Деловодна информация
00496РДСП ДОБРИЧ
08-РД-00-0005 18/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/03/2019 (дд/мм/гггг)
00496-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

АГЕНЦИЯ ЗА СОЦИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ЧРЕЗ ДИРЕКТОРА НА РЕГИОНАЛНА ДИРЕКЦИЯ ЗА СОЦИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ - ГРАД ДОБРИЧ 1210150560069
ГРАД ДОБРИЧ, ПЛ. СВОБОДА № 5, ЕТ. 9, СТ. 904
ДОБРИЧ BG332 9300 България
ИРЕНА РУСЕВА БАИРОВА +359 58605659
dobrich-rdsp@asp.government.bg +359 58605659

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/web/guest

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2400&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2400&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на извънгаранционно пълно сервизно обслужване и ремонт на служебните автомобили на АСП, предоставени за ползване на РДСП – Добрич и на ДСП на територията на област Добрич“
50100000      
Услуги

Предметът на поръчката обхваща извършване на извънгаранционно пълно сервизно и техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили на РДСП и ДСП на територията на област Добрич,, включително извършване на профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи, смяна на гуми, външно или вътрешно измиване, и извършване на годишен технически преглед на автомобилите, за срок от 12 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Услугата на поръчката ще се изпълнява на територията на градт Добрич.

Обект на обществената поръчка е извършване на извънгаранционно пълно сервизно и техническо обслужване, включително извършване на профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи, смяна на гуми, външно или вътрешно измиване, и извършване на годишен технически преглед, за моторни превозни средства, собственост на Агенция за социално подпомагане или предоставени й за ползване от други ведомства.
Техническите характеристики и броят на автомобилите е посочен в Приложение № 12 - неразделна част от тази документация за възлагане на обществена поръчка. Възложителят си запазва правото да актуализира списъка със служебните автомобили като увеличава или намалява броя им, при придобиване на нови, отчуждаване и бракуване на МПС.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Цена за един сервизен човекочас вложен труд часова ставка    40
2. Отстъпка в проценти % от доставната цена за вложени резервни части и консумативи    30
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
9000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ НЕ ДЕФИНИРРА ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) услуга, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, придружена с доказателства за изпълнението. За доказване на техническите и професионалните способности на участниците представят списък на услугите в ЕЕДОП, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението. За целите на тази обществена поръчка под „услуги с идентичен или сходен предмет" следва да се разбират услуги, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва извършване на извънгаранционно пълно сервизно и техническо обслужване, включително извършване на профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи за моторни превозни средства.
2.Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС ЕМ 150 9001:20хх или еквивалентни документи, издадени на участника - декларира се в ЕЕДОП на съответното систематично място. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП. Сертификатът трябва е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участниците трябва да представят заверени копия на валидни разрешителни документи, издадени от компетентни органи, предвидени в нормативната уредба, регламентираща дейностите по предмета на поръчката /при необходимост/.
4. Участниците следва да разполагат в гр. Добрич със собствена, наета или използвана на друго правно основание сервизна база, с обособени сектори или работни помещения, разполагащи с необходимото техническо оборудване за изпълнение на всички дейности по реализирането на поръчката. Участниците следва да представят чрез попълване в ЕЕДОП, че същите разполага с минимум един сервизен обект на територията на град Добрич. Участниците следва да отразят точните координати на обекта/-ите /адрес, телефон, факс и др./, вида на съответния обект и правното основание, на което същите се използват. 5. Участниците следва да осигурят необходимата диагностична апаратура, софтуер и специализирани инструменти и приспособления за автомобилната техника. Участниците следва да посочат в техническото предложение в свободен текст съответствието си с настоящото изискване за технически възможности.
6. Участниците трябва да гарантират осигуряването на пътна помощ на територията на град Добрич, област Добрич и при необходимост на територията на страната. Участниците следва да посочат в техническото предложение в свободен текст съответствието си с настоящото изискване за технически възможности."


1. Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) услуга, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, придружена с доказателства за изпълнението. За доказване на техническите и професионалните способности на участниците представят списък на услугите в ЕЕДОП, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението. За целите на тази обществена поръчка под „услуги с идентичен или сходен предмет" следва да се разбират услуги, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва извършване на извънгаранционно пълно сервизно и техническо обслужване, включително извършване на профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи за моторни превозни средства.
2.Участниците трябва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС ЕМ 150 9001:20хх или еквивалентни документи, издадени на участника - декларира се в ЕЕДОП на съответното систематично място. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП. Сертификатът трябва е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участниците трябва да представят заверени копия на валидни разрешителни документи, издадени от компетентни органи, предвидени в нормативната уредба, регламентираща дейностите по предмета на поръчката /при необходимост/.
4. Участниците следва да разполагат в гр. Добрич със собствена, наета или използвана на друго правно основание сервизна база, с обособени сектори или работни помещения, разполагащи с необходимото техническо оборудване за изпълнение на всички дейности по реализирането на поръчката. Участниците следва да представят чрез попълване в ЕЕДОП, че същите разполага с минимум един сервизен обект на територията на град Добрич. Участниците следва да отразят точните координати на обекта/-ите /адрес, телефон, факс и др./, вида на съответния обект и правното основание, на което същите се използват. 5. Участниците следва да осигурят необходимата диагностична апаратура, софтуер и специализирани инструменти и приспособления за автомобилната техника. Участниците следва да посочат в техническото предложение в свободен текст съответствието си с настоящото изискване за технически възможности.
6. Участниците трябва да гарантират осигуряването на пътна помощ на територията на град Добрич, област Добрич и при необходимост на територията на страната. Участниците следва да посочат в техническото предложение в свободен текст съответствието си с настоящото изискване за технически възможности."
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в приложение № 5 - техническа спецификация и в проекта на договор - приложение № 6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ на сто (5 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 03

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

РДСП ДОБРИЧ, ГР. ДОБРИЧ, ПЛ. " СВОБОДА" № 5, ЕТ. 9, СТ. 904

В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИКВАНИЯТА НА ЧЛ. 54 АЛ. 2 ОТ ППЗОП, ПОЛУЧЕНИТЕ ОФЕРТИ СЕ ОТВАРЯТ НА ПУБЛИЧНО ЗАСЕДАНИЕ, НА КОЕТО МОГАТ ДА ПРИСЪСТВАТ КАНДИДАТИТЕ ИЛИ УЧАСТНИТЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА ИЛИ ТЕХНИ УПЪЛНОМОЩЕНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ, КАКТО И ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СРЕДСТВАТА ЗА МАСОВО ОСВЕДОМЯВАНЕ. ОФЕРТИТЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ОТВАРЯНЕ В МОМЕНТА НА ПОЛУЧАВАНЕ.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците:
1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т. 1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП:
. Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване по предвидения в ЗОП ред.
Възможно е децентрализираната обществена поръчка да бъде прекратена едностранно, безвиновно и без предизвестие по инициатива на възложителя в случай, че бъде възложена централизирана обществена поръчка през МФ като ЦОП чрез платформата СЕВОП за нуждите на АСП като орган на изпълнителната власт, при съобразяване на чл. 7. Ал. 3, от ПМС № 385/2015 г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

УЧАСТНИЦИТЕ В НАСТОЯЩАТА ПРОЦЕДУРА МОГАТ ДА ОБЖАЛВАТ ПОДЛЕЖАЩИТЕ НА ОБЖАЛВАНЕ АКТОВЕ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ПО РЕДА НА РАЗДЕЛ I ОТ ГЛАВА ДВАДЕСЕТ И СЕДМА ОТ ЗОП В 10-ДНЕВЕН СРОК СЪГЛАСНО ЧЛЕН 197 ОТ ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва