Деловодна информация
00151Община Троян
И-РД-418 22/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00151-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Троян 000291709
пл. Възраждане №1
Троян BG315 5600 България
инж. Николай Райковски; Мартин Нанков; Пламена Димитрова +359 67068005
pdimitrova@troyan.bg +359 67068005

Интернет адрес/и

www.troyan.bg

http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=391

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

В и К Стенето ЕООД 820146942
ул. Христо Ботев №213
Троян BG315 5600 България
инж. Тонимир Гечев +359 67064297
info@viktroyan.com +359 67060245

Интернет адрес/и

www.viktroyan.com

http://viktroyan.com/pk


I.2) Съвместно възлагане

ДА
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=391
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт улици, текущ ремонт и поддръжка на улични и тротоарни настилки на територията на община Троян през 2019 г.” по обособени позиции:
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е осъществяване на строителство. Целта на настоящата поръчка е да бъде извършен текущ ремонт и преасфалтиране с цел осигуряване на по-добри условия за удобен, безопасен и икономически транспорт на пътници и товари и за достъпност на лица с увреждания, при опазване на околната среда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
941666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Ремонт улици, текущ ремонт и поддръжка на улични настилки на територията на селата Балабанско, Балканец, Бели Осъм, Горно Трапе, Орешак, Патрешко, Терзийско, Черни Осъм, Чифлик, Шипково и КК „Беклемет 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на община Троян, област Ловеч.

Текущият ремонт на селата в Община Троян обхваща всички улици които се намират на територията на определеното населено място. Преди започване на строително ремонтните работи ще бъдат направени обходи с представители на Община Троян и ВиК „Стенето“ ЕООД – Троян (Водомайсторите на населените места), като на място ще бъдат уточнени кои участъци ще бъдат ремонтирани и какви видове работи ще се изпълнят.
Голяма част от настилките имат сериозни повреди: деформации на уличното платно, мрежовидни, надлъжни и напречни пукнатини, дупки, като на места дори няма останала асфалтова и тротоарна настилки. Има пропадания в определени участъци от улиците, пропадане на капаци на ревизионни шахти и отводнителни шахти, участъци с разрушена настилка след отстраняване на ВиК аварии.
Поради тази причина е необходимо в определени, нетърпящи отлагане срокове, да се предприемат действията по отстраняване на проблемите.
Основният обем от строителни работи ще се изпълнява в благоприятни условия и температури на въздуха над 10о С.
Изпълнението на обществената поръчка е съгласно Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за отстраняване на дефекти    5
Цена
95
II.2.6) Прогнозна стойност
491666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 13/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт улици, текущ ремонт и поддръжка на улични настилки на територията на селата Белиш, Борима, Врабево, Голяма Желязна, Гумощник, Дебнево, Добродан, Дълбок Дол, Калейца, Ломец и Старо Село. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на община Троян, област Ловеч.

Текущият ремонт на селата в Община Троян обхваща всички улици които се намират на територията на определеното населено място. Преди започване на строително ремонтните работи ще бъдат направени обходи с представители на Община Троян и ВиК „Стенето“ ЕООД – Троян (Водомайсторите на населените места), като на място ще бъдат уточнени кои участъци ще бъдат ремонтирани и какви видове работи ще се изпълнят.
Голяма част от настилките имат сериозни повреди: деформации на уличното платно, мрежовидни, надлъжни и напречни пукнатини, дупки, като на места дори няма останала асфалтова и тротоарна настилки. Има пропадания в определени участъци от улиците, пропадане на капаци на ревизионни шахти и отводнителни шахти, участъци с разрушена настилка след отстраняване на ВиК аварии.
Поради тази причина е необходимо в определени, нетърпящи отлагане срокове, да се предприемат действията по отстраняване на проблемите.
Основният обем от строителни работи ще се изпълнява в благоприятни условия и температури на въздуха над 10о С.
Изпълнението на обществената поръчка е съгласно Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за отстраняване на дефекти    5
Цена
95
II.2.6) Прогнозна стойност
450000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 13/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Втора група – Четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС), или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да бъде вписан в ЦПРС за дейността, която ще изпълнява. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на поставеното изискване, преди сключване на договор за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалент само в случай, че няма до него достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Изискването се отнася и за двете обособени позиции.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се отнася и за двете обособени позиции.


Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител и/или всеки един от членовете в обединението, извършващ строително-монтажни работи трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от втора група, четвърта категория.
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представи валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се отнася и за двете обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с опит в изпълнение на строителство идентично или сходно с предмета на поръчката; технически лица за изпълнение на строителството и инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Изискванията се отнасят и за двете обособени позиции.


1.През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът, трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.За "строителство идентично или сходно с предмета на поръчката" следва да се разбира изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабилитация на пътна, улична или тротоарна настилка. Участникът попълва информацията в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. „Технически и професионални способности“, т.1а).
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага със следните технически лица, които ще изпълняват строителството:
-Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ с не по-малко от 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ в областта на строителство;
-Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
- - Отговорник по контрол на качеството - да притежава валидно удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните материали със съществените изисквания за безопасност съгласно изискванията на Закон за Камарата на Строителите и ПРВВЦПРС или еквивалент.
Участникът попълва ЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Технически и професионални способности, т.2, чрез посочване на име, образование, професионална квалификация и професионален опит на техническия състав за изпълнение на поръчката.За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, които ще изпълняват поръчката.
Забележка: За лицата отговорник по качеството и координатор по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на двете функции от един експерт.
3. Участникът следва да разполага със следните инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката:
- Багер с челен товарач с хидравличен чук;
- Фугорезач;
- Гудронатор;
- Валяк стоманобандажен /на двете оси/;
- Товарен автомобил;
- Електрически Къртач;
- Виброплоча;
- Вибротрамбовка;
- Моторна духалка;
- Моторна резачка;
- Машина за рязане на тротоарни плочи и бетонови изделия;
- Вибратор за бетон.
Участникът попълва съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.9). За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Изискванията се отнасят и за двете обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/09/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. "Възраждане" №1 в Заседателната зала на трети етаж.

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При провеждане на процедурата възложителят ще приложи разпоредбата на чл.181, ал.2 от ЗОП, а именно: допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на възложителя. Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл.54, ал.1 от ЗОП. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания, ако представи предвидените в чл.56, ал. 1 от ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител при условие, че при подписване на договора изпълнителят представи изискуемите съгласно чл. 112, ал. 1 от ЗОП документи.Изпълнителят предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгл. законодателството на държавата, в която обединението е установено.Възложителят изисква гаранция за изпълнение в полза на Община Троян в размер на 3% от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията се предоставя преди подписване на договор в една от следните форми: а) заверено копие на платежно нареждане за парична сума, преведена по сметката на Община Троян; б) банкова гаранция в оригинал; в) застрахователна полица за застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. На основание чл.5, ал.2,т.9 и ал.4,т.2 във вр. с чл.8 от ЗОП и в съответствие с чл.1от Споразумение за съвместно възлагане на обществена поръчка от 01.03.2019 г.,съвместни Възложители на обществената поръчка са Кметът на Община Троян и Управителят на „В и К Стенето“ ЕООД, гр. Троян. Документацията за обществена поръчка е изготвената от Община Троян и одобрена от управителя на „ВиК Стенето“ ЕООД.Решението за откриване на общата процедура и одобряването на документацията е подписано и обявено в РОП само от Кмета на Община Троян,за което управителят на „ВиК Стенето“ ЕООД го е упълномощил с подписването на Споразумението за съвместно възлагане.Договорът за обществена поръчка ще бъде подписан само от Кмета на Община Троян, за което управителят на „ВиК Стенето“ ЕООД го е упълномощил чрез подписването на Споразумението. Финансирането е от бюджета на Община Троян и на „В и К Стенето“ ЕООД,като осигуреният финансов ресурс от Община Троян до 891 666,67 лв. без вкл. ДДС, а на „ВиК Стенето“ ЕООД до 50 000 лв. без вкл. ДДС. Всеки от възложителите самостоятелно възлага на избрания изпълнител конкретните видове работи и приема извършената работа чрез подписване на съответните актове, а изпълнителят издава фактура на всеки от възложителите за възложената и приета от същия работа поотделно. Възложителят заплаща стойността на издадената фактура по банков път в лева в срок до 30 календарни дни.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва