|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
Стол на Национална спортна академия „Васил Левски”, находящ се в ВУСБ – Равда, община Несебър, Област Бургас. |
1. Обществената поръчка е за доставка на посочените на ценовото предложение (образец №2) видове и количество хранителни продукти по месеци, което поради своя обем и табличен вид е приложено в отделен файл към Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача на Възложителя. 2. Количеството за месечното потребление на видовете хранителни продукти необходими на Възложителя за периода на посочените месеци на 2019 г. е ориентировъчно и не е задължително за закупуване от Възложителя. 3. Конкретното количеството и вид на заявяваните за доставка хранителни продукти ще се определя от Възложителя в зависимост от потреблението и евентуалното възникване на необходимост от доставка на такива в рамките на бюджетните възможности, поради което Възложителят не е обвързан със закупуването на изброените видове и количества по месеци, а само и единствено с посочената единична стойност, въз основа на която да заплати хранителните продукти, в случай че такива бъдат закупени. 4. Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени от Възложителя видове и количества хранителни продукти за периода на месеци юни, юли, август и септември на 2019 г. 5. Изпълнителят ще е задължен за своя сметка (включително транспорт) и на свой риск да доставя заявените хранителни продукти в срок до 10.00 часа в следващия ден след деня на подаване на заявка (заявката се подава на имейл адрес или по телефон, предоставен от Изпълнителя), до стола на Национална спортна академия „Васил Левски”, находящ се в ВУСБ – Несебър, община Несебър, Област Бургас. |
|
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 130000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 01/06/2019 (дд/мм/гггг) / 30/09/2019 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Възложителят ще заплаща стойността на доставените и приети хранителни продукти за периода на всяка учебна смяна, след нейното приключване, по единичните цени посочени в ценово предложение, след представяне на сборна фактура, по сметка на Изпълнителя. Фактурата се представя на касиера при стол ВУСБ Несебър НСА и avukov@abv.bg. Няма да се заплащат авансово хранителни продукти.
|