Деловодна информация
00398
1504 05/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00398-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински Университет - София 831385737
бул. Акад. Ив. Евст. Гешов №15
София BG411 1431 България
инж.Добрин Нешев +359 29152-169
ks@mu-sofia.bg +359 29152-169

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

https://bit.ly/2WJJOos


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://bit.ly/2WJJOos
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Медицински Университет - София 831385737
бул. Акад. Ив. Евст. Гешов №15, ет.10, стая 10
София BG411 1431 България
инж.Красимир Точев, инж.Антон Йорданов +359 29152-172
ks@mu-sofia.bg +359 29152-172

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

https://bit.ly/2WJJOos

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Медицински Университет - София 831385737
бул. Акад. Ив. Евст. Гешов №15, ет.10, стая 10
София BG411 1431 България
инж.Антон Йорданов +359 29152-172
ks@mu-sofia.bg +359 29152-172

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

https://bit.ly/2WJJOos

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на лекционна зала на две нива за 100 човека в обема на съществуваща сграда на ФДМ (Блок "Д") при МУ – София”
45214000      
Строителство

Изграждане на лекционна зала по одобрен Инвестиционен Проект, във фаза ТП и разрешение за строеж, отнасящо се за пространството под Аудитория 2(в обема на Блок Д на сградата на ФДМ към МУ-София), обхващащо две етажни нива, което в момента се използва като покрита колонада. Лекционната зала за 98 човека заедно с необходимите подходи и обслужващи помещения към нея (фоайе, стълба, асансьор за инвалиди, коридори и тоалетни), с реализиране на междинно ниво на К ±0.00. Не се засяга помещението на съществуващото кафене на К ±0,00. Неразделна част от ИП и РС е изместването на топлопровода, попадащ понастоящем в основите на новата сграда. Подробна количествена сметка и технически спецификации по всички проектни части се съдържат в проектната документация – Приложение №2.1. от документацията за поръчката. Обща използваема площ- 244.35 кв.м
Описание на съществуващо положение е дадено подробно в проекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
487000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УПИ II-за стоматологичен комплекс към МА-МУ, м.Бул.България, кв.387А-Медицински комплекс-Медицински университет-София, гр.София, ул."Св. Г. Софийски" № 1 Столична Община – р-н Триадица

Изграждане на лекционна зала по одобрен Инвестиционен Проект(ИП), във фаза ТП и разрешение за строеж(РС), отнасящо се за пространството под Аудитория 2(в обема на Блок Д на сградата на ФДМ към МУ-София), обхващащо две етажни нива, което в момента се използва като покрита колонада, включително за спиране и изчакване на автомобили. Изгражда се лекционна зала за 98 човека заедно с необходимите подходи и обслужващи помещения към нея (фоайе, стълба, асансьор за инвалиди, коридори и тоалетни), с реализиране на междинно ниво на К ±0.00. Не се засяга помещението на съществуващото кафене на К ±0,00 и то не е обект на проектната разработка, с изключение на преградната стена към коридорите на залата. Неразделна част от ИП и РС е изместването на топлопровода, попадащ понастоящем в основите на новата сграда. Подробна количествена сметка и технически спецификации по всички проектни части се съдържат в проектната документация – Приложение №2.1. от документацията за поръчката.
ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛИ:
ЗП Приемна зона на К-3,45 - 52.28 кв.м
ЗП Лекционна зала на К ±0.00 - 192.07 кв.м
Обща използваема площ - 244.35 кв.м
Описание на съществуващо положение е дадено подробно в Проекта.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР на обекта    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
487000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа група по чл. 5, ал. 1, подгрупа най-малко по чл. 5, ал.4, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (строеж втора категория).
Чуждестранните лица трябва да изпълняват това условие в държавата, в която са установени, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Изискването следва да бъде изпълнено при условията на чл. 112, ал.1 от ЗОП преди сключване на договора, вкл. от чуждестранен участник, определен за изпълнител, който трябва да има право да извършва дейността в България.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има (и да поддържа през целия период на договора за възлагане на обществената поръчка) валидна застраховка по чл. 171 от ЗУТ за „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му.

Застрахователната сума не може да бъде по-малка от минималната застрахователна сума за строител, регистриран да изпълнява строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, регламентирана в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството(приета с ПМС № 38/2004 г.)
Изискването за застраховка за професионална отговорност не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на строителство на сгради, идентично или сходно с предмета и обема на строителството, което ще изпълнява - изисква се участникът да е изпълнил такова строителство за изграждане на най-малко 1(една) сграда през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен състав от технически правоспособни лица, които ще извършат техническо ръководство на строежа и ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка – изисква се участникът да разполага с минимум 3 (три) лица, а именно:
а) Ръководител проект,
б)Технически ръководител,
в) Специалист за контрол върху качеството на изпълнение на строителството,
3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт за качество.


1. За „сходно“ с предмета и обема на обществената поръчка, следва да се разбира строителство на сгради от първа група по чл. 5, ал. 1, подгрупа най-малко по чл. 5, ал.4, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС със следните строителни категории: сгради втора категория по чл. 137, ал.1, т.2, буква „д“ от ЗУТ и/или трета категория по чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ , които са въведени в експлоатация в резултат на строителство изпълнено от участника.
2. Изисква се участникът да разполага с минимум 3 (три) лица, отговарящи на следните изисквания:
а) Ръководител проект, отговарящ на следните изисквания:
? образование и квалификация - висше образование с образователно - квалификационна степен бакалавър/магистър/доктор или с легализирана диплома;
? общ професионален опит - най-малко 3 години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на сгради;
? специфичен професионален опит - опит на управленска/ координираща позиция при изпълнение на инвестиционни проекти за изпълнение на строителство на сгради, идентично или сходно с предмета и обема на строителството, предмет на настоящата обществена поръчка – изисква се такъв опит в най-малко един проект;
б)Технически ръководител, който отговаря на следните изисквания:
? образование - средно и/или висше и квалификация – „строителен техник“, „строителен инженер“ или „архитект“ с образователно- квалификационна степен бакалавър/магистър/доктор или „строителен техник“ със средно образование, с четиригодишен курс на обучение, или с легализирана диплома с професионална квалификация в областите „Архитектура“, „Строителство“ и „Техника“;
? професионален опит- най-малко 3 години опит в изпълнението на СМР в строителството на сгради;
? специфичен професионален опит - опит като технически ръководител при изпълнение на строителство в сгради, идентично или сходно с предмета и обема на строителството, предмет на настоящата обществена поръчка – изисква се такъв опит в най-малко една сграда.
в) Специалист за контрол върху качеството на изпълнение на строителството,
за съответствие на влаганите в строежите строителни
продукти със съществените
изисквания по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ
? образование и квалификация – висше образование, с квалификация „инженер“, „строителен инженер“ или „архитект“ с образователно- квалификационна степен бакалавър/ магистър/доктор или „строителен техник“ със средно образование, с четиригодишен курс на обучение, или с легализирана диплома с професионална квалификация в областите „Архитектура“, „Строителство“ и „Техника“;
? професионален опит - най-малко 3 години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на сгради;
? специфичен професионален опит - опит като „Специалист за контрол върху качеството на изпълнение на строителството“, при изпълнението на най-малко един инвестиционен проект за строителството на сгради.
3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт за качество - по ISO 9001:2008/2015 или еквивалентно, с обхват на сертификата в съответствие с предмета на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/05/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

1431град София, бул. „Акад. Иван Евстатиев Гешов“ № 15, ет.12. заседателна зала 6, сграда на НЦОЗА

При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез ПК най-малко 48ч. преди новия час.Комисията по чл.103,ал.1 ЗОП започва работа след получаване на офертите и протокола по чл.48,ал.6 ППЗОП.Получените оферти се отварят на публично заседание.Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на медиите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалба
Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 100 ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
- получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва