Деловодна информация
00692УМБАЛ "Света Анна" - София АД
04-1224 08/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
08/04/2019 (дд/мм/гггг)
00692-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Анна - София АД 130367715
ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1
София BG411 1750 България
Боян Авджийски / Диана Тодорова +359 29759011
otdel.opd@abv.bg +359 29759011

Интернет адрес/и

http://www.sveta-anna.eu/

http://sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД
45000000      
Строителство

Предметът на процедурата е поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД /Строително ремонтни работи/ в зависимост от конкретните потребности на Възложителя.Подробно описание на строително ремонтните работи по вид е представено в Техническото задание, изготвено от Възложителя, и приложено към документацията за участие в процедурата.
Техническото задание включва:
*стойност на труд
*стойност на материали
Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническото задание и изискванията, посочени в документацията, изготвена от Възложителя.Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца или до усвояване на сумата от 1 000 000 лева без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ "Света Анна" - София АД

Предметът на процедурата е поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД /Строително ремонтни работи/ в зависимост от конкретните потребности на Възложителя. Подробно описание на строително ремонтните работи по вид е представено в техническата спецификация, изготвена от Възложителя, и приложена към документацията за участие в процедурата.
Техническата спецификация включва:
*стойност на труд
*стойност на материали
Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническата спецификация и изискванията, посочени в документацията, изготвена от Възложителя. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца или до усвояване на сумата от 1 000 000 лева без ДДС. Заявените количества за срока на договора зависят от потребностите на лечебното заведение, като стойността на заявките не може да надхвърля предварително заложената пределна сума. Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от извършване на строително-ремонтните работи и представяне на следните документи: фактура, акт Образец №19, подписан от Възложител и Изпълнител и приемо-предавателни протоколи, подписани от материално отговорните лица, удостоверяващи качественото изпълнение на видовете строително ремонтни работи по цени за видовете СРР. Срокът за реакция при аварийни ремонти е по предложение на участника, в минути, но не по-дълъг от 120 минути от получаването на уведомление от Възложителя. В рамките на крайната цена се включват всички присъщи разходи за извършване на строителни-ремонтните дейности, предмет на поръчката – крайна цена за труд, както и крайна цена за материали (доставка, товаро-разтоварателна дейност и други) до краен получател - УМБАЛ “Света Анна” - София АД. Необхванатите видове СРР, които не са отразени в техническото задание, ще бъдат остойностявани след представяне на анализни цени и съответното им одобрение от Възложителя. Анализните цени са крайни до Възложителя с включени всички разходи за изпълнение на СРР – труд и материали. Възложителят има право да изисква сертификати за качество на материалите, които ще бъдат влагани при строително ремонтни работи. За определени номенклатурни единици, описани в документацията за участие в процедурата, участниците следва да представят мостри на предложените материали.
Мострите следва да бъдат в оригинална опаковка, надписана с номенклатурната единица по техническата спецификация. Участник, непредставил мостри по номенклатурните единици, за които те се изискват, се отстранява от участие в процедурата.
Към техническото си предложение всеки участник следва да приложи следните документи, които са неразделна негова част:
1. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда и закрила на заетостта и условията на труд
2. Декларация, че всички оферирани материали отговарят на европейските и/или българските държавни стандарти за качество.
3. Приемо-предавателен протокол за предоставени мостри.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава удостоверение от Камарата на строителите, че е вписан в Централния професионален регистър на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Под сходен предмет Възложителят ще има предвид извършване на дейности по поддръжка на ВиК инсталации, текущ и авариен ремонт. Изискването се доказва с представяне на списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да представи списък на техническите лица, включени в структурата си, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строително-ремонтните работи с посочване на образованието и професионалната им квалификация. В инженерно-техническия състав на участника за изпълнение на поръчката следва да бъдат включени задължително следните специалисти:
- Отговорник по контрол на качеството – техническо правоспособно лице със средно или висше строително образование
- Координатор по безопасност и здраве
3. Участникът следва да притежава „Застраховка за професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. При сключване на договор, изпълнителят е длъжен да поддържа в пълна сила и действие през цялото време на договора застрахователно покритие в съответствие с чл. 171 от Закона за устройство на територията, включително като заплати допълнителни премии, в случай че през застрахователния период настъпят събития, които биха намалили застрахователното покритие.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Място на изпълнение: гр. София ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” №1.
2.Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца от нейното възлагане.
3.При сключване на договор с избрания изпълнител същият следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора. Размерът на гаранцията за добро изпълнение е 5% (пет процента) от стойността на възложената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

УМБАЛ „Света Анна” – София АД, Ул. "Димитър Моллов" №1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва