Деловодна информация
00017
ОП-66-00-5/2/ 14/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/03/2019 (дд/мм/гггг)
00017-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на община Берковица на основание чл.5, ал.2, т.9 от ЗОП 000320559
пл. Йордан Радичков 4
Берковица BG312 3500 България
инж. Анелия Димитрова – главен инженер при ОбА-Берковица +359 35995389116
ob@berkobitsa.com +359 35995388405

Интернет адрес/и

http://www.berkovitsa.bg/

http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=6973


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=6973
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строителство на компост. инстал. за разделно събрани зелени или биоразград. битови отпадъци и на довеждащата инфраструктура, и доставка на технолог. оборуд. за инстал. по проект BG16M1OP002-2.005-0008
45213280      
Строителство

„Строителство на компостираща инсталация за разделно събрани зелени или биоразградими битови отпадъци и на довеждащата инфраструктура, и доставка на технологично оборудване за инсталацията по проект BG16M1OP002-2.005-0008.“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1810278.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213280      
45232210      
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Мястото за изпълнение на поръчката е Община Берковица, местност „Тутмата“, землище с.Мездрея

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
Строителството на компостиращата инсталация за разделно събрани зелени или биоразградими битови отпадъци и на довеждащата инфраструктура, и доставка на технологично оборудване за инсталацията е основна дейност по проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци от община Берковица и община Вършец“, съфинансиран от ОП „Околна среда 2014-2020 г.“
От избрания изпълнител ще се изисква да извърши всички дейности, свързани със строително-монтажните дейности, изграждане на съпътсваща инфраструктура и доставка на технологично оборудване за компостиращата инсталация.
Предметът на поръчката включва следните логически обвързани и последователни задачи:
Подготвителни работи и временно строителство, строително-монтажни работи съобразно одобрения работен проект, вкл. СМР свързани с изграждането на довеждаща инфраструктура,обучение на персонала, който ще обслужва инсталацията, предаване на обекта на Възложителя (вкл. дейностите по чл. 175 и 176 от ЗУТ).Доставка на технологично оборудване, съобразно одобрения проект (дизелгенератор, оборудване за пожарна безопасност, електронна везна, модулна станция за гориво, професионална пароструйка, БКТП 20кV/1х100kVA, сух трансформатор 100kVA/20kV/0,4kV).Предметът на обществената поръчка включва СМР на:- ограда и бариера, - площадкови мрежи и съоръжения, - КПП, кантар, дезинфекционен трап, - станция за гориво, автомивка, - навес за суров материал, навес компостиране първа фаза,- площадка компостиране втора фаза, - резервоар за инфилтрат, резервоар за ППП и технологични нужди,- фундамент и дизелгенератор, изгребна яма,- трафопост, озеленяване, довеждаща инфраструктура.Изпълнението на СМР включва следното:а)Изпълнение на строежа в съответствие с издадените строителни книжа и с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на хората на строителната площадка;б)Доставка и влагане в строителството на необходимите строителни продукти, материали, съоръжения и т.н., в съответствие с основните изисквания към строежите, както и спазване на технологичните изисквания за влагането им;в)Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа;г)При възникнала необходимост по време на строителството - извършване на работи по преместване/изместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения;д) Изпълнение и организиране на дейностите по премахване на съществуваща инфраструктура, дървета, храсти и събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на строителните дейности, в съответствие с изискването на българското законодателство;е)Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;ж)Изготвяне на цялата необходима строителна документация, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и друга документация изискваща се от закони и нормативни документи и необходима за изпълнението предмета на договора;з)Изготвяне на екзекутивна документация за строежа;и)Изготвяне на пълно геодезическо заснемане на реконструираната инфраструктура, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър;к)Участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа;л)Отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;м)Гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове.н)Всички останали дейности, възложени на изпълнителя при условията на договора, както и всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на извършеното строителство.
Критериите по-долу
 
ДА П2.1 – Организация на персонала    25
П2.2– Срок за изпълнение на дейността СМР    10
П2.3–Професионална компетентност на ЕКСПЕРТ №1 – Ръководител на проект    3
П2.4–Професионална компетентност на ЕКСПЕРТ №2 – Технически ръководител    3
П2.5–Професионална компетентност на ЕКСПЕРТ №3 – Координатор по безопасност и здраве    3
П2.6–Професионална компетентност на ЕКСПЕРТ №4 – Отговорник по качеството    3
П2.7–Професионална компетентност на ЕКСПЕРТ №5 – Отговорник по опазване на околна среда    3
Цена
П1=(П1.1/П1.2)x50
II.2.6) Прогнозна стойност
1810278.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на Административен договор Д-34-29/29.05.2018 г. по ОПОС 2014-2020 г.

Непредвидените разходи за СМР са в размер до 4,5%, но не повече от 78 009,92 лева.Възложителят ще заплати непредвидените разходи за СМР включени в ценовата оферта на Изпълнителя при изпълнение на поръчката, след доказана необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им след направено изменение на сключения договор при условията на чл.116 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, втора категория, и трета група, втора категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 4.2.3 и чл.5, ал.6, т.3.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г. или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица-в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, които ще изпълняват съответните строителни и монтажни работи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата участникът декларира годността за упражняване на професионална дейност чрез попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) с посочване на органа, издал документа, обхват, дата на издаване, и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител, копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите в България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държавата членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, в която е установен, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон доказващи, вписването на участника в съответен регистър на тази държава или че същият може да осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език, с който да докаже на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП във връзка с чл.3 и чл.25а от Закона за камарата на строителите, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците в процедурата за последните три приключили финансови години, следва да са реализирали годишен общ оборот от строителство в размер най-малко на прогнозната стойност на поръчката за последните три приключени финансови години.
„Годишен общ оборот“ за нуждите на настоящата обществена поръчка е по смисъла на §2, т.66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП.
Годишен общ оборот" е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
Данните за оборота следва да обхваща последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.
2.За изпълнението на поръчката е необходимо Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват най-малко втора категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от лицето/всяко от лицата, включено/и в обединението, което/ които ще изпълнява строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.


1.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.1, като попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние, в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал.1, т.3 от ЗОП, копие на:
1.годишните финансови отчети или техни съставни части, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
2.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.2, като попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние, в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличието на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват категорията на строителството, съгласно чл.5, ал.2, т.2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията по т.1 и т.2, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности (строителство) на минимум 1 (един) обект с предмет, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под дейности (строителство), идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира всякакъв вид строителство по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на обекти втора категория, съгласно Наредба №1/30.07.2013г. за номенклатурата за видовете строежи.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.
2.Участникът трябва да разполага с минимум инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:
• Комбиниран багер – 2бр.;
• Самосвал – 2 бр.;
• Валяк – 1бр.;
• Моторна трънбовка – 1 бр.;
• Мини челен товарач – 1бр.;
• Машина за заваряване – 1 бр.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3.Участникът, следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителството. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответните сертификати.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4.Участникът, следва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителството. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответните сертификати.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


1.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.1, като попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.2, като попълва раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискванията на Възложителя.
3.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.3, като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти на екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи копие на Сертификат БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че прилаганите мерки са еквивалентни.
4.ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.4, като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти на екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора участникът, определен за изпълнител представя Сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията по т.1,т.2, т.3 и т.4, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


По време на изпълнение на поръчката за строителството на компостиращата инсталация да бъдат изпълнени и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда, по изменение на климата и устойчиво развитие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация-Берковица на адрес:гр.Берковица, пл."Йордан Радичков" №4, ет.1, "Заседателна зала"

Заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията по чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС,както и участници, за които са налице ограничения по чл.69 от ЗПКОНПИ.Свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП във вр. с §1т.13 и т.14 от ДР на ЗППЦК не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата.
Гаранцията за изпълнение на д-ра се представя от участника, определен за изпълнител, при подписването му, в размер 5% от стойността на д-ра без ДДС. Гаранцията е в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция,застраховка по избор на Изпълнителя.
Гаранция за авансово плащане. Възложителят предвижда авансово плащане за изпълнението на поръчката в размер до 10% от общата сума по договора за изпълнение на поръчката. Във връзка с предвиденото авансово плащане, Възложителят на основание чл.111, ал.1 от ЗОП изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечава авансово предоставените средства. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства е до размера на тези средства и се освобождават до три дни след връщане или усвояване на предвидения аванс.В случай, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не се възползва от предоставената му възможност да получи авансово плащане то незаплатените и дължими плащания по договора за реално извършени дейности ще се изплатят към междинните и/или окончателното плащания по договора.Гаранцията се предоставя в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция,застраховка по избор на изпълнителя.Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение на договора и за аванс. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора и за авансово предоставените средства са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.
Схема на плащане:1.Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер на 10 % (десет на сто) от общата сума по договора за изпълнение на поръчката без стойността на непредвидените разходи. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от сключване на договора за изпълнение на поръчката, гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства и предоставяне на фактура в оригинал.2.Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет на сто) от стойността по договора определено на база реално изпълнени дейности за СМР на стойност минимум 10% от стойността на договора без непредвидени разходи, съгласно КСС-бивш акт 19 по проекта за обекта, и фактура оригинал, в срок до 30 (тридесет) календарни дни.3.Окончателно плащане за действително извършените дейности, съгласно КСС-бивш акт 19 по проекта, след приспадане на авансовото и междинното плащане, определено на база реално изпълнените дейности за СМР, съгласно бивш акт 19 по проекта за обекта и неговите етапи в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представен документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация и предоставяне на фактура в оригинал.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва