Деловодна информация
00212
92-00-1058 29/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00212-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЕТРИЧ 000024916
ул.Цар Борис III№ 24
Петрич BG413 2850 България
инж.Николай Попов +359 74569131
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=6936


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=6936
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Благоустрояване на обекти публична общинска собственост в Община Петрич по обособени позиции
45233142      
Строителство

Благоустрояване на обекти публична общинска собственост в Община Петрич по обособени позиции: ОП № 1 – Благоустрояване улица в с. Тополница, ОП № 2 – Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров; ОП № 3 – Благоустрояване улици в с. Кърналово; ОП № 4 – Благоустрояване улици в с. Михнево и с. Старчево;ОП № 5 – Благоустрояване улици в селата Самуилово, Скрът и Габрене; ОП № 6 – Благоустрояване улици в гр. Петрич. Работите включват изкоп и извозване на земни маси, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6, полагане бетон, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18, доставка, полагане и валирана трошен камък, доставка и полагане на унипаваж, частична подмяна на съществуващи водопроводи.На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП във вр. с чл. 7 от ППЗОП, Възложителят ще възложи изпълнението на поръчката по ОП № 1 по реда на индивидуалната ? стойност по чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП (41666,67 лв.).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
735000.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ул. „Отец Паисий“, с. Кулата, Община Петрич и улици до гробищен парк в с. Генерал Тодоров, Община Петрич

Благоустрояването на улица "Отец Паисий" с. Кулата включва механизиран изкоп земни маси 263м3, ръчен изкоп за подравняване 66м3, извозване земни маси на сметище 329м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1646м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 164,1м3, направа на конструктивна фуга за настилка664 м.
Благоустрояването улици до гробищен парк с. Генерал Тодоров включва механизиран изкоп земни маси 244м3, ръчен изкоп за подравняване 28,8м3, извозване земни маси на сметище 225м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 820м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 82м3, направа на конструктивна фуга за настилка 320м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 280м, доставка, полагане и валиране трошен камък 144м3.
Изпълнението включва извършването на следните дейности:
1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка;
2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
3. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
4. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок;
5. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
76666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.

II.2) Описание 1

Благоустрояване улици в с. Кърналово 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ул. „Ванюша Валчук“ и ул. „Стою Хаджиев“, с. Кърналово, Община Петрич

Благоустрояването на ул. "Ванюша Валчук", с. Кърналово включва механизиран изкоп земни маси 104,4м3, ръчен изкоп за подравняване 26,8м3, извозване земни маси 104м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 700м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 70м3, направа на конструктивна фуга за настилка 280м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 20м, повдигане и монтаж съществуващи бордюри 20м, доставка полагане и валиране на трошен камък 104,4м3, направа на отводнителни решетка 6м.
Благоустрояването на ул. "Стою Хаджиев", с. Кърналово включва механизиран изкоп земни маси 467,7м3, ръчен изкоп за подравняване 83,12м3, извозване земни маси 643,82м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 2350м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 235м3, направа на конструктивна фуга за настилка 972м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 312,31м, ремонт съществуващи бетонови бордюри 55м, възстановяване на бордюри от сградни отклонения 26м, доставка полагане и валиране на трошен камък 414,98м3. Предвижда се подмяна на уличен водопровод по ул. "Стою Хаджиев", която включва механизиран изкоп земни маси на отвал 457,1м3, направа на пясъчна възглавница под и над полипропиленова тръба 45,91м3, обратен насип от земни маси 365 м3, доставка и полагане на полиетиленова тръба PN10 Ф90 456,5м, направа сградни отклонения, вкл. фасонни части 26бр., доставка и монтаж СК Ф90 – комплект 9бр., Доставка и монтаж ТСК Ф3/4" – комплект 26бр., доставка и монтаж ПХ 70/80 – комплект 2бр., ремонт на съществуващи РШ 6бр.
Изпълнението включва извършването на следните дейности:
1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка;
2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
3. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
4. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок;
5. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
150000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.

II.2) Описание 1

Благоустрояване улици в с. Михнево и с. Старчево 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

част от ул. „Огражден“ и ул. „Н. Вапцаров“, с. Михнево, Община Петрич и ул. „Христо Ботев“, с. Старчево, Община Петрич

Благоустрояването на ул."Огражден", с.Михнево, общ.Петрич включва механизиран изкоп земни маси 213,4м3, ръчен изкоп за подравняване 20м3, извозване земни маси 233,4м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 650м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 65м3, направа на конструктивна фуга за настилка 205м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 184м, доставка полагане и валиране на трошен камък 119м3, направа стб.стена, вкл. кофраж, армировка и бетон 20м.
Благоустрояването на ул." Никола Вапцаров" с.Михнево, общ. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 355,4м3, ръчен изкоп за подравняване 55м3, извозване земни маси 410м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1600м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 160м3, направа на конструктивна фуга за настилка 555м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 500м, доставка полагане и валиране на трошен камък 266,4м3, направа стб.стена, вкл. кофраж, армировка и бетон 27,7м.
Благоустрояването на ул. "Христо Ботев", с. Старчево включва механизиран изкоп земни маси 300м3, ръчен изкоп за подравняване 55,2м3, извозване земни маси 401,2м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1550м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 155м3, направа на конструктивна фуга за настилка 671м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 60м, доставка полагане и валиране на трошен камък 300м3, възстановяване на съществуващи бетонови бордюри 26м, повдигане на съществуващи шахти 4бр. Предвижда се подмяна на уличен водопровод по ул. "Христо Ботев", която включва механизиран изкоп земни маси на отвал 226м3, направа на пясъчна възглавница под и над полипропиленова тръба 23м3, обратен насип от земни маси 203 м3, доставка и полагане на полиетиленова тръба PN10 Ф90 226м, направа сградни отклонения, вкл. фасонни части 16бр., доставка и монтаж СК – комплект 2бр., Доставка и монтаж ТСК – комплект 16бр., доставка и монтаж ПХ 1бр.
Изпълнението включва извършването на следните дейности:
1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка;
2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
3. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
4. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок;
5. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
175000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.

II.2) Описание 1

Благоустрояване улици в селата Самуилово, Скрът и Габрене 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

част от ул. „Пирин“ и ул. „Гео Милев“, с. Самуилово, Община Петрич, улица към черквата с. Скрът, Община Петрич и част от ул. „Освобождение“ и ул. „Ив. Вазов“, с. Габрене, Община Петрич

Благоустрояването на ул." Пирин", с.Самуилово, общ. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 204,75м3, ръчен изкоп за подравняване 26,5м3, извозване земни маси 286,5м3, доставка и полагане ПВЦ тръба Ф400 35м, доставка и полагане на армирани бетонови капаци 120/40/50 70м, доставка, полагане и валиране на трошен камък 229,35м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1100м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 110м3, направа на конструктивна фуга за настилка 413м.
Благоустрояването на ул."Гео Милев", с.Самуилово, общ. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 79м3, ръчен изкоп за подравняване 26,5м3, извозване земни маси 116,5м3, доставка, полагане и валиране на трошен камък 61м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 410м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 41м3, направа на конструктивна фуга за настилка 176м, доставка и полагане на базалтови плочки, вкл. пясъчна подложка 38м2.
Благоустрояването на улица към черквата с.Скрът, общ. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 100м3, ръчен изкоп за подравняване 20м3, извозване земни маси 145м3, доставка, полагане и валиране на трошен камък 120м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 600м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 60м3, направа на конструктивна фуга за настилка 250м, доставка и полагане бетонови бордюри 50м.
Благоустрояването на ул. "Освобождение" и ул."Ив.Вазов" с.Габрене, общ. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 170м3, ръчен изкоп за подравняване 30м3, извозване земни маси 200м3, доставка, полагане и валиране на трошен камък 200м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1300м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 130м3, направа на конструктивна фуга за настилка 550м, полагане на съществуващи бетонови бордюри 100/35/18 80м.
Изпълнението включва извършването на следните дейности:
1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка;
2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
3. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
4. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок;
5. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
120833.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.

II.2) Описание 1

Благоустрояване улици в гр. Петрич 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

тротоари ул. „Цар Симеон“, тротоари ул. „Европа“, ул. „Тома Митов“, част от ул. „Просвета“ и ул. „Здравец“, гр. Петрич

Ремонтът на тротоар по "Цар Симеон", гр. Петрич обхваща участък с дължина 210 м. и включва механизиран изкоп 168м3, ръчен изкоп за бетонови ивици 10/25/50 40м3, извозване земни маси 270,9м3, демонтаж стари тротоарни плочки, сортиране и превоз до депо 200м2, доставка и полагане на видими бетонови ивици 10/25/50 420м, разбиване и извозване бетонова настилка 6м3, направа обратен насип трошен камък и трамбоване на пластове 140м3, повдигане и ремонт съществуващи шахти 5бр., доставка и полагане на унипавета 2Т 200/160/60, вкл. пясъчна подложка 378м2, събиране, натоварване и извозване на строителни материали 24м3.
Ремонтът на тротоар по "Европа", гр. Петрич обхваща участък с дължина 280 м. и включва почистване стени ограда 100м2, направа кофраж за стени 100м2, полагане мрежа ф6 15/15 см за стени 100м2, полагане бетон за стена В20 12м3, доставка и полагане бордюри 18/35/50 40м, изкореняване и извозване на дървета и храсти 400м2, механизиран изкоп 125м3, ръчен изкоп за бетонови бордюри 18/35/50 5м3, разбиване и извозване на армиран бетон 6м3, направа обратен насип трошен камък и трамбоване на пластове 114м3, доставка и полагане на унипаваж 2Т 200/160/60, вкл. пясъчна подложка 560м2, превоз на земни маси 169м3.
Благоустрояването на ул. „Тома Митов“, гр. Петрич включва демонтаж и извозване тротоарни плочки 150м2, разбиване бетонова настилка 1м3, механизиран изкоп за подравняване на основа 18,75м3, ръчен изкоп 2,5м3, извозване земни маси и строителни отпадъци 25,25м3, доставка полагане и валиране на баластра за основа преди настилка 12,5м3, доставка и полагане на павета 2Т 200/160/60 - 6 см, вкл.пясъчна подложка 150м2. Благоустрояването на ул. „Тома Митов“, гр. Петрич включва и ремонт на външна ограда и стена млечна кухня. Ремонтът на външна ограда включва демонтаж оградни пана 200м, рязане и извозване на дървета 6бр., разбиване каменна ограда механизирано 42м3, извозване земни маси и строителни отпадъци 45м3, механизиран изкоп за основи стена 45м3, кофраж за стена 145м2, армировка стени от АI и AIII 2275кг, доставка и полагане подложен бетон В10 0,4м3, доставка и полагане бетон В20 за стени 26м3, обратен насип от земни маси, вкл. уплътняване 26,2м3, обратен насип от трошен камък, вкл. уплътняване 36,15м3, доставка и монтаж метални мрежи ф8, вкл. набиване на шишове по съществуваща ограда 84м2, направа едностранен кофраж 84м2, доставка и полагане бетон В20 за стени 10,4м3. Ремонтът на стена млечна кухня включва разбиване и извозване бетонова стена 6,72м3, механизиран изкоп за основи стена 10,2м3, извозване земни маси и строителни отпадъци 14м3, кофраж за стена 46 м2, доставка и полагане подложен бетон В10 0,75м3, армировка стени от АI и AIII 1020кг, доставка и полагане бетон В20 за стени 6,7м3, направа и монтаж метална ограда 200м.
Благоустрояването на ул." Здравец", гр. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 666м3, ръчен изкоп за подравняване 41м3, извозване земни маси 256м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1031м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 103,1м3, направа на конструктивна фуга за настилка 340м, доставка, полагане и валиране на баластра 206м3, доставка и полагане пясъчна възглавница 52,8м3, доставка и монтаж гофрирани полиетиленови тръби Ф315, вкл. фасонни части 165м, направа ревизионна шахта от сглобяеми стоманобетонни елементи с h до 3м., вкл. капак 4бр., обратен насип от земни маси с ръчно трамбоване на пластове през 20см 501м3.
Благоустрояването на ул." Просвета" , гр. Петрич включва механизиран изкоп земни маси 99м3, ръчен изкоп за подравняване 20м3, извозване земни маси 149м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 500м2, доставка и полагане бетон В25 50м3, направа на конструктивна фуга за настилка 214м, доставка, полагане и валиране на баластра 99м3.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
212500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване от Изпълнителя на Възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя и приключва с подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Втора група: Строежи от транспортната инфраструктура ” - строежи от „четвърта категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се част IV раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документът по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи IV категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи IV категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с опит в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т.1а).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания, както следва:
2.1 Технически ръководител;
2.2. Отговорник Контрол по качеството;
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2), като задължително посочва:
а) лице (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
б) Образование (специалност/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение);
в) Опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи: Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Предложените от участника персонал трябва да отговаря на подробно описаните изисквания.
Всяка промяна в персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изпълнение на обществената поръчка.
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с опит в областта на строителството.
Под строителство с предмет, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:
Изпълнено, през последните 5 години от датата на подаване на офертата строителство за изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на път от републиканската и/или общинска пътна мрежа, и/или на улица от първостепенната и/или второстепенната улична мрежа.
2. Участникът трябва да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания, както следва:
2.1 Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 години.
2.2. Отговорник Контрол по качеството, който притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 1 година.
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 1 година.
ВАЖНО: По отношение експертите - чужденци се прилагат разпоредбите на ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации (Консолидирана версия), придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България, Закона за признаване на професионалните квалификации и др. приложими актове, уреждащи условията и реда за признаване на професионални квалификации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител преди сключване на договора за поръчката следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията може да се предостави като Парична сума, Банкова гаранция или Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция/вносител на сумата по гаранцията/титуляр на застраховката. Когато гаранцията е под формата на парична сума или банкова гаранция, тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията и сроковете за представяне, за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за поръчката. Като условие за извършване на авансовото плащане по Договора изпълнителят трябва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул.Цар Борис III№ 24, Общинска администрация-Петрич

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства, възникнали преди или по време на процедурата:
а)обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
б)лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
в)сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
г)доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
д)опитал е да:
аа)повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
бб)получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2.Основанията по т. 1, б. д) се отнасят за лицата, лицата, посочени в чл. 54, ал. 2 и 3 на ЗОП.
3.Отстранява се и участник в процедурата - обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените по т. 1 основания за отстраняване.
4.Основанията за отстраняване по т. 1, б. б) и в) се прилагат до изтичане на 3 г. от влизането в сила на акт на компетентен орган, с който е установено наличието на обстоятелствата, освен ако в акта е посочен друг срок, а по т. 1, б. г) до изтичане на 3 г. от влизането в сила на съдебно решение или на друг документ, с който се доказва наличието на обстоятелствата. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 1 се попълва в Част ІІІ, Раздел В от ЕЕДОП.
5.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
5.1.Участници, които са свързани лица.
5.2.Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
5.3.Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69,ал. 1 и ал. 2 ЗПКОНПИ.
5.4.Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
5.5.Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а)предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б)правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5.6.Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 ЗОП.
5.7.Участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
5.8.Участник, който след покана от Възложителя, не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си за определен от Възложителя нов срок.
5.9.Участник, който е предложил цена за изпълнение на об. позиция от поръчката, надхвърляща прогнозната стойност на същата об. позиция, и/или цена за изпълнение на обект, включен в съответната об. позиция, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на същия обект.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 5.1, 5.2 и 5.3 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва