Деловодна информация
2712Северноцентрално държавно предприятие ДП - ТП Държавно горско стопанство Болярка гр. В. Търново
РД06015 22/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
22/03/2019 (дд/мм/гггг)
2712-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Северноцентрално държавно предприятие ДП - ТП Държавно горско стопанство Болярка гр. В. Търново 2016168050117
бул. България № 23
Велико Търново BG321 5000 България
Бонка Радева, Мелиха Мюмюнова +359 062639940
bolqrka@scdp.bg +359 062610712

Интернет адрес/и

https://www.scdp.bg

https://scdp.bg/procedures


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.scdp.bg/procedures/15725
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

горско стопанство, дърводобив, съгласно Закона за горите и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на резервни части и ремонтни услуги за 2 /два/ броя служебни автомобили, собственост на „Северноцентрално държавно предприятие” ДП, гр. Габрово - ТП ДГС "Болярка" гр. В. Търново
50110000      
Услуги

Техническо обслужване на автомобилите, в пълен обем и периодичност, съгласно предписанията на производителя за марката автомобилна техника, състоящо се в извършване на проверка и оглед на системите, възлите и агрегатите за правилното им функциониране. Ремонт: Обхваща всички дейности по привеждането на системите, възлите и агрегатите на автомобилите в изправно състояние. Извършване ремонти на двигател, на ходова част, електрически системи, на агрегати и възли, регулиране геометрията на окачване на преден и заден мост на автомобилите, ремонти на климатици и климатроници и др. Доставка на резервни части, материали, аксесоари и консумативи, необходими за правилната експлоатация на служебните автомобили, за извършването на извънгаранционно техническо обслужване и текущ ремонт.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50110000      
50112200      
50114000      
34300000      
50114100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сервизна база, търговски обект, помещение или друго в гр. Велико Търново, друго населено чясто или място, където се намира съответния обект.

Доставка на резервни части и ремонтни услуги за 2 /два/ броя служебни автомобили, собственост на „Северноцентрално държавно предприятие” ДП, гр. Габрово - ТП Държавно горско стопанство "Болярка" гр. Велико Търново за срок от 12 календарни месеца, включващо техническо обслужване, ремонтни услуги и доставка на резервни части, аксесоари, материали и консумативи, необходими за извършването им, на моторни превозни средства със следните марки Тойота Хайлукс и Грейт Уолл Ховер.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ
За последните три приключили финансови години участниците да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти. Чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП.


За последните три приключили финансови години участниците да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 4 000.00 лева. При подаване на офертата е достатъчно декларирането на посоченото обстоятелство в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). А. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществена поръчка един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
3. справка за общия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Информацията по т. 2 и т. 3 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си. Възложителят няма право да изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. /чл. 62 от ЗОП/
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

11. Участникът да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да разполага с инструменти, съоражения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3. Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Участникът следва да е извършил минимум едно услуга с предмет и обем идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, като същата да е изпълнена през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на моторни превозни средства.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществена поръчка следните документи:
А. На основание чл. 64, ал. 1, т. 2 и чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” от ЗОП, е необходимо участникът да представи списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга. Документи, които доказват извършената доставка или услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя/ ползвателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата или друго доказателство за извършената услуга. В случай, че се представи удостоверение следва да бъдат видни конкретните извършени услуги и изпълнителя, който ги е реализирал.
2. Участникът следва да разполага с минимум следното оборудване в сервизна база, търговски обект, помещение или друго:
минимум 1 бр. стенд за регулиране на преден и заден мост; минимум 1 бр. подемника за ремонт на ходова част; минимум 1 бр. диагностичен тестер; минимум 1 бр. машина за баланс на гуми; минимум 1 бр. машина за монтаж и демонтаж на гуми; минимум 1 бр. специализирана апаратура за диагностика.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществена поръчка следните документи:
А. На основание чл. 64, ал. 1, т. 9 и чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП, е необходимо участникът да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката с посочване на собствени или наети и Документ, доказващ собственост на обекта или договор за наем или по друг подходящ начин.
3. Участникът трябва да разполага с технически лица за изпълнение на поръчка, както следва: 2 бр. специалист - изпълнител с придобито образование /минимум средно-техническо образование/ в областта на техническите науки, професионални направления електротехниката и ДВГ, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове.
Участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договора за обществена поръчка, следните документи:
А. На основание чл. 64, ал. 1, т. 6 и чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП, е необходимо участникът да представи Списък на персонала - техническите лица, които ще изпълняват поръчката с посочване на професионалната им компетенстност. За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат специалистите-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
При подаване на офертата е достатъчно декларирането на обстоятелствата по определените критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения изпълнител да представи гаранция, обезпечаваща изпълнението на ддоговора. Гаранцията за изпълнение на основание чл. 111, ал. 2 от ЗОП е в размер на 4 (четири) % от стойността на договора /поръчката/. В Закона за обществените поръчки и документацията са посочени допълнителни условия относно гаранцията за изпълнение на договора
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 023-050414
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
891445

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/07/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/05/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

административна сграда на ТП Държавно горско стопанство Болярка гр. Велико Търново

Могат да присъстват участници, упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 55 ЗОП възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен;
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в т. 1, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - решението подлежи на обжалване в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва