Деловодна информация
00339
2801-03738 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00339-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул. Г. С . Раковски № 7
гр. Ямбол BG343 8600 България
Мариана Петрова; Димитър Спасов +359 46681423/+359 46681422
mpetrova@yambol.bg +359 46662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/231
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на дезинсекция,дезакаризация,дезинфекция,дератизация на територията на общ.Ямбол;Прекоп.,разрохкване и дезин.на пясъка на общ.детски площадки;Извършване на профилак.дезинф. на общ. обекти.
90670000      
Услуги

В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности: Дезинсекция - включва дейности по аерозолни обработни на улици, паркове, междублокови пространства, водни площи по поречието на р. Тунджа срещу летящите форми на комарите и срещу пълзящи насекоми - /бълхи, хлебарки, мравки/, ларвицидна дезинсекция набиотопи, дезинсекция срещу бяла американска пеперуда; Дезакаризация - включва дейности относно обработване на детски заведения, детски кътове и площадки, зелени площи, междублокови пространства, терени определени за разходка на кучета и други срещу кърлежи, борба с влечуги; Дезинфекция - включва дейности относно третиране на улици, дворове и жилищни площи; Прекопаване, разрохкване и дезикфекция на пясъка на общински площадки за игра.; Дератизация - включва дейности относно полева и канална обработка срещу вредни гризачи;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90670000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Улици, паркове, междублокови пространства, водни площи по поречието на р. Тунджа, детски заведения, детски кътове и площадки, зелени площи, междублокови пространства и др. в гр. Ямбол

Предметът на настоящата обществена поръчка е:„Извършване на дезинсекция, дезакаризация, дезинфекция, дератизация на територията на община Ямбол; Прекопаване, разрохкване и дезинфекция на пясъка на общински детски площадки; Извършване на профилактични дезинфекции, дезинсекции и дератизации на помещения и дворни пространства на общински обекти”, в който влизат следните дейности: Дезинсекция: срещу летящи форми; срещу пълзящи форми; ларвицидна дезинсекция на биотопи; срещу бяла американска пеперуда; срещу имагиналните форми на комари през летния сезон минимум 4 обработки, в зависимост от климатичните условия; Дезинсекцията включва дейности по аерозолни обработки на улици, паркове, междублокови пространства, водни площи по поречието на р.Тунджа, срещу летящи форми на комарите и срещу пълзящи насекоми (бълхи, хлебарки, мравки), ларвицидна дезинсекция на биотипи и дезинсекция срещу бяла американска пеперуда. Приблизителната площ, на която се извършва една обработка за дезинсекция е 601 дка. Дезакаризация: обработване на детски заведения, детски кътове и площадки, зелени - тревни площи – минимум двукратно през пролетно-летния сезон – м. април, май, август и септември, тревни площи в градинки и паркове ежемесечно (Съгласно Наредба №1 от 5 януари 2018г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации), междублокови пространства, терени определени за разходка на кучета и други, срещу кърлежи, борба с влечуги. Приблизителната площ, на която се извършва една обработка за дезакаризация е 577 дка.; Дезинфекции - методи и средства за обезвреждане или редуциране броя на патогенните микроорганизми във външната среда.
Дезинфекция: включва дейности относно третиране на улици, дворове и жилищни площи; на пясъчници, разположени на открити обществени места. Прекопаването, разрохкването и дезинфекцията на пясъка на общински площадки за игра се извършва минимум веднъж в месеца, за периода от м. май до м. октомври (Съгласно Наредба №1 от 12.01.2009г. за условията и реда за устройство и безопасност на площадките за игра). Общият брой на пясъчници в общинските детски площадки на територията на гр. Ямбол са 93, в т.ч. 10бр. разположени на открити обществени места и 83бр. разположени в детски градини. Минималната площ, на която се извършва една обработка за дезинфекция е 507кв.м.; Дератизации - методи и средства за унищожаване на гризачи – резервоари на инфекции и вредители на селскостопанско и друго имущество. Дератизация: включва дейности относно полева и канална обработка срещу вредни гризачи(Съгласно Наредба №1 от 5 януари 2018г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации). Минималната площ на полева обработка, на която се извършва една обработка за дератизация е 300дка, а минималния брой за канална обработка на шахтите е 1400бр. Съгласно чл.3 от Наредба №1 от 5 януари 2018г. Дезинфекцията, дезинсекцията и дератизацията имат за цел унищожаване или намаляване числеността на вредителите (патогенни микроорганизми, членестоноги и гризачи), които могат да бъдат причинители, преносители и резервоари на заразни болести по хората и животните. Извършването на профилактични дезинфекции, дезинсекции и дератизации на помещения и дворни пространства на общински обекти включва обработка срещу битови насекоми и вредни гризачи на складове, кухненски и други помещения в Детски ясли и Детска кухня, Социални услуги Дом стари хора и Домашен социален патронаж, Общинско предприятие „Общински пазари“, Общинско предприятие „Платени зони за паркиране“, Общинско предприятие „Спортни имоти“, Общинско предприятие „Туризъм и култура“, Общинско предприятие „Комунални и обредни дейности“, Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“, Комплекс за социални услуги за деца и възрастни, Центрове за настаняване от семеен тип и защитено жилище.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Регистър ДДД дейности – Публична база данни за физическите и юридическите лица, които извършват дезинфекции, дезинсекции и дератизации, поддържан от Министъра на здравеопазването, съгласно чл. 13 от Наредба № 1 от 5 януари 2018 година за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизация, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За удостоверяване на горепосоченото изискване участникът при подаване на офертата декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на изискването участникът трябва да е вписан в Регистър ДДД дейности – Публична база данни за физическите и юридическите лица, които извършват дезинфекции, дезинсекции и дератизации към Министерството на здравеопазването, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя копие на документ за вписването в Регистър на лицата, извършващи дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 6 на Наредба №1/5.01.2018г. издадена от министъра на здравеопазването и министъра на земеделието, храните и горите.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
копие на удостоверение за придобита квалификация за извършващи дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 9, ал. 4 от Наредба №1/05.01.2018г. издадена от министъра на здравеопазването и министъра на земеделието, храните и горите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По аргумент от вида на правната норма на чл. 61 от ЗОП, а именно – диспозитивен, Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние.

По аргумент от вида на правната норма на чл. 61 от ЗОП, а именно – диспозитивен, Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 години, считано от датата, на подаване на офертата Участникът трябва да е изпълнил поне 2 (две) дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
2. За изпълнение на услугата, участникът следва да разполага с персонал.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството и да прилага система за управление на околната среда.


По т. 1 Под дейности, с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:Т.1: Извършване на дезинсекция и/или дезакаризация на площ минимум 500 дка. за една година и Т.2: Извършване на дезинфекция и/или дератизация, съответно както следва: -За дезинфекция минимум 400 кв. м., за една година.-За дератизация минимум 200 дка., за една година. Забележка: участникът следва да докаже изпълнението на всяка от дейностите по т.1 и т.2 на посочената площ, с извършването на една или повече от една услуги, в рамките на която са извършени всяка от дейностите.При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. 1б);По т. 2 - минимум 2 /двама/ ръководители на ДДД дейност, притежаващи удостоверения за ръководители за извършване на дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 9, ал. 4 от Наредба №1 от 05.01.2018г. издадена от министъра на здравеопазването и министъра на земеделието, храните и горите;
- минимум 1 / едно / лице, отговарящо за контрола на качеството;
- минимум 10 /десет/ лица, притежаващи удостоверения за изпълнител за извършване на дейности по дезинсекция, дезинфекция, дератизация и дезакаризация съгласно чл. 9, ал. 4 от Наредба №1 от 05.01.2018г. издадена от министъра на здравеопазването и министъра на земеделието, храните и горите.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.6; По т. 3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, със задължителен минимален обхват: извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на валиден сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
Участникът следва да прилага система за управление на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертифициране покриващ предмета на поръчката (дейности по извършване на дезинфекция и/или дезинсекция и/или дезакаризация и/или дератизация).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на валиден сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.
ВАЖНО: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверени копия или оригинали на валидни сертификати за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент и за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Наредба № 1 от 5 януари 2018г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизация.

III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/05/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Ямбол, сградата на община Ямбол, ул. Г. С. Раковски № 7, стая 100

Получените оферти се оварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Доп:изисквания:1.Участникът,определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение (ГИ) на договора за обществена поръчка в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.ГИ може да се предостави в една от следните форми:Парична сума;Банк.гаранция;Застраховка,която обезп. изпълнението чрез покритие на отгов. на изпълнителя;Усл. и срок. за задържане или освоб. на ГИ се уреждат в договора за об.поръчка;
В случай, че ГИ е под формата на банкова гаранция, същата следва да е с валидност най-малко 30(тридесет)дни след изпълнение на договора за обществена поръчка, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно, безусловно и неотменимо плащане при първо писмено искане на Възложителя, съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на сума по гаранцията за изпълнение.Когато ГИ е под формата на застраховка, същата следва да покрива пълната отговорност на изпълнителя за тези средства.Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.Същата е със срок на валидност равен на срока на договора, удължен с два месеца. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Текстът на застраховката се съгласува с възложителя.
2.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато:
2.1.са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1,т.1,2,3,4,5,6,7 от ЗОП
3.Възложителят може да отстрани от участие в процедурата участник, когато:
3.1.са налице обстоятелствата по чл.55,ал.1,т.1,2,3,4,5 от ЗОП
4. Други основания за отстраняване:
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
4.1. Участници, които са свързани лица по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, във връзка с § 2, т. 45 от ДР на ЗОП.
4.2.Участник, който няма право да участва в общ.поръчки на основание чл. 3,т.8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС,освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
4.3.Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ
4.4.Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
4.5.Участник, който е предложил обща цена за изпълнение на общ. поръчка в размер по-голям от определената в обявлението и документацията прогнозна (максимална) стойност за нейното изпълнение
4.6.Участник,за когото са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП.
Участниците могат да получат необх. инф. за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в Реп. Бълг.и относими към услугите, предм. на поръчката,както следва:а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП:тел. на НАП: 0700 18 700;Интернет адрес: www.nap.bg;Нац.осиг.институт (НОИ),тел. 0700 14 802,Адрес: гр. София,1303, бул.„Александър Стамболийски” № 62-64,Интернет адрес: www.noi.bg;Агенция по заетостта, интернет адрес: www.az.goverment.bg;ИА "Главна инспекция по труда", интернет адрес: www.gli.goverment.bg.;б)относно задълж.,свързани със закрила на заетостта и условията на труд:МТСП:Инт. адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2,тел: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва