Деловодна информация
00087
 
да
да
16/04/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Теодор Христов +359 29377366
t.hristov@sofia.bg +359 29377324

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=121312&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на средства за организация на движението“ в 3 (три) обособени позиции
45000000      
Строителство

„Изграждане на средства за организация на движението“ в 3 (три) обособени позиции:
1. „Изграждане на средства за организация на движението – I зона, включваща следните районни общини: „Витоша“, „Лозенец“, „Триадица“, „Панчарево“, „Младост“, „Студентски“
2. „Изграждане на средства за организация на движението – II зона, включваща следните районни общини: „Овча Купел“, „Красно село“, „Красна поляна“, „Банкя“, „Люлин“, „Връбница“, „Възраждане“ и „Илинден“
3. „Изграждане на средства за организация на движението – III зона, включваща следните районни общини: „Надежда“, „Нови Искър“, „Сердика“, „Кремиковци“, „Подуяне“, „Оборище“, „Искър“, „Слатина“, „Изгрев“ и „Средец“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
13500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Изграждане на средства за организация на движението – I зона, включваща следните районни общини: „Витоша“, „Лозенец“, „Триадица“, „Панчарево“, „Младост“, „Студентски“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Изграждане на средства за организация на движението – I зона, включваща следните районни общини: „Витоша“, „Лозенец“, „Триадица“, „Панчарево“, „Младост“, „Студентски“
Дейностите свързани с изпълнение на предмета на обществената поръчка включват:
1. Ремонтно – възстановителни дейности на елементи на организацията на движение и прилежащата им инфраструктура, след изрично възлагане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съобразно единичните цени, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
2. Възстановяване на унищожени елементи на организацията на движение в резултат на нерегламентирани действия при извършване на аварийни ремонти и ново строителство, посегателство от трети лица, ПТП и др. При констатирането на унищожените/увредените елементи на организацията на движение се прилага и снимков материал, преди и след предприетите действия от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
3. Изграждане на нови и основен ремонт на амортизирани елементи на организацията на движение и прилежащата им инфраструктура, след изрично възлагане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно единичните цени, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в т.ч.:
4. Основен ремонт за възстановяване или подмяна на силно амортизирани, повредени или унищожени елементи на организацията на движение;
5. Изграждане на нови елементи на организацията на движение;
6. Изграждане на елементи на организацията на движение с допълнителни технически възможности и функции ( вертикална сигнализация със допълнително осветление, ограничители за движение на МПС по обособени трасета на ГТ и др.).
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели, в това число:    40т.
Под показател ОГАП - гаранция за Акрилатна боя положена върху паважна настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГАА - гаранция за Акрилатна боя положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГШПП - гаранция за Боя „Студен шприц пластик” положена върху паважна настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГШПА - гаранция за Боя „Студен шприц пластик” положена върху асфалтова настилка (в месеци)    4т.
Под показател ОГТПА - гаранция за Боя „Термопластик” положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    4т.
Под показател ОГСПА - гаранция за Боя „Студен Пластик” положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    4т.
Подпоказател ОПБМКИ - Оценка на план за безопасност и мерки за контрол на изпълнението    25т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
4500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

да


Срокът за изпълнение на обособената позиция е 4(четири) години и започва да тече от датата на регистрационния индекс на договора. След изтичане на срока, Възложителят може да възложи дейностите предмет на настоящата поръчка за още 6(шест) месеца при същите условия. Прогнозната стойност на повторението на обособена позиция №1 е 500000лв.(петстотин хиляди) лева без ДДС, като същата е включена в прог
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция.

II.2) Описание 1

Изграждане на средства за организация на движението – II зона, включваща следните районни общини: „Овча Купел“, „Красно село“, „Красна поляна“, „Банкя“, „Люлин“, „Връбница“, „Възраждане“ и „Илинден“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изграждане на средства за организация на движението – II зона, включваща следните районни общини: „Овча Купел“, „Красно село“, „Красна поляна“, „Банкя“, „Люлин“, „Връбница“, „Възраждане“ и „Илинден“
Дейностите свързани с изпълнение на предмета на обществената поръчка включват:
1. Ремонтно – възстановителни дейности на елементи на организацията на движение и прилежащата им инфраструктура, след изрично възлагане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съобразно единичните цени, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
2. Възстановяване на унищожени елементи на организацията на движение в резултат на нерегламентирани действия при извършване на аварийни ремонти и ново строителство, посегателство от трети лица, ПТП и др. При констатирането на унищожените/увредените елементи на организацията на движение се прилага и снимков материал, преди и след предприетите действия от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
3. Изграждане на нови и основен ремонт на амортизирани елементи на организацията на движение и прилежащата им инфраструктура, след изрично възлагане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно единичните цени, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в т.ч.:
4. Основен ремонт за възстановяване или подмяна на силно амортизирани, повредени или унищожени елементи на организацията на движение;
5. Изграждане на нови елементи на организацията на движение;
6. Изграждане на елементи на организацията на движение с допълнителни технически възможности и функции ( вертикална сигнализация със допълнително осветление, ограничители за движение на МПС по обособени трасета на ГТ и др.).
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели, в това число:    40т.
Под показател ОГАП - гаранция за Акрилатна боя положена върху паважна настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГАА - гаранция за Акрилатна боя положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГШПП - гаранция за Боя „Студен шприц пластик” положена върху паважна настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГШПА - гаранция за Боя „Студен шприц пластик” положена върху асфалтова настилка (в месеци)    4т.
Под показател ОГТПА - гаранция за Боя „Термопластик” положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    4т.
Под показател ОГСПА - гаранция за Боя „Студен Пластик” положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    4т.
Под показател ОПБМКИ - Оценка на план за безопасност и мерки за контрол на изпълнението    25т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
4500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

да


Срокът за изпълнение на обособената позиция е 4(четири) години и започва да тече от датата на регистрационния индекс на договора. След изтичане на срока, Възложителят може да възложи дейностите предмет на настоящата поръчка за още 6(шест) месеца при същите условия. Прогнозната стойност на повторението на обособена позиция №2 е 500000лв.(петстотин хиляди) лева без ДДС, като същата е включена в прог
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция.

II.2) Описание 1

Изграждане на средства за организация на движението – III зона, включваща следните районни общини: „Надежда“, „Нови Искър“, „Сердика“, „Кремиковци“, „Подуяне“, „Оборище“, „Искър“, „Слатина“, „Изгрев“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изграждане на средства за организация на движението – III зона, включваща следните районни общини: „Надежда“, „Нови Искър“, „Сердика“, „Кремиковци“, „Подуяне“, „Оборище“, „Искър“, „Слатина“, „Изгрев“ и „Средец“
Дейностите свързани с изпълнение на предмета на обществената поръчка включват:
1. Ремонтно – възстановителни дейности на елементи на организацията на движение и прилежащата им инфраструктура, след изрично възлагане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съобразно единичните цени, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
2. Възстановяване на унищожени елементи на организацията на движение в резултат на нерегламентирани действия при извършване на аварийни ремонти и ново строителство, посегателство от трети лица, ПТП и др. При констатирането на унищожените/увредените елементи на организацията на движение се прилага и снимков материал, преди и след предприетите действия от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
3. Изграждане на нови и основен ремонт на амортизирани елементи на организацията на движение и прилежащата им инфраструктура, след изрично възлагане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно единичните цени, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в т.ч.:
4. Основен ремонт за възстановяване или подмяна на силно амортизирани, повредени или унищожени елементи на организацията на движение;
5. Изграждане на нови елементи на организацията на движение;
6. Изграждане на елементи на организацията на движение с допълнителни технически възможности и функции ( вертикална сигнализация със допълнително осветление, ограничители за движение на МПС по обособени трасета на ГТ и др.).
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели, в това число:    40т.
Под показател ОГАП - гаранция за Акрилатна боя положена върху паважна настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГАА - гаранция за Акрилатна боя положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГШПП - гаранция за Боя „Студен шприц пластик” положена върху паважна настилка ( в месеци )    1т.
Под показател ОГШПА - гаранция за Боя „Студен шприц пластик” положена върху асфалтова настилка (в месеци)    4т.
Под показател ОГТПА - гаранция за Боя „Термопластик” положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    4т.
Под показател ОГСПА - гаранция за Боя „Студен Пластик” положена върху асфалтова настилка ( в месеци )    4т.
Под показател ОПБМКИ - Оценка на план за безопасност и мерки за контрол на изпълнението    25т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
4500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

да


Срокът за изпълнение на обособената позиция е 4(четири) години и започва да тече от датата на регистрационния индекс на договора. След изтичане на срока, Възложителят може да възложи дейностите предмет на настоящата поръчка за още 6(шест) месеца при същите условия и в същия обем. Прогнозната стойност на повторението на обособена позиция №3 е 500000лв.(петстотин хиляди) лева без ДДС, като същата е
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата обществена поръчка няма поставени изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години.

1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в размер на 3 000 000,00/три милиона/лв. При подаване на оферта, съответствието с изискването, участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), Част IV раздел Б: Икономическо и финансово състояние. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.1. За доказване на съответствието по т.1 участниците представят един или няколко от следните документи:
1. Удостоверения от банки;
2. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3. Справка за общия оборот;
Информацията посочена в т.2 и т.3 охваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по – кратък период в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Посочените документи (доказващи изпълнението на критериите за подбор по т. 1.) се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Документите могат да бъдат изисквани и при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит - за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейност/и с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав.
3. Участникът трябва да разполага със техническо оборудване за изпълнението на обществената поръчка за всяка от обособените позиции.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството ЕN ISO 9001(или еквивалентна) и Система за управление на околната среда EN ISO 14001(или еквивалентна).


1. Участникът трябва да има опит - за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейност/и с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. При подаване на оферта, съответствието с изискването, участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочва вида и обема на изпълнените дейности и датата, на която е приключило изпълнението.
1.1. Доказване на съответствието с изискването на т.1, става със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
Забележка: За позиции 1, 2 и 3-За идентични или сходни с предмета на поръчката се считат дейности свързани с изграждането/полагането на средства за организация на движението в населени места с минимум 100 000жители.
2. Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав, включващ за всяка от обособените позиции най-малко:
- 2 технически ръководители, които да отговарят на следните изисквания :
- Минимум средно образование ;
- Опит в пътното строителство или в областта на полагане/изграждане на средствата за организация на движението – минимум 3 години;
- 10 работника, за обезпечаване на екипите за полагане/изграждане на средствата за организация на движението.
При подаване на оферта съответствието с изискването участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва информация за професионалната компетентност (образование и специфичен опит ) на лицата.
2.1. Доказването на съответствието с изискването на т.2, става със списък на персонала, които ще изпълняват поръчката, за съответната обособена позиция, в който е посочена професионалната компетентност (образование и специфичен опит) , както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване за изпълнението на обществената поръчка за всяка от обособените позиции:
- 2 бр. машина за полагане на надлъжна пътна хоризонтална маркировка;
- 2 бр. машини за полагане на напречна пътна хоризонтална маркировка;
- 6 бр. лекотоварни автомобили за изграждане/полагане на средствата за организация на движението – до 3,5 тона;
- 2 бр. леки автомобила;
При подаване на оферта съответствието с изискването участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва информация за техническото оборудване, в това число: вид, марка и модел, регистрационен номер (когато е приложимо).
3.1. Доказването на съответствието с изискването на т.3, става с декларации за техническото оборудване, с което ще се изпълнява поръчката, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството ЕN ISO 9001(или еквивалентна) с обхват,свързан с изграждане на средствата за организация на движението и Система за управление на околната среда EN ISO 14001(или еквивалентна) с обхват, свързан с изграждане на средствата за организация на движението. При подаване на оферта съответствието с изискването участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва информация за сертификата.
4.1. Доказването на съответствието с изискването по т. 4 става с представяне на копия на валидни сертификати, съгласно чл. 64 от ЗОП.
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/05/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

ул. Париж № 3 ет. 1, заседателна зала 109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(1) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности:
*Забележка:Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
5. Доказателствата, удостоверяващи съответствие с критериите за подбор се представят, съгласно чл.67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП.
За участниците в процедурата не трябва да са налице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Липсата на обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП в полето „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“. Отговор „не“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност.
Национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от прогнозната стойност на договора без включен ДДСза съответната обособена позиция. Освобождаването на гаранцията е съгласно проекта на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва