Деловодна информация
00450
20-00-34-001 08/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00450-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нови пазар 000931575
Община Нови пазар, ул. „Васил Левски“ №3
Нови пазар BG333 9900 България
Боряна Кирякова +359 053723311
npazar@icon.bg +359 053795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/.

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор по проект „Център за грижа за лица с умствена изостаналост”, осъществяван по ОПРР 2014-2020г.”
45210000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор по проект „Център за грижа за лица с умствена изостаналост”, осъществяван по схема за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-.002: „Подкрепа за деинтуционализация на социалните услуги за възрастни хора с увреждания” по Приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура” от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно подписан Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-.002-0008-С01 от 24.01.2019 г.между Община Нови пазар и Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
388320.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности, на територията с. Памукчи, община Нови пазар в имотът с идентификатор 55292.141.001.

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор по проект „Център за грижа за лица с умствена изостаналост”, осъществяван по схема за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-.002: „Подкрепа за деинтуционализация на социалните услуги за възрастни хора с увреждания” по Приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура” от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно подписан Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-.002-0008-С01 от 24.01.2019 г.между Община Нови пазар и Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) в това число:
ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането ще се извърши еднофазно – „Работен проект“ в следните части: Част „Архитектура“; Част „Конструкции“; Част „Електро“, с включени: Ел.обзавеждане; Пожароизвестителна инсталация; Домофонна инсталация; Телефонна инсталация; Интернет инсталация; Част „В и К“: Външно (площадково); Сградно; Част „ОВ“, включително кухненско обзавеждане; Част „Геодезия“; Част „Енергийна ефективност“; Част „ПБЗ“; Част „Пожарна безопасност“; Част „Благоустрояване и паркоустройство“; Част „План за управление на строителните отпадъци“; Част „Вътрешно обзавеждане“; Проект за ограда; Част „Технологична“; Част „Геоложки доклад“; Част „Проектно-сметна документация“.
Работният проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати.
ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР - Предвиденото строителство предвижда изграждане на монолитна сграда с РЗП около 680 кв.м, с капацитет за 15 броя места за хора с умствена изостаналост. Разпределението ще се състои от 6 бр.спални помещения за две лица; 3 бр.единични спални помещения, стаи за персонала, медицинското лице и управителя. Предвидени са две дневни помещения - за ежедневни дейности в малка група и помещение за общи занимания. В кухнята ще се приготвя храната с участието на потребителите. Предвидени са още трапезария, перално и котелно помещение, складови помещения към тях. По имотната граница ще се изгради ограда. В прилежащото пространство ще се обособят паркоместа и кътове за отдих, занимания с градинарство и др. Предвидени са следните видове строително-монтажни работи: изкопни, кофражни, арматурни, бетонови, покривни, довършителни работи, зидарии, настилки, облицовки, изолации, ел.,В и К и ОВК инсталации.
ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
388320.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
420

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Център за грижа за лица с умствена изостаналост”,осъщ. по схема за БФП BG16RFOP001-.002,по Приоритетна ос 5 от ОПРР 2014-2020г.,съф. от ЕС, чрез ЕФРР, съгл. ДБФП № BG16RFOP001-.002-0008-С01.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий за подбор: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - Първа група - строежи от високото строителство (жилищно, обществено-обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, строежи от Пета категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ – жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, вилни сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв.м или с капацитет до 100 места за посетители, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че същото вече не е било предоставено и/или същото не са достъпно по служебен път или чрез публичен регистър и/или същото не може да бъде осигурено чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий за подбор: Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Удостоверяване:
По т. 1.1. Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (строител).
По т. 1.2. Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (проектант).
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите вече не са били предоставени и/или същите не са достъпни по служебен път или чрез публичен регистър и/или същите не могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване:
1.1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди,причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Пета категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
1.2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Пета категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.1, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: В случай, че в екипа на участника от проектанти е посочено лице/а на граждански договор/и, който/които ще изпълнява/т проектирането, същото/същите следва да притежава/т застраховката по чл. 171 от ЗУТ за проектиране или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.(171а от ЗУТ).
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерии за подбор:1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата – за строителство;2.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата – за услуги; 3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;4.Участникът трябва да прилага системи за управление на качество;5.Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
Удостоверяване: По т.1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV:„Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема;
По т.2 участникът попълва поле 1б) от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – Обр.№2. Участникът, следва да представят описание на изпълнените от него услуги през определения от възложителя период с посочване на услугите, сумите, датите и получателите; По т.3 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№2; По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – Обр.№2, с посочване на система за управление на качеството или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност. По т.5. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – Обр.№2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
По т.1-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; По т.2-Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга; По т.3-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата; По т.4 и т.5-Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.


1.Уч-кът, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил мин. едно строителство или инженеринг идентично или сходно с предмета и обема на ОП.
Под „сходно” строителство с предмета и обема на ОП следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сграда с РЗП не по-малко от 600 м2.
Под „сходен”инженеринг с предмета и обема на ОП следва да се разбира проектиране и изпълнение на строеж за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сграда с РЗП не по-малко от 600 м2.
2.Уч-кът, през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил мин. една услуга идентична или сходна с предмета на ОП.
Под услуга „сходна”с предмета на ОП следва да се разбира изработване на инвест. проект във фаза: „Технически“ и/или „Работен” за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сграда.
Изискването за изпълнена услуга се счита за покрито при изпълнен инженеринг.
3.Уч-кът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена проф. комп. за изпълнението на поръчката, както следва:
- Ключов експерт (КЕ) №1: Рък. Проект. екип – Архитект:
ППП по ЗКАИИП или екв. съгласно законодателството на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП); Да e участвал в качеството на Ръководител проектантски екип или на подобна позиция при разработване на минимум 2 бр. инвест. проект във фаза: „Технически“ и/или „Работен” за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сграда.
-КЕ№2:Проектант по час„Конструктивна“; КЕ№3:Проектант по част „Електро“; КЕ№4:Проектант по част „ВиК“; КЕ№5:Проектант по част „ОВ“; КЕ№6:Проектант по част „ЕЕ“-ППП по ЗКАИИП или екв. съгласно законодателството на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП; Да са участвали в качеството на проектанти по съответната част при разработване на мин. 2 бр. инвест. проекта във фаза: „Технически“ и/или „Работен” за изгр. и/или рек-я, и/или осн. ремонт на сграда.
Посочените от уч-ка проектанти могат да съвмест. повече от една позиция в предложения екип, ако отговарят на поставените от Въз. мин. изисквания!
КЕ№7: Техн. ръководител–да има висше образов. с кв-я „строит. инж.“, „инж.“ или „арх.“, или средно образов. с четиригодишен курс на обучение и придобита проф. кв-я в обл. „Арх. и стр-во“ и „Техника“ или екв.;
КЕ№8: Спец. КК–да притежава валидно удост./сертификат за преминат курс за контрол върху качеството на изпълн. на строителството или екв..
КЕ№9: ДЛБЗ в строителството-да притежаващ валидно удостоверение за „ДЛБЗ” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или екв.
КЕ№7, 8 и 9-да имат опит при изпълн. на мин. 1 строит. обект, сходен с предмета и обема на поръчката, като изпълняващи длъжността, за която са предложени.
Едно ФЛ може да изпълнява функциите само на един експерт!
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, съотв. с изискв. по т. 1,2 и 3 се доказват от обединението уч-к, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълн., същите следва да отговарят на горепосоч. изисквания съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4.Уч-ът трябва да прилага система за управл. на качеството EN ISO 9001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертиф-я проектиране и строителство или екв.
5.Уч-ът трябва да прилага система за управл. на околна среда EN ISO 14001:2015 или екв., или екв. мерки с обхват на сертиф-я проектиране и строителство или екв.
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, изискв. по т.4 и 5 се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва проектиране и строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора за съответната обособена позиция, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% (два на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Нови пазар: БАНКА: „Първа Инвестиционна банка“ АД - клон Нови пазар; BIC: FINVBGSF; IBAN- BG70FIN91503315926503 или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Нови пазар, гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3, зала 310

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към уч-те“
2.Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2 (строителство и/или проектантска професия или дейност), 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия и изисквания на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. уч-к, подал оферта, която не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
2.9. уч-к, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
2.10. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРKЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.11. За когото е установено наличие на основание по чл.69 от ЗПКОНПИ
Участниците декларират липсата на обстоятелствата по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, ал 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ, раздели А, Б, В и Г на ЕЕДОП.
3. Когато уч-кът е обединение, което не е рег-но като самост. ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ за създаване на об-то, както и следната информация във връзка с конкр. общ.поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4. Уч-те могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности.
Когато уч-кът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които уч-кът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице осн-та за отстраняване от пр-та.
5. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от обед-то уч-к, а не от всяко от лицата, включ. в него,с изключение на съотв. рег-я,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на норм. или админ. акт и съобр. разпределението на участието на лицата при изпълн. на дейностите,предвидено в дог. за създ. на обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Нови пазар, юрисконсулт
ул. „Васил Левски“ № 3
Нови пазар 9900 България
npazar@icon.bg +359 053723311
http://www.novipazar.acstre.com/. +359 053795530

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва