Деловодна информация
00030
К -646 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00030-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Росица Тодорова експерт Обществени поръчки +359 86-816280
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=484%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=484%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Деловодство +359 86-816206
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=484%20

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор), по проект „Социални услуги в общността за възрастни хора и хора с увреждания в гр. Силистра”
45000000      
Строителство

Предвидените за изпълнение дейности включват два етапа: Първи етап: Изготвяне на Технически инвестиционен проект за изграждане на ЦГЛПР и ЦГВХНС;
Втори етап: Изпълнение на СМР, което включва – изпълнение на строително монтажни дейности в пълно съответствие на одобреният ИП и извършване на авторски надзор по време на СМР; Максимален капацитет на Център за грижа за лица с психични разстройства 15 души, и съответно за Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване 15 души
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
769797.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на Център за грижа за лица с психични разстройства ЦГЛПР 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71200000      
71315000      
71321000      
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Силистра, с. Айдемир

Проектиране и изграждане на Център за грижа за лица с психични разстройства в общински поземлен имот с идентификатор 00895.502.4406 по КККР с. Айдемир. Пространствено и функционално Центърът за лица с психични разстройства, следва да бъде съобразен с изискванията по отношение осигуряване на подходящи условия за 15 броя лица. Части на инвестиционният проект: Архитектура; Строителни конструкции; Водоснабдяване и канализация - сградни инсталации и площадково отводняване; Електрическа - силнотокови и слаботокови инсталации;Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация; Енергийна ефективност; Интериор и обзавеждане: Паркоустрояване и благоустрояване; Пожарна безопасност;План за управление на отпадъците; План за безопасност и здраве; Проектно Сметна документация (Подробни количествени сметки по всички части и Обобщена подробна количествена и количествено - стойностна сметка);Технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 2006 на МРРБ; По Проекта ще бъде осъществяван авторски надзор от Проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта на надзора е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на техническите проекти, както и да дава указания по време на изпълнението, и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализирането на проектите. Обемът на строежа, като цяло и отделните СМР следва да се изпълнят при точно спазване на ИП, заложените количества по видове дейности в сметната документация към отделните части на одобрения ИП и тяхното остойностяване - както за единичните цени по позиции, така и относно общата цена за изпълнението, съгласно КСС.Изисквания за проектиране: Да се предвидят следните основни групи помещения и площи с техните ориентировъчни площи: Спални помещения – 130м2; Санитарни помещения с баня-30м2; Санитарно помещение с баня за персонала-5м2; Стая /стаи за персонала-20м2; Кухненски бокс (кухня), разливочно и трапезария (кът за хранене)-45м2; Дневна стая-30м2; Втора дневна стая-25м2; Стая за терапия-10м2; Мокро помещение-15м2; Складови помещения-20м2; Обслужваща площ-30м2;обща прогнозна Разгъната застроена площ РЗП до 360 м2.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционния технически проект    30
Срок за изпълнение на СМР по проекта    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
382568.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Социални услуги в общността за възрастни хора и хора с увреждания в гр. Силистра”, по ДБФП № BG16RFOP001-5.002-0010-C01 , ОП Региони в растеж2014-2020г.

Прогнозната стойност на обществената поръчка се явява и максимално допустима за участниците.По дейности както следва:
1.За изготвяне на инвестиционен технически проект: до 15000.00 лв.без ДДС;2.За изпълнение на СМР на обекта:до364568,40 лв. без ДДС;3.За осъществяване на авторски надзор на обекта: до 3000,00 лв.без ДДС.Оферти надхвърлящи максималните стойности ще бъдат предложени за отстраняване

II.2) Описание 1

Изпълнение на инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване /ЦГВХНС/" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
45310000      
45332000      
45261400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

община Силистра, с. Айдемир

Проектиране и изграждане на Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване в общински поземлен имот с идентификатор 00895.502.4407 по КККР с. Айдемир. Пространствено и функционално ЦГВХНС, следва да бъде съобразен с изискванията по отношение осигуряване на подходящи условия за 15 броя лица. Части на инвестиционният проект: Архитектура; Строителни конструкции; Водоснабдяване и канализация - сградни инсталации и площадково отводняване; Електрическа - силнотокови и слаботокови инсталации;Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация; Енергийна ефективност; Интериор и обзавеждане: Паркоустрояване и благоустрояване; Пожарна безопасност;План за управление на отпадъците; План за безопасност и здраве; Проектно Сметна документация (Подробни количествени сметки по всички части и Обобщена подробна количествена и количествено - стойностна сметка);Технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 2006 на МРРБ; По Проекта ще бъде осъществяван авторски надзор от Проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта на надзора е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на техническите проекти, както и да дава указания по време на изпълнението и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализирането на проектите. Обемът на строежа, като цяло и отделните СМР следва да се изпълнят при точно спазване на ИП, заложените количества по видове дейности в сметната документация към отделните части на одобрения ИП и тяхното остойностяване - както за единичните цени по позиции, така и относно общата цена за изпълнението, съгласно КСС.Изисквания за проектиране: Спални помещения – 160м2; Санитарни помещения с баня-30м2; Санитарно помещение с баня за персонала-5м2; Стая /стаи за персонала-25м2; Кухня /разливочно/миялно и трапезария (кът за хранене)-25м2; Дневна стая-35м2;Мокро помещение-15м2; Складови помещения-20м2; Обслужваща площ-35м2; обща прогнозна Разгъната застроена площ РЗП до 350 м2.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на технически инвестиционен проект    30
Срок за изпълнение на строително монтажни работи    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
387229.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Социални услуги в общността за възрастни хора и хора с увреждания в гр. Силистра”, по ДБФП № BG16RFOP001-5.002-0010-C01, ОП Региони в растеж 2014-2020г.

Прогнозната стойност на обществената поръчка се явява и максимално допустима за участниците.По дейности както следва:1.За проектиране технически инвестиционен проект: до 15000.00 лв.без ДДС;2.За изпълнение на СМР на обекта:до369229.50 лв. без ДДС;3.За осъществяване на авторски надзор на обекта: до 3000,00 лв.без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя (ЦПРС), на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), в която попада обектът на поръчката: минимум първа група, пета категория.Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците представят: Доказателство относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС и талон за валидност към него за посочения обхват на дейности или еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата-членка, в която е установен участникът, съгласно националния му закон.
Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи, трябва да са вписани в Централния професионален регистър на Строителя за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – минимум пета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. При подаване на офертата, участникът попълва, раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. В съответното поле следва да се впише: застрахователна полица /еквивалентен документ /номер, вид, дата на издаване/; застрахованото лице; професионална дейност- предмет на застраховката; валидност; общ лимит на отговорност. На основание и при условията на чл.67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване, съответствие с поставения критерии за подбор, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документите по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да притежава валидна застраховка, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Подизпълнителите, трябва да отговарят на критерият за подбор, съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват.
За участник установен /регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност, следва да бъде еквивалентна застраховка на тази по чл.171 ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата където е установен участникът.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – минимум пета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейност/и с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, както следва: Строителство, включващо изпълнение или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира инженеринг или изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти и извършване на СМР, свързани с изграждане на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция /преструктуриране на сгради с обществено предназначение или жилищни сгради или производствени сгради, с включени мрежи на техническата инфраструктура и/или благоустрояване на дворно пространство. Обемът на изпълнените дейности не е от значение, т.е. Възложителя не определя задължително минимално условие за определен обем. При подаване на офертата, участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Доказване: На основание и при условията на чл.67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване, съответствие с поставения критерии за подбор и преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството и/или на инженеринговите дейности, съгласно чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение за всяко декларирано строителство/ инженерингова дейност, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството/ изпълнените инженерингови дейности, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, съгласно чл.63 ал. 1 т.10 от ЗОП. При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Доказване: На осн и при условията на чл.67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3. Участниците, следва да разполагат с необходимият брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както и с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност, със следните минимални изисквания:
А)Експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнение на строително – монтажните работи:Технически ръководител на обекта; Координатор по качеството; Координатор по безопасност и здраве;Б)Експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на проектирането и упражняване на авторски надзор. Ръководител на проектантският екип - проектант по част „Архитектурна";Проектанти по част „Конструктивна“, част „ВиК“, част „Енергийна ефективност“;част „Електро“;част „Пожарна безопасност“;част „План за безопасност и здраве“;част „Интериор и обзавеждане“;част „Благоустрояване и паркоустройство“; част „План за Управление на строителните отпадъци“;част „Отопление и вентилация“;част „Технологична“;част „Геодезия“;част „Организация и безопасност на движението"продължаваVІ.3)


1.През последните 5год, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
2.Участникът, следва да притежава сертификация в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
3. Минимални изисквания към Ръководният състав за техническото ръководство на СМР; 3.1. Технически ръководител - лице със завършено висше образование, придобита образователна квалификация „Строителен инженер“ или „Архитект“, или строителен техник, или Технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 ЗУТ, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ (съгласно чл.163а от ЗУТ) или еквивалент.3.2. Координатор по качеството - лице, което да притежава валиден сертификат за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, съгласно Закона за камарата на строителите или еквивалент;3.3. Координатор по безопасност и здраве- лице, което да притежава валидно удостоверение по чл.5, ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004г. на МРРБ или еквивалент;
4. Минимални изисквания към проектантите в екипа: 4.1. Ръководител екип –проектант по част „Архитектура“, правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение, с квалификация "Архитект”, притежаващо пълна проектантска правоспособност от КАБ.4.2.Проектанти по части: Конструктивна“, „ВиК“, „Енергийна ефективност“,„Електро“;„Пожарна безопасност“;„План за безопасност и здраве“;„Интериор и обзавеждане“;„Благоустрояване и паркоустройство“; „План за Управление на строителните отпадъци“;„Отопление и вентилация“, „Технологична“;„Геодезия“ „Организация и безопасност на движението“, лицата следва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации или еквивалент за лицата придобили квалификация извън страната съгласно законодателството на държава членка на ЕС или всяка държава страна по Споразумението на ЕИО или на трета държава. Допълнително изискване към проектант „План за упр на строителните отпадъци“ за сертификат за завършен курс на обучение по Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали или еквивалент, към проектант „Пожарна безопасност“за документ за завършен курс, съгласно Наредба Із-1971 от 29.10.2009г. или Удостоверение за ППП по интердисциплинарна част пожарна безопасност или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В настоящата обществена поръчка има право да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено и отговаря на изискванията на ЗОП, ППЗОП и поставените такива от Възложителя.За участника не следва да са налице обстоятелства по чл.54, ал. 1 ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици и чл.69, ал.2 ЗПКОНПИ.Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е определена в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, гаранция за аванс е с размера на аванса.Условията по гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Силистра, ул. Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала) на общинска администрация Силистра

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение Част ІІІ1.3) лицата следва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации или еквивалент за лицата придобили квалификация извън страната съгласно законодателството на държава членка на ЕС или всяка държава страна по Споразумението на ЕИО или на трета държава.При подаване на офертата си участниците, следва да съобразят, че Експертите ангажирани с изпълнение на проектирането, трябва да извършват и авторски надзор при изпълнение на СМР на обекта, поради това не е допустимо съвместяване на длъжности от екип за изпълнение на проектирането и екип за изпълнение на СМР.При подаване на офертата, участникът попълва Част ІV Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, ЕЕДОП, като предоставя данни и информация относно:1)трите имена на всяко едно от предложените лица от проектантският екип и инженерно- технически състав, който ще изпълняват дейностите,2)позицията за която е посочено всяко едно от лицата,3)професионалната квалификация, вписана в дипломата за завършено образование,4)образование – вид образователна квалификационна степен и специалност;5)допълнителна професионална квалификация – сертификат/ удостоверение/ или друг еквивалентен документ –номер/ датата на издаване, издател на документа, обхват и валидност /ако е приложимо за валидността/;6) правоотношението, в което са участника и експерта част от екипа за участие. Доказване: На основание и при условията на чл.67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване, съответствие с поставения критерии за подбор и преди сключване на договора, Възложителят изисква: Списък на лицата от експертният проектантски екип с посочена професионална компетентност на тези лица; Списък на лицата от инженерно- техническият състав и персонала, определен за изпълнение на строително- монтажните дейности с посочена професионална компетентност. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерият за подбор се доказва от обединението участник, с изкл на съот. Рег, представяне на сертификат или др. усл. Необходимо за изпълнение, съглл изискванията на нормативен или адм акт и съобр разпр. на лицата при изп на дейностите, предвидено в договора на обединението. При участие на подизпълнители, съответствието с критерият за подбор е съобразно вида и дела от поръчката, която ще изпълняват. Когато се предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответното изисквания на критериите за подбор и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Гаранция по договора за изпълнение в размер на 3 % се предоставя в една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция;3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по сметка на община Силистра, посочена в документацията за участие.Възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП.Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, документите с които се доказват декларираните в ЕЕДОП обстоятелства, се представят само от лицето определено за изпълнител, преди подписване на договора.Съотв.документи се представят и от подизпълнителите и третите лица.1.Срокът за изготвяне на инвестиционния проект, следва да бъде не по-кратък от 30 к. дни и не по-дълъг от 90 к.дни.2.Срокът за изпълнение на СМР по проекта, следва да бъде не по-кратък от 180 к. дни и не по-дълъг от 300 к.дни.Предложените срокове по двата показателя следва да бъдат цяло число.Предвид обст.,че критериите за подбор са еднакви по ОП1,ОП2 може едно заяв

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва