Деловодна информация
03615
202 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
03615-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

София Тех Парк АД 202099976
бул. Цариградско шосе № 111 Ж, ет. 2
София BG411 1784 България
Илиана Грозданова +359 889900614
i.grozdanova@sofiatech.bg +359 24772898

Интернет адрес/и

www.sofiatech.bg

https://sofiatech.bg/stp/buyer-profile-stp/?lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sofiatech.bg/buyer-profile/2019-advertising/%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга про-иновативна инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Организиране на промоционални и информационни кампании по проект „Научно-технологичен парк-фаза 2" по ОП „Иновации и конкурентоспособност“2014-2020 съгласно договор №BG16RFOP002-1.003-0001-C01
79952000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Организиране на промоционални и информационни кампании по проект „Научно-технологичен парк - фаза 2" по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 - 2020 г. съгласно договор № BG16RFOP002-1.003-0001-C01“ и включва следните дейности:
Дейност № 1: „Логистично обезпечаване и организиране на регионален форум“
Дейност № 2: „Изработване, конфигуриране и гаранционна поддръжка на иновативна платформа за млади предприемачи под марката София Тех Парк и провеждане на национална кампания за лансирането й“
Дейност № 3: „Медия планиране и купуване за осъществяване на рекламна кампания в национални медии“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
213053.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

За дейност 1 – гр. София, Република България
За дейност 2 – Република България
За дейност 3 – Република България

Предметът на обществената поръчка е „Организиране на промоционални и информационни кампании по проект „Научно-технологичен парк - фаза 2" по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 - 2020 г. съгласно договор № BG16RFOP002-1.003-0001-C01“ и включва следните дейности:
Дейност № 1: „Логистично обезпечаване и организиране на регионален форум“, която включва извършване на следното: Изработване на стратегия за провеждане на Регионален форум;Организация на Регионалния форум;Осигуряване на регистрация на участниците в Регионалния форум;Изработване на рекламни материали за Регионалния форум;Изработване на медия планиране и медия купуване за Регионалния форум, в т. ч. анонсиращи прессъобщения – в български национални медии и в националните медии на 13-те държави от ПСЮИЕ (съответно на български и английски език);Информационна кампания в социалните мрежи;Изработване на двуезична (български и английски) подстраница или активен банер за целите на организирането на Регионалния форум към интернет страницата на София Тех Парк;Организиране на информационни събития преди и след Регионалния форум;Осигуряване на превоз за участниците в Регионалния форум;Осигуряване и заплащане на две нощувки със закуска в хотел за участниците в Регионалния форум;Организиране на кетъринг по време на провеждането на Регионалния форум;Осигуряване на дизайн и обзавеждане на Регионалния форум;Осигуряване на професионално фото и видео заснемане на Регионалния форум;Техническо осигуряване на Регионалния форум
Дейност № 2: „Изработване, конфигуриране и гаранционна поддръжка на иновативна платформа за млади предприемачи под марката София Тех Парк и провеждане на национална кампания за лансирането й“, която включва извършване на следното: Изработване на интернет платформа и организация на конкурс за иновативни бизнес идеи на млади предприемчиви и иновативни хора;Организиране на информационни събития в партниращи университети в страната;Създаване на концепция, организация и провеждане на конкурс за иновативни бизнес идеи сред партниращите университети;Организиране на кампания в медиите по време на информационната кампания
Дейност № 3: „Медия планиране и купуване за осъществяване на рекламна кампания в национални медии“, която включва извършване на следното: Медия планиране, подготовка, организиране и разпространение на публикациите под формата на статии или част от специални рубрики в националните печатни и онлайн медии, на новинарски материали или участия в специални рубрики, или публицистични предавания в радио вериги с национален обхват и на новинарски материали или участия в специални рубрики или публицистични предавания в медии с цифрово наземно телевизионно разпръскване;Анализи на публикациите в националните печатни и онлайн медии и материалите, материалите, излъчени по радио вериги с национален обхват и тези излъчени по медии с цифрово надземно телевизионно разпръскване.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническо предложение    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
213053.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането ще бъде осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-1.003-0001-C01“ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ“ 2014-2020.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката през последните три години от датата на подаване на офертата. Под „сходни дейности“ да се разбира: дейности, свързани с организиране и управление на международни събития с минимум 200 (двеста) участника, дизайн и печат на рекламни материали, реализация на медийни/информационни кампании, медия планиране и купуване за осъществяване на рекламни кампании в национални медии.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, които участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществената поръчка или от участниците в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел В, Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
2. Участниците в процедурата да прилагат система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:…… или еквивалентен стандарт (еквивалентна система) за управление на качеството, с обхват организиране и/или провеждане на информационни и/или комуникационни и/или промоционални и/или рекламни кампании и събития.. Участникът удостоверява съответствието си с поставения критерий с представяне на информация в част ІV, раздел „Г” от еЕЕДОП, където посочва има ли на разположение валидeн Сертификат за въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на EN ISO 9001:20..... или еквивалентен стандарт за въведена система за управление на качеството с обхват, съответстващ на предмета на поръчката. Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП са: заверено копие от валиден Сертификат издаден на името на участника, удостоверяващ, че има въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001: .... или др.еквивалентен стандарт (система) за управление на качеството с посочения обхват или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3.Участникът следва да разполага с екип от минимум 5 (пет) ключови експерта. Съчетанието от специфични умения на експертите трябва да позволяват предоставянето на услугите в процеса на изпълнение на договора, както и гарантирането на гладко протичане на събитието. Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в екипа на участника.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Списък на персонала и/или членовете на ръководния състав (екипа), който ще изпълнява поръчката, в който са посочени професионалната компетентност, професионалния и специфичен опит на лицата), които участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора за обществената поръчка или от участниците в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, като попълват съответното поле от раздел В, Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.


1. през последните три години от датата на подаване на офертата участникът следва да е организирал поне едно международно събитие с минимум 200 (двеста) участника, да е осигурил дизайн, предпечат и печат на рекламни материали (без значение е вида и обема на рекламните материали), да е организирал поне една медийна/информационна кампания и да е извършил медия планиране и купуване за осъществяване на поне една рекламна кампания в национални медии.
2. Участниците в процедурата да имат въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:…… или еквивалентен стандарт (еквивалентна система) за управление на качеството, с обхват организиране и/или провеждане на информационни и/или комуникационни и/или промоционални и/или рекламни кампании и събития.
3. Участникът следва да разполага с експерти, както следва:
Ключов експерт № 1 „Организиране на събития“- Ръководител екип, който да отговаря за подготовката и провеждането на събитията, както и да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка.
Образователна степен - Oбразователно-квалификационна степен „магистър” в област „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление: „Обществени комуникации и информационни науки“ или „Администрация и управление“ или „Икономика“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области (направления), еквивалентни на посочените; Владеене на английски език;
Професионален опит - минимум 3 години опит в областта на организиране на публични събития.
Специфичен опит – да е бил ръководител на екип за организиране на поне едномеждународно събитие за минимум 200 участника
Ключов експерт № 2 - „Дизайн и предпечатна подготовка“
Образователна степен - Oбразователно-квалификационна степен „бакалавър” в област „Природни науки, математика и информатика” или „Изкуства“, професионално направление: „Информатика и компютърни науки“ или „Изобразително изкуство“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области (направления), еквивалентни на посочените;
Професионален опит - минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка.
Ключов експерт № 3 - „Публични комуникации“ - двама експерти
Образователна степен - Oбразователно-квалификационна степен „магистър” в област „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление: „Обществени комуникации и информационни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области (направления), еквивалентни на посочените;
Професионален опит - минимум 3 години опит в областта на публичните комуникации и/или връзки с обществеността.
Ключов експерт № 4 – „ИТ специалист“
Oбразователно-квалификационна степен „магистър” в област „Природни науки, математика и информатика”, професионално направление: „Информатика и компютърни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области (направления), еквивалентни на посочените;
Професионален опит - минимум 3 години в областта на проектирането и програмирането на интернет страници.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение предмета на обществената поръчка е не повече от 180 (сто и осемдесет) дни, считано от датата на сключване на договора за възлагане на изпълнението на обществената поръчка.
Място за изпълнение на услугата: Република България
Сроковете и начина на изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката, както и редът за тяхното отчитане, е съгласно Техническата спецификация, представляваща Приложение № 1 към документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на София Тех Парк АД, находяща се на адрес: гр. София, бул. Цариградско шосе № 111 Ж

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в процедурата ще бъде отстранен участник:
1.за когото е налице някое от основанията свързани с личното състояние на участниците по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и посочените от Възложителя основания по чл.55,ал.1,т.1,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП възникнали преди или по време на процедурата.
2. за когото са налице забранителните основания по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
3. за когото е налице някое от забранителните обстоятелства по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действит. собственици, освен ако не е приложима разпоредбата на чл.4 от същият закон.
4.който участва в поръчката като подизпълнител на друг участник или като член на обединение в офертата на друг участник. Т.е. участници, за които е установено, че са нарушили забраната чл.101, ал.9 и ал.10 от ЗОП.
5. който е свързано лице с други участници в процедурата по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП.
6. който не отговарят на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
7. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката или на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл.115 от ЗОП.
8. който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.
9. който след покана от Възложителя и в определения в нея срок, не удължи срока на валидност на офертата си.
10.който е представил оферта, която не е на български език и/или е предложил цена за изпълнение на поръчката, която надвишава максимално определената от възложителя.
11.който е свързано лице с Възложителя по смисъла на чл. 4.1. от Общите условия към договорите по ОП „Иновации и конкурентоспособност” и по отношение на който е налице конфликт на интереси, съгласно Общите условия на договорите по същата ОП.
12. когато не посочи в офертата си действителните собственици по смисъла на §2,ал.1 от ДР на ЗМИП на юрид. лице, което представл. и когато не могат да докажат произх. на пар. средства за учредяване на гаранцията за изпълнение на договора за общ. поръчка в съответствие с чл. 59 от ЗМИП.
За изпълнител на обществената поръчка ще бъде избран участникът,предложил икономически най-изгодната оферта, която ще бъде определена по критерия оптимално съотношение качество/цена, съгласно чл.70,ал.2,т.3 ЗОП, което се оценява въз основа посочените показатели. Гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след приключване на изпълнението на дейностите по договора, като 30% (тридесет на сто) от нея е за обезпечаване на гаранционната поддръжка на интернет платформата за иновативни идеи. Възложителят изисква и гаранция, обезпечаваща авансовото плащане, в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията, обезпечаваща авансовото плащане се освобождава в срок до 3 (три) дни след връщане или усвояване на аванса. Авансът се счита за усвоен след изпълнение на дейностите по предмета на поръчката (с изключение на гаранционната поддръжка на иновативната платформа, отчетени от Изпълнителя и съответно приети без забележки от Възложителя, което се удостоверява с подписване на двустранни протоколи.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението на възложителя за откриване на процедурата се подава при условията и реда на чл. 196—199 от ЗОП. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Срокът по чл. 100, ал. 3 от ЗОП е 14-дневен и започва да тече от публикуването на решението в РОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
София Тех Парк АД
бул. Цариградско шосе № 111 Ж, ет. 2
София 1784 България
i.grozdanova@sofiatech.bg +359 889900634
https://sofiatech.bg/stp/buyer-profile-stp/?lang=bg +359 24772898

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва