Деловодна информация
00290
0785 21/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00290-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА АЛФАТАР 000565359
УЛ. ЙОРДАН ПЕТРОВ №6
АЛФАТАР BG325 7570 България
ПАВЛИНА ДИМИТРОВА ДРУМЕВА +359 86811623
obshtina_alfatar@abv.bg +359 86811646

Интернет адрес/и

www.alfatar.egov.bg

http://alfatar.egov.bg/ALFATAR/home.nsf/pages/bg/NT000028C6?OpenDocument


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://alfatar.egov.bg/ALFATAR/home.nsf/pages/bg/NT000028C6?OpenDocument
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на ремонтно-възстановителни работи по улична мрежа в с. Бистра, с. Чуковец и с. Кутловица, община Алфатар ”
45233252      
Строителство

Изпълнението на обществената поръчка, включва следните основни видове дейности:
1. Отстраняване на наносите по платното, включително превоз до депо и оформянето му;
2. Фрезоване на асфалтова настилка включително всички свързани с това разходи;
3. Направа на изравнителен пласт от трошен камък преди асфалтиране /при необходимост/ .
4. Битумен разлив за връзка;
5. Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес /Ръчен кърпеж/, включително фрезоване и всички свързани с това разходи.
6. Доставка и машинен кърпеж с плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 /пет/ см.
7. Доставка и машинно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5см;
8. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка – 15 см.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
205583      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Територията на село Бистра, село Чуковец и село Кутловица – съставни населени места от Община Алфатар

Изпълнението на обществената поръчка, включва следните основни видове дейности:
1. Отстраняване на наносите по платното, включително превоз до депо и оформянето му;
2. Фрезоване на асфалтова настилка включително всички свързани с това разходи;
3. Направа на изравнителен пласт от трошен камък преди асфалтиране /при необходимост/ .
4. Битумен разлив за връзка;
5. Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес /Ръчен кърпеж/, включително фрезоване и всички свързани с това разходи.
6. Доставка и машинен кърпеж с плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 /пет/ см.
7. Доставка и машинно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5см;
8. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка – 15 см.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на нивото на изпълнение на строителството, предложен във всяка оферта в съотвествие с прпедмета на обществената поръчка и техн.спецификации    50 точки
Цена
50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
205583      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да е регистриран за II-ра група, IV-та категория строежи, в Централния професионален регистър на строителя /чл. 137 от ЗУТ/. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи IV-та категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
*Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката. За дейности с предмет и обем, сходни с този на поръчката се приема изпълнение на строителство – ново строителство, реконструкция, рехабилитация, основен ремонт или текущ ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на пътища и улици от общинската пътна мрежа (ОПМ) с дължина не по-малко от 3 000 м.
Изисква се участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
Пътна фреза - 1 бр.
Автогудронатор – 1 бр.
Асфалтополагаща машина – 1 бр.
Бандажен валяк – 1 бр.
Пневматичен валяк – 1 бр.
Вибрационен самоходен валяк с тегло, не по-малко от 7 t – 1 бр.
Багер – 1 бр.
Автогрейдер – 1 бр.
Челен товарач – 1 бр.
Булдозер - 1 бр.
Бордова кола – 1 бр.
Автосамосвали над 15т – 3 бр.
Авоцистерна – 1 бр.
Мотометачка – 1 бр.
Компресор – 1 бр.
Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на серификация пътно строителство.
Изисква се участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ пътно строителство.
Изисква се участникът в процедурата да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А) Ръководител екип – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): с висше образование по специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или еквивалентна специалност;
Профеионален опит: Участие като ръководител на екип/обект при изпълнение на минимум 3 (три) строителства в областта на строителството на линейна инфраструктура.
Б) Технически ръководители – 2 (два) бр.
Всеки един от горепосочените ръководители е необходимо да притежава квалификация и специфичен опит, както следва:
Професионална област (квалификация): с висше образование по специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или с професионална квалификация строителен техник или еквивалентна специалност или квалификация;
Профеионален опит: Участие като технически ръководител при изпълнение на минимум 3 (три) строителства в областта на строителството на линейна инфраструктура.
В) Отговорник по контрола на качеството – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): с висше или средно специално образование и с обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;
Професионален опит: Участие като Отговорник по контрола на качеството при изпълнение на минимум 2 (две) строителства в областта на строителството на линейна инфраструктура.
Г) Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)
Професионална област (квалификация): с висше или средно специално образование и с обучение за КЗБ и/или длъжностно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно изискваняита на Наредба №РД-07-02 от 16.12.2009 г.
Професионален опит: Участие като КБЗ при изпълнение на минимум 3 (три) строителства в областта на строителството на линейна инфраструктура.
*Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр.алфатар, общ.Алфатар, ул. "Йордан Петров" №6

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Допълнителна информация за обявената обществена поръчка, както и необходимите приложиния и образци са публикувани в профила на купувача на Община Алфатар
http://alfatar.egov.bg/ALFATAR/home.nsf/pages/bg/NT000028C6?OpenDocument

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.196 и следващите от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва