Деловодна информация
00402
12-31 06/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00402-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Никопол 000413885
ул.Алекснадър Стамболийски №5
Никопол BG314 5940 България
Люба Петрова +359 65412190
obshtina@nikopol-bg.com +359 65412764

Интернет адрес/и

http://www.nikopol-bg.com/.

https://e-obp.eu/bp/Nikopol


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Nikopol
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ОБЩИНСКИ ОБЕКТИ ВКЛЮЧЕНИ В КАПИТАЛОВА ПРОГРАМА ЗА 2019 НА ОБЩИНА НИКОПОЛ“
45000000      
Строителство

Ремонт на общински обекти, включени в капиталова програма за 2019 на община Никопол”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
194586.63      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45112000      
45112700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

територията на община Никопол

? Ремонт на общински обекти, включени в капиталова програма за 2019 на община Никопол”;
1. Основен ремонт на улица „Любен Дочев” гр.Никопол от ОК 376 до ОК 389. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Машинно разкъртване и разбиване на асфалтова настилка, натоварване и извозване на строителни отпадъци. Изкоп машинен за полагане на тръби за канализация. Изкоп ръчен за отклонения към абонати. Доставка и полагане на пясък за подложка под тръби. Доставка и полагане наPVC тръби Ф200 за улична канализация монтаж разклонения и подвръване на абонати. Направа на улични РШ от сглобяеми елементи с чугунен капак. Доставка и полагане на пясък и баластра за обратни насипи върху тръби. Доставка и полагане на основа от трошен камък. Доставка и монтаж на армировъчна мрежа. Доставка и полагане на бетон за настилка по улично платно ;
2. Основен ремонт на улица „Витоша” гр.Никопол от ОК 389 до ОК 392. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Доставка и полагане на бетон за улична настилка ;
3. Основен ремонт на път до гробищен парк село Въбел. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Доставка и полагане на армировъчна мрежа и бетон за настилка ;
4. Основен ремонт на покрива на административна сграда на Кметство село Въбел. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Сваляне на стари капаци и керемиди, демонтаж на летвена скара и дъсчена обшивка , демонтаж на улуци и водосточни тръби. Подмяна на дървена покривна конструкция.Наковаване на нови челни дъски и сачак от ОSB. Направа на дъсчена обшивка. Доставка и полагане на битумизирана мушама върху дъсчена обшивка. Направа на летвена скара за керемиди. Монтаж на улуци, надулучна пола и водосточни тръби. Покриване с нови керемиди и капаци. Подмазване на капаци. Направа обшивка от поцинкована ламарина около комини и улами;
5. Укрепване на скат на улица „Г.С.Раковски”№8 в село Лозица. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Изкоп машинен и ръчен за оформяне на ската, изливане на подложен бетон. Доставка и монтаж на заготвена армировка по спесификация, направа кофраж за подпорна стена. Доставка и полагане на бетон са основа и стена;
6. Основен ремонт по улица „Г.С.Раковски” от ОК 41 до ОК 40, от ОК 41 до ОК 45, от ОК38 до ОК48 и от ОК 38 до ОК 36, село Лозица. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Рязане на асфалт с фугорез, механизирано разкъртване и фрезоване на компрометирана асфалтова настилка. Доставка и полагане и уплътняване на трошен камък за подравняване, запечатка с битум и полагане на асфалтобетон за улична настилка;
7. Подмяна дограма-2бр. прозорци и 1бр.врата в сградата на пенсионерския клуб в село Лозица. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Демонтаж на стари дървени прозорци и врата, монтаж на нови от PVC. Обръщане на страници включително и боядисване на същите.;
8. Ограда около административната сграда на Кметство село Лозица. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Разриване на земни маси за подравняване. Доставка и полагане на трошен камък за настилка;
9. Основен ремонт ул.Л.Деков ОТ ОК 35 до ОК 44, ул.Хр.Ботев от ОК 35 до ОК 2 и от ОК 2 до ОК 3, ул.Радецки от ОК 14 до ОК 16, Н.Вапцаров от ОК 44 до ОК 11 и ул.П.Яворов от ОК 31 до ОК 32 в село Любеново. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Рязане на асфалт с фугорез, механизирано разкъртване и фрезоване на компрометирана асфалтова настилка. Доставка и полагане и уплътняване на трошен камък за подравняване, запечатка с битум и полагане на асфалтобетон за улична настилка;
10. Благоустрояване и паркоустрояване на зелена площ в ПИ №1154 в кв.39 град Никопол (ДНА-кино)- втори етап. Строително ремонтните дейности, които трябва да се извършат:
Механизиран изкоп до достигане на проектни нива на конструктивна основа, извозване на строителни отпадъци до депо. Направа изкоп за водопровод.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническото предложение”    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
194586.63      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответните категории на обектите, включени в нея - първа, втора и четвърта група, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, минимум IV–та категория строежи, съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентни за чуждестранни участници
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответните категории на обектите, включени в нея - първа, втора и четвърта група, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, минимум IV–та категория строежи, съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентни за чуждестранни участници ИЛИ декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума или съответен валиден аналогичен документ.
Изисквано минимално/ни ниво/а:2
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума или съответен валиден аналогичен документ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Ръководни технически лица:
- Технически ръководител -1 бр.
Строителят е длъжен да назначи по трудов договор технически правоспособни лица, които да извършват техническо ръководство на строежите.
Технически правоспособни са лицата, получили дипломи от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника".
Извън случаите по ал. 2 техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на този закон.
Техническият ръководител е строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 - 5, а за строежите от пета категория - и отговорностите по чл. 168, ал. 1 и по чл. 169б, ал. 1. Други технически правоспособни лица по ал. 2 могат да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи съобразно придобитата им специалност и образователно-квалификационна степен.
• 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
- Експерт Контрол по качеството - 1 бр.
• Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.
• Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 (една) година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- притежаващ съответната правоспособност за това.
Работници:
1. Работници по строителство на сгради – мин. 3 бр.
2. ВиК работници – мин. 1 бр.
5. Работници монтаж дограма – мин. 2 бр.
6. Бояджии – мин. 1 бр.
7. Работници по строителство и поддържане на пътища и други строителни съоръжения - мин. 3 бр.
7. Общи работници – мин. 3 бр.
Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1. Заваръчен апарат – мин. 1 бр.
2. Оградни пана – мин. 50 м.л.
3. Пробивна техника - мин. 1 бр.,
4. Металорежещи инструменти - мин. 1 бр.
5. Автогрейдер- 1 бр.;
6. Фреза за асфалт – 1 бр.;
7. Асфалтополагаща машина – 1 бр.;
8. Фугорез за бетон и асфалт – 1 бр.;
9. Компресор – 1 бр.;
10. Валяк до 3,5 т. – 1 бр.;
11. Валяк до 10 т. – 1 бр.;
12. Булдозер – 1 бр.;
13. Камион самосвал до 12 т. – 2 бр.;
14. Камион самосвал над 12 т. – 1 бр.;
15. Комбиниран багер с товарач – 1 бр.;
16. Виброплоча – 1 бр.
Участникът трябва да притежава сертификат по:
EN ISO 9001:2008 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството;
EN ISO 14001:2004 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда;
EN OHSAS 18001:2007 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват в областта на строителството.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

община Никопол, общинска администрация

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Условия, начин на финансиране и плащане - финансирането извършва от бюджета на община Никопол. Разплащането на действително извършените работи ще се осъществява след представяне на подписан протоколи за приемане на изпълнени СМР от страна на възложител и изпълнител (приемно-предавателен протокол), заедно с придружаващите ги документи, съгласно строителната нормативна уредба и първичен счетоводен документ /фактура/. Разплащането се извършва по цените, посочени в представената от изпълнителя оферта. Първичния счетоводен документ следва да бъде изготвен съгласно изискванията на Закона за счетоводството и да притежава задължителните минимални реквизити, посочени в чл.7, ал.1 от същия закон. В случай, че изпълнителят е регистриран по ЗДДС, издаденият от него първичен счетоводен документ следва да е изготвен и при спазване на разпоредбите на ЗДДС.Гаранция за изпълнение Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 5 на сто от стойността му.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение..
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя:Банка: ДСК ЕАД
Банков код (BIC):STSABGSF
Банкова сметка (IBAN): BG22STSA93003260016822
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност, който покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 16 на банкова гаранция за изпълнение на договора.
При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част Шеста, Глава дведесет и седма, чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва