Деловодна информация
00044Агенция "Пътна инфраструктура"
 
да
да
22/03/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
бул. Македония № 3
София BG411 1606 България
Бисерка Борисова/ инж. Петя Янева +359 29173396
b.s.borisova@api.bg +359 29173398

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1220
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Oпределяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изграждането на 6 /шест/ участъка от АМ Хемус по две обособени позиции"
71521000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Oпределяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изграждането на 6 /шест/ участъка от АМ Хемус по две обособени позиции".
В този смисъл, цел на обществената поръчка е Агенция „Пътна инфраструктура“ да определи изпълнители на консултантска услуга във връзка със строителството на всяка една от обособените позиции и да се сключат договори за тяхното изпълнение, с оглед извършване на качествено строителство на участъците в съответствие с нормативните изисквания и спазване на договорените срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22427600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Участък 1 от км 87+800 до км 94+980 км и от км 96+600 до км 103+060, включително пътен възел „Дерманци“, Участък 2 от края на пътен възел „Дерманци“ .......прод. в II.2.4) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG314

област Ловеч и област Плевен

продължава от II.2.1)...(пресичане с път ІІІ-307) до пресичането с път ІІІ-3005, включително пътен възел „Каленик“, от км 103+060 до км 122+260” и Участък 3 от края на пътен възел „Каленик“ (пресичане с път ІІІ-3005) до пресичането с път ІІ-35, включително пътен възел „Плевен“ от км 122+260 до км 126+780 и от км 127+100 до км 139+340“
Предметът на обществената поръчка, включва (описание на дейностите по поръчката):
Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР);
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003г. с последващите изменения и допълнения);
• Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне;
• Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа;
• Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
• Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР;
• Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация;
• Управление на изпълнението на Строежа /Управление на проекта/;
• Заверка на екзекутивната документация;
• Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора;
• Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на автомагистралата, изготвяне на документация и осигуряване на удостоверение по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ;
• Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация;
• Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.;
• Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на разрешение за ползване на Обекта;
• Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове;
• Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.
Критериите по-долу
 
ДА Т – Оценка за техническото предложение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
9281089.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възлага въз осн. на "икономически най-изгодната оферта",която се опр. въз основа на критерий за възлагане "оптимално съот-е качество/цена" по чл.70,ал.2,т.3 от ЗОП.КО=0,40хТ+0,60хФ,където Т-„Оценка за техн. предл-е“ с отн. тежест 40% и Ф-„Фин. оценка,предвиждаща оценка на частта от офертата,съдържаща се в цен. предл-е" с отн. тежест 60%. Ф=Фуч1+Фуч2+Фуч3

II.2) Описание 1

Участък 4 от края на пътен възел Плевен (пресичане с път II-35) до път III-301 включително пътен възел „Летница“, от км 139+340 до км 166+144.09; Участък 5 от края на пътен възел ....прод. в II.2.4) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG314
BG321

област Ловеч, област Плевен и област Велико Търново;

продължава от поле II.2.1)....„Летница“ (пресичане с път III 301) до път III 303 включително пътен възел, от км 166+144,09 до км 189+344; Участък 6 от края на пътен възел на път III 303 до Път I 5 включително пътен възел, от км 189+344 до км 222+000”
Предметът на обществената поръчка, включва (описание на дейностите по поръчката):
•Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, включително технически контрол по част „Конструктивна” за всеки един участък поотделно;
• Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР);
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003г. с последващите изменения и допълнения);
• Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне;
• Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа;
• Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
• Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР;
• Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация;
• Управление на изпълнението на Строежа /Управление на проекта/;
• Заверка на екзекутивната документация;
• Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора;
• Изработване на проект за изменение на Кадастралната карта, с който да бъде нанесен окончателно обекта в действащите КККР за съответните землища – относно чл. 54а от ЗКИР;
• Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ;
• Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация;
• Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.;
• Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на разрешение за ползване на Обекта;
• Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове;
• Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.
Критериите по-долу
 
ДА T - Оценка за техническо предложение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
13146511.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
44

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възлага въз осн. на "икономически най-изгодната оферта",която се опр. въз основа на критерий за възлагане "оптимално съот-е качество/цена" по чл.70,ал.2,т.3 от ЗОП.КО=0,40хТ+0,60хФ,където Т-„Оценка за техн. предл-е“ с отн. тежест 40% и Ф-„Фин. оценка,предвиждаща оценка на частта от офертата,съдържаща се в цен. предл-е" с отн. тежест 60%. Ф=Фкд4+Фкд5+Фкд6+Фуч4+Фуч5+Фуч6
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата, за всяка обособена позиция, да притежава валиден Лиценз за упражняване на дейността, съгласно §128 от ПЗР към ЗИДЗУТ или валидно Удостоверение, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, или да притежава еквивалентен документ за такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата членка, в която е установен, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, за участниците – чуждестранни лица.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Заверено копие на валиден Лиценз за упражняване на дейността, съгласно §128 от ПЗР към ЗИДЗУТ или на валидно Удостоверение, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, или на еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166 от ЗУТ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, за участниците – чуждестранни лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата, за всяка обособена позиция, за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към документацията.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Информацията по т. 2 и т. 3 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


Изисква се участникът в процедурата, за всяка обособена позиция, за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малък от:
*за Обособена позиция № 1: 9 000 000.00 (девет милиона) лв. без ДДС;
*за Обособена позиция № 2: 13 000 000.00 (тринадесет милиона) лв. без ДДС,
включително минимален оборот в размер на:
*за Обособена позиция № 1: 4 500 000 (четири милиона и петстотин хиляди) лв. без ДДС;
*за Обособена позиция № 2: 6 500 000 (шест милиона и петстотин хиляди) лв. без ДДС,
в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно за дейности по упражняване на строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги, предоставяни в други държави), във връзка с изпълнението на обекти, засягащи ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната, и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения към тях с еквивалентни характеристики извън страната, изчислен на база годишните обороти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата, за всяка обоособена позиция:
1.През последните 3г. от датата на подаване на офертата,да е изпълнил мин. 1 консултантска услуга,идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
УТОЧНЕНИЕ ПО Т.1:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:
*Заб. 1: Минималното изискване може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания!
*Заб. 2:Консултантската услуга се счита за изпълнена,когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възл-я,за което обстоятелство уч-кът следва да посочи в ЕЕДОП вид,№ и дата на съотв. документ!
2.Да прилага система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или екв. сертификат,издаден от органи,установени в др. държави членки).
УТОЧНЕНИЕ ПО Т.2:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:
*Заб.:При доказване на мин. изискване е в сила разпоредбата на чл.64, ал.3,ал.5,ал.7 и ал.8 от ЗОП!
3.Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена проф. компетентност за изпълнението на поръчката.
УТОЧНЕНИЕ ПО Т.3:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид, че:
*Забележка 1: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт в офертата на един участник!
*Забележка 2: Предложените за изпълнение на обществената поръчка експерти от персонала и/или от ръководния състав за едната обособена позиция не могат да бъдат включени за другата обособена позиция!
*Забележка 3: За изпълнен обект се счита обектът, за който има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ!
*Забележка 4: За предложеният от участника в процедурата КБЗ, участникът следва да посочи в ЕЕДОП вид, № и дата на съответния/ите документ/и, удостоверяващи завършен курс за КБЗ!
При подаване на оферта,информацията относно изискванията се посочва от уч-ка в ЕЕДОП,в съотв-е с указанията за попълването му,приложени към документацията.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи,както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката,съотв-ето с изискванията се доказва с представянето на:
*по т.1-Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
*по т.2-Валидни сертификати,издадени от акредитирани лица,за контрол на качеството,удостоверяващи съотв-ето със съответния стандарт.Уч-кът,определен за изпълнител,трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на дог-ра,а когато е приложимо да прилага екв. мерки.
*по т.3-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


Изисква се участникът в процедурата, за всяка обособена позиция:
1.През посл. 3г. от датата на подаване на офертата, да е изпълнил мин. 1 консултантска услуга,идентична или сходна с предмета и обема на поръчката,а именно консултантска услуга,свързана с упражняване на стр. надзор в съотв-е с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги,предоставяни в др. държави),във връзка с изпълнението на обекти,засягащи ново стр-во и/или реконструкция,и/или рехабилитация,и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ,и/или на улици,и/или на пътища от ОПМ,и/или на пътни съоръжения към тях в страната,и/или на пътища,и/или на пътни съоръжения към тях с екв. хар-ки извън страната, с габарит Г20 и минимална дължина 5 км.
2.Да прилага система за упр-е на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат,издаден от органи,установени в други държави членки) с обхват,вкл. строителен надзор при строителство на пътища и/или инфраструктурни обекти.
3.Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А. Ръководител на екипа - 1 бр.:
Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна;
Специфичен опит: участие в консултантски екип, свързано с извършване на цялостно ръководство на обект, при упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ (или еквивалент за други държави) в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътща от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната.
Б. Инженер по част „Пътна“ – 3 бр.
Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна;
Специфичен опит: участие в консултантски екип, свързано с извършване на дейности по част „Пътна“, при упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ (или еквивалент за други държави) в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната.
В. Инженер „Контрол на качеството“ - 3 бр.:
Професионална област (квалификация): строителен инженер и/или инженер химик, или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в консултантски екип, свързано с извършване на дейности по контрол на качеството, при упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ (или еквивалент за други държави) в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната.
Г. Инженер по част „Конструктивна“ - 3 бр.:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения“ или „Железопътно строителство”, или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в консултантски екип, свързано с извършване на дейности по част „Конструктивна“, при упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ (или еквивалент за други държави) в минимум 1 (един)
... продължава в поле VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Чл. 166 и чл. 229 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. на МРРБ за условията и реда за издаване на удостоверения за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.

Отстранява се от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 и чл.107 от ЗОП;обст. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и по чл.69 от ЗПКОНПИ;който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя или представи оферта с по-кратък срок на валидност;чието Ценово предл-е надвишава прогн. ст-ст,определена от Възл-я за наст. общ. поръчка,за съотв. обособена позиция, и/или по какъвто и да е начин е вкл. някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за поръчката елементи,свърз. с предл. цена (или части от нея);в сл.,предвидени в методиката.Към настоящия момент не е осигурено финансиране, в сила е чл. 114 от ЗОП. Изп-лят представя ГОИД в размер на 5% от Цената за изпълнение на дог-ра в лв. без ДДС и ГОАПС в размер на 10% от Цената за изпълнение на стр.надзор за всеки участък поотделно в лв. с ДДС,в една от формите по чл.111,ал.5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София 1606, бул. "Македония" № 3, административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура"

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле III.1.3 ...
1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната.
Д. Инженер по част „Геодезия“ - 3 бр.:
Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност „Геодезия, фотограметрия и картография” или „Земеустройство”, или „Геодезия”, или „Маркшайдерство и геодезия”, или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в консултантски екип, свързано с извършване на полско - измервателни работи, при упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ (или еквивалент за други държави) в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната.
Е. Инспектор/Координатор по безопасност и здраве - 3 бр.:
Професионална област (квалификация): със завършен курс КБЗ или еквивалент;
Специфичен опит: участие в консултантски екип, свързано с координиране на безопасните и здравословни условия на труд в минимум 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения с еквивалентни характеристики извън страната.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва