Деловодна информация
00047
12-00-78 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00047-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Димитров № 2
Сунгурларе BG341 8470 България
Ирина Ружева; Петър Мушиев +359 55715183
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/09e0d967-7f6e-4fcd-89b2-9f54cdaf67f5


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/09e0d967-7f6e-4fcd-89b2-9f54cdaf67f5
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Сунгурларе, Фронт - офис 000057250
ул. Георги Димитров № 10
Сунгурларе BG341 8470 България
Марияна Петкова +359 55715112
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/09e0d967-7f6e-4fcd-89b2-9f54cdaf67f5

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на СМР във връзка с изпълнението на проект с работно заглавие: „Реконструкция на водоснабдителни системи и съоръжения в населени места на територията на община Сунгурларе"
45231300      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършване на строително - монтажни работи във връзка с изпълнението на проект с работно заглавие: „Реконструкция на водоснабдителни системи и съоръжения в населени места на територията на община Сунгурларе“ по три обособени позиции, съгласно сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Сунгурларе Договор № 02/07/2/0/00603 от 16.10.2018 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект: „Реконструкция на водопроводната мрежа на територията на община Сунгурларе“, по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка - 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5458386.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на с. Грозден – община Сунгурларе“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

с. Грозден, Община Сунгурларе, Област Бургас

Изпълнението на строително - монтажните работи ще се извършва съгласно одобрен инвестиционен проект. Село Грозден е разположено на 5км южно от Сунгурларе и се водоснабдява от съществуващ напорен резервоар и довеждащ водопровод, чрез които водата постъпва в мрежата на селото и посредством спирателни кранове, водоснабдителното дружество контролира и зонира водоснабдителната мрежа в населеното място. Съществуващата водопроводна мрежа на селото е изпълнена главно от етернитови и стоманени тръби. Основния проблем при експлоатацията на етернитови водопроводи са честите аварии и постоянните течове от връзките, а при стоманените водопроводи течовете са от пробиви вследствие на електрокорозия. Няма действащи пожарни хидранти. Предмет на този проект е частична реконструкция на водопроводната мрежа - в областта с най-голяма концентрация на жители. Реконструкцията на водопроводната мрежа се състои в подмяната на съществуващите тръби с полиетиленови тръби висока плътност (ПЕВП) с диаметър ф90 - второстепенните клонове - 6885,94м, а с Ф110 - 693,17м; Ф125-782,55м; и Ф 140-1240,41м. Гл.клон I е с дължина 1233,95м, Гл.клон II - с дължина 1231,44м и Гл.клон III - с дължина 250,74м.
Дължината на реконструирания водопровод на с.Грозден е 9 573,10 мл. Обекта обхваща улици с обща дължина 2467м. В тази дължина е включена рехабилитация на улици в с.Грозден след полагане на нов уличен водопровод.
Строежът е ІІІ категория, съгл. Разрешение за строеж № 3 от 31.03.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3776364.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
740

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Реконструкция на водопроводната мрежа на територията на община Сунгурларе“, ПРСР 2014 - 2020 г.

ІІ.2.5. Критерии за възлагане
Показател "Качество на техническото предложение" се определя по формулата КТП = КТПп / 200 х 100, където:
КТПП = П1 + П2 на оценяемата оферта,
като:
П1 - Подпоказател „Технологична последователност и срокове за изпълнение”
П2 - Подпоказател „Организация за изпълнение на поръчката".

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на с. Лозарево – община Сунгурларе“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

с. Лозарево, Община Сунгурларе, област Бургас

Изпълнението на строително - монтажните работи ще се извършва съгласно одобрен инвестиционен проект. Село Лозарево се намира на 9км източно от Сунгурларе. То се водоснабдява от довеждащ водопровод и съществуващ напорен резервоар, като от тях водата постъпва в мрежата на селото. Посредством спирателни кранове водоснабдителното дружество контролира и зонира населеното място. Съществуващата водопроводна мрежа на селото е изпълнена главно от етернитови и стоманени тръби, които са амортизирани и често правят аварии. Към момента в нерехабилитираните участъци няма действащи пожарни хидранти. Предмет на този проект е частична реконструкция на водопроводната мрежа - в областта с най- голяма концентрация на жители. Реконструкцията на водопроводната мрежа се състои в подмяната на съществуващите тръби с полиетиленови висока плътност (ПЕВП) тръби с определен диаметър (ф90). За нормалното функциониране на водопроводната мрежа и осигуряване на качествено водоподаване към консуматорите е предвидено изграждане на водопроводни съоръжения. Реконструкцията на водопровода на с.Лозарево е с дължина 2 200,00 мл. Предвижда се рехабилитация на улиците с асфалтова настилка, в които е предвидено да се извършат изкопни работи във връзка с реконструкция на водопроводната мрежа на с.Лозарево. Не се предвижда подмяна на съществуващите бордюри. Строежът е ІІІ категория, съгл. Разрешение за строеж № 3 от 31.03.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
837542.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
740

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Реконструкция на водопроводната мрежа на територията на община Сунгурларе“, ПРСР 2014 - 2020 г.

ІІ.2.5. Критерии за възлагане
Показател "Качество на техническото предложение" се определя по формулата КТП = КТПп / 200 х 100, където:
КТПП = П1 + П2 на оценяемата оферта,
като:
П1 - Подпоказател „Технологична последователност и срокове за изпълнение”
П2 - Подпоказател „Организация за изпълнение на поръчката".

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на територията на с. Чубра – община Сунгурларе“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

с. Чубра, Община Сунгурларе, Област Бургас

Изпълнението на строително - монтажните работи ще се извършва съгласно одобрен инвестиционен проект. Село Чубра е разположено на 7 км западно от гр. Сунгурларе. Водоснабдяването на с.Чубра се осъществява от съществуващ напорен резервоар и довеждащ водопровод. Посредством спирателни кранове водоснабдителното дружество контролира и зонира водоснабдителната мрежа в населеното място. Съществуващата водопроводна мрежа на селото е изпълнена от етернитови и стоманени тръби, при чиято експлоатация се получават чести аварии и постоянни течове от връзките. Към момента в нерехабилитираните участъци няма действащи пожарни хидранти. Предмет на този проект е частична реконструкция на водопроводната мрежа - в областта с най- голяма концентрация на жители. Реконструкцията на вътрешната водопроводна мрежа се състои в подмяната на съществуващите тръби с полиетиленови тръби висока плътност (ПЕВП) с обща дължина 2 579,40 мл, с диаметър (ф90). Реконструираният водопровод на с. Чубра е с дължина 2 843,35 мл. Предвижда се рехабилитация на улиците с асфалтова настилка, в които се извършат изкопни работи във връзка с реконструкция на водопроводната мрежа на с.Чубра. Не се предвижда подмяна на съществуващите бордюри. Строежът е ІІІ категория, съгл. Разрешение за строеж № 3 от 31.03.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
844479.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
740

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Реконструкция на водопроводната мрежа на територията на община Сунгурларе“, ПРСР 2014 - 2020 г.

ІІ.2.5. Критерии за възлагане
Показател "Качество на техническото предложение" се определя по формулата КТП = КТПп / 200 х 100, където:
КТПП = П1 + П2 на оценяемата оферта,
като:
П1 - Подпоказател „Технологична последователност и срокове за изпълнение”
П2 - Подпоказател „Организация за изпълнение на поръчката".
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър. Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците в обединението, които ще извършват дейностите по строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, ще изпълняват строителство.
Минимално ниво:
Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка: Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, ІІІ категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "б" ЗУТ – елементи на водоснабдителните и канализационните мрежи, хидротехническите, хидромелиоративните и други мрежи, съоръжения и инсталации, непопадащи в по - горни категории.
Изискването се отнася за всички обособени позиции.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел А „Годност“, т.1) в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти. Доказателството се представя под формата на заверено копие на годишни финансови отчети или техни съставни части, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която изпълнителят е установен и/или справка за оборота в сферата на строителството. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б "Икономическо и финансово състояние", т. 2а),от ЕЕДОП.
2. Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на застраховка „Професионална отговорност“, или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава застраховка от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) в ЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
На основание чл. 67, ал. 6 ЗОП преди сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.


1. Участникът следва да е реализирал специализиран оборот от строително-монтажни работи през последните 3 (три) приключили финансови години за обособената позиция за която участва, както следва:
1.За обособена позиция № 1 в размер на не по-малко от 3 056 070.42 лв. /три милиона петдесет и шест хиляди и седемдесет лева и 42 ст./ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2 За обособена позиция № 2 в размер на не по-малко от 681 468,76 лв. /шестстотин осемдесет и една хиляди четиристотин шестдесет и осем лева и 76 ст./ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
3. За обособена позиция № 3 в размер на не по-малко от 688 643,07 лв. /шестстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин четиридесет и три лева и 07 ст./ за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Под „специализиран оборот“ следва да се разбира: Оборот реализиран от строително – монтажни работи.
В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по – висока стойност.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват: минимум трета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 1 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) в ЕЕДОП.
2. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 6) в ЕЕДОП.
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 9) в ЕЕДОП.
4. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001: 2015 или „еквивалент“ с област на приложение - предмета на поръчката, валиден към датата на представяне на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001: 2015 или „еквивалент“. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
5. Участниците да имат внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001: 2015 или „еквивалент“ с област на приложение - предмета на поръчката, валиден към датата на представяне на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Сертификат по стандарт БДС EN ISO 14001: 2015 или „еквивалент“. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.
На основание чл. 67, ал. 6 ЗОП преди сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета и обема на обособената позиция, за която се подава оферта. Под дейност (строителство), „сходна с предмета и обема на обособената позиция”, следва да се разбира:
За обособена позиция № 1: Изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни системи, с обем от 7 000 л.м. (седем хиляди линейни метра). За обособена позиция № 2: Изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни системи,с обем от 3 160,00 л.м. (три хиляди сто и шестдесет линейни метра).За обособена позиция № 3: Изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни системи, с обем от 3 619,00 л.м. (три хиляди шестстотин и деветнадесет линейни метра).
2.Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания:
2.1. "Ръководител екип" - притежаващ образователно-квалификационна степен "бакалавър" или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“ или еквивалентно със специалност ВиК (водоснабдяване и канализация) или еквивалентна (когато образованието е придобито в чужбина).Участие като ръководител екип при изпълнението на поне 1 (един) строителен обект; 2.2.”Технически ръководител” - технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 и чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица с еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, и професионален опит минимум 1 (една) година като технически ръководител в строителството. 2.3. „Специалист - контрол на качеството” - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 1 (една) година по контрол на качеството; 2.4. „Специалист - координатор по безопасност и здраве” (КБЗ) - лице с най-малко 1 (една) година стаж, включително в областта на безопасността и здравето в областта на строителството; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции.
* Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, стига да отговаря на минималните изисквания на Възложителя за всяка конкретна позиция. ** В случай, че участник в процедурата участва за повече от една обособена позиция, предложените за изпълнение на обществената поръчка експерти за една обособена позиция могат да бъдат включени и за другите обособени позиции.
3. Участникът да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката,както следва:• Машина за челно заваряване на ПЕ-тръби–1 бр; • Машина за електродифузна заварка на ПЕВП тръби – 1 бр; • Товарни автомобили-самосвал – 1 бр; • Комбиниран багер товарач – 1 бр; • Ел. агрегат 12 kVA – 1 бр; • Вибропета – 1 бр; • Валяк вибрационен до 2.5 т. – 1 бр;
• Валяк вибрационен двубандажен 8 – 10 т. – 1 бр; • Фугорезачна машина – 1 бр; • Потапяща помпа – 1 бр. Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции. ** В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, той може да ползва едно и също техническо оборудване за всяка от обособените позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изпълнение на поръчката: до 740 дни; 2. Общата прогнозна стойност и прогнозната стойност по обос. позиции представлява максимален финансов ресурс за изпълнение на обществената поръчка. 3. Начин на плащане:а) Авансово плащане: 30 % от стойността на договора; б) Междинни плащания в размер до 50 % (петдесет процента) от стойността на договора; в) Окончателно плащане - в размер на разликата до 100 % (сто процента) от останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок от 30 (тридесет) дни, след окончателно приемане на обекта. 4. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 1 (едно) на сто от стойността на договора без ДДС. 5. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, както и при наличие на други национални основания за изключване, посочени в документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Сунгурларе, ул. "Георги Димитров" № 10, ет. 2, зала на ОС

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от ІІІ.1.3. Технически и професионални възможности.
Изисквано минимално/ни ниво/а:
4.Участникът да има внедрена система - по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или "еквивалент" за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи. Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции.
5) Участникът да има внедрена система - по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или "еквивалент" за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи. Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва