брой;?Товарачна техника – 2 броя;?Самосвали - 2 броя;?Машина за ремонт на повърхностни повреди и по- големи пукнатини на асфалтовата настилка (Печматик); - 1 бр.; 3.4.4.Участникът трябва да има внедрени системи, както следва: - Система за управление на качеството в областта на строителството съгласно изискванията на ISO 9001: 2015 или еквивалент, с обхват включващ строително-монтажни работи; - Система за управление на околната среда в областта на строителството съгласно изискванията на ISO 14001: 2015 или еквивалент, с обхват включващ строително-монтажни работи; 3.4.5. Участникът да разполага със собствена и/или наета акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора. 3.4.6. Участникът да притежава собствена или наета асфалтова база, или да е сключил договор за доставка на асфалтови смеси от друга асфалтова база за целия срок на изпълнение на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Конкретните ремонтни дейности ще се изпълняват от избрания изпълнител по списък и приоритет, определени от Възложителя във възлагателно писмо или Заповедна книга на строежа. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да прекрати договора за обществена поръчка, сключен със спечелилия процедурата участник, ако в резултат на непредвидени обстоятелства, включително и липса на финансов ресурс за неговото изпълнение, не е в състояние да изпълни своите задължения. Плащанията ще се извършват за актувани с протоколи действително извършени строителни работи и дейности, въз основа на единични фирмени цени на участника, избран за Изпълнител. Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от максималната стойност на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.Гаранцията се предоставя в една от следните форми: •парична сума, внесена по банкова сметка на Община Луковит в размер съответстващ на прогнозната стойност•IBAN – BG40 UBBS 800 2330 0354 310•BIC UBBSBGSF или • банкова гаранция, за
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
892722

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Луковит, административан сграда на Община Луковит, ул. Възраждане № 73, ет. 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ІІІ.2.2) безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя, по примерен образец (приложение към документацията) или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията, разписани в образеца на настоящата документация. Банковата гаранция следва да бъде попълнена на български език или в превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Валидността на банковата гаранция за изпълнение трябва да е в рамките на 90 календарни дни след изтичане срока на договора. Под „срок на договора“ се разбира срокът на изпълнение на сторителството, срокът за приемането ? и срокът за извършване на плащанията. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя, или • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания се прилагат за всеки участник в обединението. Не може да подава самостоятелно заявление за участие или оферта лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг кандидат или участник. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединение (когато е приложимо), съдържащ:- правата и задълженията на участниците в обединението;- разпределение на отговорността между членовете на обединението, включително солидарност на отговорността;- дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;- представляващ обединението партньор;
Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Конкретните ремонтни дейности ще се изпълняват от избрания изпълнител по списък и приоритет, определени от Възложителя във възлагателно писмо или Заповедна книга на строежа.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението на обявлението за изменение или допълнителна информация съгл чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва