Деловодна информация
00660
24-00-42 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00660-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Елхово 000970165
гр.Елхово, ул.Търговска №13
Елхово BG343 8700 България
Дияна Михнева +359 478-81274
obshtina@elhovobg.org +359 478-88034

Интернет адрес/и

www.elhovobg.org

http://www.elhovobg.org/profil_na_kupovacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://151.237.93.253:8001/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=fE4iOnf2DvA%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за изпълнение на СМР по процедура BG16RFOP001-2.002 ... продължава в раздел VI.3.
45000000      
Строителство

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрените инвестиционни проекти за следните обществени сгради:
ОП1-Сграда административна /ГПУ/ с идентификатор 27382.500.34.1 публична държавна собственост съгласно Акт на МВР;
ОП2-Сграда /ПНЗЛ и складове/ с идентификатор 27382.500.34.7 публична държавна собственост съгласно Акт на МВР;
ОП3-Административна сграда на РСПБЗН гр.Елхово с идентификатор 27382.500.7248“.
Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествено-стойностни сметки – Образец № 4.1, Образец № 4.2 и Образец № 4.3.
Описанията и изискванията към изпълнението на СМР са описани в Техническите спецификации – Приложение №1.1, Приложение №1.2 и Приложение №1.3.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1060492.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

Сграда административна /ГПУ/ с идентификатор 27382.500.34.1 публична държавна собственост съгласно Акт на МВР; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45321000      
45331000      
45310000      
45261000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

ул. „Морава“ № 1, гр. Елхово

Сграда - административна /ГПУ/“ се състои от една секция. Сградата е с три надземни етажа с полуподземен сутерен. Построена е през 1978 г. на ул. „Морава“ № 1, гр. Елхово, община Елхово, област Ямбол.
Конструкцията на сградата е монолитна скелетно - гредова със стоманобетонни греди, колони и междуетажни плочи. Стените са изпълнени от тухлена зидария. Покривът е плосък, със стоманобетонна покривна плоча и с покритие от битумна хидроизолация, върху бетон за наклон.
Сградата изпълнява функциите на администрация на ГПУ в гр. Елхово. Сградата на граничното полицейско управление е ситуирана в имот, който разполага с: площадки, вътрешни пътища, паркинги, общо 24 сгради, „каре от открит тип“ за разходка на арестанти, и обособени тревни площи.
На първият етаж са разположени общи помещения, кабинети, сървърно помещение, дежурна стая, складове, лекарски кабинети, помещение за ГРТ, санитарни помещения. На втория етаж се намират общи помещения, кабинети и санитарни. На третия етаж се намират общи помещения, кабинети, архивно помещение и санитарни Подпокривното пространство е неизползванемо. Застроената площ на сградата е 1 039 м2. РЗП - 3926 м2;
Сградата разполага с един централен вход на югозападната фасада на сградата и три допълнителни входа, като един от тях води към сутерена на сградата и е разположен откъм северозападната фасада на сградата. Централният вход, е със стара алуминиева врата с остъкление. Достъпът до сутерена се осъществява чрез дванадесет стъпала, през метална врата. Достъп до сутерена има и през стълбищната клетка в сградата, като сутерена не е отделен чрез врата. Централният вход на сградата се достъпва чрез шест стъпала от кота терен.
Към сградата няма изградени пристройки. Надстройки към сградата не са извършвани. Преустройства не са налични в общите части. Описанията и изискванията към изпълнението на СМР са описани в Техническата спецификация – Приложение № 1.1
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
532541.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, на Приорит. ос 2: „Подкрепа за енерг. ефект-ст в опорни центрове в перифер. райони“, по процед. BG16RFOP001-2.002 „Енерг. ефект-ост в периф. райони 2"

II.2) Описание 1

Сграда /ПНЗЛ и складове/ с идентификатор 27382.500.34.7 публична държавна собственост съгласно Акт на МВР 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45321000      
45331000      
45310000      
45261000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

ул. „Морава“ № 1, гр. Елхово

Сграда /ПНЗЛ и складове/ към ГПУ-Елхово се състои от една секция. Сградата е с два надземни етажа с полуподземен сутерен. Построена е през 1959 г. на ул. „Морава“ № 1, гр. Елхово, община Елхово, област Ямбол.
Конструкцията на сградата е монолитна скелетно - гредова със стоманобетонни греди, колони и междуетажни плочи. Стените са изпълнени от тухлена зидария. Покривът е скатен, изграден от дървена конструкция с покритие от керамични керемиди, върху дъсчена обшивка.
Сградата е строена да изпълнява функциите на ГПУ в гр. Елхово. Сградата на граничното полицейско управление е ситуирана в имот, който разполага с: площадки, вътрешни пътища, паркинги, общо 24 сгради, „каре от открит тип“ за разходка на арестанти, и обособени тревни площи.
На първият етаж са разположени общи помещения и складове. На втория етаж се намират помещения за задържане, помещения за водене на разпити, свиждания, санитарни възли и други общи помещения. Подпокривното пространство е неизползванемо. Застроената площ на сградата е 599 м2. РЗП 1750 м2.
Сградата разполага с два централни входа на югоизточната и северозападната фасада на сградата и три допълнителни входа, като два от тях водят към сутерена на сградата, а третия е разположен откъм северозападната фасада на сградата. Единия централен вход, е с дървена врата с остъкление, а другия е с плътна метална врата. Достъпът до сутерена се осъществява чрез различен брой стъпала, през две дървени врати, като единия вход е неизползваем. Централните входове на сградата се достъпват чрез различен брой стъпала от кота терен.
Към сградата няма изградени пристройки. Надстройки към сградата не са извършвани. Преустройства не са налични в общите части.
Описанията и изискванията към изпълнението на СМР са описани в Техническата спецификация – Приложение № 1.2.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
358103.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, на Приорит. ос 2: „Подкрепа за енерг. ефект-ст в опорни центрове в перифер. райони“, по процед. BG16RFOP001-2.002 „Енерг. ефект-ост в периф. райони 2"

II.2) Описание 1

Административна сграда на РСПБЗН гр.Елхово с идентификатор 27382.500.7248“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45321000      
45331000      
45310000      
45261000      
45421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

ул. "Огнеборец" 1, гр. Елхово

Сградата на РСПБЗН в гр. Елхово е двуетажна масивна сграда със сутерен. Изпълнена е по монолитен начин, със стоманобетонови подови конструкции и тухлени носещи зидове. Стените в сутеренния етаж са изпълнени с каменна зидария, а всички останали стени над цокъла - с тулена зидария. Впоследствие към основната сграда са изградени два гаража, единият е изпълнен монолитно (гараж–МПС), а другият е сглобяема стоманобетонна конструкция (гараж за специализирани автомобили), с ограждане и покритие от панели. Покривът над основната сграда е скатен, тип „покрив с въздушен слой”, а покривите над гаражите са плоски, без въздушен слой. Гаражите и двата етажа на сградата са отопляеми, а сутеренът – неотопляем. Отоплението е с един топлоизточник – водогреен котел на промишлен газьол.
Основната сграда е завършена и въведена в експлоатация през 1958 година. РЗП 933,00 м2.
Външните стени на сградите са пет различни типа, а именно:
Тип 1 - сутеренни стени от каменна зидария с дебелина 50см, изпълнени са до нивото на първия етаж.. Стените са измазани отвътре с вароциментова мазилка, отвън е изпълнена декоративна циментова замазка
Тип 2 - стени от тухлена зидария с дебелина 37см, изпълнени са до нивото на втория етаж. Стените са измазани отвътре с варова мазилка, отвън е изпълнена гладка вароциментова мазилка
Тип 3 - стени от тухлена зидария с дебелина 25см, изпълнени са до нивото на стрехата на покрива. Стените са измазани отвътре с варова мазилка, отвън е изпълнена гладка вароциментова мазилка.
Тип 4 – стоманобетонни стенни панели с дебелина 20см, с тях е изпълнено ограждането на един от гаражите. Стените са измазани отвътре и отвън с циментова мазилка.
Тип 5 – Врати по южната фасада, на гаражите и при входа към сутерена от двора. Изпълнени са от стоманена ламарина и рамки от стоманени профили. Описанията и изискванията към изпълнението на СМР са описани в Техническата спецификация – Приложение № 1.3
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
169847.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, на Приорит. ос 2: „Подкрепа за енерг. ефект-ст в опорни центрове в перифер. райони“, по процед. BG16RFOP001-2.002 „Енерг. ефект-ост в периф. райони 2"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четвърта категория, за Обособена позиция № 1, за Обособена позиция № 2 и за Обособена позиция № 3, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
За удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четвърта категория).

За удостоверяване: Участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е четвърта категория).
Доказване: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

т.1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на СМР /строителство/ поне на един обект, идентично или сходно с предмета на обособената позиция, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради с РЗП, както следва:
За Обособена позиция № 1- 3 900 м2; За Обособена позиция № 2 – 1 700 м2; За Обособена позиция № 3 - 900 м2;
* В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, изискването за всяка обособена позиция ще се счита за изпълнено, ако участникът покрива по - високите от изискуемите параметри за РЗП.
т.2. За изпълнение на строителството участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката технически персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания:
- Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ.
• общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция.
- Специалист за контрол по качеството: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
- Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен.
т.3. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следния стандарт: ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.


По т.1. - Удостоверяване - При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.1. - Доказване: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2. - Удостоверяване - При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от еЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Общ и специфичен професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
По т.2. - Доказване: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
По т.3. - Удостоверяване - При подаване на офертата участникът попълва поле Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
По т.3. - Доказване: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи копие на ISO 9001:2015 Система за управление на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
Възложителят превежда до 20 (двадесет) % авансово плащане от сумата за изпълнение на СМР. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане.
Гаранцията може да се предостави в една от следните форми:
-Парична сума;
-Банкова гаранция;
-Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Елхово, ул.Търговска №13, заседателна зала в сградата на Община Елхово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел II.1.1. ......... „Енергийна ефективност в периферните райони-2“ на приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ от ОП „Региони в растеж 2014-2020г.“ за следните обществени сгради: ОП1-Сграда административна /ГПУ/ с идентификатор 27382.500.34.1 публична държавна собственост съгласно Акт на МВР; ОП2-Сграда /ПНЗЛ и складове/ с идентификатор 27382.500.34.7 публична държавна собственост съгласно Акт на МВР; ОП3-Административна сграда на РСПБЗН гр.Елхово с идентификатор 27382.500.7248“
1. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл.54, ал.1 от ЗОП.
2. Национални основания за отстраняване от участие са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 45 от допълнителните разпоредби на ЗОП между кандидати/участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
-Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: 1000 София, ул. "Уйлям Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6000, интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
-Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443; 0800 88 001, интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg. Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда": София 1000, бул. „Дондуков" № 3, телефон: 02/ 8101 759; 0700 17 670.
4. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката по ал. 2 за всяка от позициите се представят поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри", с посочване на обособената позиция, за която се отнасят.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва