Деловодна информация
00031Община Малко Търново
28-00-31 08/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00031-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Малко Търново 000057086
Малкотърновска комуна №3
Малко Търново BG341 8162 България
Ирина Апостолова, Диана Филчева +359 59523536/ +359 59523184
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

www.malkotarnovo.org

https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/a2-0004834.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/a2-0004834.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изпълнение на инженеринг/проектиране,изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор/за обект„Изграждане на център за грижа за лица с умствена изостаналост–гр.Малко Търново“ по ОПРР
45000000      
Строителство

Обществената поръчка за "Изпълнение на инженеринг / проектиране , изпълнение на смр и упражняване на авторски надзор/ за обект „ Изграждане на център за грижа за лица с умствена изостаналост – гр. Малко Търново“ е насочена към изграждане на нов Център за грижа за лица с умствена изостаналост (ЦГЛУИ) в град Малко Търново с капацитет 15 места, във връзка с процеса на деинституционализация на грижата за възрастни хора и хора с увреждания, за осигуряване на достъп до качествени социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора.
В обхвата на поръчката се включват следните дейности:проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описана и регламентирана в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, публикувана в Профила на купувача на сайта на Община Малко Търново.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
396087.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
71500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Предвидените СМР ще се изпълняват на територията на община Малко Търново,ул.„Княз Борис“I,в поземлен имот с индефикатор 46663.501.1833,за който има съставен акт за частна общ.собств.№602/27.09.2018г.

Обществ.поръчка за "Изпълнение на инженеринг/проектиране,изпълн.на СМР и упражн на авторски надзор/за обект„Изграждане на център за грижа за лица с умствена изостаналост–гр. Малко Търново“е насочена към изграждане на нов Център за грижа за лица с умствена изостаналост(ЦГЛУИ)в град Малко Търново с капацитет 15места,във връзка с процеса на деинституционализация на грижата за възрастни хора и хора с увреждания,за осигуряване на достъп до качествени социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора.
В обхвата на поръчката се включ.следн.дейности:
А.Проектиране
-Изработване на инвестиционен проект в работна фаза.
-Работният проект следва да бъде с обхват и съдърж.съгл.нормат.изискв.на Наредба№4 от 21.05.200 г.за обхвата и съдърж.на инвестиц.проекти,обн. ДВ,бр.51 от 05 юни 2001г.,Наредба за изменение и допълн.на Наредба №7 от 2004г.за енергийна ефективност на сгради,в сила от 21.11.2017 г. и др.свързана подзаконова нормат.уредба по прилож.части в зависимост от допустимите и одобрени за финанс.дейности;функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за разкриване на соц.услуги и Наредба №4 от 01.07.2009г. за проектиране,изпълнение и поддържане на строежите в съотв.с изискв.за достъпна среда за населението,включит.за хората с увреждания.Работния проект включва следн.части:
Част„Архитектура”,Част„Технологична”,
Част „Геология –Геоложко становище“,Част„Строителни Конструкции”,Част„ВиК”,Част „Електрическа- силнотокови и слаботокови инсталации“,Част„ОВК” ,Част„Енергийна ефективност”,Част„Геодезия”,Част„Паркоустрояване и благоустрояване”,Част„Интериор, обзавеждане и оборудване“,Част„Пожарна безопасност”,Част „ПБЗ”,Част „План за управление на строителните отпадъци“,Част„Проектно Сметна документация“(Подробни количествени сметки по всички части и Обобщена подробна количествена и КСС).
Б. Изпълнение на СМР
Изпълнение на предвидените СМР,в съотв.с предвижданията на одобрения инвестиц.проект,условията на договора и изискв.на ЗУТ.
В. Упражняване на авторски надзор по ЗУТ- съгл.одобрената проектна документация и прилож.нормативна уредба,посредством експертите проектанти по отделните части на проекта.
Изпълнен.на СМР предвижда изграждане на нов Център за грижа за лица с умствена изостаналост в поземлен имот с идентификатор 46663.501.1833 целият с площ от 4344кв. м,за който има съставен акт за частна общ.собственост №602 от 27.09.2018 г.
Строежа е Vта категория,съгл.чл.137,ал.1,т.5, буква „а“ от ЗУТ
Сградата на ЦГЛУИ да бъде построена на един етаж и да се състои от помещения,които териториално и функционално са обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на потребителите,отговарящи на ОСНОВНИ КОМПОЗИЦИОННИ И ФУНКЦИОНАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ за ЦГПЛУИ (с капацитет 15 места). За нуждите на неговите потребители, същият следва да разполага с 6 бр.спални с две легла и 3 бр.спални с едно легло със санитарни помещения към тях;2 броя стаи за персонала със санитарен възел и баня,кухненски бокс(кухня)и разливочно;трапезария (кът за хранене);обслужваща площ(коридори, входно фоайе и др.),2 бр.дневни стаи, мокро помещение перално, сушилня и гладачница;3бр.складови помещения;Котелно помещение, двор оборудван с градински съоръжения, пейки, беседка, с осигурена достъпна среда с място за паркиране и за сушене на прането и изграждане на достъпна среда в/до сградата.
Индикативна обща Разгъната застроена площ на сградата на ЦГЛУИ: 353м2 - 417м2.
Индикативна площ на двора:150м2 - 300м2.
Максималната обща прогнозна стойност на поръчката е 396087,64лв.без ДДС,разпред.както следва:
1.Изпълнение на СМР-377587. 64 лв.без ДДС;
2.Изготвяне на работен проект и упражн.на авторски надзор-18500.00лв.без ДДС.
Горепосочената прогнозна стойност е максимална.Ценовото предлож.на участниците не може да надхвърля както горе посоч.максим.обща прогнозна стойност,така и максим.прогнозни стойности за изготв.на работен проект и упражн.на авторски надзор,и изпълнение на СМР.В противен случай участникът се отстранява.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Срок за изготвяне на работен проект“ – СП    10
Показател „Срок за изпълнение на СМР“ – СИС    15
Показател„Професионална компетентност на персонала /Ръководен състав/” - ПК    20
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
396087.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16RFOP001-5.002-0002„Изграждане,оборудване и обзавеждане на Център за грижа за лица с умствена изостаналост–гр. МТърново“, който се финансира по ОПРР 2014-2020

Възложителят e определил следните срокове:за изготв.на раб.проект-минимум 30кал.дни-максимум 60кал.дни.;
за изпълнение на СМР-минимум120кал.дни-максимум 180кал.дни.
Участници,които предложат срокове по-кратки и по-дълги от поставените мин.и макс.срокове се отсраняват от участие.
Общия максмален срок за изпълн.на поръчката е 240кал.дни,а общия минимален срок за изпъл.на поръчката е 150кал.дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи, със следния обхват: строителни дейности по обекти първа група пета категория или по-висока категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003г. за номеклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП чуждестранниите участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателствата на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаването на обединението.
При участие на подизпълнтели, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор единствено чрез попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 1),с посочване на информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър/ номера на удостоверението, обхват и категория/ и се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Доказване на посоченото изискване.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи, със следния обхват: строителни дейности по обекти първа група пета категория или по-висока категория, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази на държавите членки.
За повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП, при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
На основание чл.67, ал.5 , Възложителят може да изисква по всяко време след отваряне на офертите за участие представяне на всички или част от документите , чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законносъобразно провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава застраховка „ Професионална отговорност“ на лицето/ лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпънения на задълженията им за целия срок на договора.
Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да подновява валидността на представената застраховка за целия период на изпълнение на договора.
При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор единствено чрез попълване на поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП(Образец № 1) с попълване на съответната графа на образеца на ЕЕДОП с посочване на Застраховател, застрахователна сума, обхват на застраховката, № на застрахователната полица, дата на издаване и дата на валидност на застрахователната полица, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази на държавите членки.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Доказване на посоченото изискване.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Доказателство за наличието на застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
На основание чл.67, ал.5 , Възложителят може да изисква по всяко време след отваряне на офертите за участие представяне на всички или част от документите , чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законносъобразно провеждане на процедурата.
Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.


Участникът следва да притежава застраховка „ Професионална отговорност“ на лицето/ лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпънения на задълженията им за целия срок на договора.
Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да подновява валидността на представената застраховка за целия период на изпълнение на договора.
Забележка:
За участник установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност“, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи в размер на 70 000 лева, съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р. България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистран участникът.
Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум горепосоченото застрахователно покритие.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник от обединението, който ще извършва строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно да притежава опит в проектирането. (забележка: изискването за изпълнено проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг).
Доказване на посоченото изискване.
Документи за доказване на изискването-съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2.Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем , идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, а именно да притежава опит в изпълнение на СМР/строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор единствено с попълване на поле 1 а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП(Образец № 1).
Доказване на посоченото изискване.
Документи за доказване на изискването-съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Документите за доказване съотвествието с поставените изисквания по.т.1 и т.2 се представят от участника, определен за изпълнител при подписване на договора или при поискване в хода на процедурата-в случаите на чл.67, ал. 5 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
Уточнение: От съдържанието на списъците и доказателстествата за установяванена изпълнените проектиране/строителство по т. 1. и т.2 следва да се установи идентичността или сходството с предмета на настоящата поръчка.


1. Участникът, през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно да притежава опит в проектирането. (забележка: изискването за изпълнено проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг)
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти, свързани с изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с РЗП минимум 200м2 .
2. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем , идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, а именно да притежава опит в изпълнение на СМР/строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж.
Под строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
СМР и/или проектиране и изпълнение на строеж по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с РЗП минимум 200м2.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съотвествието с минималните изисвания за технически и професионални способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.65 от ЗОП участниците могат да се позовават на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионални способности. По отношение на критериите свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позовават на капацитета на трети лица само ако тези лица, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Когата участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са на лице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за обезпечаване изпълнението на договора за възлагане на обществената поръчка в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предоставят в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение .
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
На основание чл.10, ал.2 от ЗОП възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се в гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна“ №3, етаж 2 .

Получените оферти се отварят на публично заседание , на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В обявената процедура за възл.на обществ.поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физич. или юридич. лице или техни обединения,както и всяко друго образувание,което има право да изпълнява строителство,съгл. законодат.на държавата,в която то е установено и което отговаря на ЗОП,Правилника за неговото прилагане и на изискв.на Възложителя,посоч.в документация за участие.
2.Не се допуска до участие в процедурата на участник,който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на Възложителя в документация и в обявлението за общест.поръчка.
3.За участника не трябва да са налице обстоят.по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП,като констатирането на което и да е условие ще доведе до отсраняване на участника с изключ.на изрично посочените условия в ЗОП.
4.Възложителят отсранява от участие в процедурата и участник:за който е налице някоя от хипотезата на чл.107 от ЗОП;който след покана от страна на възложителя и в определ.в нея срок,не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
5.От участие в наст.процедура се отстранява участник за който са налице националните основания за отстраняване: осъждания за престъпления по чл.194–208,чл.213а–217,чл.219–252 и чл.254а–255а и чл.256-260 от НК(чл.54, ал.1,т.1 от ЗОП);нарушения по чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2 и чл.228,ал.3 от КТ(чл.54, ал.1,т.6 от ЗОП);нарушения по чл.13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност(чл.54, ал.1,т.6 от ЗОП);наличие на свързаност по §2,т.45 от ДР на ЗОП между участници в конкректната процедура(чл.107,т.4от ЗОП);Наличието на обстоятелства по чл.3,т.8 отЗИФОДРЮПДРКЛТДС,освен при наличие на изключ.по смисъла на чл.4 от същия закон;обстоятелствата по чл.69от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
6.Схема на плащания.
Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема:
1.Авансово плащане в размер на 25% от общата стойност на договора с ДДС.
2.Междинни плащания до достигане на 80% от стойността на договора с ДДС,след пропорционално приспадане от конкретното дължимо междинно плащане на аванс.плащане(-под „пропорционално“следва да се разбира:в процетен размер еднакъв с процента на авансовото плащане).
3.Окончателно плащане в размер до 20 %от стойността на договора с ДДС при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа.
Схемата на плащане е подробно описана в документацията.
7.Органите,от които участниците могат да получат необх.информация за задължения,свързани с данъци и осигуровки,опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в страната и които са приложими към предоставяното строителство,предмет на поръчката са:
Относно задълженията,свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: Информац.тел.на НАП-0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg/.
Относно задълженията,опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:Информац.център на МОСВ;София1000, ул."У.Гладстон" №67,Тел. 02/940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията,закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес:http://www.mlsp.government.bg; София 1051,ул.Триадица №2, Тел.02/8119 443.
8.Допълнение към Раздел II.2.5) Критерий за възлагане.
Критерий за качаство:
3 Показател„Професионална компетентност на персонала/Ръководен състав/-ПК,включва следн.подпоказатели:
ПК1 е показател за професион.компетентност на предлож.от Участника„Проектант по част„Архитектура“-максм.брой точки-5.
ПК2 е показател за професион.компетентност на предлож.от Участника„Проектант по част Строителни конструкции“-максм.брой точки-5.
ПК3 е показател за професион.компетентност на предлож.от Участника„Технически ръководител"-максм.брой точки-5.
ПК4 е показател за професион.компетентност на предлож.от Участника„Контрол по качеството“-максм.брой точки-5.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно Част шеста, Глава двадесети седма, чл.197, ал.1,т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва