Деловодна информация
00087
 
да
да
19/03/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Ваня Зоровска +359 29377246
vzorovska@sofia.bg +359 29377558

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=119058&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на четири парцела от разширение на Централен гробищен парк, УПИ VI-528, кв.1, м.Централни гробища – Столична община, р-н Сердика, Подобект: Площадкова инж. инфраструктура по обособ. позии
45000000      
Строителство

Изграждане на четири парцела от разширение на Централен гробищен парк,
Четирите парцела ще осигурят 2524 броя гробни места.
Изграждането ще включва в дейност СМР – вертикална планировка, ВИК и електро инсталации. Тук се включва асфалтиране между алейте, бетонови пътеки между гробовете, отводняване чрез шахти и осветление.
В дейност Видеонаблюдение и цифровизация е заложено изграждане на видеонаблюдение на територията на четирите парцела и обозначаване на гробните места /геодезическо заснемане и изработване на кадастрален регистър/
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
994808      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

СМР за въвеждане в експлоатация на четири парцела 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изграждане на четири парцела от разширение на Централен гробищен парк,
Четирите парцела ще осигурят 2524 броя гробни места.
Изграждането ще включва в дейност СМР – вертикална планировка, ВИК и електро инсталации. Тук се включва асфалтиране между алейте, бетонови пътеки между гробовете, отводняване чрез шахти и осветление.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    30
Срок за изпълнение    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
889237      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изграждане на видеонаблюдение и цифровизация на парцелите 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

В дейност Видеонаблюдение и цифровизация е заложено изграждане на видеонаблюдение на територията на четирите парцела и обозначаване на гробните места /геодезическо заснемане и изработване на кадастрален регистър/
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    30
Срок за изпълнение    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
105571      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позициция 1: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за строежи първа група –трета категория или да е вписан в съответния регистър на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
При подаване на офертата Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV, раздел „А“, т.1, информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи първа група – трета категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За обособена позициция 1: Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Б“, т.1а
2. За обособена позициция 1 и 2: Всеки участник трябва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Б“, т.5


1. За обособена позициция 1: Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер на не по-малко от 1 700 000 (един милион и седемстотин хиляди) лева, за последните три приключили финансови години.
2. За обособена позициция 1 и 2: Всеки участник трябва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“, клауза „Професионална отговорност на строителя“ покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл.5, ал.2, т.3 във вр. С чл.8 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. В случай на участие на чуждестранни лица застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се представя:
По т.1. Един или няколко от следните документи:
1. 1.Удостоверение от банка
1.2. Годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен
1.3. Справка за общия оборот.
По т.2. копие на застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“, клауза „Професионална отговорност на строителя“ покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл.5, ал.2, т.3 във вр. С чл.8 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Информацията по 1.2. и 1.3. обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, раздел „В“, т.2 информация за лицата, които ще отговарят за извършване на строителството: име и фамилия на лицето, позиция, която ще заемат, завършено образование - специалност и образователна степен, (ако е приложимо), професионален опит (ако е приложимо), наличие на валидно удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, наличие на завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството.
Забележка: При участие за двете обособени позиции участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни лица.
2. Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване:
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.9 информация за наличието на необходимото техническо оборудване.
Забележка: При участие за двете обособени позиции участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различно техническо оборудване.
3. Участникът трябва да прилага:
За обособена позициция 1:
Система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват, включващ, изпълнение на строително-монтажни работи.
За обособена позициция 2:
Система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват включващ изграждане и/или доставка и/или монтаж на системи видеонаблюдение.
4. Участникът трябва да има внедрена:
За обособена позициция 1:
система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалентна, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи.
За обособена позициция 2:
система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалентна, с обхват включващ изграждане и/или доставка и/или монтаж на системи видеонаблюдение.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Г“.


1. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълн. на поръчката, както следва:
За обособ. поз. 1
Пътен инженер – образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалент, специалност „Транспортно строителство“, специализация „пътно строителство“, професионална квалификация – строителен инженер или еквивалент. Професионален опит - минимум 3 год.
Инженер строителство на сгради и съоръжения - образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалент специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, проф. квалиф. – строителен инженер или еквивалент. Проф. опит - мин. 5 год.
Инженер ХТС - образователно-квалиф. степен „магистър“ или еквивалент, специалност „Хидростроителство“, проф. квалиф. – строителен инженер или еквивалент. Проф. опит - мин. 5 год.
Геодезист - образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалент, специалност „Геодезия“, проф. квалиф. – магистър инженер или еквивалент. Проф. опит - мин. 5 год.
Технически ръководител - в съответствие с изискванията на чл. 163 „а” от ЗУТ. Проф. опит - мин 5 год.
Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи
Отговорник по контрол на качеството - да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност.
Работници – машинисти пътно-строителни машини – 4 бр.; шофьор на тежкотоварен автомобил – 5 бр.; работници строителство 2 бр.; асфалтаджия – 1 бр.; общ работник строителство на сгради - 1 бр.
За обособ. поз. 2
Ел. Инженер - образователно-квалиф. степен „бакалавър“ или „магистър“ или еквив.
Геодезист - образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквив., специалност „Геодезия“ или „Маркшайдерство и геодезия, проф. квалиф. – магистър инженер или еквивалент. Проф. опит - мин. 5 год.
Технически ръководител - в съответствие с изискванията на чл. 163„а”от ЗУТ. Проф. опит - мин- 5 год.
Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
Отговорник по контрол на качеството - да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност.
Работници – машинисти пътно-строителни машини – 2 бр.; шофьор на тежкотоварен автомобил – 2 бр.; общ работник - 2 бр.
2. Участниците в процедурата трябва да разполагат с необх. техн. оборудване:
За об. поз. 1
Челен товарач – 2 бр.
Самосвал – 5 бр.
Валяк – 2 бр.
Грейдер – 1 бр.
Асфалтополагач – 1 бр.
За об. поз. 2
Челен товарач – 2 бр.
Самосвал – 2 бр.
3. Участникът трябва да прилага:
За об. поз. 1
Система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват, включващ, изпълнение на строително-монтажни работи
За об. поз. 2
Система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 (или еквив.) с обхват включв. изграждане и/или доставка и/или монтаж на системи видеонаблюдение
4. Участникът трябва да има внедрена
За об. поз.1:система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквив., с обхват вкл. изпълнение на строително-монтажни работи
За об. поз 2: система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквив., с обхват вкл. изграждане и/или доставка и/или монтаж на системи видеонаблюдение
Продължава в раздел VI,т.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ул. Париж 3, зала 109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се представя:
По т.1.списък на лицата, които ще изпълняват поръчката: име и фамилия на лицето, позиция, която ще заемат, завършено образование - специалност и образователна степен, (ако е приложимо), професионален опит (ако е приложимо), както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата (копия на дипломи/удостоверения, документи, удостоверяващи професионален опит )
По т.2 декларация за наличието на необходимото техническо оборудване.
По т.3. заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ съответствие със:
За обособена позициция 1:
Система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват, включващ, изпълнение на строително-монтажни работи.
За обособена позициция 2:
Система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват включващ изграждане и/или доставка и/или монтаж на системи видеонаблюдение.
По т.4. заверено копие на валиден сертификат за управление на околната среда
За обособена позициция 1:
система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалентна, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи.
За обособена позициция 2:
система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалентна, с обхват включващ изграждане и/или доставка и/или монтаж на системи видеонаблюдение.
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора.
2. Гаранция за авансово плащане е в размер на 100% от стойността на искания аванс.(Възложителят предвижда до 20 % /двадесет процента/аванс от стойността на СМР). Гаранцията за авансово плащане се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
3. За Участниците не трябва да са на лице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
4. В случай, че участникът кандидатства за двете обособени позиции следва да има предвид, че срокът не може да надвишава 90 календарни дни общо за двете.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва