Деловодна информация
00858МОН
П-279 01/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00858-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ 000455457
град Пловдив, ул. Цар Асен № 24
Пловдив BG421 4000 България
РУМЕН КИРИЛОВ КИРОВ - помощник ректор +359 32261-225
kirov@uni-plovdiv.bg +359 32261-226

Интернет адрес/и

www.uni-plovdiv.bg

https://uni-plovdiv.bg/pages/index/780


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.uni-plovdiv.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИНЖЕНЕРИНГ (ИЗРАБОТВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПРОЕКТ, СТРОИТЕЛСТВО И УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР) ЗА РЕМОНТ И ПРЕУСТРОЙСТВО НА СТРОЕЖ: „СГРАДА НА ХИМИЧЕСКИ ФАКУЛТЕТ”, ГРАД ПЛОВДИВ“
45214400      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на инвестиционен проект за ремонт и преустройство на Сградата на Химически факултет на ПУ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ", находяще се в гр. Пловдив, ул. "Кръстю Пастухов" № 7; изпълнение на необходимите строително – монтажни работи за реализация на проекта и упражняване на ефективен авторски надзор по време на строителството.
Поръчката включва в обхвата си следните три дейности:
1. Проектиране;
2. Извършване на СМР;
3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строежа – предмет на поръчката.
Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка са:
1. Изработен инвестиционен проект във фаза Технически проект;
2. Качествено и законосъобразно извършени строително – монтажни работи;
3. Осъществен авторски надзор
Задачите и дейностите по изпълнение на поръчката са описани подробно в Техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, ул. "Кръстю Пастухов" № 7

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на инвестиционен проект за ремонт и преустройство на Сградата на Химически факултет на ПУ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ", находяще се в гр. Пловдив, ул. "Кръстю Пастухов" № 7; изпълнение на необходимите строително – монтажни работи за реализация на проекта и упражняване на ефективен авторски надзор по време на строителството.
Поръчката включва в обхвата си следните три дейности:
1. Проектиране;
2. Извършване на СМР;
3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строежа – предмет на поръчката.
Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка са:
1. Изработен инвестиционен проект във фаза Технически проект;
2. Качествено и законосъобразно извършени строително – монтажни работи;
3. Осъществен авторски надзор
Задачите и дейностите по изпълнение на поръчката са описани подробно в Техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Предприети мерки за осигуряване на качеството    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Първа група: „Строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения” - строежи от „Трета категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установен.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се Част IV, раздел А, т. Вписване в съответен професионален регистър (т. 1) от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 3 от ЗКС в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група минимум трета категория. Участието в обединението не поражда права за лицата, които не са вписани в регистъра, самостоятелно да изпълняват строежи или отделни строителни и монтажни работи.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи първа група, минимум трета категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, при спазване разпоредбата на чл. 25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/еквивалентният документ за участниците – чуждестранни лица, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителни работи, съобразно вида и дела на строителните работи, които са им възложени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за изработване на инвестиционни проекти и за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за проектирането и/или отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни застраховки по чл.171, ал. 1 от ЗУТ.


Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за изработване на инвестиционни проекти и за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за проектирането и/или отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни застраховки по чл.171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, проектиране и строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка. Под идентичени или сходен прдмет и обем се разбира:
А) Изпълнено, през последните 5 години от датата на подаване на офертата проектиране и строителство на строеж Сграда за обществено обслужване минимум трета категория съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г.за номенклатурата на видовете строежи, във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, б. в) от ЗУТ;
или
Б) Изпълнено, през последните 3 години от датата на подаване на офертата проектиране на строеж Сграда за обществено обслужване минимум трета категория съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, б. в) от ЗУТ;
и
Изпълнено, през последните 5 години от датата на подаване на офертата строителство на строеж Жилищна или Смесена сграда, или Сграда за обществено обслужване минимум трета категория съгласно чл. 6, ал. 3 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. , във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, б. в) от ЗУТ;
В хипотезата на б. Б) проектирането и строителството може да са извършени на различни строежи.
2. За изпълнение на проектирането и упражняването на авторски надзор, да разполага с персонал, отговарящ на следните изисквания:
2.1. Ръководител на проектантския екип - висше образование, ОКС „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионална квалификация „Архитект“ или призната професионална квалификация по реда на ЗППК; пълна проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП или еквивалент; опит като проектант при изработване на инвестиционен проект за Сграда за обществено обслужване;
2.2. Проектант по част „Конструктивна“ - висше образование, ОКС „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионална квалификация „Строителен инженер“, специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна, или призната професионална квалификация по реда на ЗППК или призната професионална квалификация по реда пълна проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП или еквивалент; опит като проектант при изработване на инвестиционен проект.
3. За изпълнение на строителството, участникът да разполага с персонал със следната професионална компетентност:
3.1. Ръководител обект, завършено висше образование, минимална образователно - квалификационна степен магистър с професионална квалификация Архитект или Стротелен инженер или еквивалентни; Минимум 5 години специфичен професионален опит в областта на управление и/или ръководство, или еквиваленти на строежи; Участие като Ръководител обект или Ръководител проект, или еквивалентна длъжност, в строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на настоящата обществена поръчка;
3.2. Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 г;
3.3. Отговорник Контрол по качеството, с квалификация, удостоверена с Удостоверение за преминато обучение или еквивалентен документ,с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 г.
3.4. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г или еквивалентен документ, професионален опит като ОБЗ в строителството или еквивалент минимум 2 години.
4. Да прилага система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент в областта на проектирането и строителството.


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, проектиране и строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка. Под идентичени или сходен прдмет и обем се разбира:
А) Изпълнено, през последните 5 години от датата на подаване на офертата проектиране и строителство на строеж Сграда за обществено обслужване минимум трета категория съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г.за номенклатурата на видовете строежи, във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, б. в) от ЗУТ;
или
Б) Изпълнено, през последните 3 години от датата на подаване на офертата проектиране на строеж Сграда за обществено обслужване минимум трета категория съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, б. в) от ЗУТ;
и
Изпълнено, през последните 5 години от датата на подаване на офертата строителство на строеж Жилищна или Смесена сграда, или Сграда за обществено обслужване минимум трета категория съгласно чл. 6, ал. 3 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. , във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, б. в) от ЗУТ;
В хипотезата на б. Б) проектирането и строителството може да са извършени на различни строежи.
2. За изпълнение на проектирането и упражняването на авторски надзор, да разполага с персонал, отговарящ на следните изисквания:
2.1. Ръководител на проектантския екип - висше образование, ОКС „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионална квалификация „Архитект“ или призната професионална квалификация по реда на ЗППК; пълна проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП или еквивалент; опит като проектант при изработване на инвестиционен проект за Сграда за обществено обслужване;
2.2. Проектант по част „Конструктивна“ - висше образование, ОКС „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионална квалификация „Строителен инженер“, специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна, или призната професионална квалификация по реда на ЗППК или призната професионална квалификация по реда пълна проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП или еквивалент; опит като проектант при изработване на инвестиционен проект.
3. За изпълнение на строителството, участникът да разполага с персонал със следната професионална компетентност:
3.1. Ръководител обект, завършено висше образование, минимална образователно - квалификационна степен магистър с професионална квалификация Архитект или Стротелен инженер или еквивалентни; Минимум 5 години специфичен професионален опит в областта на управление и/или ръководство, или еквиваленти на строежи; Участие като Ръководител обект или Ръководител проект, или еквивалентна длъжност, в строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на настоящата обществена поръчка;
3.2. Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 г;
3.3. Отговорник Контрол по качеството, с квалификация, удостоверена с Удостоверение за преминато обучение или еквивалентен документ,с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 г.
3.4. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г или еквивалентен документ, професионален опит като ОБЗ в строителството или еквивалент минимум 2 години.
4. Да прилага система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент в областта на проектирането и строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на поръчката е до 270 календарни дни, считано от датата на сключване на договора до подписване на окончателен Приемо – предавателен протокол за изпълнението на поръчката. Този срок не включва времето за съгласуване и одобряване на изработения инвестиционен проект и за издаване на Разрешението за строеж. Срокът за изпълнение включва: срок за изработване на инвестиционен проект с максимална продължителност 60 календарни дни, считано от датата на сключване на договора до подписването на приемо – предавателен протокол за изработения инвестиционен проект и срок за изпълнение на строителството с максимална продължителност 210 календарни дни, считано от датата на съставяне на Протокола за откриване на строителната площадка и за определяне на строителна линия и ниво до подписване на окончателен приемо – предавателен протокол. Авторски надзор се упражнява от откриването на строителна площадка до подписването на Констативен акт за установяване годността за строежа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, ул. "цар Асен" № 24, заседателна зала на ПУ "Паисий Хилендарски"

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от основанията, посочени в чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице и някое от обстоятелствата, посочени в чл.55, ал.1, т.1-5 ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
1. Участници, които са свързани лица;
2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал.1, т.3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона;
3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществената поръчка.
1.2. Гаранцията може да се предостави в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
Когато гаранцията е под формата на парична сума или банкова гаранция, последната може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася в касата на Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ или по следната сметка: IBAN:BG33UNCR75273154632000, BIC КОД UNCRBGSF
БАНКА: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция и да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или друго основание за задържане на Гаранцията за изпълнение по този Договор; Да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването на Договора, като при необходимост срокът на валидност на банковата гаранция се удължава или се издава нова.
Когато като Гаранция за изпълнение се представя застраховка, Изпълнителят предава на Възложителя оригинален екземпляр на застрахователна полица, издадена в полза на Възложителя, която трябва да отговаря на следните изисквания:
Застрахователната полица да е издадена от застраховател по смисъла на чл. 12 от Кодекса за застраховането;
Да обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на Изпълнителя;
Застрахователната премия да е платена от Застрахования еднократно в пълен размер.
Да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването на договора.
Всички права и задължения на Застрахователя, Застрахования и Възложителя да бъдат изписани в пълен обем в полицата, без позоваване на такива в други документи.
Гаранация обезпечаваща авансово плащане
Гаранцията обезпечаваща авансовото плащане е в размер на предвидените за плащане средства и се представя в една от формите, посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 100, ал. 4 – срещу решението за одобряване на поканата за потвърждаване на интерес и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, с което одобряват промените в покана за потвърждаване на интерес;
3. изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
4. изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
5. публикуването на решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8 – 10 и 13;
6. получаването на решението за предварителен подбор или за приключване на диалога;
7. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
8. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
В случаите по ал. 1, т. 1 и 6, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва