Деловодна информация
00514
1584 03/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/04/2019 (дд/мм/гггг)
00514-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Минерални бани 000903743
бул. Васил Левски 3
с. Минерални бани BG422 6343 България
Нуртин Сафет Сабри - заместник-кмет +359 377222020
mb_tenders@abv.bg +359 37222260

Интернет адрес/и

www.mineralnibani.bg

http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=Ns5YW4Tu2Ks%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=Ns5YW4Tu2Ks%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и доизграждане на част от магистрален водопровод от ПС „Горски извор“ до ПС „Караманци“; на част от отклоненията от него към населените места, обслужвани от този водопровод;
45232150      
Строителство

В изпълнение на Договора за строителство се предвижда Изпълнителят да извърши:Актуализация на разработения ПБЗ;Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строежа,вкл. доставка на стр. продукти,механизация,работна сила и всякакви услуги и д-сти,необх. за изп-е на стр-то в съотв. с техн. спецификации и инвест. проект,съгл. ЗУТ и подзак. норм. актове по прилагането му,всички други действащи норм. док-ти и Договора за СМР;Получаване на всички необх. становища и разрешения,необх. за извършване на неговата работа,съгл. българското зак-ство;Доставка, монтаж и пуск на оборудване;Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на стр-вото в съотв. с изискванията на чл.163,ал.2,т.3 ЗУТ;Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в стр-вото или от контролен орган на стр. книжа,заповедната книга на строежа по чл. 170,ал.3 ЗУТ,актовете и протоколите,съставени по време на стр-вото,и друга технич. док-я по изп-ето на строежа;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10909680.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

територията на община Минерални бани

Строителните работи включват: Изкоп механизиран 58667м3, Изкоп ръчен 1599м3, Засипване на изкопи 19191м3, Разриване с булдозер земни и скални маси 37511м3, Прехвърляне на земни и скални почви 23156м3, Укрепване и разкрепване на изкопи 25840м2, Уплътняване на земни почви с пневматична трамбовка 21090м3, Подложка от земя и пясък 3230м3, Заскаляване с едроломен камък 37,65м3, Кофраж 6966,87м2, Армировка 82562кг, Бетон В15 подложен 113,10м3, Бетон В20 1032,45м3, Доставка и монтаж на тръби PVC-O DN315 7804м, тръби PVC-O DN250 7157м, тръби PVC-O DN200 8181м, тръби PVC-O DN160 752м, тръби PVC-O DN110 4335м, тръби PVC-O DN90 4054м, тръбопроводи около съоръжения и апаратура 130м, Коляно ф110 70бр, Коляно ф200 107бр, Фасонни парчета до DN180 594бр, Фасонни парчета над DN180 774 бр, СК Ф300 2 бр, СК Ф250 3бр, СК Ф200 6бр, СК ф160 2бр, СК DN100 53бр, СК DN80 15бр, СК DN50 25бр, Водомер DN100 1бр, Водомер DN65 1бр, Автоматичен въздушник DN80 6бр, Автоматичен въздушник DN50 52бр, Регулатор за налягане и дебит с водомер DN80 4бр, Помпени агрегати 15бр, Система за повишаване на налягането 1к-т, Разширителен съд /винкесел/ комплект 1бр, Вентилационна тръба DN150 72бр, Хоризонтално сондиране за преминаване на пътища в скални почви 142м, Пресичане на водопровод с реки и дерета 344м, Изпробване плътността на тръбопроводи на хидравлично налягане 32283м, Сигнална лента 32283м, Детекторна лента 32283м, Циментова замазка 3178м2, Епоксидно покритие на бетонов под 170м2, Хидроизолация 725м2, PVC дограма със стъклопакет 42м2, Метална врата 100/200 6бр, Метална врата 400/200 5бр, Стоманена херметична врата 90/180 2бр, Метални решетки по прозорци 41м2, Стоманен парапет 1100кг, Ограда от стоманобетонови колове 478м, Изкоп със зариване и трамбоване 0,8х0,4 1100м, Доставка и полагане на кабел СВТ 4х10мм2 1100м, Метална решетка 400/400мм 105бр, Видими бетонови бордюри 25/15 362м, Заливане на делатационни фуги на настилки с асфалтова паста 260м, Затревяване 0,90дка, Дезинфекция на водопроводи 32283м, Дезинфекция на резервоари 2бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10909680.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пълното наименование на обществената поръчка е „Реконструкция и доизграждане на част от магистрален водопровод от ПС „Горски извор“ до ПС „Караманци“; на част от отклоненията от него към населените места, обслужвани от този водопровод; рехабилитация на част от напорните резервоари на територията на община Минерални бани, област Хасково“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчка – четвърта група, първа категория и да притежава удостоверение за вписване в регистъра за изпълнението на тези строежи.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл. 25а, ал. 1 ЗКС, в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги, лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 ЗКС за пълното и точно наименование на строежа, съгласно издаденото разрешение за строеж, на основание чл. 148 ЗУТ или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в ЦПРС за изпълнение на този строеж.
В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документът по чл.25а ЗКС, се изисква от членове на обединението, които ще изпълняват строителни дейности.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

3.1.2.1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване като попълва поле Конкретен годишен оборот (2а), раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната с ЕЕДОП информация. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи: удостоверения от банки и/или годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и/или справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Информацията, с изключение на удостоверенията от банки, следва да обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
3.1.2.2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриващ минималните застрахователни суми, съгласно наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ – еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България). При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставеното изискване като попълва поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (поле 5), раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност”, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


3.1.2.1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 20 000 000,00 лв. (двадесет милиона лева), без ДДС.
3.1.2.2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриващ минималните застрахователни суми, съгласно наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1.3.1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични (еднакви) или сходни с тези на настоящата обществена поръчка най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на преносни проводи (мрежи) и съоръженията към тях в областта на водоснабдяването по смисъла на чл. 2, ал. 2, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи с дължина минимум 5 000 линейни метра.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор като попълва поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (поле 1а), раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.1.3.2. Участникът трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – ръководител на проекта, технически ръководител, отговорник контрол по качеството, отговорник по безопасност и здраве в строителството. За доказване на изискването участникът попълва поле „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (поле 2), раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП, като задължително посочва: Експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
- Образование, когато такова се изисква (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
- Професионална квалификация, когато такава се изисква (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
- Опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, конкретен изпълнен обект, когато такива се изискват). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


3.1.3.1. Минимум една приключена дейност с предмет и обем, идентичен (еднакъв) или сходен с тези на настоящата обществена поръчка най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
3.1.3.2. Ръководител на проекта: висше образование, инженер в областта на водоснабдяване и канализация / хидротехническо строителство / хидромелиоративно строителство или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; специфичен професионален опит –като ръководител проект или еквивалентна длъжност, на обект за изграждане и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на ВиК мрежи
Технически ръководител,
Професионална компетентност:
Образование – Завършено акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер” или „архитект”, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област „Архитектура и строителство”, или еквивалентни, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 ЗУТ.
Специфичен професионален опит – специфичен професионален опит като технически ръководител или еквивалентна длъжност, на обект за изграждане и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на ВиК мрежа.
Отговорник Контрол по качеството,
който притежава необходимата квалификация, удостоверена с Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 години;
Отговорник по безопасност и здраве в строителството
, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд или длъжностно лице по безопасност и здраве при работа, или еквивалентна длъжност минимум 2 години.
Уточнение: По отношение персонала, който ще отговаря за изпълнението на строителството, не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти различни лица със съответната професионална компетентност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Финансиране – настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансиране. В тази връзка срокът за изпълнение на Договора ще започне да тече, след осигуряване на финансиране от страна на възложителя, за което възложителят ще уведоми писмено изпълнителя.
2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми – парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с. Минерални бани, бул. Васил Левски 3, ет. 3, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците да се извърши преди провеждане на предварителния подбор - "обърнат ред" по чл.104,ал.2 ЗОП.
2. Пълното наименование на обществената поръчка е „Реконструкция и доизграждане на част от магистрален водопровод от ПС „Горски извор“ до ПС „Караманци“;на част от отклоненията от него към населените места,обслужвани от този водопровод;рехабилитация на част от напорните резервоари на територията на община Минерални бани,област Хасково“
3. Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф-я за приложимите правила и изискв-я отн. спазването на задълженията,свързани с данъци и осигуровки,опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд,при изготвяне на офертите от участниците,са НАП,МОСВ,АЗ и ИАГИТ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg,www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).
4. Възложителят отстранява от участие в процедурата уч-к,за когото е налице някое от осн-ята:
1.1. осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.108а,чл.159а-159г,чл.172,чл.192а,чл.194-217,чл.219-252,чл.253-260,чл.301-307,чл.321,321а и чл.352 НК;
1.2. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление,аналог. на тези по т.1.1. в друга държава членка или трета страна;
1.3. има зад-я за данъци и задълж. осигур. вноски по см. на чл.162,ал.2,т.1 ДОПК и лихвите по тях,към държавата или към общината по седалището на възл-я и на уч-ка,или аналог. зад-я съгл. зак-ството на държавата,в която уч-кът е установен,доказани с влязъл в сила акт на компет. орган.
1.4. налице е неравнопос-ст в случаите по чл.44,ал.5 ЗОП;
1.5. установено е,че:
а) е представил документ с невярно съд-е,свързан с удост. липсата на основания за отстр. или изп-ето на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация,свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
1.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.118,чл.128,чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301-305 КТ или чл.13,ал.1 ЗТМТМ или аналогични задължения,установени с акт на компетентен орган,съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен;
1.7. е налице конфликт на интереси,който не може да бъде отстранен.
1.8. специфични национални основания за отстраняване (изключване):
1.8.1. Участник,който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл.3,т.8 вр. чл.5,ал. 1,т.3 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,освен когато не са налице условията по чл.4 от закона.
1.8.2. Участници,които са свързани лица.
1.8.3. Участник,който няма право да участва в общ.поръчки на осн. чл.69,ал.1 и ал.2 ЗПКОНПИ.
1.9. е обявен в несъстоятелност или е в пр-во по несъст-ст,или е в процедура по ликв-я,или е сключил извънсъдебно спор-ние с кредиторите си по см. на чл. 740 ТЗ или е преустановил д-та си,а в случай че участникът е чужд. лице-се намира в подобно положение,произтичащо от сходна проц-ра,съгласно законодателството на държавата,в която е установен;
1.10. е лишен от правото да упражнява определена професия или д-ст съгл. зак-ството на държавата,в която е извършено деянието;
1.11. е сключил спор-ние с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на комп. орган;
1.12. доказано е,че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга,довело до разваляне или предср. му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции,с изкл. на случаите,когато неизп. засяга по-малко от 50 на сто от ст-та или обема на договора;
1.13. опитал е да:
а)повлияе на вземането на решение от страна на възл-я,свърз. с отстр.,подбора или възлагането,вкл. чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща инф-я,или
б)получи инф-я,която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на общ. поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневния срок по чл. 100, ал. 3 ЗОП съответно срещу решението за откриване на процедурата и/или срещу решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, в случай че има такова.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва