Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-1027 20/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
20/03/2019 (дд/мм/гггг)
00109-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги Измирлиев №1
Благоевград BG413 2700 България
Ива Цветанова - НАчалник-отдел ОП +359 73867726
itsvetanova@blgmun.com +359 73884451

Интернет адрес/и

http://www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=OCCGRn74rG0%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=OCCGRn74rG0%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на ул. „Коста Босилков“ – инженеринг – проектиране, СМР и авторски надзор“
45233120      
Строителство

Предмет на поръчката е: „Благоустрояване на ул. „Коста Босилков“ – инженеринг – проектиране, СМР и авторски надзор“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
111268.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

На територията на Община Благоевград.

I.Изготвяне на работен проект за „Благоустрояване на ул. „Коста Босилков“ по всички части- Изработването на проекта по съответните части да се извърши по действащия кадастрален и регулационен план на гр. Благоевград. Оразмеряването на пътната настилка да се извършва за категория на движението - “средно движение”. Инвестиционния проект да се изготви във фаза “работен проект” и да съдържа следните части:1.Част: ”Геодезия”. 2.Част: ”Пътна”. Чертежи и детайли за конструктивните пластове на пътната настилка - пътна настилка; пътна основа; земна основа; профили; отводняване- дъждоприемни оттоци; 3.Част: ”Организация и безопасност на движението” /сигнализация с пътни знаци и пътна маркировка/.4.Част: „Конструкции“.5.Част: „ВиК“ (Водоснабдяване и канализация).6.Част: ”Електро”; ”Улично осветление”;7.Част: ”План за безопасност и здраве” /ПБЗ/.8.Част: ”Пожарна безопасност”9.Част: ”ПУСО”10.Част: ”Сметна документация”-Количествени сметки по частите.10.1.Част: ”Сметна документация”- Стойностни сметки по частите.10.2.Част: ”Сметна документация”-Обобщена стойностна сметка за обекта.Инвестиционния проект за обекта да се изработи в съответствие с изискванията на:
- Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;- ЗУТ;- Наредба № РД-02-20-19 от 29 декември 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции;- Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортната система на урбанизираните територии;- Наредба № 6 от 26 ноември 2003 г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии;- Наредба № 2 от 17.01.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътна маркировка;
- Наредба № 18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.Всяка проектна част задължителна се съгласува от проектантите по другите проектни части, съгласно чл. 8, ал. 1 от Наредба №4/2001 г.Работните проекти да се съгласуват със собствениците на изградената подземна инфраструктура и Сектор „Пътна полиция“ – Благоевград.Инвестиционния проект да се изготви от лицензирани проектанти, като се окомплектова със съответните части в 5 (пет) екземпляра на хартиен носител и 1 (едни) екземпляр на електронен носител.Пропуски и грешки, открити след предаването на проекта ще се отстраняват от Изпълнителя за негова сметка. Работата ще се счита за окончателно завършена, когато Изпълнителя представи на Възложителя проектите с подробен опис на всички книжа, планове и изчисления съгласно заданието и нормите за проектиране.II.Изпълнение на СМР за „Благоустрояване на ул. „Коста Босилков“, При изпълнение на СМР на обекта да се спазват изискванията на:Техническа спецификация на АПИ 2014 г.;ЗУТ;- Наредба № РД-02-20-19 от 29 декември 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции;- Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортната система на урбанизираните територии; - Наредба № 6 от 26 ноември 2003 г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии;- Наредба № 2 от 17.01.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътна маркировка;- Наредба № 18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.
!!!Забележка: Участниците следва да имат предвид, че навсякъде в Техническата спецификация, където е посочен стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон във връзка с чл. 48, ал. 1, т. 2 от ЗОП, или се съдържат конкретен модел, източник или специфичен процес, който характеризира продуктите или услугите, предлагани от конкретен потенциален изпълнител, търговска марка, патент, тип или конкретен произход или производство, което би довело до облагодетелстване или елиминиране на определени лица или някои продукти във връзка с чл. 49, ал. 2, предл. 2 от ЗОП, следва да се чете допълнено с думите „или еквивалентно/и“.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на строителството    20
Гаранционен срок    20
Срок за проектиране    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
111268.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност и упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител” и клауза „Проектант“, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, произтичаща от нормативен акт. Когато участват чуждестранни участници, същите да притежават еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.

Участниците следва да притежават Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител” и клауза „Проктант“, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, произтичаща от нормативен акт. Когато участват чуждестранни участници, същите да притежават еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
Наличието на застраховка се декларира от участника в ЕЕДОП – част IV, Раздел Б – Икономическо и финансово състояние, точка 5, като участниците следва да декларират наличието на застраховка с клауза „Строител“ и калуза „проектант“.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор, Раздел Б – Икономическо и финансово състояние, точка 5 от ЕЕДОП.
ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:
Забележка: За доказване на изискването, отнасящо се до икономическото и финансово състояние на участниците, участникът, определен за изпълнител, следва да представи, преди сключване на договора, доказателство за наличие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител” и клауза „Проектант“, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж. Когато участват чуждестранни участници, същите представят копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, участникът следва да e изпълнил минимум една дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.За дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката, Възложителят ще приема: СМР по изграждане на улици, полагане на пътна настилика и съоръжения към тях, включително и общо изграждане на преносни водопровод и канализация.“Под сходен обем следва да се разбира: минимум 2/3 от обема на поръчката.Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП.ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:Преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.2. Участникът следва да предложи инженерно–технически състав и екип от проектанти, включително и лица със следните минимални изисквания към тях, както следва: -Проектант част „Геодезия“ – да притежава пълна проектантска правоспособност/ППП/ по Закона за камерите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/или еквивалент съгласно законодателството на държава-членка на Европейския съюз /ЕС/, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство /еип/;-Проектант част „Пътна“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП;-проектант част ”Организация и безопасност на движението” – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП;-Проектант по част „Конструкции“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП;-Проектант по част „В и К“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП; -Проектант по част „Електро“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП; Проектант по част „ПБЗ“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП и да притежава удостоверение (сертификат) за тази вид дейност или еквивалент; -Проектант по част „Пожарна безопасност“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП; Проектант по част „ПУСО“ – да притежава ППП по ЗКАИИП и еквивалент съгл.законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП;Инвестиционният проект по всички части да бъде във фаза работна и да бъде изготвен съгласно техническата спицификация и нормативната уредба за такъв вид строителство.За обекта следва да се изготви проект, съгласно Наредба № 4 за обем и съдържание на инвестиционните проекти.Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2 от ЕЕДОП.Преди сключването на договор участникът, определен за изпълнител представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


3. Участникът следва да разполага със следния ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници за СМР, както следва: 1. Строителен инженер, архитект или строителен техник с професионален опит минимум 5 г.- 1 бр.;Квалифицирани работници за пътни работи-5 бр.; 3. Работници настилки 4-бр.;4. Работници „ВиК“ - 4 бр.;5. Работници електро-3 бр.;Работници кофражисти-3 бр.;Работници армировъчни работи-3 бр.;Работници бетонови работи -2 бр.;Общи работници-4 бр.;Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2) от ЕЕДОП.ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:Преди сключване на договора за доказване на съотвествие с критериите за подбор участникът, определен за изпълнител, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
4. Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:1. Бордова товарна кола до 3 тона-1 бр.;2. Автосамосвали-2 бр.;3. Компресор подвижен-1 бр.;4. Автогудронатор за битумна емулсия-1 бр.;5. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона-1 бр.;6. Самоходен пневматичен валяк 10 - 15 тона- 1 бр.;7. Багер-1 бр.;8. Асфалтополагаща машина-1 бр.;9. Автогрейдер-1 бр.;10. Челен товарач-1 бр.;11. Бетоновоз до 3 м3-1 бр.;Забележка. Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП.ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:Преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, представя списък-деларация на техническите средства и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
5. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП;
EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО: Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи, преди сключване на договора за обществена поръчка, заверено копие на валиден сертификат: EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати и EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини или еквивалентни документи.
Забележка: На етап подаване на оферта, участниците само декларират съответствието с критериите за подбор, поставени от Възложителя, в част IV, „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ ИлиЮЛ или техни обединения, както и вс.др. образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгл.законодателството на държавата, в която то е установено.В-ят не поставя изискване обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчка.В-ят ще отстрани от уч.в процедурата всеки уч., при който е налице някое от обстоятелства: по чл.54, ал. 1 т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1-4 от ЗОП. Във връзка с поставеното изискване по чл. 55, ал.1, т.2 от ЗОП, уч.сл, да разбират: благоустрояване на улици
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 101 на Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев №1

Получените заявления/оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява участници, за които са налице обстоятелствата посочени в чл.3,т.8 и чл.5, т.3 от Закона за иконом. и финансовите отн. с дружествата, рег. в юрисдикции с преф. дан. режим свързаните с тях лица и техните действителни собственици. На осн. чл. 47, ал. 3 и 4 от ЗОП,необходимата информация може да се получи от следните органи Национална агенция по приходите,Министерство на финансите,Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика.Уч. опр. за изпълнител представя гаранция за изпълнение на д-ра в размер на 5%от стойността на д-ра, съгл. чл. 111 от ЗОП.Гаранция за изпълнение. Гаранция за авансово представените средства.
Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е осигурено финансиране.На осн.чл.114 от ЗОП,договорното споразумение (наричано в настоящата документация и „Договорът“) за изпълнение на поръчката влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.При неосигурено финансиране, всяка от страните разполага с правото да прекрати договорното споразумение без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването.
.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл. 197. (1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва