Деловодна информация
00496РДСП ДОБРИЧ
08-РД-01-0006 25/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане град Добрич 0121015056006
Добрич, пл. Свобода 5, ет. 9
Добрич BG332 9300 България
Ирена Русева Баирова +359 58604144
dobrich-rdsp@asp.government.bg +359 58605659

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2408&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - град Добрич и ДСП на територията на област Добрич
50000000      
Услуги

Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП - град Добрич и ДСП на територията на област Добрич, включващи следните дейности:
1. Зареждане, съответно рециклиране, на тонер касети за копирна и периферна техника, подробно индивидуализирана в Списък-приложение № 7– неразделна част от настоящия договор, включваща следните дейности:
- отстраняване на остатъчния тонер;
- почистване на компонентите на касетата;
- контрол на електрическите контакти в касетите;
- смяна и програмиране на чиповете на тонер касетите, които имат такива;
- зареждане с тонер;
- тестване на заредената касета, удостоверена с приложена тестова страница;
2. Осигуряване на последваща техническа поддръжка и консултиране на възложителя относно начина на експлоатация на тонер касетите, техните компоненти, честотата на зареждане и качеството на печата;
3. Предоставяне на гаранция за заредените, съответно рециклирани, тонер касети.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6737.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

На територията на РДСП И ДСП Добрич

Услуги по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника за нуждите на РДСП -град Добрич. и ДСП на територията на област Добрич, включващи следните дейности:
1. Зареждане, съответно рециклиране, на тонер касети за копирна и периферна техника, подробно индивидуализирана в Списък-приложение № 7 – неразделна част от настоящия договор, включваща следните дейности:
- отстраняване на остатъчния тонер;
- почистване на компонентите на касетата;
- контрол на електрическите контакти в касетите;
- смяна и програмиране на чиповете на тонер касетите, които имат такива;
- зареждане с тонер;
- тестване на заредената касета, удостоверена с приложена тестова страница;
2. Осигуряване на последваща техническа поддръжка и консултиране на възложителя относно начина на експлоатация на тонер касетите, техните компоненти, честотата на зареждане и качеството на печата;
3. Предоставяне на гаранция за заредените, съответно рециклирани, тонер касети за отпечатване на минимален брой страници, предвиден от производителя в техническата спецификация на съответното устройство. Гаранцията за работоспособността на заредената тонер касета, изразена в брой отпечатани листа при запълване от 5 %.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6737.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не дефинира изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили минимум 3 /три/ услуги през последните 3 /три/ години /до датата на подаване на офертите/ идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, придружени с доказателства за изпълнението. Това се доказва с попълване в ЕЕДОП на списък на изпълнените услуги, идентичен или сходен с предмета и обема на обществената поръчка, съдържащ посочване на предмета и получателя на услугата, стойностите и датите на изпълнение на договорите, заедно с доказателства за извършените услуги, които се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверенията трябва да са надлежно оформени и да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на услугата, дата и подпис на издателя и данни за контакт. Представят се заверени копия на удостоверенията. Забележка: За целите на тази обществена поръчка под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират изпълнени дейности, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва услуга по зареждане на тонер-касети за копирна и периферна техника /съгласно списък - приложение № 7 от документацията на обществената поръчка/.
2. Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството – БДС EN ISO 9001:20XX или еквивалентен с обхват – предмета на настоящата обществена поръчка. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в приложение № 5 - техническа спецификация и в проекта на договор - Приложение № 6.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ на сто (5 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Град Добрич, пл. Свобода № 5, ет. 9 ст. 904

Упълномощено лице: Веселин Гочев
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците:
Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.т. 1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал.1, т. 1 и т. 2 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, по предвидения в ЗОП ред.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и сл. от ЗОП - жалба срещу решение за откриване на процедура може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва