Деловодна информация
00814
2400-813 11/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Ваня Могиланска, главен експерт Отдел Обществени поръчки +359 885639786
vmogilanska@vratza.bg +359 885639786

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=740
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на общинска пътна мрежа 2019 година“ в т.ч.: Път VRC1089 - (ІІ - 16, Ребърково - Зверино) Лютиброд - Граница община (Мездра - Враца) - Челопек ...Продължава в II.1.4)...
45233252      
Строителство

Продължава от II.1.1)...(ІІІ – 1004); Път VRC1042 - (III - 1002, Враца - Леденика) – Згориград; Път VRC1038 – (II-15, Враца - Борован) – Мраморен - Голямо Пещене; Път VRC1029 – (III - 101, Враца - Криводол)- Лиляче /II - 15/
Целта на обществената поръчка е възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на компрометираните участъци от пътя, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и добро отводняване на пътя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
332197.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Враца

Целта на обществената поръчка е възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката на компрометираните участъци от пътя, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и добро отводняване на пътя чрез т.н. превантивното поддържане, включващо:
- Доставка и влагане в строителството на необходими, съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали в т.ч. асфалтови смеси, трошен камък и др.);
- Извършване на изпитвания и лабораторни изследвания при необходимост, на извършените СМР;
- Отстраняване на недостатъци, констатирани при изпълнение на договорените в обществената поръчка СМР;
- Гаранционно поддържане на строежите, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.
Основните СМР подлежащи на офериране са:
? Доставка и полагане на каменни фракции при дълбочина на дупката над 5 см / вкл. всички разходи по полагането в т.ч. трамбоване / на основа от несортиран трошен камък.
? Изкърпване на единични дупки, с изрязване и дебелина 4см., с плътна асфалтова смес тип А(АС 12,5 изн.А).
? Полагане на асфалтова смес за долен пласт на покритието с /биндер/ тип 0/16 за кръпки с различна дебелина и ширина;
? Преасфалтиране машинно на участъци и дебелина 4 см., с плътна асфалтова смес тип А(АС 12,5 изн.А).
Ремонтът на общинската пътна мрежа 2018 година, включва следните участъци:
Път VRC1089 - (ІІ - 16, Ребърково - Зверино) Лютиброд - Граница община (Мездра - Враца) - Челопек (ІІІ – 1004);
Път VRC1042 - (III-1002, Враца-Леденика) – Згориград;
Път VRC1038 – (II-15, Враца-Борован ) – Мраморен - Голямо Пещене;
Път VRC1029– (III - 101, Враца- Криводол)- Лиляче / II - 15 /
В техническото предложение участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
- НАП - http://nap.bg
- Министерство на околната среда и водите - http://www.moew.government.bg,
- Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg, http://www.mlsp.government.bg
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ - http://www.gli.government.bg.
Изменения на договора се допускат при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
332197.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България – Втора група, ІІІ-та категория, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строително-ремонтни работи, които ще извършват като подизпълнители.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел А от част ІV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на:
* Копие на Удостоверения за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България - Втора група, ІІІ-та категория, - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. че е извършил съответната регистрация, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, за трета категория строежи. Минимална застрахователна сума – 200 000,00 лева.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 5 от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на:
Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни


Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, за трета категория строежи. Минимална застрахователна сума – 200 000.00 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1а от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на:
– Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с технически лица, притежаващи съответната професионална квалификация.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 2 от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на:
- Списък на лицата за изпълнение на обществената поръчка с посочване на следната информация: експерт (трите имена), позиция (съгласно изискванията на възложителя), образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател, ППП – където се изисква), професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
3. Участниците следва да разполагат със собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 2 от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на:
-Декларация на техника с посочване на следната информация: вида на специализирана техника и транспортни средства; капацитет, брой, основание за ползване (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника).


1. Участниците трябва да са изпълнили строително-монтажни работи с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката – минимум 17 600,00 м2 – преасфалтиране машинно на участъци с платна асфалтова смес тип с дебелина 4 см, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
Ново (капитално) строителство, реконструкция, основен ремонт (рехабилитация), текущо поддържане на пътна мрежа, превантивно поддържане на пътища на пътната мрежа с обем: минимум 17 600,00 м2– преасфалтиране машинно на участъци с платна асфалтова смес тип с дебелина 4 см.
2. Участиците следва да разполагат минимум със следните технически лица, притежаващи съответната професионална квалификация:
Ръководител на екипа – специалист с висше техническо образование и 5 годишен професионален опит в областта на строителството.
Технически ръководител - следва да отговаря на изискванията в чл. 163а (2) от ЗУТ. Технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент.
3. Участниците следва да разполагат минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства: багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.;колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.; грейдер- 1 бр.валяк до 10 т - 1 бр.; ръчна трамбовка или виброплоча – 1 бр. самосвали минимум 13 т - 1 бр.; бордови автомобил минимум 13 т - 1 бр.; машина за рязане на асфалт - 1бр.; машина за фрезоване на асфалт - 1бр.; асфалтополагаща машина - 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

08/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Враца - гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на строителството е 60 (шестдесет) календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на договора, или до достигане на максималния финансов ресурс, предвиден от възложителя, което обстоятелство настъпи по-рано.
Гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
Възложителят изисква от определения изпълнител, в случаите на получен аванс да предостави гаранция, която да обезпечи авансово предоставените средства в пълен размер, а именно: в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора. Избраният изпълнител при получаване на аванс следва да представи гаранция – под една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 и 6 от ЗОП, която обезпечава авансово предоставените средства в пълен размер, същата се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
Действията на комисията по разглеждане, оценка и класиране на офертите ще се извърши по реда на чл. 61 от ППОЗП, тоест по „обърнат“ ред, с последващ подбор съгласно чл. 181, ал. 2 от ЗОП. В случаите по чл. 181, ал. 2 от ЗОП, на основание чл. 47, ал. 6 от ППЗОП, ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
Възложителят отстранява от участие участници от процедурата, когато: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии и за подбор или не изпълни друго условие, поставено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, прил. колект. спор. и/или разп. на междун. екол., соц.и труд. право, които са избр. в прилож. № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участник, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Сасвов № 6
Враца 3000 България
mmilov@vratza.bg +359 92622400
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва