Деловодна информация
00159
816 08/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00159-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Добричка 000852188
ул. Независимост № 20
Добрич BG332 9300 България
Даниела Тодорова +359 058601311
obshtina@dobrichka.bg +359 058600180

Интернет адрес/и

www.dobrichka.bg

http://www.dobrichka.bg/profile/orders/O-23012019-266


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dobrichka.bg/profile/orders/O-23012019-266
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на СМР във връзка с Модернизиране на туристическата инфраструктура в две обособени позиции
45200000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършването на строително-монтажните работи по проект „Хършова – Добричка, Заедно по красивия път на устойчиво развитие, чрез трансгранична култура“ ROBG – 456, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество INTERREG V A Румъния – България 2014-2020, изпълняван съгласно сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 98699 / 11.09.2018 г. Обществената поръчка включва 2(две)обособени позиции,като се извършва ремонт на сгради общинска собственост.Предвидените строително-ремонтни дейности ще се изпълняват на територията на селата Черна и Ловчанци община Добричка,две читалищни сгради-обекти от техническата инфраструктура.
Всеки участник може да подаде оферта за една или повече обособени позиции.
Прогнозните количества на видовете строителни работи по всяка обособена позиции са описани в точка 2 на този раздел.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
411042.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на СМР за обект Модернизиране на туристическата инфраструктура на НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ (НЧ) “НОВ ЖИВОТ – 1941“ В СЕЛО ЧЕРНА 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Черна

Сградата на НЧ“НОВ ЖИВОТ–1941“е разположена в централната част на населеното място в УПИ І,кв.22 по регулационния план на с.Черна.Сградата е строена през 1960 г.с монолитна гредова конструкция.Изградена е на два етажа и частичен полуподземен етаж.Помещенията в сградата се използват от читалището/по-голямата част/ и от администрацията на кметството на с. Черна.Кметството е разположено в източната част на сградата.Достъпът към него е с отделен вход.Първи етаж с обособени:предверие,фоайе и стълбищна клетка към втори етаж.От фоайето се осигурява достъп до конферентна зала,тоалетна,разположена в допълнително изградена пристройка към сградата,зрителна зала и сцена.Зад нея е обособено пространство осигуряващо достъп до втория изход от зрителната залата-метална врата на източната фасада.Втори етаж с достъп до следните помещения библиотека,компютърна зала в миналото кинокабина/и малко помещение зад него-склад на библиотеката,читалня,зала за репетиции,склад реквизит.За период от 56 години на сградата на читалището са правени много частични ремонти,които аварийно и временно са разрешавали конкретни задачи свързани с поддръжката на сградата.През 2016г. е правен основен ремонт на покрива.Предвижда се да бъдат извършени следните дейности:Демонтаж водосточни тръби-63,00мл;Очукване мазилка по стени и цокли-230,85м2;Изкърпване външна вароциментова мазилка по тухли-122,00м2;Топлоизолация външни стени с EPS -8 см-488м2;Топлоизолация цокъл с EPS -6 см-52м2;Полагане 10 см минерална вата в/у таванска плоча-512м2;Монтаж водосточни тръби-63мл;Смяна на входните врати с AL-7,90м2;Укрепване на външното стълбище-1бр.;Настилка стъпала и площадка от мразоустойчив гранитогрес -36,30м2;Облицовка цокъл с Н=1.00 м с изкуствени плочи – 66,80м2;Направа подход за инвалиди - 1бр.;Нова табела-1бр.;Тротоар от тротоарни плочи около сградата с ширина -1.50м -86,50м2;Външни подвижни метални стъпала -1 бр.;Демонтаж стационарни столове-153бр.;Демонтаж настилка паркет-171,00м2;Демонтаж обшивка стени с дървени плоскости-449,10м2;Изравнителна циментова замазка - 5 см-205,00м2;Настилка под с гранитогрес- 401,47м2;Первази от гранитогрес-182,05мл;Облицовка цокъл стени с Н=2.60м с MDF плоскости и первази-124,80м2;Первази над облицовката-51,00мл;Полагане на контактен грунд преди шпакловка-734,73м2;Шпакловка по стени и тавани-772,83м2;Грундиране по шпакловани стени преди боя латекс-1158,70м2;Латекс по стени и тавани-1287,96м2;Доставка и монтаж на врати двукрили с размери 140/235-2бр;Демонтаж дюшеме-62,50м2;Частична подмяна на гредоред-1,85м3;Наковаване ново дюшеме-62,50м2;Преградни стени и окачен таван от еднослоен гипсокартон-35,10м2;Врати– PVC с размери съгласно КС-6бр.;Под - настилка ламинат-88,98м2;Демонтаж облицовка по стени от дървени плоскости-332,10м2;Доставка и монтаж на растерен окачен таван (тип "Армстронг " или еквивалент) от минераловатни пана –108,21 м2;Преграда за оформяне на музейна зала от РVС-15,20м2;Демонтаж на същ.дървена дограма-29м2;Доставка и монтаж на РVС прозорци различни размери съгласно КС-43,55м2;Декоративна мазилка стени-66,60м2;Фаянсова облицовка-32,40м2;Изкърпване вътрешна мазилка-37,80м2;Настилка балатум-18,73м2;Отваряне зазидани прозорци-14,55м2;Цокъл от MDF плоскости Н=,30м-63,10м2; Монтаж и демонтаж на външно фасадно скеле-486м2;Почисване на помещенията-466,92м2;Ръчно натоварване на строителни отпадъци-63м2;Извозване на отпадъци-71м3;
Предвиждат се и други СМР дейности включително и подмяна и възстановяване на ВИК и електрическа инсталации като количествата са подробно описани в приложеното КС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
196707.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Непредвидените разходи са в размер до 5% от оферираните за изпълнение СМР. Непредвидените разходи за СМР са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества строителни и монтажни работи и/или добавяне на нови количества или видове строителни и монтажни работи, които към момента на разработване на количествените сметки обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за въвеждане на обекта в експлоатация. Непредвидени разходи за допълнителни дейности подлежат на заплащане само в случай, че извършените дейности са били предварително съгласувани с представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и възложени от него, и при условие, че не надхвърлят сумата за тях, посочена в Договора. Възлагането на тези допълнителни работи става в писмена форма и следва да бъде в резултат от настъпването на непредвидени обстоятелства, и да отговарят на условията за допустимост на разходите по програма „Interreg V-A Румъния - България 2014-2020 г.“. Непредвидените разходи се доказват с подписване на протокол между възложителя, изпълнителя и извършващите строителен и авторски надзор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект„Хършова–Добричка,Заедно по красивия път на устойчиво развитие,чрез трансгранична култура“ROBG–456,финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество INTERREG V A Румъния-България 2014-2020

II.2) Описание 1

„Извършване на СМР за обект Модернизиране на туристическата инфраструктура на НАРОДНО ЧИТАЛИЩЕ (НЧ) „СВЕТЛИНА – 1940“ В СЕЛО ЛОВЧАНЦИ“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Ловчанци

Сградата на „Светлина-1940г." - с. Ловчанци е разположена в централната част в УПИ ХІХ,кв.1 по регулационния план на с.Ловчанци.Сградата е строена през 1956 г.с монолитна гредова конструкция.Изградена е на два етажа и частичен полуподземен етаж.Първи етаж с обособени: входно антре,фоайе с две гардеробиерни,два коридора,сигуряващи достъп до кабинет председател,гримьорна и две стълбища, разположени в двата срещуположни края на сградата.От коридора в дясно на фоайето се стига до гримьорната и чрез няколко стъпала до сцената на зрителната зала.Втори етаж с достъп до следните помещения кабинет на библиотекаря и обширна библиотека с обособени към нея читалня и малко помещение, използвано за хранилище. От другото стълбище има достъп до хранилището и балкона към зрителната зала. За период от шестдесет години, по сградата на читалището са правени много частични аварийни ремонти, които временно са разрешавали конкретни задачи свързани с поддръжката на сградата, но те не са могли да отстранят напълно натрупваните през този дълъг период проблеми.Предвижда се да бъдат извършени следните дейности:Демонтаж керемиди от покрив-465,00мл;Демонтаж улуци-77,40м2;Демонтаж водосточни тръби-52мл;Демонтаж дъсчена обшивка-465м2;Очукване мазилка по стени-330,80м2; Изкърпване /възстановяване/ подпокривен корниз-9,50мл;Замонолитване отвори във външна тоалетна-2бр;Обзиждане околовръз отвор за врата-5,10мл;Подмяна частична на подпори и ребра от покривната конструкция-2,30м3;Дъсчена обшивка покрив-465м2;Дифузно фолио под керемиди-465м2;Летвена обшивка-465м2;Покриване с керемиди тип "Брамак - класик"или еквивалент -465м2;Билни капаци-36,20мл;Полагане 10 см минерална вата върху таванска плоча-335м2;Улама - покрив и обшивка около комини-12,30мл;Челна дъска–профилирана и лакирана-88мл;Висящ улук PVC с UV защита-77,40мл;Водосточни тръби PVC с UV защита вкл и изхвъргачи-69,60мл;Водосточни казанчета PVC с UV защита-6бр;Доставка и монтаж подпрозоречни дъски от пластифицирана ламарина-21,85мл;Изкърпване външна мазилка-185м2;Декоративна мазилка по колони- мозаечна-48м2;Външно фасадно скеле-монтаж и демонтаж-405,60м2;Топлоизолация външни стени с EPS -8 см-464м2;Топлоизолация цокъл с EPS -6 см-56м2;Тротоар от тротоарни плочи около сградата с ширина-1.50м-104м2;Вътрешна вароциментова мазилка-175,32м2;Фаянсова облицовка-външна тоалетна-27,30м2;Настилка от теракот грапав-външна тоалетна-11м2;Хидроизолация покрив външни тоалетни-17,60м2;Козирка над входна врата поликарбон на метална конструкция-1бр;Направа подход за инвалиди-1бр;Нова табела-1бр;Полагане на контактен грунд преди шпакловка-401,92м2;Шпакловка по стени и тавани-299,92м2;Грундиране по шпакловани стени преди боя латекс-815,82м2;Латекс по стени и тавани-948,42м2;Демонтаж чугунени радиатори-15 бр;Демонтаж отоплителна инсталация-115мл;Демонтаж стационарни столове165 бр;Демонтаж дървено дюшеме-173,50м2;Монтаж и демонтаж на скеле-518м2; Демонтаж обшивка стени с дървени плоскости-241,35м2;Изравнителна циментова замазка - 5 см-187,50м2;Настилка ново дюшеме-241,00м2;Облицовка цокъл стени с Н=1.30м с MDF плоскости и первази-66,35м2 Гипсокартон на конструкция - две нива по таван-205,60м2;Демонтаж и настилка балатум-14м2;Демонтаж дюшеме-173,50м2;Частична подмяна на дюшеме-24,20м2;Доставка и монтаж PVC прозорци-7,96м2;Изкърпване гипсова шпакловка-101,50м2;Демонтаж облицовка стени - мраморни плочи-94,50м2;Почистване настилка–мозайка-118,98м2;Остъргване блажна боя и латекс по стени и таван-178,50м2;Направа растерен окачен таван (тип "Армстронг" или еквивалент)-82,20м2;Настилка гранитогрес-11,45м2;Почисване на помещенията-434м2;Ръчно натоварване на строителни отпадъци-55м3;Извозване на отпадъци-75м3;
Предвиждат се и други СМР дейности включително и подмяна и възстановяване на ВИК и електрическа инсталации като количествата са подробно описани в приложеното КС към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
214334.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Непредвидените разходи са в размер до 5% от оферираните за изпълнение СМР. Непредвидените разходи за СМР са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества строителни и монтажни работи и/или добавяне на нови количества или видове строителни и монтажни работи, които към момента на разработване на количествените сметки обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за въвеждане на обекта в експлоатация. Непредвидени разходи за допълнителни дейности подлежат на заплащане само в случай, че извършените дейности са били предварително съгласувани с представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и възложени от него, и при условие, че не надхвърлят сумата за тях, посочена в Договора. Възлагането на тези допълнителни работи става в писмена форма и следва да бъде в резултат от настъпването на непредвидени обстоятелства, и да отговарят на условията за допустимост на разходите по програма „Interreg V-A Румъния - България 2014-2020 г.“. Непредвидените разходи се доказват с подписване на протокол между възложителя, изпълнителя и извършващите строителен и авторски надзор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект ROBG-456„Хършова-Добричка,заедно по красивия път на устойчивото развитие,чрез трансгранична култура“,финансиран от Програма ИНТЕРРЕГ V-A Румъния-България 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят на поръчката следва да е строител по смисъла на чл.163 от Закона за устройство на територията, за когото са налице обстоятелствата на чл.3, ал.1 от Закона за камарата на строителите. Изпълнителят на поръчката следва да има право да извършва строителство на територията на република България на строежи от пета или по-висока категория строежи, съгласно чл.137, ал. 1 от ЗУТ и група, съгласно чл.5 ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), отговаряща на строежа - обособената позиция, за която участва.
Участникът в процедурата следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителите, при камарата на строителите в България, като изпълнител на строежи пета или по-висока категория строежи и група, отговаряща на строежа - обособената позиция, за която участва, или като изпълнител на отделни видове строителни и монтажни работи от първа група, съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС, съответстващи на видовете ремонтни работи, предмет на поръчката /обособената позиция/.
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Чуждестранните лица представят декларация за удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени и документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която са установени, за правото да изпълняват дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка.
Възложителят ще подпише договор за изпълнение с определения участник при условие, че в указан срок представи удостоверение за вписване по реда на чл.3, ал.1 от Закона за камарата на строителите (ЗКС). Удостоверението за вписване в ЦПРС се придружава с валиден талон. В случай, че участникът е чуждестранно лице, в посочения срок следва да представи документ, доказващ правото му да извършва строителство на територията на Република България в съответствие с чл.3, ал.1 от ЗКС.
Участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП; преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя документите, удостоверяващи съответствието му с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал минимален общ оборот от 200 000 лв.( от който най – малко 50 % да е от оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката) за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден, или е започнал дейността си.
Изискването се отнася за всяка една от обособените позиции. Доказва се със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Участникът да притежава застраховка „Професионална отговорност“ в съответствие с изискванията на чл.171 от ЗУТ за строител и доказателство за платена премия. Минималната застрахователна сума за строител на строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ е 70 000 лв. – чл.5, ал. 2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Минималните застрахователни суми се определят за период една година, освен в случаите на прекратяване на дейността по реда на чл.172, ал. 5 от ЗУТ, за които застрахователните суми се определят за период 5 години. Преди сключване на договора избраният изпълнител следва да представи застраховка Професионална отговорност по чл. 173 от ЗУТ за обезпечаване на отговорностите им за конкретен обект.
В случай на участие на обединение или консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението или консорциума, който ще изпълнява СМР.
Участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП; преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя документите, удостоверяващи съответствието му с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Да е реализирал минимален общ оборот от 200 000 лв.( от който най – малко 50 % да е от оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката) за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден, или е започнал дейността си.
2.Участникът да притежава застраховка „Професионална отговорност“ в съответствие с изискванията на чл.171 от ЗУТ за строител и доказателство за платена премия. Минималната застрахователна сума за строител на строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ е 70 000 лв. – чл.5, ал. 2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Минималните застрахователни суми се определят за период една година, освен в случаите на прекратяване на дейността по реда на чл.172, ал. 5 от ЗУТ, за които застрахователните суми се определят за период 5 години.
Горепосочените изисквания се отнасят за всяка от двете обособени позиции
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен** с този на предмета на поръчката.
*Под „изпълнено“ строителство се разбира строителство, приключило с въвеждане на строеж в експлоатация, или приключил договор за изпълнени СМР (окончателно платено). Обемът на изпълнените дейности не е от значение.
** Под строителство, „идентично или сходно“ с предмета на поръчката се разбира: изграждане, възстановяване, възобновяване или ремонт на обществени сгради, пета или по висока категория, съгласно чл.137, ал.1 от ЗУТ.
*** Доказателството за извършеното строителство се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството, от което може да се идентифицира предметът на строителството, срокът на изпълнение и успешното му приемане от страна на получателя.
2. Участникът следва да разполага с отделна бригада/ група, всяка от които с минимум 6 човека за всяка от обособените позиции, за които участва, която има най - малко: 1 електроинженер, 1 строителен инженер/техник, 1 специалист ВиК. Участникът определя технически ръководител, който следва да отговаря на изискванията на чл.163а, ал.2 и 4 от ЗУТ и да има най-малко 3 (три) години професионален опит като технически ръководител; Отговорник за контрола на качеството, който да има най-малко 3 (три) години опит в контрола по качеството на строителни обекти и да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” Възложителят допуска, техническият ръководител да изпълнява и задълженията на експерт по безопасност и здраве, при положение, че притежава валидно удостоверение и изискуемия опит.
3. Възложителят не поставя изискване относно наличието на конкретни инструменти, техника и оборудване.
Участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП; преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя документите, удостоверяващи съответствието му с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен** с този на предмета на поръчката.
*Под „изпълнено“ строителство се разбира строителство, приключило с въвеждане на строеж в експлоатация, или приключил договор за изпълнени СМР (окончателно платено). Обемът на изпълнените дейности не е от значение.
** Под строителство, „идентично или сходно“ с предмета на поръчката се разбира: изграждане, възстановяване, възобновяване или ремонт на обществени сгради, пета или по висока категория, съгласно чл.137, ал.1 от ЗУТ.
*** Доказателството за извършеното строителство се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството, от което може да се идентифицира предметът на строителството, срокът на изпълнение и успешното му приемане от страна на получателя.
2. Участникът следва да разполага с отделна бригада/ група, всяка от които с минимум 6 човека за всяка от обособените позиции, за които участва, която има най - малко: 1 електроинженер, 1 строителен инженер/техник, 1 специалист ВиК. Участникът определя технически ръководител, който следва да отговаря на изискванията на чл.163а, ал.2 и 4 от ЗУТ и да има най-малко 3 (три) години професионален опит като технически ръководител; Отговорник за контрола на качеството, който да има най-малко 3 (три) години опит в контрола по качеството на строителни обекти и да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” Възложителят допуска, техническият ръководител да изпълнява и задълженията на експерт по безопасност и здраве, при положение, че притежава валидно удостоверение и изискуемия опит.
3. Възложителят не поставя изискване относно наличието на конкретни инструменти, техника и оборудване.
Горепосочените изисквания се отнасят за всяка от двете обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Община Добричка, гр.Добрич, ул."Независимост" № 20, стая 108

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят в часа и датата, посочени в Обявлението. При промяна на датата, часа и мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Представянето на оферта ще се счита за съгласие на Участника с всички изисквания и условия, посочени в документацията за участие, при спазване на приложимите разпоредби на ЗОП и ППЗОП.
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС в една от следните форми: парична сума преведена по сметка на Община Добричка; оригинал на банкова гаранция на същата стойност; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията – парична сума и банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
В договора са уредени условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение - Възложителят освобождава Гаранцията за изпълнение в срок до 30 (тридесет) дни след приключване на изпълнението на Договора и окончателно приемане на Строителството в пълен размер. Гаранцията или съответната част от нея не се освобождава от Възложителя, ако в процеса на изпълнение на Договора е възникнал спор между Страните относно неизпълнение на задълженията на Изпълнителя и въпросът е отнесен за решаване пред съд. Възложителят има право да задържи съответна част и да се удовлетвори от Гаранцията за изпълнение, когато Изпълнителят не изпълни някое от неговите задължения по Договора, както и в случаите на лошо, частично и забавено изпълнение на което и да е задължение на Изпълнителя.
Съгласно договора, гаранционният срок на извършеното строителство се предлага от Изпълнителя в Техническото предложение. В този срок Изпълнителят се задължава за своя сметка да отстрани всички дефекти и/или недостатъци на изпълнените от него строителни работи, с изключение на тези предизвикани от изключителни обстоятелства. За целта Възложителят уведомява писмено Изпълнителя, описвайки видовете и местоположението на откритите недостатъци. Отстраняването на недостатъците се установява с подписването на двустранен протокол от представители на Възложителя и Изпълнителя. В случай че Изпълнителят не предприеме действия за отстраняване на дефектите и/или недостатъците, и/или не ги отстрани в съгласуван с Възложителя срок, Възложителят има право да ги отстрани за сметка на Изпълнителя.
Във връзка с разпоредбата на чл. 116, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП, Възложителят може да замени избрания изпълнител с класирания на второ място, при наличие на следните обстоятелства:
- при настъпване на пълна обективна невъзможност за изпълнение.
- при наличие на универсално или частично правоприемство, по смисъла на законодателството на държавата, в която съответното лице е установено,включително при преобразуване на първоначалния изпълнителчрез вливане, сливане, разделяне или отделяне, или чрез промяна на правната му форма, както и в случаите, когато той е в ликвидация или в открито произвоство по несъстоятелност;
- при условията по чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРС;
- когато Изпълнителят не е започнал изпълнението на поръчката в срок до 7 (седем) дни, считано от датата на подписване на протокола за откриване на строителната площадка;
- когато Изпълнителят е допуснал съществено отклонение от Техническата спецификация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва