Деловодна информация
909
 
не
909-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ВВМУ Н.Й.ВАПЦАРОВ 129004492
Ул.Васил Друмев №73
Варна BG331 9026 България
Борис Борисов +359 52552239
naval_acad_legal@abv.bg +359 52303163

Интернет адрес/и

http://pp.naval-acad.bg

http://pp.naval-acad.bg/?page_id=3622


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pp.naval-acad.bg/?page_id=3622
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително - монтажни работи на обект сграда №14 – битов корпус във войскови район №1315 - ВВМУ „Н.Й.Вапцаров” – гр. Варна, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. №889/14.03.2019г.
45000000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка предвижда да се извършат строително -монтажни работи на обект сграда № 14 – битов корпус във войскови район №1315 - ВВМУ „Н.Й.Вапцаров” – гр. Варна, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. №889/14.03.2019г. и Образец № 5 – Количествена сметка. Посочените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна съобразно нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1485000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ВВМУ Н.Й.Вапцаров

Настоящата обществена поръчка предвижда да се изпълнят строително -монтажни работи на обект сграда №14 – битов корпус във войскови район №1315 - ВВМУ „Н.Й.Вапцаров” – гр. Варна, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. №889/14.03.2019г. и Образец № 5 – Количествена сметка.
Посочените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна съобразно нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1485000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Под строителство „идентично “ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР на общежития през последните 5 години от датата на подаване на офертата
Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР на сгради през последните 5 години от датата на подаване на офертата
Възложителят не определя изискване за обем .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара на осн. чл.6 от ПРВВЦПРС, за изпълнение на дейности от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство
Документи, доказващи годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност на участника:
Участниците попълват поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж.В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за категорията строеж – четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи застраховката.


доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет , идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.;
2. Да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата които ще изпълняват строителството;
3. Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството в областта на строителството;
4. Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на околна среда по ISO 14001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда в областта на строителството.


Участниците да са изпълнили минимум една дейност с предмет , идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Участниците следва да разполагат с минимум следния екип:
- Минимум един Ръководител на екипа – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер или „Строителен техник“ или еквивалент, съгласно чл. 163а от ЗУТ специалност ССС, ПГС или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: Стаж по специалността и опит като ръководител проект за строително ремонтни дейности. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, координира, подпомага и информира заинтересованите страни в договора, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството.
– Минимум един Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин. средно специално техническо образование и/или да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент.
– Минимум един Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално образование в областта на строителството и/или да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.
Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството в областта на строителството.
Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на околна среда по ISO 14001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда в областта на строителството.
Документи, доказващи техническите и професионалните способности на участника:
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата за участие, придружен с удостоверение за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на което е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания - Списъкът с изпълненото строителство се попълва в ЕЕДОП, в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т.1а.
Забележка: Доказателството за изпълненото строителство се представя при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
- Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството - Списъкът се попълва в ЕЕДОП, в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т.2.
Забележка:Списъкът се представя при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
- Сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалентен – попълва се в ЕЕДОП, в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
Забележка: Доказателството за наличието на сертификата се представя при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
- Сертификат по ISO 14001:2015 или еквивалентен сертификат– попълва се в ЕЕДОП, в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
Забележка: Доказателството за наличието на сертификата се представя при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ВВМУ Н.Й.Вапцаров - гр.Варна ул.Васил Друмев №73

По време на публичните заседания на комисията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата обществена поръчка се възлага като част (обособена позиция) от обществена поръчка с предмет:
„СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНИ И МОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - Строително - монтажни работи на обект сграда №14 – битов корпус във войскови район №1315 - ВВМУ „Н.Й.Вапцаров” – гр. Варна, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. №889/14.03.19г.;
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - Текущ ремонт стълбище към сутерен изток, санитарни възли централен корпус обект 1315/1 във ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 – Текущ ремонт стълбище централен корпус северен вход към сутерен и помещение под централно фоае обект 1315/1 във ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 – Реновиране на кабинет 4204 в обект и коридор втори етаж обект ВР1315/7, кабинети 4205, 4212 и фоае в обект ВР1315/5 във ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5 – Реновиране на кабинет 4208 и коридор втори етаж в обект ВР1315/5, във ВВМУ „Н.Й.Вапцаров
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6 – Реновиране на пет броя помещения и два броя санитарни възли и коридор в обект ВР1315/5 във ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7 - Авариен ремонт на козирка североизточен вход към сутерен и сграда на обект ВР1315/9 във ВВМУ „Н.Й.Вапцаров
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8 - Вертикално планиране около обект ВР1315/15 ВР1315/1, ВР1315/2 и ВР 1315/3
Общата стойност на обществената поръчка по обособените позиции е в размер общо на 1 766 400 лв. (един милион седемстотин шестдесет и шест хиляди и четиристотин лева ) без ДДС, разделена по обособени позиции, както следва:
- Обособена позиция 1 – 1 485 000 лв. (един милион четиристотин осемдесет и пет хиляди) без ДДС
- Обособена позиция 2 – 49 900 лв. (Четирдесет и девет хиляди и деветстотин лв.) без ДДС;
- Обособена позиция 3 – 40 000 лв. (Четирдесет хиляди лева) без ДДС;
- Обособена позиция 4 – 41 000 лв. (Четирдесет и една хиляди лева) без ДДС;
- Обособена позиция 5 - 49 700 лв. ( Четирдесет и девет хиляди и седемстотин лева) без ДДС;
- Обособена позиция 6 – 42 000 лв. (Четирдесет и две хиляди лева) без ДДС;
- Обособена позиция 7 – 9 000 лв. (девет хиляди лева) без ДДС;
- Обособена позиция 8 – 49 800 лв. (четирдесет и девет хиляди и осемстотин лв. ) без ДДС
Съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие, че стойността на съответните обособени позиции не надхвърля 1 000 000 лв. за строителство и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка.
Тъй като всяка една от прогнозните стойности по обособени позиции № 2, № 3 , № 4, № 5, № 6, № 7 и № 8 е под 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС, то същите попадат в приложното поле на чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП.За тези обособени позиции не следва да се подават оферти.
В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност на обособена позиция № 1), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез провеждане на процедура по публично състезание по ЗОП.
Възложителят предвижда да заплати до 10 % извън прогнозната стойност на поръчката, за непредвидени разходи, които биха могли да възникнат при изпълнение на договора.
Основания за отстраняване от участие са по чл. 54,ал.1 от ЗОП и чл.55,ал.1 от ЗОП
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ НЯМА ДА ЗАПЛАЩА ПО-ВИСОКА ОТ ПОСОЧЕНАТА СТОЙНОСТ на поръчката, в размер на 1 485 000 лв. без ДДС.
ПРИ НАДХВЪРЛЯНЕ НА ПОСОЧЕНАТА СУМА, УЧАСТНИКЪТ СЕ ОТСТРАНЯВА, КАТО ОФЕРТА, КОЯТО НЕ ОТГОВАРЯ НА ПРЕДВАРИТЕЛНО ОБЯВЕНИТЕ УСЛОВИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС.Кандидатите предложили по-дълъг срок за изпълнение от определения от Възложителя ще се отстраняват

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване 10 дневен съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва