Деловодна информация
01042
1000-38 08/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
01042-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Трявна 000215946
ул. Ангел Кънчев №21
Трявна BG322 5350 България
Стела Пенчева - 0897478107 +359 67762310
obtryavna@unicsbg.net +359 67762149

Интернет адрес/и

http://www.tryavna.bg

http://www.tryavna.bg/profilnakupuvach/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tryavna.bg/profilnakupuvach/publichno-sastezanie-s-predmet-osnoven-remont-na-obshtinska-infrastruktura-ulichna-i-patna-mrezha-i-saorazheniya-kam-tyah-na-teritoriyata-na-obshtina-tryavna-za-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт на общинска инфраструктура (улична и пътна мрежа и съоръжения към тях) на територията на Община Трявна за 2019 г. по 7 обособени позиции“
45233000      
Строителство

„Основен ремонт на общинска инфраструктура (улична и пътна мрежа и съоръжения към тях) на територията на Община Трявна за 2019 г. по 7 обособени позиции“. По обособени позиции №1, 3,4 и 5 се предвижда ремонт на асфалтова настилка на 32 отделни обекта, около 15 900,00 кв.м., включително НТК, ремонт/изграждане на тротоарна настилка 1425,00 кв.м. и отводняване. По обособена позиця №2 се предвижда ремонт на паважна настилка на 2 обекта, около 690 кв.м, включително НТК и направа ревизионна шахта. По обособени позиции №6 и 7 се предвижда изграждане и ремонт на тротоарна настилка около 1140,00 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
508255.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Трявна, община Трявна

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №1, както следва:
1Основен ремонт улица "Пейо К. Яворов", гр. Трявна
2Основен ремонт улица "Георги Измирлиев", гр. Трявна
3Основен ремонт на част от общински поземлен имот 73403.501.1529 по КК и КР на гр. Трявна във връзка с оформяне на паркоместа
4Основен ремонт улица о.т. 814- 815-816-817 по регулационния план на гр. Трявна, вкл. отводняване
5Основен ремонт общински паркинг до сградата на Автогара Трявна, представляващ ПИ с идентификатор 73403.501.652 по КК и КР на гр. Трявна
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Разваляне на паважна настилка натоварване и извозване на депо на 1 км - 300 м2
? Асфалтиране на пътно платно – 2320 м2
? Конструкция пътно платно от НТК 45 м3
? Тротоарна настилка - 665 м2
? Пътни бордюри 15/25/50см демонтаж и монтаж -580 м
? Градински бордюри 8/16/50 см демонтаж и монтаж – 40 м
? Пътна ивица - 35 м
? Направана 2 бр. монолитни линейни отводнители
? Доставка и монтаж на 1 бр. РШ ф1000 мм - 1 бр.
? Корекция шахти - 4 бр.
? Корекция линеен отводнител -1 бр.
? Изграждане на уличен отток - 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
105000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Трявна, община Трявна

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №2, както следва:
1 Основен ремонт улица "Шаховец", гр. Трявна
2 Отводняване улица "Бачо Киро", гр. Трявна
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Пренареждане паважна настилка, вкл. конструкция от НТК - 690 ,00 м2
? Доставка и монтаж на ревизионна шахта ф 1000мм - 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №3 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Трявна, община Трявна

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №3, както следва:
1 Основен ремонт улица "Кавалджийска", гр. Трявна
2 Основен ремонт улица "Алекси Пухлев", гр. Трявна
3 Основен ремонт улица "Бедек", гр. Трявна
4 Основен ремонт улица "Янко Мустаков", гр. Трявна
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Асфалтиране на пътно платно – 3400 м2
? Тротоарна настилка - 760 м2
? Пътни бордюри 15/25/50см демонтаж и монтаж - 300 м
? Корекция шахта -7 бр
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
108333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №4 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Плачковци и околни села, община Трявна

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №4, както следва:
1 Основен ремонт улица "Пролет", гр. Плачковци - участък от пресечката с ул. "Георги Лазаров" до края на улицата
2 Основен ремонт улица "Ганю Кънев", гр. Плачковци
3 Основен ремонт улица "Люляк", гр. Плачковци
4 Основен ремонт улица "Горска", гр. Плачковци
5 Основен ремонт път GAB 2275 гр. Плачковци - кв. Стоевци
6 Основен ремонт улица в с. Радино
7 Основен ремонт път GAB 3282 с. Радино
8 Основен ремонт път GAB 3293 с. Плачковци - с. Носеите
9 Основен ремонт улици в с. Радевци (към гробище, срещу к-кс "Българка" и срещу Кметство)
10 Основен ремонт път GAB 3273 с. Нейковци - с. Драгневци
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Изкоп с багер на транспорт земни маси - 150 м3
? Асфалтиране на пътно платно –4980 м2
? Конструкция пътно платно от НТК - 240 м3
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
88750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №5 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Трявна и околни села, община Трявна

Основен ремонт на общинска инфраструктура по Таблица №5, както следва:
1 Основен ремонт улици в с. Черновръх
2 Основен ремонт улици в с. Маневци
3 Основен ремонт улица в с. Белица (Д. Мечевци), землище Фъревци
4 Основен ремонт улица с. Раевци (довършване)
5 Основен ремонт улица в с. Кисийците
6 Основен ремонт път GAB 3327 - гр. Трявна - с. Бангейци - с. Кашенци
7 Основен ремонт път с идентификатор 02563.522.17 по КК и КР на землище Бангейци
8 Основен ремонт път GAB 1278 с. Веленци
9 Основен ремонт път GAB 3322 с. Бърдени
10 Основен ремонт път GAB 3317 с. Стръмци
11 Основен ремонт път GAB 3333 с. Глутници
12 Основен ремонт път GAB 3337 мах. Чифлика, с. Царето
13 Основен ремонт път с идентификатор 73403.504.45 по КК и КР на гр. Трявна /продължение на улица "Александър Стамболийски"/
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Изкоп с багер на транспорт земни маси - 160 м3
? Асфалтиране на пътно платно –5200 м2
? Конструкция пътно платно от НТК - 270 м3
? Доставка и полагане на пътни бордюри 15/25/50см- 12м
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
93671.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в гр. Трявна по Таблица №6 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Трявна, община Трявна

Основен ремонт тротоарни настилки в гр. Трявна по Таблица №6, както следва:
1 Основен ремонт тротоарни настилки гр. Трявна (ул. "Христо Ботев", ул. "Симеон Цонев", ул. "Чучура", ул. "Хан Аспарух", ул. "Петър Генчев")
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Тротоарна настилка -600 м2
? Пътни бордюри 15/25/50см демонтаж и монтаж - 780 м
? Ремонт на паважна настилка около подменени бордюри - 400 м2
? Градински бордюри – 20м
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки гр. Плачковци и гр. Трявна по Таблица №7 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

град Трявна и град Плачковци, община Трявна

Основен ремонт тротоарни настилки гр. Плачковци и гр. Трявна по Таблица №7, както следва:
1 Основен ремонт тротоарни настилки гр. Плачковци (улица "Стара планина" от №94 до №112 и др.)
2 Основен ремонт тротоарни настилки кв. Божковци, гр. Трявна
3 Основен ремонт тротоарна настилка в двор ОУ "Васил Левски", гр. Плачковци
Приблизителни количества на основните видове работи:
? Тротоарна настилка -540 м2
? Пътни бордюри 15/25/50см демонтаж и монтаж - 100 м
? Градински бордюри - 20 м
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи на строежи или да притежава документ за регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установе за II група – строежи от транспортната инфраструктура, четвърта категория за строежи по чл.137, ал.1, т. 4, буква „а” и буква „д” от ЗУТ
На етап подаване на оферти обстоятелството се доказва чрез посочване на същото в ЕЕДОП в част IV: „Критерии за подбор“, буква А: „Годност“, т.1)“Той е вписан в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен :“, където участникът посочва текстово информация за това дали е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи на строежи или дали притежава документ за регистрация в аналогични регистри, като се посочва притежаваната от него група и категория.
Преди сключване на договора участникът представя заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има застраховка "Професионална отговорност"
На етап подаване на оферти обстоятелството се доказва чрез посочването му в ЕЕДОП в част IV: „Критерии за подбор“, буква Б: „Икономическо и финансово състояние“, т.5)“ Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на:…“, където участникът посочва текстово информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
Преди сключване на договор за изпълнение участникът представя доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент за чуждестранните лица, покриваща минималната застрахователна сума за строежите, включени в предмета на съответната обособена позиция от поръчката;


1.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент за чуждестранните лица, покриваща минималната застрахователна сума за строежите, включени в обхвата на обособената позиция, за която се кандидатства, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата;
На етап подаване на оферти, участникът доказва обстоятелството чрез декларирането му в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква „В“: Технически и професионални способности, т. 1а) Само за обществените поръчки за строителство, където се посочва текстово от участника изискваната от възложителя информация. От предоставената информация следва да се установява, че участникът отговаря на минималните изисквания, които възложителя е поставил.
Преди сключване на договор за изпълнение, участникът подава Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
На етап подаване на оферти, учасникът доказва обстоятелството чрез посочването му в ЕЕДОП в част IV: „Критерии за подбор“, буква В: „Технически и професионални способности“, т.6, където участникът посочва техническите лица, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, както и тяхната образователна и професионална квалификация, наличие на валидни удостоверения, сертификати и други подобни, с които да се удостовери, че участникът отговаря на условията поставени от Възложителя.
В своя ЕЕДОП третите лица и/или подизпълнителите, следва да посочат, в част IV: „Критерии за подбор“, буква В: „Технически и професионални способности“, т.6, своята образователна и професионална квалификация, наличие на валидни удостоверения, сертификати и други подобни, с които да удостоверят, че отговарят на условията поставени от Възложителя.
Преди сключване на договор за изпълнение, участникът представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата(заверени копия на валидни удостоверения, сертификати, акт за назначаване, като ръководител на обект или др.)
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
На етап подаване на оферта, обстоятелството се доказва чрез декларирането му в ЕЕДОП в част IV: „Критерии за подбор“, буква В: „Технически и професионални способности“, т.9) „Следните инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора:“, където участникът посочва информация относно инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с което ще разполага за изпълнение на поръчката. От предоставената информация следва да се установява, че участникът отговаря на минималните изисквания, които възложителя е поставил. Ако участникът ще ползва капацитета на трети лица за да установи, че отговаря на изискванията на Възложителя, той следва да ги посочи в своя ЕЕДОП, правната връзка между тях, както и инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които те ще му предоставят. Същата информация се посочва и от третите лица в попълнения от тях ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за изпълнение учасникът представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1.Възложителят поставя като минимално изискване участникът да е изпълнил минимум една дейност (СМР и/или СРР) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обособената позиция, за която кандидатства, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Сходните СМР и/или СРР могат да бъдат изпълнени на един или на различни обекти.
Обемът на изпълнениете от участника СМР и/или СРР не е от значение за Възложителя.
Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
За обособена позиция №1 – строителни дейности по асфалтиране
За обособена позиция №2 - строителни дейности по изпълнение на паважна настилка
За обособена позиция №3 - строителни дейности по асфалтиране
За обособена позиция №4 – строителни дейности по асфалтиране
За обособена позиция №5 - строителни дейности по асфалтиране
За обособена позиция №6 - строителни дейности по изпълнение на тротоари
За обособена позиция №7 – строителни дейности по изпълнение на тротоари
2.Възложителят поставя като минимално изискване за изпълнение на СМР и/или СРР участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, а именно:
• Технически ръководител - технически правоспособно лице по чл. 163а, ал. 2 или ал. 3 от ЗУТ с висше образование, квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент с опит като ръководител на минимум 1 обект.
• Координатор по безопасност и здраве, притежаващ валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи на Министерство на Регионалното развитие и благоустройството или еквивалентно.
• Отговорник по контрола на качеството, притежаващ валиден сертификат или друг еквивалентен документ.
ЗАБЕЛЕЖКА:
Посочените от участника технически лица могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на СМР и/или СРР, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания за съответната позиция и притежават съответните валидни удостоверения, изискващите се за изпълнение на предвидените дейности или еквивалент.
Допустимо е участник да предложи по различни или по всички обособени позиции, за които кандидатства едни и същи технически лица.
3.Възложителят поставя като минимално изискване за изпълнение на СМР и/или СРР участникът да разполага с минималния брой инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, за всяка обособена позиция, а именно:
За обсобена позиция №1, 3, 4 и 5:
асфалторазстилач – 1бр., автогудронатор – 1бр., валяк вибрационен – 1бр., валяк статичен – 1бр., валяк гумени бандажи – 1бр., багер -1бр., автоцистерна за вода– 1бр., метачна машина -1бр., товарен автомобил - 2бр.
За обособена пизиция №2:
Товарен автомобил – 1бр., виброплоча – 1 бр., багер – 1бр.
За обособена позиция №6 и №7:
Товарен автомобил – 1бр., виброплоча – 1 бр.
ЗАБЕЛЕЖКА:
Допустимо е участник да предложи по различни или по всички обособени позиции, за които кандидатства едно и също техническо оборудване, строителна техника и механизация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или др. условие, необх. за изпълнение на поръчката, съгл. изискванията на нормативен или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участниците, третите лица и подизпълнителите представят попълнен и подписан ЕЕДОП, съдържащ цялата необходима информация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Трявна, ул. Ангел Кънчев 21, зала 403

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Опр. от Възложителя прогнозна ст-ст на всяка обособена позиция е индикативна, като същата може да бъде надвишена в случаите на чл.116, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП и при условие, че не се надвишава посочения в чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП стойностен праг и не надхвърля с повече от 50 на сто стойността на основния договор.
Съгл. чл. 67, ал. 4 от ЗОП: „ЕЕДОП се предоставя в електр. вид по образец, утв. с акт на ЕК.“, по един от следните начини:
-Цифрово подписан от лицето/лицата по чл.40 от ППЗОП ЕЕДОП и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи по процедурата. Форматът, в който се предоставя документът следва да НЕ позволява редактиране на неговото съдържание.
-Представяне на ЕЕДОП чрез осигурен достъп по електр. път до изготвения и подписан електронно от лицето/лицата по чл.40 от ППЗОП ЕЕДОП. В този случай док. следва да е снабден с т.нар. времеви печат, който да удостоверява, че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса, към който се препраща преди крайния срок за получаване на оферти.
Възложителят, респ. назначената от него Комисия, може да изисква по всяко време от уч., след отварянето на офертите представяне на всички или част от док., чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди скл. на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от уч., опр. за изпълнител, да представи документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизп., ако има такива, както и Декларации по чл. 42, ал. 2, т. 2 и чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП. Освен тези документи, уч. избран за изпълнител представя и гаранция за изпълнение, в размер на 4% от цената на договора, без ДДС в една от формите по чл.111 от ЗОП.
Уч. предложил по-дълъг срок за изпълнение от определения от Възложителя максимален срок, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Уч. предложил по-висока ед. цена от посочените максимални от Възложителя, ще бъде отстранен от процедурата.
Уч. ще бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка, ако той и/или предложени от него трето лице и/или подизп. не отговаря на някое от посочените минимални изисквания за годност(правоспособност), иконом. и фин. състояние, техн. и професионални способности, респ. на изискванията за лично състояние и др. посочени от възложителя, както и ако е налице някое от специфичните основания за отстраняване, посочени в документацията и/или обстоятелствата по чл.107 от ЗОП.
Уч., които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри " елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от процедурата.
Уч., който не е представил анализи на единични офертни цени за всички позиции и подпозиции от Ценовото предложение по отношение на обособената позиция, за която кандидатства или в тях са допуснати технически и/или аритметични грешки, които биха довели до промяна в ценовото предложение ще бъде отстранен от процедурата!
Уч., предложил гаранционен срок под посочения минимален, се отстранява от процедурата.
Уч., който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.
Когато уч. подава оферта за повече от една об. позиция, се спазват разпор. на чл.47, ал.3 от ППЗОП, а именно - тъй като Възлож. предвижда еднакви к-рии за подбор, по отн. на об. позици №1, 3, 4 и 5,за тях се представя едно заявление за уч., включващо док. по чл.39, ал.2 от ППЗОП и отделно комплектувани за всяка позиция док. по чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП (техн. предложение), както и отделни пликове „Предлагани ценови параметри“ за всяка от об. позиции.
Еднакви к-рии за подбор се предвиждат и за об. позиции №6 и №7, като за тях също се представя едно заявление за уч., вкл. док. по чл.39, ал.2 от ППЗОП и отделни ценови предл.
Док.по чл. 39, ал. 2 и 3 от ППЗОП за об. п-ия №2 се подават отделно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва