Деловодна информация
00274
ОП-4 04/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00274-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Руен 000057211
ул. Първи май № 18
село Руен BG341 8540 България
Йовка Маринска +359 59446233
obstina_ruen@mail.bg +359 59446476

Интернет адрес/и

http://www.obstinaruen.com

http://obstinaruen.com/opsipk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://obstinaruen.com/opsipk/00274-2019-0003/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН"
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е: „РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН” и се състои в извършване на ремонт на улици в част от населените места, находящи се на територията на Община Руен, с цел осигуряване на условия за безопасно и безконфликтно движение на МПС по тях.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
750000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

Предметът на поръчката е: "РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РУЕН" и се състои в извършване на ремонт на улици в част от населените места, находящи се на територията на Община Руен, с цел осигуряване на условия за безопасно и безконфликтно движение на МПС по тях. Селата в които ще се извършват ремонтите са следните: с. Билка - о.т. 80-79-60, о.т. 60-61, у-я о.т. 60, 80; с. Вишна - ул. 1, ул. 2, у-я по ул. 1, ул. 2; с. Добра поляна - о.т. 30-27, о.т. 27-26-25, у-я о.т. 30, 27; с. Добромир - о.т. 59-58-49, о.т. 58-49-50, у-я о.т. 59, 58, 49, 50; с. Дъскотна - у-я о.т. 10, 39, 40, о.т. 40, 11, 12, у-я о.т. 12; с. Зайчар - о.т. 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 57, 156, 78, 77, 150, 76, 66, о.т. 53, 54, 22, у-я о.т. 50, 52, 53, 54, 55, 57,
150, 66; с. Листец - от о.т. 17, 18 до УПИ-Х76, кв.9, у-я о.т. 17, 18; с. Люляково - ул. у-е м-у о.т. 84, 85, у-я о.т. 84, 85; с. Мрежичко - ул. заобикаляща п.и. 75, 74, 73, м-у п.и. 105, 108 и 90, 89, 88, 87, у-я до п.и. 78, 68, 106; с. Планиница
- о.т. 56, 53, 52, 96, о.т. 96, 125, 118, у-я о.т. 52, 125, 118; с. Подгорец - ул. 1, ул. 1.1., ул. 1.2., у-я ул. 1; с. Преображенци - о.т. 46, 47, о.т. 52, 44, 45, 46, у-я о.т. 52, 44, 45, 46, 47; с. Просеник - о.т. 117, 128, 127, п.126, у-я о.т. 117, 127;
с. Разбойна - о.т. 24, 23, о.т. 23, 15, 14, 13, 69, 11, 10, о.т. 69, 70, 71, 72, у-я о.т. 10, 69, 13, 14, 15, 23; с. Рудина - м-у п.и. 3 и 8, м-у п.и. 12, 14 и 33, 34, у-я п.и. 14, 8; с. Руен - о.т. 40-54, о.т. 40 – р.п.2085, о.т. 77-76, о.т. 67, 70, 80,
81, о.т. 81, 84, 91, у-я р.п.2085, 84, 91, 77, 76, у-я о.т. 40, 70, 80, 81 ; с. Рупча - о.т. 16, 15, 17, 18, 19, 20, о.т. 99, 100, у-я о.т. 14, 16, 82 и о.т. 99; с. Ръжица - о.т. 44, 45, 46, 47, 48, 49, у-я о.т. 44, 45, 46, 49; с. Сини рид - о.т. 7, 9, 10,
11, 12, 13, у-я о.т. 9, 10, 11, 12, 13; с. Скалак - о.т. 11, 82, 81, 15, у-я о.т. 11, 15; с. Соколец - улица м-у п.и. 41, 137, 139, 141, 142 и 38, 37, 143, 30, улица м-у п.и. 184, 186, 193, 225 и 183, 180, 179, 176, 175, 174, 172, у-я м-у п.и. 142, 184, 183 и 172, 225; с. Струя - м-у п.и. 134, 135, 136, 125 и 127, 128, 129, 132, 133, м-у п.и. 178, 177, 176 и 157, 150, 227, у-я п.и. 157, 167, 133, 125; с.
Топчийско - о.т. 68, 69, 71, у-я о.т. 69, 68; с. Трънак - о.т. 45, 46, о.т. 44, 43, 42, о.т. 43, 82, 81, 80, 79, 78, 77, у-я о.т. 42, 43, 77, 44, 45, 46; с. Ябълчево - о.т. 6, 31, 32, 36, 38, у-я о.т. 36, 32, 31, 6.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на участника    55
Гаранционен срок на целия обект    10
Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
15
II.2.6) Прогнозна стойност
750000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, ІII-та категория или по-висока категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
* При подаване на офертата съответствието с поставеното изискване участникът декларира чрез попълване на ЕЕДОП, раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
* За доказване на поставеното изискване преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент за чуждестранните лица, покриваща минималната застрахователна сума за строежите, включени в обхвата на предмета на поръчката или съответен валиден аналогичен документ.

* При подаване на офертата съответствието с поставеното изискване участникът декларира чрез попълване на ЕЕДОП, поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, където участникът посочва текстово информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
* За доказване на поставеното изискване преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Забележки: За участник регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171- чл.174 от ЗУТ.
За участник регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на изискуемата, но направена съгласно законодателството на държавата, където е регистриран участникът.
Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно да притежава опит в строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Възложителят поставя като минимално изискване участникът да е изпълнил минимум едно строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Възложителят уточнява, че под строителство „идентично или сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира: изпълнение на ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт и/или ремонт на не по-малко от 10 000 м2 асфалтова настилка на улици и/или пътища и/или пътни съоръжения с асфалтова настилка или такива с еквивалентни характеристики.
2. Възложителят поставя като минимално изискване за изпълнение на СРР участникът да разполага с минималния брой инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: Асфалтополагач – 1 бр; Бандажен валяк – 1 бр.; Бандажен валяк до 3 т – 1 бр.; Пневматичен валяк – 1 бр.; Водоноска – 1 бр.; Фугорезачка – 2 бр; Автогрундатор – 1 бр; Самосвал – 3 бр; Компресор – 1 бр; Багер товарач – 1 бр.; Фреза – 1 бр.
Описаната техника може да бъде собственост на участника, закупена на лизинг, наета, капацитет на трети лица или представляваща ресурс на подизпълнител.
3. Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството, съгласно съответната система или еквивалентна:
- BG EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество, с обхват на дейностите строителство, или еквиваленти мерки.


1. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (Образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т.1а), където се посочва текстово от участника изискваната от възложителя информация. От предоставената информация следва да се установява, че участникът отговаря на минималните изисквания, които възложителя е поставил.
Доказване: За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, ведно с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП, документите се представя преди сключване на договор за възлагане на обществена поръчка от избрания за изпълнител участник.
2. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (Образец 1), попълнен в съответната част, а именно: част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т.9), където участникът посочва информация относно инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с което ще разполага за изпълнение на поръчката. От предоставената информация следва да се установява, че участникът отговаря на минималните изисквания, които възложителя е поставил. Ако участникът ще ползва капацитета на трети лица или ресурсите на подизпълнители, за да установи, че отговаря на изискванията на Възложителя, той следва да ги посочи в своя ЕЕДОП, правната връзка между тях, както и инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които те ще му предоставят. Същата информация се посочва и от третите лица в попълнения от тях ЕЕДОП.
Доказване: За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техничексото оборудване, които ще бъдат използвани за изпъление на поръчката. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, декларацията се представя преди сключване на договор за възлагане на обществена поръчка от избрания за изпълнител участник.
3. Участникът попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление”, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Участникът, определен за изпълнител представя Сертификат BG EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора. За целите за определяне на размера на гаранцията за изпълнение на договора, за стойност на договора се приема прогнозната стойност на без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Руен; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът в своето „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да предложи срок за изпълнение предмета на обществената поръчка, като съобрази максимално предвидения от Възложителя. Максималният срок за изпълнение на обществената поръчка, който може да бъде предложен е 30 календарни дни, но не по-кратък от 20 календарни дни, като същият започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/04/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Общинска администрация - село Руен, ул. Първи май № 18, ет. 2, стая 42 - Заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП и не следва да попадат в хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРКЛТДС),освен когато са налице изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС. Участникът да не е свързано лице по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП и да идентифицира физическите лица,които са действителни собственици на ЮЛ, съгласно Закона за мерките срещу изпирането на пари. Отстранява се участник,който участва в обединение или е дало съгласие и фугурира като подизпълнител в офертата на друг участник,и представя самостоятелно оферта.Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Възложителят отстранява и от процедурата участници на основанията предвидени в чл.107 от ЗОП. Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП,участниците следва да декларират в Част III от ЕЕДОП в приложимите полета.Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП,участниците следва да декларират в Част III от ЕЕДОП в приложимите полета. Информация, относно липсата или наличието на: осъждания за престъпления по чл. 172, 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество се декларира в Част III,Раздел Г "Други основания за изключване..." от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, глава Двадесет и седма, чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва