Деловодна информация
00369Община Луковит
01-960 10/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00369-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/228-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/228-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа на гр. Луковит, в три обособени позиции 000118
45332000      
Строителство

Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: Дейност № 1 - Разработване на технически проект по :• Част „Геодезия“;• Част „Техноложка – Водоснабдяване“; • Част „Пожарна безопасност“; • Част „Пътна с ВОД“ (Временна организация на движението); • Част „План за безопасност и здраве“ ( ПБЗ); • Част „План за управление на отпадъците“ (ПУСО) *; • Проектно-сметна документация, съдържаща: Количествена сметка (КС) и Количествено-стойностна сметка (КСС); Дейност № 2 - Авторски надзор; Дейност № 3 - Изпълнение на СМР на част „вододоснабдяване“ и част „пътна“; Обособена позиция № 1 (Етап І)- иженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа по улици: ул.“П.Д.Петков“ , ул.“Шейново“, ул.“Хаджи Димитър, ул.“Цар Симеон І“, ул.“Панака“, , ул.“Княз БорисІ, ул.“Съединение“, ул.“Кракра“, ул.“Костен дол“ с обща дължина 3 588м., включващ за целия Етап І : ? По част „Водоснабдяване“; Тръби HDPE (PE
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2657000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа по улици: ул.“П.Д.Петков“ , ул 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

Проектиране и авторски надзор, СМР с с обща дължина 3 588м., включващ за целия Етап І : ? По част „Водоснабдяване“ Тръби HDPE (PE 100) – 3588л.м., от които: -Ф 90- 2501л.м. -Ф140- 355 л.м. -Ф160- 98 л.м. -Ф 200- 634 л.м. -СВО- 180 бр. -ПХ- 28 бр. 70/80 за надземен монтаж, Връзки към прилежащите пресечни улици ? По част „Пътна“ Направа тротоар с: -бордюр 50/25/15 см - 1 350л.м., -тротоар с бетонови павета 20/10/6 - 4 850м2 -полагане на асфалтова настилка с дебелина 6 см. и всички свързани с това разходи – 22 700м2.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение –П1    50
Подпоказател: П 1.2. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ    60
Подпоказател: П 1.2. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1486000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
225

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектите са втора категория строежи, съгласно чл. 4, ал.2, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.2, б.“б“ от ЗУТ, съответно ІV-група, втора категория по чл.5,ал.6, т.4.2.1 от Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя

II.2) Описание 1

Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа по улици: Ул. „Кръгояр“, Ул.“Дунав“, Ул.“Коларска“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

Проектироне и авторски надзор, СМР с обща дължина 2 172 л.м., включващ: За целия Етап ІІ : ? По част „Водоснабдяване“ Тръби HDPE (PE 100) – 2 172л.м., от които: -Ф 90- 1384 л.м. -Ф110- 740 л.м. -Ф 200- 48 л.м. -СВО- 90 бр. -ПХ- 13 бр. 70/80 за надземен монтаж, Връзки към прилежащите пресечни улици ? По част „Пътна“ Направа тротоар с: -бордюр 50/25/15 см - 1 850л.м., -тротоар с бетонови павета 20/10/6 - 650м2, -полагане на асфалтова настилка с дебелина 6 см. и всички свързани с това разходи – 14 500м2.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение –П1    50
Подпоказател: П1.1.ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ    60
Подпоказател: П 1.2. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
801000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
225

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектите са втора категория строежи, съгласно чл. 4, ал.2, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.2, б.“б“ от ЗУТ, съответно ІV-група, втора категория по чл.5,ал.6, т.4.2.1 от Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя

II.2) Описание 1

Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за реконструкция на част от вътрешната водопроводна мрежа по улици: ул.“Ас.Златаров“, ул. “Л.Каравелов“, ул.“Момчил 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

Проектиране и авторски надзор, СМР с обща дължина 1 653 л.м., включащ: За целия Етап ІІІ : ? По част „Водоснабдяване“ Тръби HDPE (PE 100) – 1653л.м., от които: -Ф 140-1047 л.м. -Ф 160-142 л.м. -Ф 200-404 л.м. -Ф 200-60л.м.(СТ) -Ф 150-60л.м.(СТ)
-СВО- 60 бр. -ПХ- 5 бр. 70/80 за надземен монтаж, ? По част „Пътна“ Възстановяване на нарушена тротоарна настилка при изпълнение на СМР (СВО).
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение –П1    50
Поспоказател: П 1.1. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ    60
Подпоказател: П 1.2. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
370000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
225

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектите са втора категория строежи, съгласно чл. 4, ал.2, т.2 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.2, б.“б“ от ЗУТ, съответно ІV-група, втора категория по чл.5,ал.6, т.4.2.1 от Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и: а) което подаде оферта за участие в процедурата; б) спрямо което не са налице обстоятелствата: - по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; - по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП;
- по чл.3, т.8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛ), освен в случаите на изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛ. - обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1, № 2 и № 3; 2.1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи ІV група, ІІ категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т.2 буква„б”от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи трета категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, което се посочва в част ІV, раздел А, Годност, т.1: Той е вписан в съответния професионален и търговски регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, в ЕЕДОП. Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж. Към очакваната дата за сключване на договор вписването в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите, от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валидно. Изпълнителя, подизпълнителите и онези съдружници в обединението за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя, да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС – при подписване на договора се представя декларация свободен текст от изпълнител/подизпълнител(-и)/участниците в обединението, от които се изисква вписване в ЦПРС, че се задължават да го подновяват и поддържат валиден в съответствие със закона най-малко до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

? За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. ? Разяснение: следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „проектанта“ и „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва проектиране и/или строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение. ? Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност в проектирането и строителството”.

3.1. Сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на услуги по проектиране, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (е-ЕЕДОП), като представи Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка – проектиране и упражняване на авторски надзор, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число: Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Данни за удостоверението за пълна проектантска правоспособност – номер, издател, валидност, по кои части. Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от е- ЕЕДОП. Забележка: Едно лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт в изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т. 2: Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника – трудово, гражданско, друго, (за техническия ръководител на строежа (обекта) – трудовото правоотношение да е в съответствие с чл.163а, ал.1 от ЗУТ) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; За координатора по безопасност и здраве – да се представи удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда и/ или еквивалентен документ за чуждестранно лице. Пояснение: Участник в обществената поръчка може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т.9) следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора. Доказва се с: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. Когато участник в процедурата е обединение, кое


За обособена позиция № 1, № 2 и № 3; 4.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една услуга с предмет проектиране, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира: дейности по изготвяне на технически и/или работен проект/и на канализационни и/или водопроводни инсталации, реконструкция и/или ремонт или други еквивалентни или сходни строителни обекти. 4.2. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най - малко едно строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира: дейности по ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на канализационни и/или водопроводни инсталации или други еквивалентни строителни обекти. 4.3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката – проектиране и упражняване на авторски надзор, както следва: минимум 6 специалисти, които ще извършат проектирането и ще участват при упражняването на авторския надзор. Предложените експерти трябва да притежават актуални документи за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Проектантите следва да бъдат по части, както следва: Част „Технологична“ – Водоснабдяване; Част „Геодезия“; Част „Пожарна безопасност“; Част „ПБЗ“; Част “ПУСО”; Участникът трябва да посочи за всяка от частите на проекта лица. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя Списък на експертите като притежаваните от тях специалности и правоспособност, следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт. 4.4. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката – строителството, както следва: 1. Ръководител обект – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, по специалност „ВиК” или еквивалентна; с мин. 5 г. стаж по специалността; 2. Технически ръководител – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; мин. 5 г. професионален опит по специалността; мин. 3 г. опит като технически ръководител на строителен обект. 3. Отговорник по контрол на качеството – 1 лице, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; мин. 3 г. професионален опит по специалността; притежаващ валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 4. Експерт по безопасност и здраве - 1 лице, притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на тази дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ, със стаж като такъв мин. 2 (две) години.
Участниците могат да предлагат експерти по т. 1.4.4, които да съвместяват функциите на експерти по т. 3 и 4, в случай, че отговарят на изискванията на настоящата поръчка за тези експерти. 4.5.Участникът следва да разполага с минимално оборудване както следва: Комбиниран багер товарач - 2 бр.; Валяк -1 бр.; Самосвал с висока проходимост мин. 8 т. - 4 бр.; Машина за челна заварка на водопроводни ПЕ тръби - 1бр.; Вибропета с тегло 65-75 кг. -1бр.; Водна помпа - 2 бр.; Ел. агрегат 12 kVA - 2бр.; Автокран мин. 3 т. - 1 бр.; Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват „инвестиционно проектиране“ или еквивалент. 4.7. Участникът
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


11.. В съответствие с чл. 114 от ЗОП договорите ще бъдат сключени под условие. Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от максималната стойност на съответния договор без ДДС - парична сума вансене в полза на Възложителя, банкова гаранция или застрахователна полица. Авансово плащане - в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на строително-монтажните работи без ДДС за съответната обособена позиция, в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за авансово предоставените средства до техния размер с ДДС (съгласно чл. 111 ал. 5 във връзка с ал. 7 от ЗОП. Плащането за извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се извършват в срок от 30 (тридесет) дни след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван техни
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/05/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, общинска администрация.

Получените заявления се отварят на публично заседание на което могат да присъстват кандидатите или ечастниците в процедурата и техни упълномощени представители, както и представтели на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

т.ІІІ.1.3.- 4.7. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. 4.8. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба е подава до КЗК в 10-деневн срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата съгл. чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва