Деловодна информация
00080Министерството на здравеопазването
РД-........................... 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00080-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя № 5
гр. София BG411 1000 България
Стефка Хлебарова +359 29301350
shlebarova@mh.government.bg +359 29301451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplnitel-za-izvrshvane-na-inzhenering-pr/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplnitel-za-izvrshvane-na-inzhenering-pr/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг(проектиране, строителство и авторски надзор)-2"
45000000      
Строителство

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор)-2“ по проект BG16RFOP001-5.001-0054 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2“ по процедура BG16 RFOP 001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., включваща 4 обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4275730      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на инженеринг(проектиране, строителство и автoрски надзор)-2" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413
BG415
BG311

гр. Благоевград, гр. Кюстендил и гр. Видин

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор)“, включваща следните обекти:
1.1. Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Благоевград
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Благоевград, ул. "Братя Миладинови", ЕКАТТЕ 04279, кад. район 603, ПИ № 105, ПИ с идентификатор 04279.603.105
1.2. Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. Кюстендил
-Вид СМР – ново строителство,
-гр. Кюстендил, ул. "Даскал Димитрий" № 30, ПИ с идентификатор 41112.503.4462
1.3. Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Видин
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Видин, к-с "Хр. Ботев", ул. "Дим. Цухлев" № 44, ПИ с идентификатор 10971.505.1174.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1068900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 22/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализ. здравно-социална грижа за деца с увреждания-2“по процедура BG16 RFOP 001-5.001„Подкрепа за деинституционализация за грижите за деца"

Посочената в т. II.1.5 и II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация

II.2) Описание 1

"Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор)-2" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344
BG

гр. Казанлък и гр. Стара Загора

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор)“, включваща следните обекти:
2.1.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Казанлък
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Казанлък, ЕКАТТЕ: 35167, кв. 409, УПИ III, ПИ с идентификатор 35167.505.200
2.2.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Казанлък
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Казанлък, ЕКАТТЕ: 35167, кв. 409, УПИ III, ПИ с идентификатор 35167.505.200
2.3. Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Стара Загора
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Стара Загора, "Борова гора", квартал 252б, УПИ I, ПИ с идентификатор 68850.530.11
2.4.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Стара Загора
-Вид СМР – преустройство на съществуващи сгради,
-Адрес: гр. Стара Загора, квартал 252, УПИ II, ПИ с идентификатор 68850.504.5033
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1425200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 22/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специал. здравно-социална грижа за деца с увреждания-2“по процедура BG16 RFOP 001-5.001„Подкрепа за деинституционализация за грижите за деца"

Посочената в т. II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация

II.2) Описание 1

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг(проектиране, строителство и авторски надзор)-2 " 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG343
BG342

гр. Бургас, гр. Ямбол и гр. Сливен

Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор)“, включваща следните обекти:
3.1 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Бургас
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Бургас, к-с "Меден рудник", зона "Б", кв. 20, УПИ V с идентификатор 07079.653.559;
3.2 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Ямбол
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Ямбол, ул. Вит № 75, кадастрален район 528, ЕКАТТЕ: 87374, УПИ III 364 в кв. 84, ПИ с идентификатор 87374.528.364;
3.3 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Сливен
-Вид СМР – преустройство на съществуващи сгради,
-Адрес: гр. Сливен, ул. "Георги Икономов" 48, кв. "Клуцохор", ПИ с идентификатор 67338.544.79
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1069030      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 22/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализ. здравно-социална грижа за деца с увреждания-2“по процедура BG16 RFOP 001-5.001„Подкрепа за деинституционализация за грижите за деца"

Посочената в т. II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация

II.2) Описание 1

"Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) -2" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325
BG324

гр. Разград и гр. Силистра

Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор)“, включваща следните обекти:
4.1 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. Разград
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Разград, ул. "Добровска" 51, ПИ с идентификатор 61710.504.115;
4.2 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания, с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Силистра
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Силистра, улица "Серес", кв. 2, УПИ XI, 9158, ПИ с идентификатор 66425.501.9158
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
712600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 22/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2“по Процедура BG16RFOP001-5.001„Подкрепа за деинституционализация на грижите за децa"

Посочената в т. II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в процедурата следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, а за чуждестранни лица, в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата в която са установени, за минимум ПЪРВА ГРУПА, ПЕТА КАТЕГОРИЯ от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (Обн. ДВ. бр.100 от 15 Декември 2017 г.) или по-висока категория строежи или еквивалентна или по-висока категория за чуждестранните участници.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, са: заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС, съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), в случай, че информацията не може да бъде достъпна чрез публичен регистър.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора, в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за чуждестранни лица са: валиден документ за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, в случай, че информацията не може да бъде достъпна чрез публичен регистър.
Участник, чуждестранно лице, който бъде избран за изпълнител на поръчката, преди подписване на договора за изпълнение е необходимо да се впише в ЦПРС, съответстващо на категорията на обекта (във връзка с чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ). Във връзка с това, за чуждестранни лица документите за поставения критерий, които се представят от участника определен за изпълнител преди сключване на договора, в случаите на чл. 67, ал. 6 от ЗОП са заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС, съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), в случай, че информацията не може да бъде достъпна чрез публичен регистър.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, РАЗДЕЛ А "ГОДНОСТ" от еЕЕДОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в процедурата да имат застраховка „Професионална отговорност“ със съответното покритие.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, са: доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност" - заверено копие от валидна застрахователна полица, копие на разписките за платените застрахователни премии и др., съгласно изискването на чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 2, т. 5 и респективно ал. 1, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17/02.03.2004 г.).
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило заверено копие от еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (чл. 171а от ЗУТ).
В случаите по чл. 171а, ал. 1, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, се представя допълнително заверено копие от валидна застрахователна полица или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, БУКВА " Б" от еЕЕДОП


Участниците в процедурата следва да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи първа група, пета категория или в размер минимум 70 000 лв. Когато едно лице осъществява две или повече дейности като участник в строителния процес, всяка от дейностите подлежи на задължително застраховане при спазване на минималните суми по чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Участниците в процедурата следва да притежават застраховка „Професионална отговорност на проектанта“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 1, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи първа група, пета категория или в размер минимум 35 000 лв. Когато едно лице осъществява две или повече дейности като участник в строителния процес, всяка от дейностите подлежи на задължително застраховане при спазване на минималните суми по чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, доказателство за наличие на Застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране се представя за всеки един от проектантите поотделно или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (чл. 171а от ЗУТ).
Изпълнителят следва да поддържа валидни застраховките „Професионална отговорност“ за целия период на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството. Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентна система за управление на качеството, с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради, издаден на името на участника. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, БУКВА " Г" от еЕЕДОП
2.Участниците в процедурата да прилагат системи за опазване на околната среда.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентна система за опазване на околната среда, с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради, издаден на името на участника. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, БУКВА " Г" от еЕЕДОП


Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентна система, с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради, издаден на името на участника.
Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентна система, с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради, издаден на името на участника.
Продължение от III.1.3)
3. Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и (най-малко една) с предмет и обем (по застроена площ), сходна/и с предмета на поръчката.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: списък на строителството, сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което/които съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, БУКВА " В" от еЕЕДОП.
Изискано минимално ниво: Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейност/и (най-малко една) с предмет и обем (по застроена площ), сходна/и с предмета на поръчката.
Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира обект, които включва изпълнение на строителство (изграждане) на административна и/или жилищна и/или производствена и/или смесена сграда и обем по застроена площ: минимум 400 кв. м.
4.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват проектирането и строителството.В случаите на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на техническите лица и/или организации включени или не в структурата на участника, лицата които ще отговарят за контрол на качеството и лицата които ще изпълняват проектирането и строителството с посочено образование, опит в областта и придобита квалификация, номер на валидно удостоверение за проектантска правоспособност или номер на вписване в съответния регистър на държавата в която са установени.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, БУКВА " В" от еЕЕДОП.
Изискано минимално ниво: Участникът към момента на сключване на договор следва да разполага с технически лица, които ще извършват инженеринга:
- За проектантски екип:
Ръководител на екипа: висше образование с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалент съгласно законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство и с общ професионален опит по специалността не по-малко от 5 г. и специфичен професионален опит като ръководител проект при проектиране и авторски надзор на минимум една сграда;
Проектантът по част „Архитектура“ – да притежава проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите в инвестиционното проектиране или еквивалент съгласно законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство;
Проектантите по част "Конструкции", "В и К", ОВК, "Електро" и "Пожарна безопасност"- да притежават проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или еквивалент съгласно законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, площад "Света Неделя" 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от цената на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП и следва да отговаря на изискванията на чл. 111 от ЗОП.
Гаранция обезпечаваща авансовото плащане: В случай, че изпълнителят е оферирал в ценовото си предложение начин на плащане чрез авансово плащане, същият предоставя гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размера, който е посочен в ценовото му предложение (до 30% от цената на Договора, с вкл. ДДС).
Гаранцията се предоставя в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП и следва да отговаря на изискванията на чл. 111 от ЗОП.
Продължение от III.1.3)
Лице притежаващо удостоверение по образец (съгласно чл. 12, ал. 5, т. 3 от Наредба № 2 за проектантската правоспособност на инженерите, регистрирани е КИИП) за вписване в Регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране като лице, упражняващо технически контрол по част конструктивна.
*Забележка: Всички проектанти следва да притежават пълна или ограничена проектантска правоспособност (съгласно изискванията на закона) и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП), или в Регистъра на архитектите с проектантска правоспособност в Камарата на архитектите или съответен регистър на държавата в която са установени.
За строителния екип:
1.Ръководител-екип -1 брой, притежаващ висше образование с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалент съгласно законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, и придобита квалификация „строителен инженер", и с опит в областта на строителството минимум 3 (три) години и участие в екип, свързан с ръководство на строителните работи и осигуряване изпълнението на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 - 5 от ЗУТ на минимум 1 (един) изпълнен обект с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка; За всеки от обектите включени в обособената позиция е необходимо да има по един от следните специалисти:
2.Технически ръководител - лице, с квалификация съгласно чл. 163а от ЗУТ и с опит в областта на строителството минимум 3 (три) години и участие в екип, свързан с ръководство на строителните работи и осигуряване изпълнението на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 - 5 от ЗУТ на минимум 1 (един) обект с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
3.Експерт по Здравословни и безопасни условия на труд, изпълняващ функции Координатор по безопасност и здраве - Отговарящ на изискванията съгласно чл. 5 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба и със следния опит: участие в екип, свързан с извършване на дейности по безопасност и здраве на минимум 1 (един) обект с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под „опит, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира опит при изпълнение на строителство (изграждане) на административна и/или жилищна и/или производствена и/или смесена сграда.
Едно лице може да изпълнява функциите на Технически ръководител или на Експерт по Здравословни и безопасни условия на труд, изпълняващ функции Координатор по безопасност и здраве на един, на няколко или на всички обекти включени в обособената позиция. График: Срок за изготвяне на инвестиционни проекти за строежите за всички обекти включени в съответната обособената позиция: -До 30 календарни дни изработка на „Идеен проект“ в два варианта за всеки обект в обособената позиция; -До 45 календарни дни за изработка на „Работен проект“ във всички проектни части след одобрението на "Идейния проект"
Продължава в VI.4.3.) Подаване на жалби

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП-срещу решението за откриване на процедура и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
Продължение от VI.3) Допълнителна информация
Срок за изпълнение на СМР за всички обекти в обособената позиция: до 290 /двеста и деветдесет/ календарни дни от подписване на първия протокол за откриване на строителна площадка.
Срокът за осъществяване на авторски надзор започва да тече с откриване на строителната площадка за обекта и заверка на заповедна книга и е до датата на въвеждане на обекта в експлоатация, респективно за цялата дейност на обособената позиция: издаване на Удостоверение/я за въвеждане в експлоатация за всички обекти, предмет на обособената позиция.
Гаранционните срокове за изпълнение на строително монтажните работи се определят от изпълнителя в представеното от него Техническо предложение, като същите не могат да бъдат по-кратки от минималните срокове, посочени в чл. 20 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва