Деловодна информация
00190
12-00-174 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00190-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карнобат 000057026
бул. България № 12
Карнобат BG341 8400 България
Кремена Красимирова; Желко Дерменджиев +359 55929156/+359 55929127
karnobat@mail.bg +359 55927165

Интернет адрес/и

http://karnobat.acstre.com

http://e-obp.eu/bp/Document/%7B8B8101DD-D03A-4E59-B869-08C1E41A8FB5%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7B8B8101DD-D03A-4E59-B869-08C1E41A8FB5%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Карнобат, ЦАИОМП 000057026
бул. България № 12
Карнобат BG341 8400 България
Румяна Илиева +359 55929163
karnobat@mail.bg +359 55927165

Интернет адрес/и

http://karnobat.acstre.com

http://e-obp.eu/bp/Document/%7B8B8101DD-D03A-4E59-B869-08C1E41A8FB5%7D

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Преустройство на съществуваща двуетажна сграда в Млечна кухня на първи етаж и офиси на втория етаж в УПИ ХІV – 1459, кв. 92 по плана на гр. Карнобат“.
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършване на СМР/СРР на обект: „Преустройство на съществуваща двуетажна сграда в Млечна кухня на първи етаж и офиси на втория етаж в УПИ ХІV – 1459, кв. 92 по плана на гр. Карнобат“.
Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове.
Изпълнението на СМР/СРР, ще се извършва съгласно одобрен инвестиционен проект във фаза „работен проект“, който включва следните части: Архитектурна, Конструктивна, Електро, Геодезия, ОВК, Газоснабдяване, ВиК, Енергийна ефективност, ПБ, ПУСО.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
269108.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

8400 гр. Карнобат, ул. „Алекси Нейчев“ № 17, УПИ XIV-1459, кв.92 по плана на гр. Карнобат

Предмет на обществената поръчка е извършване на СМР/СРР на обект: „Преустройство на съществуваща двуетажна сграда в Млечна кухня на първи етаж и офиси на втория етаж в УПИ ХІV – 1459, кв. 92 по плана на гр. Карнобат“. Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове. Изпълнението на СМР/СРР, ще се извършва съгласно одобрен инвестиционен проект във фаза „работен проект“, който включва следните части: Архитектурна, Конструктивна, Електро, Геодезия, ОВК, Газоснабдяване, ВиК, Енергийна ефективност, ПБ, ПУСО. Изпълнението на СМР/СРР ще се извършва съгласно изискванията и указанията на възложителя и при спазване на Закон за устройство на територията и подзаконовите актове по прилагането му. Видовете и количествата СМР/СРР са посочени в Техническата спецификация.
За обекта има издадено разрешение за строеж № 93 от 18.12.2018 г. на Главният архитект на Община Карнобат.
Настоящата обществена поръчка се провежда във връзка с подписано Споразумение № РД 09-17 от 28.02.2019 г. между Министерство на труда и социалната политика и Община Карнобат за финансиране на дейностите за реализация на одобрения с Решение № 1 от 19.02.2019 г. на Управителния съвет на ПКБ обект по мярка М01 „Подобряване на обществената среда в населените места” / М02 „Подобряване на социалната инфраструктура” / М02-01 „Подобряване на социалните услуги от резидентен тип”, включващо дейности за извършване на строително-монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: „Преустройство на съществуваща двуетажна сграда в Млечна кухня на първи етаж и офиси на втория етаж в УПИ ХІV – 1459, кв. 92 по плана на гр. Карнобат“.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
269108.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие, валидно за 2019 г. на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър. Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално ниво:
Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка: обектът е Пета категория, съгласно чл. 11 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, във връзка с буква „а“, съгласно чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи І група - строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, V категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква "г" - реконструкции, преустройства, основни ремонти и смяна предназначението на строежите от тази категория, във връзка с б. „а“ от ЗУТ – жилищни и смесени сгради, с ниско застрояване, вилни сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв. м или с капацитет до 100 места за посетители. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел А: Годност, т. 1) в ЕЕДОП.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП при сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт. Н а основание чл. 171 от ЗУТ "Проектантът, лицето, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна", консултантът, строителят и лицето, упражняващо строителен надзор, застраховат професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.“
Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава застраховка от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) в ЕЕДОП.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП при сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват: минимум пета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ.
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) в ЕЕДОП.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 6) в ЕЕДОП.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 9) в ЕЕДОП.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП при сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.


1. Участниците да имат опит в извършване на строителство на поне един обект, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. *** Под „строителство, сходно с предмета на обществената поръчка да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или преустройство на сгради (жилищни/ смесени/ сгради за обществено обслужване).
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: • 1 (един) технически ръководител обект, отговарящ на изискванията на чл. 163а ЗУТ, с опит в изпълнението на обекти идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител; • 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството или „еквивалент“; •1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР/СРР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
3.Участникът трябва да разполага със: самосвал – 1 бр., ударо-пробивни машини – 2 бр., скеле – фасадно – 150 кв.м.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, чл. 55, ал. 1 ЗОП и условията по чл. 107 ЗОП, както и при наличие на националните основания за отсраняване. 2.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора. 3. За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат ще използва средства от Проект «Красива България» при МТСП и собствени средства. 4. Начин на плащане: предвижда се извършване на авансово плащане 30 %, междинно и окончателно плащане. Плащането се извършва от МТСП по банковата сметка на Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

20/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административна сграда на Община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2, конферентна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ НА ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ“:
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания:
a)При срок за изпълнение на договора за СМР 4(четири) месеца:
•Да осигури 75 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 19 среден месечен брой работници на обекта;
•Задължително да осигури 23 човекомесеца труд, положен от квалифицирани/неквалифицирани, наети от ДБТ безработни лица, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 6 среден месечен брой наети от ДБТ за обекта безработни.
b)Броят на общия състав работници, в т.ч. и на квалифицирани/неквалифицирани безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценка.
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение № 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване;
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници;
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.
Участниците следва да имат предвид, че ще бъдат задължени по силата на сключения договор да поддържат тази заетост за срока на изпълнение на договора като съществено негово условие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва