Деловодна информация
00761
П-263-1 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00761-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сапарева баня 000261616
ул. Германея 1
Сапарева баня BG415 2650 България
Славчо Коларски +707 23378
sap_oba@abv.bg +707 23480

Интернет адрес/и

www.saparevabanya.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#387


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#387
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Сапарева баня 000261616
ул. Германея 1
Сапарева баня BG415 2650 България
Славчо Коларски +707 23378
sap_oba@abv.bg +707 23480

Интернет адрес/и

www.saparevabanya.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#387

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ НА УЛИЦИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САПАРЕВА БАНЯ И РЕМОНТ НА КРЪСТОВИЩЕ С ЦЕЛ ПРОМЯНА ОРГАНИЗАЦИЯТА НА ДВИЖЕНИЕТО" в обособени позиции:
45233120      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на конкретни видове СМР, които са подробно описани в Техническа спецификация към настоящата документация.
Предметът на поръчката (за двете обособени позиции), включва изпълнение на конкретни видове СМР като комплекс от действия с крайна цел – ремонт на уличната мрежа в гр.Сапарева баня. При изпълнение на поръчката следва да се спазват всички нормативи относно условията и начините на извършване на ремонтни работи по улична настилка в рамките на населено място.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1 – „Ремонт на улици на територията на община Сапарева баня и Ремонт на кръстовище при улици „Тютюнева долина”, „Верила”, „Ал. Стамболийски” и ” Иван Вазов” с цел промяна организа едно
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Община Сапарева Баня

Предметът на поръчката (за двете обособени позиции), включва изпълнение на конкретни видове СМР като комплекс от действия с крайна цел – ремонт на уличната мрежа в гр.Сапарева баня. При изпълнение на поръчката следва да се спазват всички нормативи относно условията и начините на извършване на ремонтни работи по улична настилка в рамките на населено място.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 – „Ремонт на улици на територията на община Сапарева баня – група № 2“ две
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

база (филиал) в с. Овчарци на ОДЗ "Св. Анна", гр. Сапарева баня.

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на конкретни видове СМР, които са подробно описани в Техническа спецификация към настоящата документация.
Предметът на поръчката (за двете обособени позиции), включва изпълнение на конкретни видове СМР като комплекс от действия с крайна цел – ремонт на уличната мрежа в гр.Сапарева баня. При изпълнение на поръчката следва да се спазват всички нормативи относно условията и начините на извършване на ремонтни работи по улична настилка в рамките на населено място.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват втора група, трета категория по смисъла на Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице -еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Документи, с които се доказва съответствие с поставеното/ите изискване/ия:
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като попълва раздел А: „Годност" в Част IV: „Критерии за подбор" раздел А, т. 1) от ЕЕДОП. В тази точка участникът посочва групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в регистъра, както и номера на удостоверението за вписване и дата на валидност. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава и удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер според обособената позиция, за която се подава офертата.


Изискване към минималния оборот
- за обособена позиция № 1 - минимум 1 000 000лв. (един милион лева);
- за обособена позицип № 2 - минимум 500 000 лв. (петстотин хиляди лева);
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението/офертата за участие, да е изпълнил дейности с предмет в областта на строителството, идентичен или сходен с предмета и обема на обществената поръчка. Участникът да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда. Всеки участник, трябва да разполага с инженерно-технически състав от правоспособни лица

През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението/офертата за участие, да е изпълнил дейности с предмет в областта на строителството, идентичен или сходен с предмета и обема на обществената поръчка .
Забележка: Под идентични или сходни с обема и предмета на поръчката следва да се разбират дейности/строителство по ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици, на обща стойност не по-малко от 500 000.00 лв. Участникът да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда, както следва:
• Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката - строителство;
• Система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на поръчката - строителство;Всеки участник, трябва да разполага с инженерно-технически състав от правоспособни лица, включващ минимум експертите посочени по долу.
1. «Технически ръководител» (1 бр.):
? Да притежава диплома за завършено Висше образование, Степен «Бакалвър» или «Магистър» – Строителен инженер по специалност «Пътно строителство» или «Транспортно строителство» или еквивалентна специалност;
? Да има натрупан професионален опит по специалността в строителството, който е минимум 2 (две) години
2. «Експерт Контрол на качеството»
? Да притежава валидно удостоверение / сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
? Да има нарупан специфичен професионален опит като специалист „Контрол на качеството” – минимум 1 (една) година.
3. «Специалист Здравословни и безопасни условия на труд»
? Да притежава валидно удостоверение за завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентенили еквивалентен документ за чуждестранни лица;
? Да има натрупан специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 (една) година.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация Сапарева баня, гр. Сапарева баня, ул. Германея 1, заседателна зала, ет.3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва