Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-828 09/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
09/04/2019 (дд/мм/гггг)
00753-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - Ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=241


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=241
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни, нехранителни стоки, плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов” по обособени позиции
15100000      
Доставки

Доставка на хранителни, нехранителни стоки и плодове и зеленчуци за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов – ДГ „Васил Левски“ с изнесена група на ул.“Плевенско шосе“ № 5, ДГ „Калина Малина“ с изнесени групи в с. Вардим и с. Б. Сливово и гр. Свищов – ул. „Цар Борис“ №36, ДГ „Радост“, ДГ „Чиполино“, ДГ „Слънчо“, ДГ „Радост“ с. Царевец с изнесени групи в с. Хаджи Димитрово, с. Козловец и с.Алеково, ДГ „Зорница“ с. Ореш с групи в с. Морава, с. Овча могила, с. Драгомирово и Млечна кухня – гр. Свищов. Доставките ще се извършват по установен график, до 7:00 часа франко склада на детските заведения, два пъти седмично след подаване на писмена заявка (по факс, ел. поща, куриер или на представител на Изпълнителя) един ден преди деня на доставката за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените детски заведения.
Подробните видове продукти, прогнозни количества и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
338000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти. Месо и месни продукти. Пресни плодове и зеленчуци. Други хранителни и нехранителни продукти” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
15300000      
15400000      
15500000      
15600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

детските заведения на територията на община Свищов

ПРОГНОЗНИ КОЛИЧЕСТВА ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1:
Краве прясно мляко 2% - 16830 л; Краве прясно мляко 3% - 4755 л; Краве кисело мляко 3,6% - 15370 кг; Краве бяло саламурено сирене – 2895 кг; Кашкавал от краве мляко - 1235 кг; Краве масло – 1300 кг; Мая - 85 кг; Извара - 70 кг; Мляно месо-смесено - 1390 кг; Мляно месо телешко - 5 кг; Кайма смесена - 65 кг; Свинско месо от бут охладен - 2205 кг; Телешки шол охладен - 1205 кг; Агнешко месо от бут - 10 кг; Заешко месо замразено - 290 кг; Пилешки бут без кожа и кости, охладен - 320 кг; Пилешко филе охладено без кожа и кости - 1720 кг; Пуешко филе без кожа и кости замразено - 250 кг; Бяла риба/мерлуза, хек/ филе - 400 кг; Риба скумрия филе - 1830 кг; Рафинирано слънчогледово масло – 1810 л; Оцет винен - 100 л; Оцет ябълков – 15 л; Ориз - 915 кг; Боб - 490 кг; Боб лющен - 60 кг; Леща - 295 кг; Леща червена - 105 кг; Захар - 2465 кг; Сол - 160 кг; Кокоши яйца - 58500 бр; Чай билков - 90 кг; Нишесте - 285 кг; Брашно бяло - 4170 кг; Грухана пшеница - 210 кг; Качамак - 255 кг; Грис - 220 кг; Царевичен грис - 20 кг; Сухар - 55 кг; Каша оризова безмлечна - 2 кг; Корнфлейкс - 105 кг; Овесени ядки със стафиди - 210 кг; Овесени ядки - 485 кг; Нектар - 190 л; Натурален сок - 9000 л; Какао на прах - 30 кг; Сладка царевица - 2 кг; Домати консерва – 2860 кг; Грах замразен - 775 кг; Зелен фасул замразен - 710 кг; Гювеч замразен - 145 кг; Лютеница фино смляна - 450 кг; Тиквички замразени - 375 кг; Спанак замразен - 550 кг; Броколи замразени - 25 кг; Брюкселско зеле замразено - 35 кг; Карфиол замразен - 10 кг; Мармалад шипков - 300 кг; Конфитюр - 360 кг; Бишкоти – 20 кг; Сушена шипка - 10 кг; Стафиди - 2 кг; Фурми сушени - 235 кг; Орехови ядки - 35 кг; Нахут - 15 кг; Бисквити обикновени - 550 кг; Мед - 330 кг; Макарони - 580 кг; Юфка домашна - 210 кг; Кори за баница - 605 кг; Фиде - 110 кг; Кус-кус - 395 кг; Ябълки – 10410 кг; Банани – 14990 кг; Портокали - 4100 кг; Лимони - 1710 кг; Диня - 1580 кг; Череши - 900 кг; Тиква - 1065 кг; Пъпеш - 870 кг; Праскови - 1325 кг. и др.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
316000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39513200      
39525600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

детските заведения на територията на община Свищов

ПРОГНОЗНИ КОЛИЧЕСТВА ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2:
Веро - 590 л; Прах за пране - 835 кг; Гел - 370 кг; Препарат за тоалетна - 910 л; Препарат за фаянс – 660 л; Препарат за прозорци - 250 л; Високо хигиенична почистваща пудра - 165 кг; Течен сапун - 875 л; Препарат за почистване на печки - 120 л; Препарат за почистване на паркет и ламинат - 90 л; Универсален почистващ препарат - 260 л; Препарат за съдомиялни машини във формата на таблетки, 3 в 1, 56 бр. в кутия – 560 кутии; Салфетки – 3100 бр. опак.; Гъбички - 2120 бр.; Гъби за подсушаване пакет – 460 бр. опак; Влажни кърпи /72 бр/ - 550 бр. опак; Препарат за мухъл – 30 л.; Препарат за ръчно почистване и пране на килими, мокети, дамаски – 50 л.; Течна гланцираща добавка за миялни машини – 35 опак.; Торби за смет 35 л – 5 чувала и Домакински гумени ръкавици – 500 бр. опак.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл.80, ал.1 от ППЗОП, Обособена позиция №2 е предназначена и запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване.

Възложителя не поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Минимални изисквания за обособена позиция №1
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на мляко и млечни продукти - минимум 5 000 кг; месо и местни продукти - минимум 3 000 кг; риба и рибни продукти - минимум 1000 кг; животински и растителни масла и мазнини - минимум 1000 кг; плодове и зеленчуци- минимум 15 000 кг.
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП
2. Участникът да има внедрена следните системи
2.1. БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват: хранителни продукти/ стоки.
2.2. БДС EN ISO 22000:2018 или еквивалент за внедрена Система за управление на безопасността на хранителни продукти.
Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минимално изискване за обособена позиция №2
Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на перилни и почистващи препарати минимум 2000 литра. Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.


Минимални изисквания за обособена позиция №1
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на мляко и млечни продукти - минимум 5 000 кг; месо и местни продукти - минимум 3 000 кг; риба и рибни продукти - минимум 1000 кг; животински и растителни масла и мазнини - минимум 1000 кг; плодове и зеленчуци- минимум 15 000 кг.
Документ, с който се доказва
Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец №5, заедно с документи, които доказват извършената доставка - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
2. Участникът да има внедрена следните системи
2.1. БДС EN ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2015) или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП с обхват: хранителни продукти/ стоки.
2.2. БДС EN ISO 22000:2018 или еквивалент за внедрена Система за управление на безопасността на хранителни продукти.
Документ, с който се доказва
Копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Минимално изискване за обособена позиция №2
Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: доставка на перилни и почистващи препарати минимум 2000 литра.
Документ, с който се доказва
Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец №5, заедно с документи, които доказват извършената доставка - копия заверени с гриф „Вярно с оригинала”.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.
Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от стойността на договора, която се представя в една от следните форми:•Банкова гаранция;•Парична сума;•Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП, когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Ценовите предложения на участниците в обществената поръчка следва да бъдат съобразени и да не надвишават прогнозната стойност на съответната обособена позиция от обществената поръчка посочена по-горе.
Ако Ценово предложение надвишава прогнозна стойност на съответната обособена позиция, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка.
Важно!!!!!
Участник може да подаде оферта само за една или за всички обособени позиции. Всяка обособена позиция е предмет на отделен договор за възлагане на обществена поръчка.
2. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице:
- основанията по чл. 54, ал. 1, чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП;
- обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
- за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато участникът е ЮЛ - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП;
- за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
- който, след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност;
- чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка, определена от Възложителя за настоящата обществена поръчка, и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за настоящата поръчка елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите - Критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП.
- са свързани лица по смисъла на &1, т.13 и т.14 от допълн. разпоредби на Закона за публично предлагане на ценни книжа.
Отсъствието на посочените обстоятелства при подаване на офертата, участникът декларира в ЕЕДОП, а участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора представя доказателства по чл. 58 ЗОП. Възложителят няма право да изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва