Деловодна информация
00690
15-119 01/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00690-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Борован 000193065
ул.Иван Вазов №1
с.Борован BG313 3240 България
Десислава Николаева Марковска +359 878248668
ob_borovan@abv.bg +359 91479200

Интернет адрес/и

www.borovan.bg

http://borovan.bg/bg/profil-na-kupuvacha-/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://borovan.bg/bg/remont-na-kmetstvo-i-kulturno-prosveten-dom-selo-nivyanin/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ НА КМЕТСТВО И КУЛТУРНО – ПРОСВЕТЕН ДОМ СЕЛО НИВЯНИН”
45000000      
Строителство

Предвидените в количествената сметка видове работи включват:
2.1 Ремонт на покрива
-Демонтаж на стари керемиди и демонтаж на стара ламаринена обшивка.
- Частична подмяна на гредореда, ребра, маи и столици.
-Доставка и монтаж на OSB плоскости, дъски и летвена обшивка
-Доставка и монтаж на нови керемиди и капаци.
-Подмяна на над улучни поли, обшивки по бордове и капандури.
-Поставяне на улуци и водосточни тръби.
-Подмяна на стара ламперия по стрехи и подмяна на челните дъски.
-Полагане на хидроизолация под керемиди
2.2.Освежителен ремонт на помещения в кметството и в културно-просветния дом
Помещенията, които ще се ремонтират в кметството са:
-Стая и приемна на кмета
-Стая на секретаря
Помещенията, които ще се ремонтират в културно-просветния дом са:
-Библиотека
-Чакалня
-Предверие
-Детска библиотека
Строително-монтажните работи които ще
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
383940      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

община Борован,с.Нивянин

Предвидените в количествената сметка видове работи включват:
2.1 Ремонт на покрива
-Демонтаж на стари керемиди и демонтаж на стара ламаринена обшивка.
- Частична подмяна на гредореда, ребра, маи и столици.
-Доставка и монтаж на OSB плоскости, дъски и летвена обшивка
-Доставка и монтаж на нови керемиди и капаци.
-Подмяна на над улучни поли, обшивки по бордове и капандури.
-Поставяне на улуци и водосточни тръби.
-Подмяна на стара ламперия по стрехи и подмяна на челните дъски.
-Полагане на хидроизолация под керемиди
2.2.Освежителен ремонт на помещения в кметството и в културно-просветния дом
Помещенията, които ще се ремонтират в кметството са:
-Стая и приемна на кмета
-Стая на секретаря
Помещенията, които ще се ремонтират в културно-просветния дом са:
-Библиотека
-Чакалня
-Предверие
-Детска библиотека
Строително-монтажните работи които ще се извършват в помещенията са:
- Очукване на подкожучена мазилка по стени.
- Полагане на нова мазилка по стени.
- Полагане на гипскартон на конструкция по таван и шпакловка
- Латексово боядисване по стени и тавани
- Полагане на ламиниран паркет и PVC первази
- Обработка и блажно боядисване на врати
- Монтаж на осветителни тела
2.3.Ремонт на фасадата
-Подмяна на дограма врати и прозорци
-Обръщане около дограма
-Стъргане стара боя
-Изкърпване ,шпакловане и боядисване със силиконова фасадна боя
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката”    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
383940      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в процедурата следва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Участниците е необходимо да притежават валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно нормите на Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, за обекти Първа група, Четвърта категория, удостоверяваща обстоятелствата във връзка със строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква”б” от ЗУТ - строителство на сгради и съоръжения за обществено обслужване.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „строителство сходно” с предмета и обема на поръчката следва да се разбира:
- под сходно с предмета на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или ремонт и/или ново строителство на жилищна и/или административна и/или друга обществена сграда.
- под сходно с обема на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или ремонт и/или ново строителство на жилищна и/или административна и/или друга обществена сграда, с обем минимум РЗП 972 кв.м.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.
Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството и система за опазване на околната среда.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция “Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1.Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
2. Участникът трябва да разполагя с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- Технически ръководител: Образователна степен: „Строителен инженер” или „архитект” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ.
Професионален опит: като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката
- Отговорник по контрола на качеството – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
Професионален опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката;
- Координатор по безопасност и здраве: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Професионален опит: като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката.
3.Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
1.Парична сума.
или
2. безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административна сграда на община Борован, ет.2

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т.4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Буркина Фасо
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва